abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41540378
quote:
Op woensdag 6 september 2006 08:18 schreef kepler het volgende:

[..]

180 uur gamen in een maand

dat is een beetje veel hoor
ik heb niet echt zitten na rekenen maar 180 is gewoon te veel...
Een mooie 60 uur ben ik al dik tevreden. (soms ben ik gewoon blij dat een game maar 10 uur duurt dan kan ik hem tenminsten nog een beetje uitspelen.
pi_41540691
Het aantal uren gameplay dat door een spel wordt beloofd moet je altijd met een flinke korrel zout nemen. Meestal heb je aan 1/3 van dit aantal al genoeg om het spel zonder je te haasten, met alle sidequests, uit te spelen.
pi_41541050
quote:
Op woensdag 6 september 2006 08:57 schreef chibibo het volgende:
Het aantal uren gameplay dat door een spel wordt beloofd moet je altijd met een flinke korrel zout nemen. Meestal heb je aan 1/3 van dit aantal al genoeg om het spel zonder je te haasten, met alle sidequests, uit te spelen.
Behalve bij RPG daar heb je gewoon tijd voor nodig om goed te levelen
pi_41541825
quote:
Op woensdag 6 september 2006 08:32 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

ik heb niet echt zitten na rekenen maar 180 is gewoon te veel...
Een mooie 60 uur ben ik al dik tevreden. (soms ben ik gewoon blij dat een game maar 10 uur duurt dan kan ik hem tenminsten nog een beetje uitspelen.
180 uur Zelda? No problem
pi_41541984
Is het troiuwens serieus zo dat de PS3 pas in maart 2007 uitkomt? Want danheeft NIntendo wel een erg grote kans dit najaar

edit: Ja het is dus echt zo
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_41542017
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:02 schreef RaymanNL het volgende:
Is het troiuwens serieus zo dat de PS3 pas in maart 2007 uitkomt? Want danheeft NIntendo wel een erg grote kans dit najaar
Ja Sony verkloot het nu flink voor zichzelf in Europa
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 6 september 2006 @ 10:06:13 #182
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41542077
Ik heb zo'n idee dat Nintendo er nu serieus over denkt om de Wii ook in Europa uit te stellen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_41542115
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:03 schreef Tain het volgende:

[..]

Ja Sony verkloot het nu flink voor zichzelf in Europa
idd ZO krijgt Nintendo echt een fli9nke voorsprong op de PS3! Maar nu kan nintendo ook denken: "Ohw, dan doen wij de Wii ook maar wat later in EU"
pi_41542729
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Nintendo er nu serieus over denkt om de Wii ook in Europa uit te stellen
Mjah bij sony komt het omdat ze niet genoeg kunnen produceren, ik neem aan dat nintendo toch geen problemen zal hebben met de Wii. Echt ingewikkeld is het apparaat nou niet.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  woensdag 6 september 2006 @ 10:48:02 #185
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_41543098
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zou erg stom zijn van ze.
Nah ik denk gewoon dat ze het normaal doen.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_41543432
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:48 schreef depax het volgende:

[..]

Dat zou erg stom zijn van ze.
Nah ik denk gewoon dat ze het normaal doen.
Ze willen gewoon voor kerst in EU/US/JAP de Wii thuis hebben staan vanwege de 'kerst gedachte' of te wel gewoon het beste tijd om een console op de markt te zetten.

Ze zullen wel rond november hem gaan leveren. als is het alleen maar om sony een langetijd voor te blijven.
  woensdag 6 september 2006 @ 11:27:45 #187
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41544122
Nintendo gaat de Wii niet uitstellen tot 2007.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41544244
Meer informatie over Rayman 4

Nu weet je precies hoe het spel in elkaar steekt
pi_41544502
Wii wordt niet uitgesteld. En dan nog, hij komt DIT jaar, dat is eerder dan de PS3.
  woensdag 6 september 2006 @ 11:41:46 #190
8369 speknek
Another day another slay
pi_41544530
Ik denk persoonlijk dat Nintendo alleen maar voor een gelijktijdige release ging omdat de concurrentie dat ook deed, en ze niet een modderfiguur wilden slaan. Het is dan geen gekke gedachte dat Nintendo nu ook rustiger aandoet. Aan de andere kant, als ze op schema zitten kan dat nu juist heel goed uitpakken.
Ik heb zelf alleen een beetje vrees dat ze niet heel goed op schema liggen. Het duurde veel te lang voor er definitieve devkits waren, met het produceren is ontzettend laat begonnen.. Zij gaan denk ik ook behoorlijke tekorten lopen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41544558
Neuh, ik heb er ook wel vertrouwen in dat tie gewoon dit jaar uitkomt. Want als sie ook maart volgend jaar uit komt, betkeend dat dat Zelda ook pas maart volgend jaar uitkomt. En dat zal de zoveelste uitstelling zijn van die game: {
pi_41544745
Maar de Wii is geen ingewikkeld apparaat. Of je nou een Wii maakt die bestaat uit onderdelen van het niveau dat al jaren probleemloos word gemaakt of dat je een ps3 maakt met allemaal nieuwe onderdelen is nogal een verschil. Ik denk niet dat nintendo veel minder wii's per maand kan maken dan dat ze GC's konden maken. Dan is het alleen nog de vraag of ze optijd zijn begonnen maar het lijkt mij dat nintendo in 4 a 6weken toch wel een paar miljoen units kan maken.
pi_41544807
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:48 schreef Kill_em_all het volgende:
Maar de Wii is geen ingewikkeld apparaat. Of je nou een Wii maakt die bestaat uit onderdelen van het niveau dat al jaren probleemloos word gemaakt of dat je een ps3 maakt met allemaal nieuwe onderdelen is nogal een verschil. Ik denk niet dat nintendo veel minder wii's per maand kan maken dan dat ze GC's konden maken. Dan is het alleen nog de vraag of ze optijd zijn begonnen maar het lijkt mij dat nintendo in 4 a 6weken toch wel een paar miljoen units kan maken.
Ze hadden in de laatste geruchten problemen met het produceren van de controller
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41544880
Ik kom net een JPG tegen van de voorspelling van Ruzbeh.. die denkt dat er 180.000.000 "Revolutions" worden verkocht.. in totaal..
pi_41545732
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:50 schreef Tain het volgende:

[..]

Ze hadden in de laatste geruchten problemen met het produceren van de controller
Weet je ook nog waar die geruchten over gingen? over knopjes en niet stevig genoeg plastic als die ''problemen'' er uberhaubt al waren gaat dat nooit voor vertraging zorgen tenzij je een wel heel incompetente fabriek hebt.
pi_41545756
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:22 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Weet je ook nog waar die geruchten over gingen? over knopjes en niet stevig genoeg plastic als die ''problemen'' er uberhaubt al waren gaat dat nooit voor vertraging zorgen tenzij je een wel heel incompetente fabriek hebt.
Je weet maar nooit met incompetente fabrieken, maar daarom zeg ik: gerucht
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41546412
ofmg

Deze word van mij
pi_41546542
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:47 schreef RaymanNL het volgende:
ofmg

[afbeelding]

Deze word van mij
en als je lid bent niet?
pi_41546821
jawel
pi_41547198
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:48 schreef Kill_em_all het volgende:

Het is gewoon nieuwe architectuur hoor met een revolutionaire controller die nog nooit in zo'n mass production geproduceerd is. Het zijn gewoon nieuwe onderdelen, of denk je dat Nintendo oude Cube-onderdelen recycled ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')