neequote:Op maandag 14 augustus 2006 02:05 schreef Gronnaephos het volgende:
Gaan we nog dat idee voortzetten van de getallen tot 100 gebruiken vóór de launch? D.w.z. (ik herinner me iets van) [Wii 99 v2] of [Wii 99 v1.01beta] of [Wii 100 v0.6]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar we komen wel op de 100 voor of tijdens de de presentatie in duitsland.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:05 schreef Gronnaephos het volgende:
Gaan we nog dat idee voortzetten van de getallen tot 100 gebruiken vóór de launch? D.w.z. (ik herinner me iets van) [Wii 99 v2] of [Wii 99 v1.01beta] of [Wii 100 v0.6]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
250 ook goed?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:35 schreef Bot13 het volgende:
Hou het rustig, dan wordt Wii 100 het launchtopicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gaat niet lukken, maar het idee is leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
of gewoon 111 (denk er een w voor dus W111)quote:
ooh, Wii = 1337quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:34 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
of gewoon 111 (denk er een w voor dus W111)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of ze gaan pas lopen na 24 augustus ...quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:55 schreef depax het volgende:
Ja die had ik ook gezien maar niets zegt dat ze die klokken ook mogen zetten.
Laat wel zien dat er misschien een date revealed wordt op de GC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop