Waar haal jij het idee vandaan dat het jouw keuze isquote:Op woensdag 8 november 2006 17:36 schreef Dementor het volgende:
Ik ga liever hier verder.
Tenminste een verzorgde OP ipv dat onzinnige gefirstpost van ruzbeh.
Volgens mij heb je als user behoorlijk veel keuze waar je wil posten.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waar haal jij het idee vandaan dat het jouw keuze is
Idd, ik wil mensen uitlachenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:46 schreef stefmans het volgende:
Wanneer komen de demo pods?
Jah, ik wil ook de mensen uitlachen die achter mij staan te wachten tot ze er ook even mee mogen spelenquote:
Van mijn part krijgt de Dixons in weert er maar 1 binnen maar dan heb ik hemquote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verwachte Wii shortages voor Nederland (en Europa)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de verdeling ja.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik mijn Wii en Zelda niet op 8 Dec. krijg ga ik moorden.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:24 schreef Lexie het volgende:
[..]
Zie je wel! Toen ik een van mijn mede promoboys bij de training vroeg wat hij van zijn ontmaagding vond werd ik raar aangekeken. Hier snapt men tenminste het gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |