Je kunt daar iets mee winnen, maar je zult toch die gegevens moeten berekenen en weergeven. Meer mannetjes onscreen is meer lijntjes, meer polygonen, meer physics etc. Misschien niet precies de snelheid nodig van de x360 of ps3, maar zeker meer dan de wii nu heeft.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je kan zoals Retuobak al zegt natuurlijk wat spetterende grafische effecten opofferen voor een hogere resolutie.
			
			
			
			Dat hangt maar net af van de game natuurlijk, in situaties waar meer overzicht beter is kan ik me best voorstellen dat je mensen de mogelijkheid wil bieden ook meer overzicht te krijgen dmv HD-resolutiesquote:
			
			
			
			Als dat betekent dat je fatsoenlijk RTS kunt spelen, ja.quote:
			
			
			
			Dat is het mooie, dat mag je zelf weten, je mag hem zelfs in je hol stoppen en rondjes rennen, zelf dat registreert ie nog...quote:
			
			
			
			Mijn pentium 3 kan Red Alert 2 prima in hoge resolutie weergeven hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Je kunt daar iets mee winnen, maar je zult toch die gegevens moeten berekenen en weergeven. Meer mannetjes onscreen is meer lijntjes, meer polygonen, meer physics etc. Misschien niet precies de snelheid nodig van de x360 of ps3, maar zeker meer dan de wii nu heeft.
			
			
			
			Een RTS met stokpoppetjes....quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als dat betekent dat je fatsoenlijk RTS kunt spelen, ja.
			
			
			
			
			
			
			
			RTS op een console. Come on, noemen jullie jezelf gamersquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als dat betekent dat je fatsoenlijk RTS kunt spelen, ja.
			
			
			
			
			
			
			
			Ze voelen zich bedreigd ...quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:36 schreef Tomasso het volgende:
Maar is hier opeens een invasion of the fanboys?
			
			
			
			Hey, de Wiimote biedt toch zoveel nieuwe mogelijkheden, nou RTS is er dus echt een.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
RTS op een console. Come on, noemen jullie jezelf gamers
			
			
			
			omg, dus omdat je een RTS op een console zou willen/kunnen spelen ben je geen gamer meerquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
RTS op een console. Come on, noemen jullie jezelf gamers
			
			
			
			Je kunt een 2D-isometrische RTS met 3D mannetjes er goed uit doen zien in 720p met de Wii hoor, daar ben ik van overtuigd. Maar ja, geen HD ondersteuning, zonde.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:06 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Een RTS met stokpoppetjes....![]()
maar dan draai je wel op 1080i
			
			
			
			Miyamoto heeft niet gezegd dat Mario er niet zal zijn. Hij heeft in plaats daarvan gewoon gezegd dat het zeker binnen de eerste zes maanden er zal zijn. SMG als launchgame heeft hij niet uitgesloten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, de launch moeten we nog even afwachten heIk vind het persoonlijk bijvoorbeeld weer erg jammer dat Mario er niet is. Dom van Nintendo, en das al de zoveelste keer
			
			
			
			Jawelquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:08 schreef EricG het volgende:
Dit is geen tvp hoor! Vergis je niet!
			
			
			
			
			
			
			
			Kijk, voor de Zonnebloemen van Van Gogh waren er ook wel expressionistische schilderijen, voor het Sgt Pepper album van de Beatles waren er ook wel popachtige nummers. Zo moet je dat ook met Mario64 zien, wat deze drie gemeen hebben is dat ze de totstandkoming van het desbetreffende 'genre' geperfectioneerd hebben op een niveau dat er 'geen weg meer terug was' en dat dit de standaard werd voor anderen die in de desbetreffende tak zaten in de toekomst.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:35 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Mario was zeker een beter spel dan Jumping Flash, denk dat daar niemand over zal discusseren lol. Maar Mario64 is niet de overstap geweest van 2D naar 3D zoals iemand hier zei, want Jumping flash was wel degelijk helemaal 3D en je bewoog je zelf ook vrij rond in een 3D wereld. Dat mario64 dat alles later veel beter deed dan Jumping flash is een ander verhaal.
Het hangt er verder ook een beetje af hoe je tegen echt 3D aankijkt. Want spellen zoals Virtua Fighter, Toshinden, Destruction Derby waren ook allemaal games die echte 3D engines hadden en waar je vrij in kon bewegen, het waren alleen geen platform games. Maar zeggen dat Nintendo is gestart met 3D games is niet waar. En ik denk dat Tomb Raider, die bijna tegelijk uitkwam met mario64, net zoveel invloed heeft gehad op 3D games als Mario64
En ik moet helaas zeggen dat Mario64 niet een van mijn gaming hoogtepunten was. Ik had en heb niet veel met mario(hoewel ik het op de SNES en tof spel vond), en de N64 vond ik echt niks dus die heb ik ook niet lang gehad.
Zoals ik al zei zijn er natuurlijk wel andere 3Desque games waarbij ik persoonlijk Starfox als echte voorloper zie. Maar 3D is nogal een breed begrip, er zijn mensen die Doom als 3D betittelen. Laten we het erop houden dat Mario64 de eerste geperfectioneerde 3D titel was.quote:IGN: Having said that, it must be stated that SM64 is the greatest videogame to date, and one which all games, regardless of genre, will be judged henceforth. Nintendo set itself a nearly impossible goal and achieved it with SM64.
			
			
			
			Sarcasme is je vreemd?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
omg, dus omdat je een RTS op een console zou willen/kunnen spelen ben je geen gamer meer![]()
beetje triest vind je niet ?
			
			
			
			ik haat PI'squote:Op donderdag 18 mei 2006 17:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sarcasme is je vreemd?
Oftewel, kijk eens naar de PI bij die bewuste post die je quote:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |