quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:30 schreef _petjan het volgende:
Die TT is gay. Liever geen TT dan dat.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Kan een mod de TT aanpassen in '[Wii 103] _petjan is gay' ?
Ik zie wel eens ex-mods die flauwe grappen maken over vrouwen in de hoop vlug een Razzie award in ontvangst te nemen, ik zal maar geen namen noemen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:34 schreef Chanty87 het volgende:
Zijn er nog wel mods eigenlijk?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik zie ze nooit.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is dat je best lekker bent, anders had ik je gedisstquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:28 schreef Chanty87 het volgende:
Echnie. TT's zijn gewoon tof.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:29 schreef EricG het volgende:
[..]
Het is dat je best lekker bent, anders had ik je gedisstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zie het al. Jij komt zeker niet uit de hood?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Your right hand comes off?
Ik snap deze zin niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Chocolade.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:39 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik zie het al. Jij komt zeker niet uit de hood?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die snap ik dan weer nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Chocolade.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vind je ook niet dat ze Guild Wars Wii moeten maken?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zit nu chocolade te kanen en het is gewoon zo lekker ik was helemaal caught up in the moment, sorry.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop