Daar zat ik ook net aan te denken, maar dan met house of the dead...quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat soort schietspellen lijken me een stuk minder leuk met constant een cross-hair in beeld
Als dat kan dan moeten ze dat zeker doenquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:04 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Daar zat ik ook net aan te denken, maar dan met house of the dead...
misschien een gunshell voor de wiimote, zodat je daar mee kunt richten. en dan geen cursor op het beeld.
Inderdaad, dat is zelfs het enige spel waar ik echt impressed van ben op de Wii. Gaf echt dat Mario gevoel wat in sunshine een beetje ontbrak (ondanks dat het in de ruimte is).quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:04 schreef Tomasso het volgende:
"Not impressed by Mario"
Pfff, Mario ziet er echt heel erg tof uit
Ik heb hetzelfde... mario 64 is leuk, maar ik ben gewoon niet goed om Mario te besturen in de 3D wereld (Zelda weer geen probleem). Ik speel het liefst de 2D spellen van Mario op de GBA of de SNES.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:07 schreef Retarded het volgende:
Mario ziet er goed uit, maar ik vond Mario 64 ook niet super... imho hoort Mario en al zijn games gewoon lekker 2D te zijn... daarom ben ik zoooooo blij met Super Paper Mario en New Super Mario Bros. Ik heb nu Mario vs Donkey op GBA besteld, en volgens mij ga ik echt genieten van die game!
Nintendo is de laatste tijd weer echt goed op weg! Het hoogtepunt, de SNES-periode, zullen ze wel niet meer evenaren, maar ze zitten wel in de goede richting!
?quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:21 schreef Cheiron het volgende:
Er zjin nog steeds twee Wii topics..
Ik zie het niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:21 schreef Cheiron het volgende:
Er zjin nog steeds twee Wii topics..
Opletten, een paar posts boven je staat de linkquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:28 schreef YourMaster het volgende:
Is de gehele conference al ergens te downloaden trouwens?
Zag er goed uit!quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:39 schreef RaymanNL het volgende:
Eindelijk een Rayman Trailer:
Heel kort, en komt uit de Nintendo presentatie:
http://media.revolution.ign.com/media/821/821585/vids_1.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |