De echte cover is nog niet onthuld.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook coolDit is zeker de echte cover?
mmhh.. goeie vraag..quote:
word.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:35 schreef RaymanNL het volgende:
14 pf 15 september zullen we alles wetenGeloof me
![]()
tel er maar een paar uur bij!quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:29 schreef Oksel het volgende:
Zin in Zelda! Veel toffer! Zeker 60-80 uur gameplay..
Zo weinig? 100 uur hadden ze t toch over?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:29 schreef Oksel het volgende:
Zin in Zelda! Veel toffer! Zeker 60-80 uur gameplay..
ik hoop dat het verhaal 20-30 uur duurt, en eventuele extra missies nog eens 20-30 uur ofzo. Als het verhaal langer duurt dan wordt het echt veels te langdradig en plichtmatig om de verhaallijn te volgen...quote:Op woensdag 6 september 2006 02:46 schreef Soloman het volgende:
180 uur heb ik eens ergens gelezen...
Correct me if i'm wrong.....
Als het 180 uur duurt dan ga ik er al niet aan beginnen dat kost me te veel tijd. Heb nu al dat somige games gewoon te lang duren. Voor een RPG vind ik het niet zo erg maar bij zelda heb ik wel eens dat het wat uitgerekt word.quote:Op woensdag 6 september 2006 04:07 schreef kepler het volgende:
[..]
ik hoop dat het verhaal 20-30 uur duurt, en eventuele extra missies nog eens 20-30 uur ofzo. Als het verhaal langer duurt dan wordt het echt veels te langdradig en plichtmatig om de verhaallijn te volgen...
180 uur gamen in een maandquote:Op woensdag 6 september 2006 08:11 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Als het 180 uur duurt dan ga ik er al niet aan beginnen dat kost me te veel tijd. Heb nu al dat somige games gewoon te lang duren. Voor een RPG vind ik het niet zo erg maar bij zelda heb ik wel eens dat het wat uitgerekt word.
Tevens heb ik gewoon niet genoeg tijd om alles te spelen. Dus 180 uur ben ik zo een maandje of meer mee zoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |