neequote:Op maandag 14 augustus 2006 02:05 schreef Gronnaephos het volgende:
Gaan we nog dat idee voortzetten van de getallen tot 100 gebruiken vóór de launch? D.w.z. (ik herinner me iets van) [Wii 99 v2] of [Wii 99 v1.01beta] of [Wii 100 v0.6]![]()
Maar we komen wel op de 100 voor of tijdens de de presentatie in duitsland.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:05 schreef Gronnaephos het volgende:
Gaan we nog dat idee voortzetten van de getallen tot 100 gebruiken vóór de launch? D.w.z. (ik herinner me iets van) [Wii 99 v2] of [Wii 99 v1.01beta] of [Wii 100 v0.6]![]()
250 ook goed?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:35 schreef Bot13 het volgende:
Hou het rustig, dan wordt Wii 100 het launchtopic
Gaat niet lukken, maar het idee is leuk
ooh, Wii = 1337quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:34 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
of gewoon 111 (denk er een w voor dus W111)
Of ze gaan pas lopen na 24 augustus ...quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:55 schreef depax het volgende:
Ja die had ik ook gezien maar niets zegt dat ze die klokken ook mogen zetten.
Laat wel zien dat er misschien een date revealed wordt op de GC.
Aftellen tot de launch van de launchdatumquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:53 schreef Tomasso het volgende:
In plaats van dat nou het belangrijkste nieuws van vandaag wordt gepost...
[afbeelding]
Dit dus.Virgin in Engeland als ik me niet vergis.
23 augustus dus nog 9 nachtjes slapen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:03 schreef Evertjan het volgende:
wanneer begint die beurs in Leipzig?
Wii sports is nu niet echt een titel waar ik op zit te wachten. Nintendo kan en mag die game niet uitgebreid maken aangezien de vraag naar sportgames dan zal dalen en de 3rd party intresse in de Wii zal afnemen..quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:49 schreef RaymanNL het volgende:
Wii![]()
IK wil ingame Rayman spulMaar dat wisten jullie al
En zoals ik al in het vorige topic zei, hebben we verdacht lang niet meer van Wiisports gehoord![]()
Ach. Een simpel en leuk sportgamepje trekt mij veel meer dan een super uitgebreide sportsgame. Zolang ze er leuke kleine dingetjes in stoppen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Wii sports is nu niet echt een titel waar ik op zit te wachten. Nintendo kan en mag die game niet uitgebreid maken aangezien de vraag naar sportgames dan zal dalen en de 3rd party intresse in de Wii zal afnemen..
Conclusie: Wiisports word een gimmicky veel te simpel en klein sportgamepje. Leuk voor 10 min.. niet meer.
Me vader kan niet wachten op die "gimmick" Hij vraagt mij constant wanneer de Wii nou uitkomt, omdat hij zo graag Wii sports wil spelenquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ach. Een simpel en leuk sportgamepje trekt mij veel meer dan een super uitgebreide sportsgame. Zolang ze er leuke kleine dingetjes in stoppen.
Maargoed de noem spellen "gimmicky" zal wel voorlopig blijven aangezien nog niets bekend is
ala Pacman Vs. Niet ala Super smash bros, mario party.. En daar zit ik op te wachtenquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:03 schreef RaymanNL het volgende:
Helemaal mee eens RuzbehGewoon een gezellige party game
![]()
Ik ook maar pacman VS was ook erg vermakelijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:04 schreef BMH het volgende:
[..]
ala Pacman Vs. Niet ala Super smash bros, mario party.. En daar zit ik op te wachten
Ach je moet het zo zien, het is niet alleen tennis, maar ook andere sporten, dus ben je het ene spel zat, dat kun je nog even gezellig gaan golfen ofzoquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:04 schreef BMH het volgende:
[..]
ala Pacman Vs. Niet ala Super smash bros, mario party.. En daar zit ik op te wachten
Interesting, al is het vreemd dat ze een amerikaans datum model gebruiken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:53 schreef Tomasso het volgende:
In plaats van dat nou het belangrijkste nieuws van vandaag wordt gepost...
[afbeelding]
Dit dus.Virgin in Engeland als ik me niet vergis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |