ik heb niet echt zitten na rekenen maar 180 is gewoon te veel...quote:Op woensdag 6 september 2006 08:18 schreef kepler het volgende:
[..]
180 uur gamen in een maand![]()
dat is een beetje veel hoor![]()
Behalve bij RPG daar heb je gewoon tijd voor nodig om goed te levelenquote:Op woensdag 6 september 2006 08:57 schreef chibibo het volgende:
Het aantal uren gameplay dat door een spel wordt beloofd moet je altijd met een flinke korrel zout nemen. Meestal heb je aan 1/3 van dit aantal al genoeg om het spel zonder je te haasten, met alle sidequests, uit te spelen.
180 uur Zelda? No problemquote:Op woensdag 6 september 2006 08:32 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
ik heb niet echt zitten na rekenen maar 180 is gewoon te veel...
Een mooie 60 uur ben ik al dik tevreden. (soms ben ik gewoon blij dat een game maar 10 uur duurt dan kan ik hem tenminsten nog een beetje uitspelen.
Jaquote:Op woensdag 6 september 2006 10:02 schreef RaymanNL het volgende:
Is het troiuwens serieus zo dat de PS3 pas in maart 2007 uitkomt? Want danheeft NIntendo wel een erg grote kans dit najaar![]()
iddquote:Op woensdag 6 september 2006 10:03 schreef Tain het volgende:
[..]
JaSony verkloot het nu flink voor zichzelf in Europa
Mjah bij sony komt het omdat ze niet genoeg kunnen produceren, ik neem aan dat nintendo toch geen problemen zal hebben met de Wii. Echt ingewikkeld is het apparaat nou niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Nintendo er nu serieus over denkt om de Wii ook in Europa uit te stellen![]()
Dat zou erg stom zijn van ze.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Nintendo er nu serieus over denkt om de Wii ook in Europa uit te stellen![]()
Ze willen gewoon voor kerst in EU/US/JAP de Wii thuis hebben staan vanwege de 'kerst gedachte' of te wel gewoon het beste tijd om een console op de markt te zetten.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:48 schreef depax het volgende:
[..]
Dat zou erg stom zijn van ze.
Nah ik denk gewoon dat ze het normaal doen.
Ze hadden in de laatste geruchten problemen met het produceren van de controllerquote:Op woensdag 6 september 2006 11:48 schreef Kill_em_all het volgende:
Maar de Wii is geen ingewikkeld apparaat. Of je nou een Wii maakt die bestaat uit onderdelen van het niveau dat al jaren probleemloos word gemaakt of dat je een ps3 maakt met allemaal nieuwe onderdelen is nogal een verschil. Ik denk niet dat nintendo veel minder wii's per maand kan maken dan dat ze GC's konden maken. Dan is het alleen nog de vraag of ze optijd zijn begonnen maar het lijkt mij dat nintendo in 4 a 6weken toch wel een paar miljoen units kan maken.
Weet je ook nog waar die geruchten over gingen? over knopjes en niet stevig genoeg plasticquote:Op woensdag 6 september 2006 11:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze hadden in de laatste geruchten problemen met het produceren van de controller
Je weet maar nooit met incompetente fabrieken, maar daarom zeg ik: geruchtquote:Op woensdag 6 september 2006 12:22 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Weet je ook nog waar die geruchten over gingen? over knopjes en niet stevig genoeg plasticals die ''problemen'' er uberhaubt al waren gaat dat nooit voor vertraging zorgen tenzij je een wel heel incompetente fabriek hebt.
quote:Op woensdag 6 september 2006 11:48 schreef Kill_em_all het volgende:
Maar de Wii is geen ingewikkeld apparaat. Of je nou een Wii maakt die bestaat uit onderdelen van het niveau dat al jaren probleemloos word gemaakt of dat je een ps3 maakt met allemaal nieuwe onderdelen is nogal een verschil. Ik denk niet dat nintendo veel minder wii's per maand kan maken dan dat ze GC's konden maken. Dan is het alleen nog de vraag of ze optijd zijn begonnen maar het lijkt mij dat nintendo in 4 a 6weken toch wel een paar miljoen units kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |