Waar haal jij het idee vandaan dat het jouw keuze isquote:Op woensdag 8 november 2006 17:36 schreef Dementor het volgende:
Ik ga liever hier verder.
Tenminste een verzorgde OP ipv dat onzinnige gefirstpost van ruzbeh.
Volgens mij heb je als user behoorlijk veel keuze waar je wil posten.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waar haal jij het idee vandaan dat het jouw keuze is
Idd, ik wil mensen uitlachenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:46 schreef stefmans het volgende:
Wanneer komen de demo pods?
Jah, ik wil ook de mensen uitlachen die achter mij staan te wachten tot ze er ook even mee mogen spelenquote:
Van mijn part krijgt de Dixons in weert er maar 1 binnen maar dan heb ik hemquote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verwachte Wii shortages voor Nederland (en Europa)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de verdeling ja.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik mijn Wii en Zelda niet op 8 Dec. krijg ga ik moorden.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:24 schreef Lexie het volgende:
[..]
Zie je wel! Toen ik een van mijn mede promoboys bij de training vroeg wat hij van zijn ontmaagding vond werd ik raar aangekeken. Hier snapt men tenminste het gevoel.
Als je een winkel kunt vinden die nog reserveringen accepterenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:31 schreef Mortale het volgende:
Ik héb nog niet gereserveerd... Zal ik maar eens gaan doen dan.
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:33 schreef Strolie75 het volgende:
Dramatisch laag aantal
Ik weet niet of dat nou echt zoveel nut heeft. Ik bedoel als ik toch niet gegarandeerd een Wii krijg @ launch day...quote:Op woensdag 8 november 2006 18:31 schreef Mortale het volgende:
Ik héb nog niet gereserveerd... Zal ik maar eens gaan doen dan.
In Mediamarkt Enschede staat een groot bord met de woorden: "Reserveer de Wii nu".quote:Op woensdag 8 november 2006 18:37 schreef Mortale het volgende:
Vast wel.. In hengelo zullen echt niet de bartsmit, gameshop en dixons al leeg zijn. En anders is mediamarkt ook nog wel een optie.
Zelfs al zijn er 8 miljoen consoles bij de launch, de vraag is gewoon veel te groot. Don't blame Nintendo...quote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:47 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
My nose! aaah blood.. euuh
[afbeelding]
daar sta ik als 4e op de lijstquote:Op woensdag 8 november 2006 18:42 schreef BMH het volgende:
[..]
In Mediamarkt Enschede staat een groot bord met de woorden: "Reserveer de Wii nu".
aka, als je niet reserveert ga je dood!
Nee joh. Dat heeft sony gewoon van nintendo gejat.quote:
Je wordt er op zeker tussenuit gepikt én je weet niet hoe het online gebeuren gaat werken met een US Wii in europa.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk erover na om de Wii te importeren. Nu heb ik wel spelletjes geimporteerd maar nooit een console.
Heb je bijv. risico dat je plotseling meer moet betalen ofzo door douane.
Gears of War al gespeeld?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Call me crazy, maar dit vind ik veel mooier dan een Gears of War.
Technisch mischien niet, maar qua sfeer zeker. Dan maakt mij het aantal polygonen weinig meer uit.
Ik hoop dat ik haar wel kan krijgenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:33 schreef Strolie75 het volgende:
Dramatisch laag aantal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |