Believe.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:28 schreef chibibo het volgende:
De OP kan niet meer aangepast worden.
Jij bent toch zo'n OP-maker? Zin om een nieuwe in elkaar te flansen voor topic 106? Ik begin deze na meer dan 20 topics wel zat te worden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Believe.
HET WAS MAAR EEN FEITJUH HOOR CHAGGOquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:44 schreef chibibo het volgende:
Ik vraag ook niet om de huidige, maar om een nieuwe.
is dat boek nu al uit? Ik keek er vroeger echt naar uit wanneer die op de mat lag. Dan kon je al kijken wat je aan Sinterklaas wou vragenquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:46 schreef Adelante het volgende:
Ik zag de Wii op de achterkant vanhet grote intertoys speelboek
. hij was al te pre-orderen, maar levertijd en prijs onbekend.
Ik knipte altijd de dingen uit die ik wilde en die plakte ik dan op een blaadje, dan wist sinterklaar wat ik bedoeldequote:Op zaterdag 2 september 2006 18:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat boek nu al uit? Ik keek er vroeger echt naar uit wanneer die op de mat lag. Dan kon je al kijken wat je aan Sinterklaas wou vragen![]()
Je moet in winkels gaan waar de meeste mensen niet heen gaan voor hun videogames. Dus geen bart smit, maar bijv. V&D.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:03 schreef blessed19 het volgende:
dat heb ik ook!
maar aan de andere kant... ze zullen allemaal ongetwijfeld direct uitverkocht zijn... hetzelfde als de SNES vroeger...
Pre-orderen en in de winkel ophalen kan gewoon hoor, was bij de 360 wel zo verstanding om te doen toen en zal me niks verbazen als dat bij de Wii ook verstandiger isquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:10 schreef McGilles het volgende:
Dat pre-orderen is altijd lachen, mensen die dat dan hebben gedaan en op de dag des oordeels thuiszitten op fok:
"Het is al 15:00u en ik heb nog steeds nog niks, had ik maar niet ge-pre ordered en gewoon maar naar de winkel gegaan
"
Ik pre-order niks, ik ben gewoon vroeg in de stad aanwezig en haal hem waar verkrijgbaar
Ga weg Satanquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:12 schreef Roi het volgende:
Volgens het RTL Nieuws is 4D de toekomst van gaming..
NINTENDO IS DOOOOOOMED !!!!!!!11!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!11!111 PS3 teh win!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vierde_dimensiequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:12 schreef Roi het volgende:
Toch wel mooi dat RTL nieuws aan kan tonen dat het wel bestaatquote:De vierde dimensie is een extra onafhankelijke verplaatsingsrichting in de ruimte.
Tijd is te interpreteren als een vierde dimensie (zie ruimte-tijd); een andere mogelijkheid is het opvatten van de vierde dimensie als een extra ruimtelijke dimensie, die voor driedimensionale wezens, zoals de mens, niet waarneembaar is. Er wordt daarom wel gezegd dat het derhalve wetenschappelijk niet mogelijk is om aan te tonen dat een vierde ruimtelijke dimensie al dan niet zou kunnen bestaan.
je bedoeld het gamen met tv's waar het echt lijkt of er iets uit de tv komt zetten?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:12 schreef Roi het volgende:
Precies. Dat zei ik daar ook al.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:31 schreef Chanty87 het volgende:
17 november klopt niet eens, want dat is de releasedate van de PS3 en de Wii komt eerder uit
Serieus cool filmpjequote:Op zaterdag 2 september 2006 21:23 schreef ethiraseth het volgende:
http://media.games.ign.com/articles/693/693580/vids_1.html
mischien al eerder gepost in het vorige topic, maar toch de moeite waard om nog een keer te posten. Goed hands-on filmpje met de Wii. Ben meteen een stuk geinteresseerder in Battalion wars nu ik dit gezien heb.![]()
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:23 schreef ethiraseth het volgende:
Ben meteen een stuk geinteresseerder in Battalion wars nu ik dit gezien heb.![]()
Je hebt ze toch wel even wat aangedaan hè?quote:Op zondag 3 september 2006 10:31 schreef Cheiron het volgende:
Ik ga de wii niet pre-orderen. Eigenlijk denk ik namelijk dat de wii-hype voornamelijk in dit topic leeft en de buitenwereld nog niet echt op de hoogte is van de Wii en zn potentieel.
Gisteren bij de lokale gamesboer ook: 2 posters naast elkaar van de Wii preorder en de PS3 preprder. 2 jochies separaat van elkaar bij hun moeder horen dreinen voor de PS3.
Nee.. ik ga op launchday in mn lunchpauze wel even langs de mediamarkt, zonder preorder.
Hehe logisch ook. PS3 heeft marketingtechnisch een EEENORME voorsprong. Vanwege de naam Playstation, die al garant staat voor leuke games. Met Wii moet Nintendo eerst een nieuwe imago en bekendheid opbouwen. De meeste mensen zullen niet eens weten dat het van Nintendo is... Dus Nintendo heeft in principe een enorme achterstand. Het zal me ook niet verbazen als Wii in het begin iig gelijk opgaat met ps3 verkopen of zelfs minder, en het zal moeten hebben van 'mond tot mond' reclame en speelervaringen bij vrienden etc.quote:Op zondag 3 september 2006 10:31 schreef Cheiron het volgende:
Ik ga de wii niet pre-orderen. Eigenlijk denk ik namelijk dat de wii-hype voornamelijk in dit topic leeft en de buitenwereld nog niet echt op de hoogte is van de Wii en zn potentieel.
Gisteren bij de lokale gamesboer ook: 2 posters naast elkaar van de Wii preorder en de PS3 preprder. 2 jochies separaat van elkaar bij hun moeder horen dreinen voor de PS3.
Nee.. ik ga op launchday in mn lunchpauze wel even langs de mediamarkt, zonder preorder.
Bij mij op school vinden ze de Wii juist cool. Het enige wat je over de ps3 hoort is dat ze echt geen 600 euro aan een console gaan uitgeven. Maargoed misschien komt dat omdat de meeste al 18 of ouder zijn en dus alles zelf moeten betalen.quote:Op zondag 3 september 2006 12:13 schreef MilaNL het volgende:
Naah jochies van 9 die cool willen zijn willen zo'n PS3. Maarja, die hebben geen 600 euro![]()
Maja is bij ons op school ook wel zo. Men wil geen Wii omdat dat niet cool is :/
Lekker boeiend.
Ik ook.quote:Op zondag 3 september 2006 15:11 schreef mini-lellan het volgende:
Ik verheug me nog het meest op dat je weer SNES spellen kunt downloaden tegen een laag prijsje![]()
En dan? wanneer komt de Wii uit eigenlijk?quote:Op zondag 3 september 2006 14:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 11 dagen.
So close, yet, so far away.
Dat wordt over 11 dagen bekend gemaaktquote:Op zondag 3 september 2006 15:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En dan? wanneer komt de Wii uit eigenlijk?
Is er een event over 11 dagen ofzo dan?quote:Op zondag 3 september 2006 15:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat wordt over 11 dagen bekend gemaakt
Als Nintendo iets goed moet doen dan is het wel de marketing dit keer. Helaas heb ik niet zoveel vertrouwen in Nintendo's marketing. Kijk alleen maar naar de DS, die zou toch ook VEEL meer reclame moeten krijgen. Maar nadat Brain Academy is geweest zie ik er niets meer over.quote:Op zondag 3 september 2006 10:31 schreef Cheiron het volgende:
Uhm zo'n beetje alle DS reclames die ik gezien heb daarvan is Nintendo de developer dus lijtk me wel dat nintendo daar iets aan doetquote:Op zondag 3 september 2006 16:39 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Als Nintendo iets goed moet doen dan is het wel de marketing dit keer. Helaas heb ik niet zoveel vertrouwen in Nintendo's marketing. Kijk alleen maar naar de DS, die zou toch ook VEEL meer reclame moeten krijgen. Maar nadat Brain Academy is geweest zie ik er niets meer over.
Volgens mij worden die reclames alleen maar uitgezonden door de developers en niet Nintendo zelf.![]()
Ik heb voornamelijk Brain Academy gezien en die is geloof ik niet van Nintendo. Iig is het voor de Wii te weinig.quote:Op zondag 3 september 2006 17:15 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Uhm zo'n beetje alle DS reclames die ik gezien heb daarvan is Nintendo de developer dus lijtk me wel dat nintendo daar iets aan doetpersoonlijk vind ik het nog wel meevallen met de marketing van de DS, ik heb veel meer DS reclame gezien dan x360 of psp reclames. En Nederland is natuurlijk een landje wat vrij weinig boeit dus er zal ook wel niet een al te groot budget voor marketing zijn hier in NL.
Ze proberen het om de een of andere reden nog zoveel mogelijk te rekken.quote:Op zondag 3 september 2006 15:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is er een event over 11 dagen ofzo dan?
Damn ik dacht de release in japan ofzo
DIe braintraining bende is geloof ik toch echt van nintendo? mariokart en AC zijn ook vaak op tv geweest trouwens.quote:Op zondag 3 september 2006 17:27 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk Brain Academy gezien en die is geloof ik niet van Nintendo. Iig is het voor de Wii te weinig.
Rayman is gecancelledquote:Op zondag 3 september 2006 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is het grote Wii nieuws van de afgelopen weekIk volg het niet meer, i kwas een week op vakantie
![]()
Helaas, maar waar: wii.ign.com/articles/706/707030p1.htmlquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb de mijne besteld bij Dim Plus zodra het konIk ga er desnoods helemaal voor naar Groningen om m op te halen
Ken er toch wel mensen waar ik ga gamen dan
Ik klikte.quote:Op zondag 3 september 2006 19:51 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Helaas, maar waar: wii.ign.com/articles/706/707030p1.html
We gaan opzeker Desperados halen met citroenquote:
Het scherm hangt ook veels te hoog bij die van de PS3, enige commentaar op de Wii demopod is dat ik het jammer vind dat het geen breedbeeld scherm is.quote:Op zondag 3 september 2006 21:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Belangrijkste is dat het de mensen uitnodigt om te spelen. Dat vind ik wel het geval.
Die van de ps3 vind ik dan weer iets te druk.
Mooi dat ze BWii multiplayer spelen, dan is dat ook weer min of meer confirmed. Ik hoop trouwens niet dat die nunchuk-snel-omhoog-bewegen-om-te-springen en nunchuck-snel-opzij-bewegen-om-te-rollen gimmicks in veel spellen terugkomt. Lijkt me vooral irritant eerlijk gezegd, krijg je verkrampte rsi van.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:23 schreef ethiraseth het volgende:
http://media.games.ign.com/articles/693/693580/vids_1.html
mischien al eerder gepost in het vorige topic, maar toch de moeite waard om nog een keer te posten. Goed hands-on filmpje met de Wii. Ben meteen een stuk geinteresseerder in Battalion wars nu ik dit gezien heb.![]()
In de nieuwe IGN weekly kun je zien hoe Fran het spel bestuurd.quote:Op zondag 3 september 2006 23:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Mooi dat ze BWii multiplayer spelen, dan is dat ook weer min of meer confirmed. Ik hoop trouwens niet dat die nunchuk-snel-omhoog-bewegen-om-te-springen en nunchuck-snel-opzij-bewegen-om-te-rollen gimmicks in veel spellen terugkomt. Lijkt me vooral irritant eerlijk gezegd, krijg je verkrampte rsi van.
Ik ook ... virtual console rocksquote:
mn NES had het na een paar jaar wel begevenquote:Op maandag 4 september 2006 08:58 schreef speknek het volgende:
Kheb nog nooit een Nintendo console met kinderziektes gehad. Beter nog, ik heb nog nooit een Nintendo gehad die uberhaupt problemen gaf, zelfs na heel intensief gebruik en ombouwen (van de NES). Nouja m'n gameboy dan, maar daar was een heel zwaar object op gevallen.
heb je ooit over de snaar-theorie gelezen? Daar hebben ze het over 16-dimensiesquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:19 schreef Tain het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vierde_dimensie
[..]
Toch wel mooi dat RTL nieuws aan kan tonen dat het wel bestaat
Plug gewoon je gamecube controler er in of gebruikt de clasic controler...quote:Op maandag 4 september 2006 09:23 schreef DrDentz het volgende:
Kun je ook normale controllers kopen? Hoe moet je nu gamen met dat maffe ding?
Heb je er zelf wel ooit wat over gelezen? Het zijn er 10, 11 (meest geaccepteerd) of 26, afhankelijk van het model dat je aanhangtquote:Op maandag 4 september 2006 09:16 schreef kepler het volgende:
heb je ooit over de snaar-theorie gelezen? Daar hebben ze het over 16-dimensies
misschien iets voor de PS12 ofzo
quote:Op maandag 4 september 2006 09:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb je er zelf wel ooit wat over gelezen? Het zijn er 10, 11 (meest geaccepteerd) of 26, afhankelijk van het model dat je aanhangt.
En dan bijv fijn Zelda spelen zeker?quote:Op maandag 4 september 2006 09:26 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Plug gewoon je gamecube controler er in of gebruikt de clasic controler...
Niet zelda die moet gewoon met de Wii controler.. maar voor de oude gamecube gamesquote:Op maandag 4 september 2006 09:36 schreef Tain het volgende:
[..]
En dan bijv fijn Zelda spelen zeker?
Ja, maar als je niet met de nieuwe controller wil spelen waarom zou je dan een Wii kopen voor de cube games?quote:Op maandag 4 september 2006 09:41 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Niet zelda die moet gewoon met de Wii controler.. maar voor de oude gamecube games
Nintendo consoles hebben geen kinderziektes. En dat zal niet veranderen met de Wii, tenminste, het lijkt me sterk.quote:Op maandag 4 september 2006 08:48 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik ook ... virtual console rocksmaar ik denk zelf dat ik de eerste lading Wii laat gaan (kinderziektes...) en voor de 2de lichting ga (maar then again ik zei dat ook voor de DS lite en toen heb ik hem ook gelijk gekocht.) maar nu heb wel weer een PS staan er daar moeten nog wat RPG opgespeeld gaan worden dus tijd voor de wii is er eingelijk niet
![]()
Snaartheorie heeft dr 10 maar daar zijn 5 verschillende berekeningen voor die allemaal kloppen, vandaar dat de M-theorie ontstond; die heeft er 11quote:Op maandag 4 september 2006 09:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb je er zelf wel ooit wat over gelezen? Het zijn er 10, 11 (meest geaccepteerd) of 26, afhankelijk van het model dat je aanhangt.
Ik ga er ook niet vanuit maar ik wacht toch ook om andere redenen RPGquote:Op maandag 4 september 2006 09:56 schreef alex4allofyou het volgende:
Nintendo consoles hebben geen kinderziektes. En dat zal niet veranderen met de Wii, tenminste, het lijkt me sterk.
quote:
het mooie is, het eerste wat je hoort is: Nieuwste Zelda voor de GameCubequote:
Multiplayer game! Als je een schol speelt kun je met je wiimote richting Steve steken.quote:Op maandag 4 september 2006 12:14 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik ben voorstander van een Steve Erwin tribute game op de Wii.
quote:Op maandag 4 september 2006 12:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Multiplayer game! Als je een schol pijlstaartrog speelt kun je met je wiimote richting Steve steken.
En dan moet de eindbaas een pijlstaartrog zijnquote:Op maandag 4 september 2006 12:14 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik ben voorstander van een Steve Erwin tribute game op de Wii.
En mag hij natuurlijk niet winnen...quote:Op maandag 4 september 2006 12:29 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En dan moet de eindbaas een pijlstaartrog zijn![]()
Zie het nu al voor met de Wii controler worstelen met Crocsquote:Op maandag 4 september 2006 12:34 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
En mag hij natuurlijk niet winnen...![]()
Bagger zegquote:Actuele reclame in games
Uitgegeven: 1 september 2006 14:00
Laatst gewijzigd: 1 september 2006 14:20
SAN FRANCISCO - Spelers van het aankomende racespel Need for Speed Carbon moeten niet alleen op de weg letten, maar ook op de reclameborden. De maker van de game, Electronic Arts (EA), zal samen met Microsoft actuele reclame voor onder meer auto's en films maken. Dankzij de internetverbinding wordt deze reclame geregeld ververst.
Eerdere versies van Need for Speed bevatten, net als veel andere computerspellen, alleen reclame die niet verandert. De overeenkomst tussen EA en Microsoft-dochter Massive maakt daar echter een einde aan.
Battlefield
Beide bedrijven willen actuele reclame laten zien in totaal vier spellen, waaronder de nieuwste versie van Need for Speed. EA heeft bovendien een soortgelijke overeenkomst gesloten met IGA Worldwide voor Battlefield 2142, de volgende loot in de reeks populaire online schietspellen.
EA heeft de financiële details van beide overeenkomsten niet bekendgemaakt. Adverteerders zien games als een steeds belangrijker middel om 18- tot 34-jarigen te bereiken. EA is verder bekend van The Sims, de FIFA-voetbalspellen en filmgames met
Source: http://www.nu.nl/
EAquote:Op maandag 4 september 2006 13:29 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Bagger zeg
Straks als je lekker aan het spelen ben kijg je opeens een popup hit de monkey ofzo...
Rot op met reclame in games we betalen toch al genoeg voor game of niet?
weet wat het mooie hieraan is? Je merkt er namelijk helemaal niks van. Bij elke race-game zie je namelijk allang reclame, alleen zal het nu veranderen.quote:Op maandag 4 september 2006 13:29 schreef MeZZiN het volgende:
Bagger zeg
Straks als je lekker aan het spelen ben kijg je opeens een popup hit de monkey ofzo...
Rot op met reclame in games we betalen toch al genoeg voor game of niet?
Je woont in Geleen dus je zult binnen de korste keren wel een nieuwe christelijke vriendin vinden.quote:Op maandag 4 september 2006 13:45 schreef depax het volgende:
Mijn ouders heb ik nu ook zo ver dat ze hem willen spelen.
Nu had ik hem eigelijk voor mij en mijn ex vriendin willen halen ( ze heeft het woensdag uit gemaakt na 2 jaar en 4 maanden zag ze het niet meer zitten ) dus nu twijfel ik nog een beetje of ik hem nog wel wil.
Hij was voor ons bedoeld.
Zij was uit oost vlaanderen (studeert lerares frans geschiedenis godsdienst in hasselt )en ik ben atheist dus die vlieger gaat niet opquote:Op maandag 4 september 2006 13:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Je woont in Geleen dus je zult binnen de korste keren wel een nieuwe christelijke vriendin vinden.
Het is ook meer algemeene meuk want EA ontwikkeld ook voor de Wii. en daar zullen ze het zeker in willen hebben als is het alleen maar vanwege de allways on meukquote:Op maandag 4 september 2006 13:34 schreef kepler het volgende:
[..]
weet wat het mooie hieraan is? Je merkt er namelijk helemaal niks van. Bij elke race-game zie je namelijk allang reclame, alleen zal het nu veranderen.
Ik heb hier ook ooit een dossier over geschreven: Reclame in games
maar wat doet dit in het Wii-topic? Aangezien het over EA en Microsoft gaat![]()
Je draaft een beetje doorquote:Op maandag 4 september 2006 14:13 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Het is ook meer algemeene meuk want EA ontwikkeld ook voor de Wii. en daar zullen ze het zeker in willen hebben als is het alleen maar vanwege de allways on meuk
quote:Op maandag 4 september 2006 15:17 schreef moomoo het volgende:
ja, dan loop je in quake ineens een sgt. mcDonald tegen het lijf.
jullie gaan echt te hardquote:Op maandag 4 september 2006 15:29 schreef ikookhier het volgende:
tvp
Ik heb hetzelfde met mijn vader.quote:Op maandag 4 september 2006 19:11 schreef EricG het volgende:
Kut ons mam wil niet dat ik 'm in de huiskamer zet omdat ik dan de hele dag sta te zwiepen en haar op de zenuwen ga werken(weet ze nu al
)
over 10 daagjes weten we hopelijk meerquote:Op maandag 4 september 2006 20:47 schreef Ruzbeh het volgende:
We weten eigelijk niet zoveel van SMG af.
Het is wel heel jammer dat Nintendo mensen voor de zoveelste keer zo tight-lipped waren over een Nintendo game. De kleinste details mochten wij niet weten.
Ik denk echt dat het echt enorm gaaf wordt. Twilight Princess, daarna Metroid Prime 3, daarna Super Mario Galaxy, en dan Super Smash Brothers Brawl. Wii wordt echt vet.![]()
![]()
![]()
Bij mij meer andersom,...... vond het erg echt erg sfeerloos en vervelend uitzien..... dat was het woord ja.... vervelendquote:Op maandag 4 september 2006 15:26 schreef alex4allofyou het volgende:
Na het IGN filmpje gezien te hebben heb ik ineens weer meer vertrouwen gekregen in Red Steel. t Begon dr al aardig uit te zien en dat openen van deuren en strafen lijkt me donders mooi![]()
OFF:quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bij mij meer andersom,...... vond het erg echt erg sfeerloos en vervelend uitzien..... dat was het woord ja.... vervelend
Dat wordt hem iig niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:11 schreef Chocobo het volgende:
En als dit de echte boxart wordt (ook voor de Wii) dan ben ik helemaal klaar..... prachtig
[afbeelding]
Ring of sorrow?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:11 schreef Chocobo het volgende:
En als dit de echte boxart wordt (ook voor de Wii) dan ben ik helemaal klaar..... prachtig
[afbeelding]
Laat me toch dromenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ring of sorrow?
edit: nep dus
Ook coolquote:
De echte cover is nog niet onthuld.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook coolDit is zeker de echte cover?
mmhh.. goeie vraag..quote:
word.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:35 schreef RaymanNL het volgende:
14 pf 15 september zullen we alles wetenGeloof me
![]()
tel er maar een paar uur bij!quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:29 schreef Oksel het volgende:
Zin in Zelda! Veel toffer! Zeker 60-80 uur gameplay..
Zo weinig? 100 uur hadden ze t toch over?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:29 schreef Oksel het volgende:
Zin in Zelda! Veel toffer! Zeker 60-80 uur gameplay..
ik hoop dat het verhaal 20-30 uur duurt, en eventuele extra missies nog eens 20-30 uur ofzo. Als het verhaal langer duurt dan wordt het echt veels te langdradig en plichtmatig om de verhaallijn te volgen...quote:Op woensdag 6 september 2006 02:46 schreef Soloman het volgende:
180 uur heb ik eens ergens gelezen...
Correct me if i'm wrong.....
Als het 180 uur duurt dan ga ik er al niet aan beginnen dat kost me te veel tijd. Heb nu al dat somige games gewoon te lang duren. Voor een RPG vind ik het niet zo erg maar bij zelda heb ik wel eens dat het wat uitgerekt word.quote:Op woensdag 6 september 2006 04:07 schreef kepler het volgende:
[..]
ik hoop dat het verhaal 20-30 uur duurt, en eventuele extra missies nog eens 20-30 uur ofzo. Als het verhaal langer duurt dan wordt het echt veels te langdradig en plichtmatig om de verhaallijn te volgen...
180 uur gamen in een maandquote:Op woensdag 6 september 2006 08:11 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Als het 180 uur duurt dan ga ik er al niet aan beginnen dat kost me te veel tijd. Heb nu al dat somige games gewoon te lang duren. Voor een RPG vind ik het niet zo erg maar bij zelda heb ik wel eens dat het wat uitgerekt word.
Tevens heb ik gewoon niet genoeg tijd om alles te spelen. Dus 180 uur ben ik zo een maandje of meer mee zoet.
ik heb niet echt zitten na rekenen maar 180 is gewoon te veel...quote:Op woensdag 6 september 2006 08:18 schreef kepler het volgende:
[..]
180 uur gamen in een maand![]()
dat is een beetje veel hoor![]()
Behalve bij RPG daar heb je gewoon tijd voor nodig om goed te levelenquote:Op woensdag 6 september 2006 08:57 schreef chibibo het volgende:
Het aantal uren gameplay dat door een spel wordt beloofd moet je altijd met een flinke korrel zout nemen. Meestal heb je aan 1/3 van dit aantal al genoeg om het spel zonder je te haasten, met alle sidequests, uit te spelen.
180 uur Zelda? No problemquote:Op woensdag 6 september 2006 08:32 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
ik heb niet echt zitten na rekenen maar 180 is gewoon te veel...
Een mooie 60 uur ben ik al dik tevreden. (soms ben ik gewoon blij dat een game maar 10 uur duurt dan kan ik hem tenminsten nog een beetje uitspelen.
Jaquote:Op woensdag 6 september 2006 10:02 schreef RaymanNL het volgende:
Is het troiuwens serieus zo dat de PS3 pas in maart 2007 uitkomt? Want danheeft NIntendo wel een erg grote kans dit najaar![]()
iddquote:Op woensdag 6 september 2006 10:03 schreef Tain het volgende:
[..]
JaSony verkloot het nu flink voor zichzelf in Europa
Mjah bij sony komt het omdat ze niet genoeg kunnen produceren, ik neem aan dat nintendo toch geen problemen zal hebben met de Wii. Echt ingewikkeld is het apparaat nou niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Nintendo er nu serieus over denkt om de Wii ook in Europa uit te stellen![]()
Dat zou erg stom zijn van ze.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Nintendo er nu serieus over denkt om de Wii ook in Europa uit te stellen![]()
Ze willen gewoon voor kerst in EU/US/JAP de Wii thuis hebben staan vanwege de 'kerst gedachte' of te wel gewoon het beste tijd om een console op de markt te zetten.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:48 schreef depax het volgende:
[..]
Dat zou erg stom zijn van ze.
Nah ik denk gewoon dat ze het normaal doen.
Ze hadden in de laatste geruchten problemen met het produceren van de controllerquote:Op woensdag 6 september 2006 11:48 schreef Kill_em_all het volgende:
Maar de Wii is geen ingewikkeld apparaat. Of je nou een Wii maakt die bestaat uit onderdelen van het niveau dat al jaren probleemloos word gemaakt of dat je een ps3 maakt met allemaal nieuwe onderdelen is nogal een verschil. Ik denk niet dat nintendo veel minder wii's per maand kan maken dan dat ze GC's konden maken. Dan is het alleen nog de vraag of ze optijd zijn begonnen maar het lijkt mij dat nintendo in 4 a 6weken toch wel een paar miljoen units kan maken.
Weet je ook nog waar die geruchten over gingen? over knopjes en niet stevig genoeg plasticquote:Op woensdag 6 september 2006 11:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze hadden in de laatste geruchten problemen met het produceren van de controller
Je weet maar nooit met incompetente fabrieken, maar daarom zeg ik: geruchtquote:Op woensdag 6 september 2006 12:22 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Weet je ook nog waar die geruchten over gingen? over knopjes en niet stevig genoeg plasticals die ''problemen'' er uberhaubt al waren gaat dat nooit voor vertraging zorgen tenzij je een wel heel incompetente fabriek hebt.
quote:Op woensdag 6 september 2006 11:48 schreef Kill_em_all het volgende:
Maar de Wii is geen ingewikkeld apparaat. Of je nou een Wii maakt die bestaat uit onderdelen van het niveau dat al jaren probleemloos word gemaakt of dat je een ps3 maakt met allemaal nieuwe onderdelen is nogal een verschil. Ik denk niet dat nintendo veel minder wii's per maand kan maken dan dat ze GC's konden maken. Dan is het alleen nog de vraag of ze optijd zijn begonnen maar het lijkt mij dat nintendo in 4 a 6weken toch wel een paar miljoen units kan maken.
Ik ben het eens met je stelling dat de PS3 VEEL moeilijker is om te produceren, maar om nu te zeggen dat de Wii makkelijk te produceren is is me iets te snel geredeneerd.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:29 schreef Kill_em_all het volgende:
Omg je snapt best wat ik bedoel. Ik bedoel dus dat de Wii niet uit onderdelen bestaat die zo geavanceerd zijn dat er veel problemen mee komen. Alle hardware in de wii is van een niveau wat we al jaren probleemloos kunnen produceren. De cpu is bv niks meer dan de GC chip maar dan sneller en met enkele verbeteringen. De wii emuleert ook geen GC games, want daar is ie te traag voor, maar hij schakelt gewoon naar GC mode, dit kan alleen omdat de chips nagenoeg hetzelfde zijn.
Punt is dus dat vanuit een technisch standpunt de Wii niet echt moeilijk te maken zal zijn itt tot de ps3.
quote:Prototypes of the Wii-mote are still being tested and problems with button responsiveness, the difficulty of pressing two buttons at once and the easily damaged shell of the controller appear to have prevented Nintendo from beginning the mass production of its next console.
Ja, maar is toch echt wel een nadeel tov een standaard diskdrive die in GROTE massa's geproduceerd wordt.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:25 schreef Kill_em_all het volgende:
Discdrive boeit niet, is gewoon een dvd speler met een extra plekje voor gc disks, dat heb je ookal bij alle andere dvd drives.
Wiimote zal ook niet zo'n probleem zijn aangezien motionsensors al langer dan vandaag gemaakt worden en in princiepe ook niet erg ingewikkeld zijn.
De behuizing is ook niet echt een probleem. Die chips gebruiken gewoon weinig stroom dus past het in zo'n kleine behuizing.
De Wii heeft niet echt een onderdeel waardoor de productie echt moeilijk zou kunnen gaan.
Dat was een nep bericht. Of een gerucht. Het is hoe dan ook niet waar.quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:08 schreef Tain het volgende:
Prijzen volgens gamestop:
* Wii Controller Glove 9.99$
* Wii G-Pak Travel Case 29.99$
* Wii Game Wallet 9.99$
* Wii HD Premium Component Cable 59.99$
* Wii Memory SD 1.0GB 59.99$
* Wii Memory SD 512MB 39.99$
* Wii S-Video Premium AV Cable 39.99$
* Wii Sling Bag 29.99$
* Wii Storage & Protection 1.0GB Kit 69.99$
Ja oke maar zo kan je zelfs de meest miniskule onderdeeltjes gaan noemen.quote:Ja, maar is toch echt wel een nadeel tov een standaard diskdrive die in GROTE massa's geproduceerd wordt.
Motionsensors zitten anders is best veel producten. Daarbij is het alleen maar een chipje die niet echt ingewikkeld is om te maken. Tuurlijk is het nieuw in deze vorm maar de techniek is er al jaren op ''grote'' schaal.quote:De Wiimote is weldegelijk een hindernis die men moet nemen. Nog nooit zijn dit soort dingen op zulke schaal geproduceerd en de productiefaciliteiten bestonden er niet op die schaal.
Vind je? kijk eens naar laptops. Zitten al sinds jaar en dag in kleine behuizingen terwijl de hardware een stuk sneller is dan wat er in de wii zit.quote:Wat betreft de behuizing zou je gelijk kunnen hebben, hoewel ik het nog steeds een kunststukje vind om zoiets op zo'n schaal te maken.
Jawel hoor. Je kan best iets als BR of de cell ontwerpen, maar zoals je nu bij Sony ziet zijn er toch veel problemen. Ontwerpen is 1, maken is iets anders.quote:Sowieso is het woord 'moeilijk' niet van toepassing bij Sony en Nintendo. Als een ontwerp klaar is en het economische plaatje klopt dan staat er niets in de weg om zoiets te maken.
Ik heb niks gezegdquote:Op woensdag 6 september 2006 15:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat was een nep bericht. Of een gerucht. Het is hoe dan ook niet waar.
Omdat de wii zo lekker klein is prop je hem in je 'sling bag' en sling je hem over je schouder ofzo....quote:Op woensdag 6 september 2006 16:22 schreef Chanty87 het volgende:
Sling bag?Waar heb je dat voor nodig dan
Als je je statistieken wilt maximaliseren wel, maar om het spel uit te kunnen spelen niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:18 schreef MeZZiN het volgende:
Behalve bij RPG daar heb je gewoon tijd voor nodig om goed te levelen
Da's totaal overbodig, want dan kun je het net zo goed in een travel case meenemen of in een gewone tas.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:29 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Omdat de wii zo lekker klein is prop je hem in je 'sling bag' en sling je hem over je schouder ofzo....
Het is niet moeilijk, maar het is lastig om miljoenen te produceren binnen enkele maanden, dat bedoel ik te zeggen.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Jawel hoor. Je kan best iets als BR of de cell ontwerpen, maar zoals je nu bij Sony ziet zijn er toch veel problemen. Ontwerpen is 1, maken is iets anders.
Dat laat mij uitkijken naar de dag dat ik de winkel binnenloop, het liefst 's morgensvroeg en daar met een gespekte bankrekening achteloos wat dozen op de toonbank zet en heel stoer honderden euro's van m'n bankrekening laat afschrijven. 'Wilt u er een tasje omheen?' Ach wel ja. Waarom ook niet?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Over lekker klein en draagtassen gesproken. Ik vraag me af hoe klein de doos wordt van de Wii waar je hem dan in koopt. Ik hoop natuurlijk klein.
Het mooiste moment is altijd als je de nieuwe console in je bezit hebt, je de doos opent en de Nintendo lucht je tegemoet komt (weet niet wat het is maar zit altijd een bepaalde lucht aan) . Dan installeer je m en dan komt het magische moment dat je m voor het eerst boot.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:15 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Dat laat mij uitkijken naar de dag dat ik de winkel binnenloop, het liefst 's morgensvroeg en daar met een gespekte bankrekening achteloos wat dozen op de toonbank zet en heel stoer honderden euro's van m'n bankrekening laat afschrijven. 'Wilt u er een tasje omheen?' Ach wel ja. Waarom ook niet?
Ik heb overigens m'n pre-order, die onder rembours zou worden bezorgd, geannuleerd. Ik ga maar gewoon op de dag des oordeels lekker op tijd de stad in en de eerste de beste gameshop oid binnenwandelen. Jummie![]()
Mooiquote:Op woensdag 6 september 2006 16:08 schreef Tain het volgende:
Prijzen volgens gamestop:
* Wii Controller Glove 9.99$
* Wii G-Pak Travel Case 29.99$
* Wii Game Wallet 9.99$
* Wii HD Premium Component Cable 59.99$
* Wii Memory SD 1.0GB 59.99$
* Wii Memory SD 512MB 39.99$
* Wii S-Video Premium AV Cable 39.99$
* Wii Sling Bag 29.99$
* Wii Storage & Protection 1.0GB Kit 69.99$
Als 1 wens dat kan bereiken.....quote:Op woensdag 6 september 2006 19:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Prijzen kloppen niet. Gamestop mag omrollen en een vurige dood tegemoet gaan.
Netjes,.... ik zweer bij component,.... maar zou de Wii component aangesloten kunnen worden?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:03 schreef BMH het volgende:
Oooh de verwarring
Crap naar incredible:
Composite (3 snoerjtes: rood, wit & geel) = CRAP!!!
S-video (1 kabel) = iets beter!
RGB (scart blok... Niet te vergissen met composite-scart-opzetblokje!)
Component (3 kabels: Rood, groen & blauw kan HD weergeven (optineel: nog 2 kabels voor stereo geluid)
HDMI (1 stekker.. digitaal kan HD weergeven).
Component & HDMI zijn in theorie gelijk (component kan zelfs hogere resoluties weergeven, maar dit komt in de praktijk niet voor).
[afbeelding]
Composite (KNUDDE!! VERBRANDEN!!)
[afbeelding]
S-video.. MEEEE
[afbeelding]
RGB BETER!!
[afbeelding]
Component (GEWELDIG!!)
Het wii-kabel-stappenplan:
1) Heb ik een TV met component aansluiting (dus Rood, groen & blauw.. NIET rood, wit & geel!!).. Ja? Ga naar stap 3.. Nee? Ga naar stap 2.
2) Koop een RGB kabel.. Deze kabel geeft het beste beeld op je tv.
3) Je hebt een TV met een component aansluiting.. Gefeliciteerd.. Koop snel een Wii component kabel en geniet van wii in Progressive beeldkwaliteit
Minder scherpe kleuren en minder strakke graphics. Ik heb voor al mn belangrijke consoles (lees PS2 en Cube) RGB scartkabels gekocht en dat heerst toch echt welquote:Op woensdag 6 september 2006 20:20 schreef Chanty87 het volgende:
In heel m'n gameleventje gebruik ik gewoon de rood-wit-gele kabels in een scart adapter en plug 'm zo in m'n tv... Wat is daar mis mee dan?
De wii krijgt progressive scan. Daar moet je een component, VGA of HDMI kabel voor hebben.. De eerste 2 kabels krijgt de Wii zowiezo.. HDMI weet ik nog niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Netjes,.... ik zweer bij component,.... maar zou de Wii component aangesloten kunnen worden?
60hz mode is niet om aan te zien met composite.. Dus: Maximaal 50 frames per seconde, trillend beeld, pijn aan je ogen krijgend beeld, dof beeld. Neem AUB een keer een RGB kabel en je zult het verschil meteen zien.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:20 schreef Chanty87 het volgende:
In heel m'n gameleventje gebruik ik gewoon de rood-wit-gele kabels in een scart adapter en plug 'm zo in m'n tv... Wat is daar mis mee dan?
De foto's van de achterkant van de wii laten niet dezelfde aansluiting zien die de we van Nintendo gewend zijn...quote:Op woensdag 6 september 2006 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Minder scherpe kleuren en minder strakke graphics. Ik heb voor al mn belangrijke consoles (lees PS2 en Cube) RGB scartkabels gekocht en dat heerst toch echt wel
Binnenkort ook voor de 360 halen. Voor de Wii weet ik het nog niet, hopelijk kan ik die van mn Cube overzetten.
Je ziet het verschil als je eenmaal RGB gebruikt. Als je van RGB naar composite gaat is het net alsof de tv je haat en je dood wil.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:25 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb daar echt nooit last van gehad hoor. Daarnaast kan er niks anders aangesloten worden dan een scart. Ook kan ik door de witte en rode tulpjes in mijn stereo te pluggen geluid krijgen op mijn boxen, wat een beetje een surround effect geeft. En dat kan dan weer niet met RGB hè...
Als je TV geen 480p kan maakt het weinig uit.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:59 schreef Cheiron het volgende:
Heb nu een rgb kabel ipv composite, maar echt veel verschil zie ik niet. Kan ook zijn omdat mn game-tv erg oud is.
PHP scriptquote:Op woensdag 6 september 2006 20:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Chanty waarom verander je steeds je avatar.
Niet als je m op een LCD speelt hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 23:20 schreef BMH het volgende:
Gamecube component kabels zijn 50+ euro.. Komt nog eens bij dat er geen PAL games zijn met progressive ondersteuning waardoor het verhaal compleet nutteloos word
Dat maakt opzich niks uit op mijn vorige tv zag ik veel verschiltussen composiet en RGB (= geen progressive)quote:Op woensdag 6 september 2006 21:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als je TV geen 480p kan maakt het weinig uit.Of je spel ondersteund geen 480p.
Geld ook voor plasma , ps2 op composite zag er echt niet uit maar component ziet er superstrak uitquote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Niet als je m op een LCD speelt hoor
SCART op LCD =![]()
COMPONENT op LCD =![]()
Wees dr maar blij mee, ikzelf zou voor geen goud meer terug willen naar dat logge dingquote:Op woensdag 6 september 2006 23:47 schreef disjfa het volgende:
Ik moet zo te horen nog geheel blij zijn dat ik een lekker oude tv hebScheelt geld en kabels
component kabel.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:00 schreef McGilles het volgende:
RGB scartkabel voor cube 50 euro? Op meerdere sites zie ik hem toch echt voor 20 euro worden aangeboden, RGB Scart Cable (Nintendo)
Uitgever: Nintendo
Ontwikkelaar: Nintendo
Platform: Gamecube
¤ 19.99
Ach. Zolang je voor een degelijke plasma te veel geld moet neertellen en nog eens meer kwijt bent met de energie rekening ga ik er voorlopig nog niet op over. Zonde van al mijn geldquote:Op donderdag 7 september 2006 00:01 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Wees dr maar blij mee, ikzelf zou voor geen goud meer terug willen naar dat logge ding![]()
Is dit dan mindere kwaliteit?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:03 schreef BMH het volgende:
[..]
component kabel.
Ze worden namelijk niet meer gemaakt door Nintendo..
Dat heeft de persoon in kwestie net allemaal uitgelegdquote:Op donderdag 7 september 2006 00:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
Is dit dan mindere kwaliteit?
Ik ben niet zo op de hoogte van al deze techniek![]()
Gewoon een LCD kopen, ik had eerst een 26inch Samsung LCD voor maar 600e. Tijdens WK omgeruild voor een 32inch versie met 8ms en alle toeters en bellen. En t scheelt me ook weer de aanschaf van een nieuwe monitor, kan ik er gewoon op doen.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ach. Zolang je voor een degelijke plasma te veel geld moet neertellen en nog eens meer kwijt bent met de energie rekening ga ik er voorlopig nog niet op over. Zonde van al mijn geld
Pas als de plasma`s/lcd`s normaal op de markt komen ga ik erover denken.
En mijn tv is niet lig, hij is lief. Alleen wil een scart ingang niet al te aardig meer voor me zijn dus waarschijnlijk binnenkort wel een nieuwe halen. Maar echt nog geen platte
Dat is iets wat ik ook zoek.. M'n huidige CRT bak begint te piepen als een gek en vertoont sporadisch gekleurde vlekken langs de zijkanten (lijkt wel of de speakers die er bij zitten niet goed genoeg zijn afgeschermt.)quote:En t scheelt me ook weer de aanschaf van een nieuwe monitor, kan ik er gewoon op doen.
Testing online right now en online play in retail version. De online libraries zijn dus toch beschikbaar(?) En ik begin het idee te krijgen dat we de 14e veel meer van de online mogelijkheden te weten komen.quote:- Jump with nunchuck by lifting it
- Slash Wiimote to make a feral attack, nunchuck to hit enmies in the back, ect.
- Move Wiimote forward to zoom
- Slash across screen for knife attack
- Focusing both on graphics and gameplay, not straight port from Xbox versions.
- Unvealed on the 14th.
- Widescreen, 480p
- "Stable 30 FPS, like all prior instincts games"
- Splitscreen multiplayer
- paraphrase: 'We've heard some online information from Nintendo, but we can't comment.' (funny, cause he did. Look below )
- Proposing possibilities to Nintendo Wii24connect
- Single Player: 20+ hours
- "We're testing online right now"
- "Is there a possiblity online play will show up in retail version?" (quick response) "Yep Yep."
- Downloadable content is a possibility.
Ik had hem nieuw in doos voor 2,5 euro gekocht ^_^ bij de bartsmit in APquote:Op donderdag 7 september 2006 00:00 schreef McGilles het volgende:
RGB scartkabel voor cube 50 euro? Op meerdere sites zie ik hem toch echt voor 20 euro worden aangeboden, RGB Scart Cable (Nintendo)
Uitgever: Nintendo
Ontwikkelaar: Nintendo
Platform: Gamecube
¤ 19.99
1080p plasma's zijn ziekquote:Op donderdag 7 september 2006 00:48 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Gewoon een LCD kopen, ik had eerst een 26inch Samsung LCD voor maar 600e. Tijdens WK omgeruild voor een 32inch versie met 8ms en alle toeters en bellen. En t scheelt me ook weer de aanschaf van een nieuwe monitor, kan ik er gewoon op doen.
Moet wel zeggen dat ik deze als tussenoplossing heb, nu ga ik wachten op een 42inch Plasma met 1080p en tegen een redelijke prijs. k Heb iig nu al 'een platte'.
Beeld is verbazingwekkend ook nog eens veel beter dan de B&O CRT die ik had, alleen het contrast is minder maar die van mij is 5000:1 wat meer dan genoeg is in principe.
Wat betreft die energierekening, hij gebruikt ongeveer 1.4 keer zoveel energie als een CRT met dezelfde grootte. Maar wanneer je m op spaarstand zet (wat je na een tijdje helemaal niet opvalt) dan kan het energieverbruik gelijk/ lager uitvallen. Dus dat argument kan ook in de prullenbak.
Plasma's daarentegen slurpen idd meer, maar dan heb je t over ongeveer 50e in t jaar wat neerkomt op 3,50 p/mnd xtra. Boeie![]()
Als consoleliefhebber zou je in principe niet zo kinderachtig moeten doen over die xtra kosten, cker niet als je je gameervaring kan verbeteren.
Helaas...quote:Op donderdag 7 september 2006 09:04 schreef BMH het volgende:
[..]
1080p plasma's zijn ziek(elijk duur)
Dat dacht ik eerst ook, maar als je de goede koopt (ik heb een Samsung LC32r72) dan is t beeld op sommige fronten beter hoor. Probleem vond ik dat als je een grote Plasma van 37inch+ koopt en je n resolutie van 1028*720 hebt, je veel blokken ziet. Dat kan ook niet anders natuurlijk.quote:Plasma's zijn zowiezo stukken mooier dan LCD/CRT tv's.. Ik zelf heb vorig jaar een panasonic 480p plasma gekocht.. Hij was stukken duurder dan de 1080i/720p LCD's, maar de beeldkwaliteit is echt een stuk beter![]()
Upscalen doet mijn Samsung heel knap, ghosting is history met 8 ms, latency heb ik totaal geen last van (t is niet voor niets dat MS de Samsung LCD als 360 platform heeft gekozen) en ik heb er zelfs game-mode opzitten.quote:Geen upscaling naar 720p bij DVD's, geen ghosting, latency of wat dan ook.
Grappig, ik wou dus eerst DIE halen, maar dan wel de 600 versie. Panasonic is de marktleider met plasma's and it showsquote:[afbeelding]
de TH-37PV60.
De resolutie is net als de vorige versie een beetje vaag, maar het beeld is ziek. Contrast van 10.000:1![]()
Die gast heeft echt alles wat maar cool is op technisch vlakquote:Of je doet meteen gek:
[afbeelding]
Die 600 heeft een prijsje gewonnen.. "EISA Winnaar! - Europese HIGH-END Plasma tv van het jaar 2006-2007."quote:Op donderdag 7 september 2006 09:48 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Grappig, ik wou dus eerst DIE halen, maar dan wel de 600 versie. Panasonic is de marktleider met plasma's and it shows![]()
Zo zie je maar dat resolutie echt niet het belangrijkste is.quote:“Vergeleken met zijn voorganger is de Panasonic TH-50PV600 goedkoper, weegt minder en verbruikt minder energie, en dat ondanks het enorme beeldscherm van 127 cm. Desondanks biedt het nog steeds beelden met hoog contrast, natuurlijke kleuren, intens zwart en briljant wit, en zeer gedetailleerd beeld dankzij de V-Real videoprocessing technologie. De tv heeft twee HDMI interfaces en met HDAVI control kun je alle home cinema componenten tegelijk inschakelen en met één druk op de knop een film weergeven. Met VIERA kun je foto’s en films bekijken via een SD memory card reader, met de mogelijkheid om zelfs TV programma’s direct op een SD Card op te nemen. En ook zijn audioprestaties zijn indrukwekkend, met diepe bass die wordt voortgebracht door het ingebouwde speakersysteem.”
De 500 was ook al de beste, je kan wel merken dat Samsung en Panasonic flink Sony inhalen op technisch en financieel gebied.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Die 600 heeft een prijsje gewonnen.. "EISA Winnaar! - Europese HIGH-END Plasma tv van het jaar 2006-2007."
Ik heb ook met opzet de 480p plasma gekocht omdat ik me tv 70% van de tijd gebruik voor het bekijken van (ntsc) DVD's.. En dvd's bekijken zonder scaling of wat dan ook is natuurlijk het mooist
Ik stap pas over naar HD als er echt geen problemen meer zijn (SED schermen).
quote:Op donderdag 7 september 2006 01:41 schreef kipknots het volgende:
De online libraries zijn dus toch beschikbaar(?)
Het zou ook gewoon stom zijn om een of twee weken voor de release van de nieuwe console nog goede games uit te brengen.quote:
Ubisoft is Nintendo's grootste aanhanger als het gaat om de Wii.. Lijkt me wel zo netjes om juist hen wel de online library te geven.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:26 schreef speknek het volgende:
Mensen, al dat gelul over tvs, terwijl er net prachtig nieuws is gepost.
[..]
Als ze maar van de controls afblijvenquote:Op donderdag 7 september 2006 10:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Het zou ook gewoon stom zijn om een of twee weken voor de release van de nieuwe console nog goede games uit te brengen.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=117982quote:Op donderdag 7 september 2006 10:26 schreef speknek het volgende:
Mensen, al dat gelul over tvs, terwijl er net prachtig nieuws is gepost.
[..]
Ghosting valt niet te verhelpen door kabels, vertraging heeft vaak te maken met chip die in TV zit. Zijn wel (dure) kastjes voor.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:17 schreef Cheiron het volgende:
TV kijk ik op een 23' tft (720p) van Samsung wat ik een heerlijke tv vindt. Enige nadeel: beetje ghosting op tv kanalen (wat ook door mn bekabeling/ tv signaal kan komen, dat weet ik), vertraging in beeld ivm geluid van dvd en de grootte.
Ik had hetzelfde probleem, maar als je even nagaat: 1080p wordt niet de standaard over een half jaar. Wel zullen ze 'betaalbaarder' worden (4000/ 500e), kleiner dan 42inch zal denk ik geen 1080p hebben. Mijn redenatie is: nu een TV kopen voor 1200e, twee/ drie jaar wachten waardoor die 1080p van 5000 naar 2000 zijn gegaan = 3000- 1200 dus 1800e besparen EN nu al een LCD hebben. En je kan tegen die tijd die LCD ook nog es in de keuken of de slaapkamer hangenquote:Eigenlijk wil ik gewoon een nieuwe tft voor de samsung en dan van die samsung mn gamestv maken. Maarja.. als over een half jaartje 1080 de standaard is....
Keuzes keuzes..
Nog 7 dagen.. dan weten we het.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
Is er nou nog geen release datum bekend gemaakt?.
Nee.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
Is er nou nog geen release datum bekend gemaakt?.
Ik denk niet dat dat zal gebeuren.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat denken jullie overigens over de mogelijkheden van een "Saturn-launch"? Dat er volgende week een aankondiging komt dat de Wii op dat moment in de winkel ligt. Sega heeft dat ooit gepresteerd op de E3 maar dat was toen geen goed idee.
Zolang Peter M dat project leid, geloof ik het pas zodra het in de winkels ligtquote:Op donderdag 7 september 2006 19:28 schreef Xrenity het volgende:
Spore begin 2007, volgens het engelse Ngamer
die zelfde dude die een verkeerde halo 2 datum had getatoertquote:Op donderdag 7 september 2006 20:49 schreef febster het volgende:
[..]
Zolang Peter M dat project leid, geloof ik het pas zodra het in de winkels ligt.
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:15 schreef Hellrazor het volgende:
kan je met die wii ook de console aanzetten met de controller ?
http://www.joystiq.com/20(...)news-coming-tonight/quote:Major next-gen console news coming tonight
We just got handed a scoop for some important news with one of the next-generation consoles. We can't talk about any specifics yet, but you have our word that this announcement is something worth waiting for.
Expect all the info tonight here at Joystiq at 12:01 a.m. Eastern.
geldquote:Op donderdag 7 september 2006 22:47 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ben benieuwd wat ze voor de controllers gaan vragen.
nog 7 uur wachtenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:57 schreef alex4allofyou het volgende:
En dan nog wat:
[..]
http://www.joystiq.com/20(...)news-coming-tonight/
Die heeft er toch niks mee te maken? T is Will Wright.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:49 schreef febster het volgende:
[..]
Zolang Peter M dat project leid, geloof ik het pas zodra het in de winkels ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |