Dat hoor je heel veel. Ik vind rayman ook niets aan (de oude dan) maar van raving rabbits wil ik eerst zien wat het spel is. De filmpjes en de manier hoe ze ermee omgaan geeft mij zin om te verwachten dat het een leuke game wordquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rayman is sowieso niet mijn game, dus het boeit mij niet veel.
Wat het met Rayman is, is dat elk nieuw Raymandeel een hele andere uitstraling heeft, elk spel heeft als het ware een andere stijl. Je spreekt op die manier wel constant een andere doelgroep aan, maar je franchise word daar neit sterker door! Rayman 2 was bevoorbeeld heel mooi en sprookjes achtig, en veel groen etc, maar Rayman 3 was juist weer een cartoony spel! EN Rayman 4 gaat over konijnenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat hoor je heel veel. Ik vind rayman ook niets aan (de oude dan) maar van raving rabbits wil ik eerst zien wat het spel is. De filmpjes en de manier hoe ze ermee omgaan geeft mij zin om te verwachten dat het een leuke game wordom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo`n onzin dat die vieze westerse mensen allemaal vaak klakkeloos achter een naam aan rennen en niet boeien wat voor game het isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gewoon geduld hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat het met Rayman is, is dat elk nieuw Raymandeel een hele andere uitstraling heeft, elk spel heeft als het ware een andere stijl. Je spreekt op die manier wel constant een andere doelgroep aan, maar je franchise word daar neit sterker door! Rayman 2 was bevoorbeeld heel mooi en sprookjes achtig, en veel groen etc, maar Rayman 3 was juist weer een cartoony spel! EN Rayman 4 gaat over konijnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.IK wil gewoon is In-game (bewegende) beelden, en niet meer die bunnie factsJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* RaymanNL denkt aan Rayman DS, waar het eerste filmpje een week voor de release van uitkwamquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:24 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Gewoon geduld hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.de info komt vanzelfJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Platforming als minigame jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
Excusses: na het lezen van deze pagina: http://www.ray-man.nl/images/rayman4/scan06.jpg ben ik er achter dat er gewoon platforming in het spel zit!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.OMGJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nu kan ik er echt niet meer op wachtenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ANCELJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iddquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Platforming als minigame jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee man! Heb je de scan niet gelezen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Platforming als minigame jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
iddquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef speknek het volgende:
Ik vraag me af hoe goed het dansen wordt met Rayman, volgens mij is dat best leuk als je dronken bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop