Waar haal jij het idee vandaan dat het jouw keuze isquote:Op woensdag 8 november 2006 17:36 schreef Dementor het volgende:
Ik ga liever hier verder.
Tenminste een verzorgde OP ipv dat onzinnige gefirstpost van ruzbeh.
Volgens mij heb je als user behoorlijk veel keuze waar je wil posten.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waar haal jij het idee vandaan dat het jouw keuze is
Idd, ik wil mensen uitlachenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:46 schreef stefmans het volgende:
Wanneer komen de demo pods?
Jah, ik wil ook de mensen uitlachen die achter mij staan te wachten tot ze er ook even mee mogen spelenquote:
Van mijn part krijgt de Dixons in weert er maar 1 binnen maar dan heb ik hemquote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verwachte Wii shortages voor Nederland (en Europa)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de verdeling ja.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik mijn Wii en Zelda niet op 8 Dec. krijg ga ik moorden.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:24 schreef Lexie het volgende:
[..]
Zie je wel! Toen ik een van mijn mede promoboys bij de training vroeg wat hij van zijn ontmaagding vond werd ik raar aangekeken. Hier snapt men tenminste het gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |