Believe.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:28 schreef chibibo het volgende:
De OP kan niet meer aangepast worden.
Jij bent toch zo'n OP-maker? Zin om een nieuwe in elkaar te flansen voor topic 106? Ik begin deze na meer dan 20 topics wel zat te worden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Believe.
HET WAS MAAR EEN FEITJUH HOOR CHAGGOquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:44 schreef chibibo het volgende:
Ik vraag ook niet om de huidige, maar om een nieuwe.
is dat boek nu al uit? Ik keek er vroeger echt naar uit wanneer die op de mat lag. Dan kon je al kijken wat je aan Sinterklaas wou vragenquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:46 schreef Adelante het volgende:
Ik zag de Wii op de achterkant vanhet grote intertoys speelboek
. hij was al te pre-orderen, maar levertijd en prijs onbekend.
Ik knipte altijd de dingen uit die ik wilde en die plakte ik dan op een blaadje, dan wist sinterklaar wat ik bedoeldequote:Op zaterdag 2 september 2006 18:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat boek nu al uit? Ik keek er vroeger echt naar uit wanneer die op de mat lag. Dan kon je al kijken wat je aan Sinterklaas wou vragen![]()
Je moet in winkels gaan waar de meeste mensen niet heen gaan voor hun videogames. Dus geen bart smit, maar bijv. V&D.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:03 schreef blessed19 het volgende:
dat heb ik ook!
maar aan de andere kant... ze zullen allemaal ongetwijfeld direct uitverkocht zijn... hetzelfde als de SNES vroeger...
Pre-orderen en in de winkel ophalen kan gewoon hoor, was bij de 360 wel zo verstanding om te doen toen en zal me niks verbazen als dat bij de Wii ook verstandiger isquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:10 schreef McGilles het volgende:
Dat pre-orderen is altijd lachen, mensen die dat dan hebben gedaan en op de dag des oordeels thuiszitten op fok:
"Het is al 15:00u en ik heb nog steeds nog niks, had ik maar niet ge-pre ordered en gewoon maar naar de winkel gegaan
"
Ik pre-order niks, ik ben gewoon vroeg in de stad aanwezig en haal hem waar verkrijgbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |