abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 september 2006 @ 23:20:08 #245
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41568340
Gamecube component kabels zijn 50+ euro.. Komt nog eens bij dat er geen PAL games zijn met progressive ondersteuning waardoor het verhaal compleet nutteloos word

Als je een RGB kabel gebruikt let er dan wel op dat je geen 3rd party troep koopt. Er is echt duidelijk verschil tussen el-cheapo kabels en kabels van Nintendo of monster.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41568476
Thnx voor de tips BMH.. Is voor mij dat verhaal ook helemaal duidelijk.
Vroegâh, toen ik net de PS1 had werd mij ook een RGB kabel aangeraden. Verschil was toendetijd goed te zien.. (leek wel of de kabel ook voor AA zorgde )
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_41568905
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:20 schreef BMH het volgende:
Gamecube component kabels zijn 50+ euro.. Komt nog eens bij dat er geen PAL games zijn met progressive ondersteuning waardoor het verhaal compleet nutteloos word
Niet als je m op een LCD speelt hoor

SCART op LCD =
COMPONENT op LCD =
pi_41569295
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:00 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Als je TV geen 480p kan maakt het weinig uit. Of je spel ondersteund geen 480p.
Dat maakt opzich niks uit op mijn vorige tv zag ik veel verschiltussen composiet en RGB (= geen progressive)
pi_41569363
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Niet als je m op een LCD speelt hoor

SCART op LCD =
COMPONENT op LCD =
Geld ook voor plasma , ps2 op composite zag er echt niet uit maar component ziet er superstrak uit
pi_41569556
Ik moet zo te horen nog geheel blij zijn dat ik een lekker oude tv heb Scheelt geld en kabels
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_41569991
RGB scartkabel voor cube 50 euro? Op meerdere sites zie ik hem toch echt voor 20 euro worden aangeboden, RGB Scart Cable (Nintendo)

Uitgever: Nintendo
Ontwikkelaar: Nintendo
Platform: Gamecube

¤ 19.99
pi_41570051
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:47 schreef disjfa het volgende:
Ik moet zo te horen nog geheel blij zijn dat ik een lekker oude tv heb Scheelt geld en kabels
Wees dr maar blij mee, ikzelf zou voor geen goud meer terug willen naar dat logge ding
  donderdag 7 september 2006 @ 00:03:30 #253
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41570105
quote:
Op donderdag 7 september 2006 00:00 schreef McGilles het volgende:
RGB scartkabel voor cube 50 euro? Op meerdere sites zie ik hem toch echt voor 20 euro worden aangeboden, RGB Scart Cable (Nintendo)

¤ 19.99
component kabel.

Ze worden namelijk niet meer gemaakt door Nintendo..
pi_41570161
quote:
Op donderdag 7 september 2006 00:01 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Wees dr maar blij mee, ikzelf zou voor geen goud meer terug willen naar dat logge ding
Ach. Zolang je voor een degelijke plasma te veel geld moet neertellen en nog eens meer kwijt bent met de energie rekening ga ik er voorlopig nog niet op over. Zonde van al mijn geld

Pas als de plasma`s/lcd`s normaal op de markt komen ga ik erover denken.

En mijn tv is niet lig, hij is lief. Alleen wil een scart ingang niet al te aardig meer voor me zijn dus waarschijnlijk binnenkort wel een nieuwe halen. Maar echt nog geen platte
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_41570199
quote:
Op donderdag 7 september 2006 00:03 schreef BMH het volgende:

[..]

component kabel.

Ze worden namelijk niet meer gemaakt door Nintendo..
Is dit dan mindere kwaliteit?

Ik ben niet zo op de hoogte van al deze techniek
pi_41570637
quote:
Op donderdag 7 september 2006 00:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
Is dit dan mindere kwaliteit?

Ik ben niet zo op de hoogte van al deze techniek
Dat heeft de persoon in kwestie net allemaal uitgelegd
www.indiegamer.nl
pi_41571402
quote:
Op donderdag 7 september 2006 00:05 schreef disjfa het volgende:

[..]

Ach. Zolang je voor een degelijke plasma te veel geld moet neertellen en nog eens meer kwijt bent met de energie rekening ga ik er voorlopig nog niet op over. Zonde van al mijn geld

Pas als de plasma`s/lcd`s normaal op de markt komen ga ik erover denken.

En mijn tv is niet lig, hij is lief. Alleen wil een scart ingang niet al te aardig meer voor me zijn dus waarschijnlijk binnenkort wel een nieuwe halen. Maar echt nog geen platte
Gewoon een LCD kopen, ik had eerst een 26inch Samsung LCD voor maar 600e. Tijdens WK omgeruild voor een 32inch versie met 8ms en alle toeters en bellen. En t scheelt me ook weer de aanschaf van een nieuwe monitor, kan ik er gewoon op doen.

Moet wel zeggen dat ik deze als tussenoplossing heb, nu ga ik wachten op een 42inch Plasma met 1080p en tegen een redelijke prijs. k Heb iig nu al 'een platte'.
Beeld is verbazingwekkend ook nog eens veel beter dan de B&O CRT die ik had, alleen het contrast is minder maar die van mij is 5000:1 wat meer dan genoeg is in principe.

Wat betreft die energierekening, hij gebruikt ongeveer 1.4 keer zoveel energie als een CRT met dezelfde grootte. Maar wanneer je m op spaarstand zet (wat je na een tijdje helemaal niet opvalt) dan kan het energieverbruik gelijk/ lager uitvallen. Dus dat argument kan ook in de prullenbak.
Plasma's daarentegen slurpen idd meer, maar dan heb je t over ongeveer 50e in t jaar wat neerkomt op 3,50 p/mnd xtra. Boeie
Als consoleliefhebber zou je in principe niet zo kinderachtig moeten doen over die xtra kosten, cker niet als je je gameervaring kan verbeteren.
pi_41571724
quote:
En t scheelt me ook weer de aanschaf van een nieuwe monitor, kan ik er gewoon op doen.
Dat is iets wat ik ook zoek.. M'n huidige CRT bak begint te piepen als een gek en vertoont sporadisch gekleurde vlekken langs de zijkanten (lijkt wel of de speakers die er bij zitten niet goed genoeg zijn afgeschermt.)
1 ding wat ik zeker weet is dat ik niet meer ga bezuinigen op een TV, heb door omstandigheden nog geen jaar geleden mijn huidige (grundig) bak gekocht en ben er niet bepaald blij mee.. M'n 10 jaar oude Sony Triniton deed het een stuk beter..
Maarrrr Dit is natuurlijk geen DIG forum
Zijn er inmiddels nog roddels over de vloer gekomen van het spel Sadness.. want of het nu echt is of niet, ik ben er nog steeds benieuwd naar!! Net als de gehele Wii itself natuurlijk!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_41572382
nog wat interessante Far Cry informatie uit een podcast
quote:
- Jump with nunchuck by lifting it
- Slash Wiimote to make a feral attack, nunchuck to hit enmies in the back, ect.
- Move Wiimote forward to zoom
- Slash across screen for knife attack
- Focusing both on graphics and gameplay, not straight port from Xbox versions.
- Unvealed on the 14th.
- Widescreen, 480p
- "Stable 30 FPS, like all prior instincts games"
- Splitscreen multiplayer
- paraphrase: 'We've heard some online information from Nintendo, but we can't comment.' (funny, cause he did. Look below )
- Proposing possibilities to Nintendo Wii24connect
- Single Player: 20+ hours
- "We're testing online right now"
- "Is there a possiblity online play will show up in retail version?" (quick response) "Yep Yep."
- Downloadable content is a possibility.
Testing online right now en online play in retail version. De online libraries zijn dus toch beschikbaar(?) En ik begin het idee te krijgen dat we de 14e veel meer van de online mogelijkheden te weten komen.
  donderdag 7 september 2006 @ 02:10:06 #260
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41572775
Uit een ander interview zeiden ze dat Far Cry 60fps was.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41574000
quote:
Op donderdag 7 september 2006 00:00 schreef McGilles het volgende:

¤ 19.99
Ik had hem nieuw in doos voor 2,5 euro gekocht ^_^ bij de bartsmit in AP

Ik had er al een maar eentje voor reserve is nooit weg voor 2,5 euro.
  donderdag 7 september 2006 @ 09:04:57 #262
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41574728
quote:
Op donderdag 7 september 2006 00:48 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Gewoon een LCD kopen, ik had eerst een 26inch Samsung LCD voor maar 600e. Tijdens WK omgeruild voor een 32inch versie met 8ms en alle toeters en bellen. En t scheelt me ook weer de aanschaf van een nieuwe monitor, kan ik er gewoon op doen.

Moet wel zeggen dat ik deze als tussenoplossing heb, nu ga ik wachten op een 42inch Plasma met 1080p en tegen een redelijke prijs. k Heb iig nu al 'een platte'.
Beeld is verbazingwekkend ook nog eens veel beter dan de B&O CRT die ik had, alleen het contrast is minder maar die van mij is 5000:1 wat meer dan genoeg is in principe.

Wat betreft die energierekening, hij gebruikt ongeveer 1.4 keer zoveel energie als een CRT met dezelfde grootte. Maar wanneer je m op spaarstand zet (wat je na een tijdje helemaal niet opvalt) dan kan het energieverbruik gelijk/ lager uitvallen. Dus dat argument kan ook in de prullenbak.
Plasma's daarentegen slurpen idd meer, maar dan heb je t over ongeveer 50e in t jaar wat neerkomt op 3,50 p/mnd xtra. Boeie
Als consoleliefhebber zou je in principe niet zo kinderachtig moeten doen over die xtra kosten, cker niet als je je gameervaring kan verbeteren.
1080p plasma's zijn ziek

Plasma's zijn zowiezo stukken mooier dan LCD/CRT tv's.. Ik zelf heb vorig jaar een panasonic 480p plasma gekocht.. Hij was stukken duurder dan de 1080i/720p LCD's, maar de beeldkwaliteit is echt een stuk beter Geen upscaling naar 720p bij DVD's, geen ghosting, latency of wat dan ook.

Plasma's zuipen idd stroom.. Maar als je je 19 jaar oude wasmachine vervangt door een zuinige nieuwe blijft de stroomrekening ongeveer gelijk

Die heb ik vorig jaar in 37" gekocht voor 2100.. Een paar maand later was de opvolger van deze bak alweer 1700.

de TH-37PV60.

De resolutie is net als de vorige versie een beetje vaag, maar het beeld is ziek. Contrast van 10.000:1

Of je doet meteen gek:

[ Bericht 6% gewijzigd door BMH op 07-09-2006 09:19:31 ]
pi_41575539
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:04 schreef BMH het volgende:

[..]

1080p plasma's zijn ziek(elijk duur)
Helaas...
quote:
Plasma's zijn zowiezo stukken mooier dan LCD/CRT tv's.. Ik zelf heb vorig jaar een panasonic 480p plasma gekocht.. Hij was stukken duurder dan de 1080i/720p LCD's, maar de beeldkwaliteit is echt een stuk beter
Dat dacht ik eerst ook, maar als je de goede koopt (ik heb een Samsung LC32r72) dan is t beeld op sommige fronten beter hoor. Probleem vond ik dat als je een grote Plasma van 37inch+ koopt en je n resolutie van 1028*720 hebt, je veel blokken ziet. Dat kan ook niet anders natuurlijk.
Die 480p plasma zou er idd mooier uit kunnen zien wat betreft DVD en TV, maar dat komt omdat een LCD met HD veel blokjes zelf 'invult' om t beeld te vullen. Toch lijkt t me sterk dat het beeld mooier is dan van een GOEDE LCD.
quote:
Geen upscaling naar 720p bij DVD's, geen ghosting, latency of wat dan ook.
Upscalen doet mijn Samsung heel knap, ghosting is history met 8 ms, latency heb ik totaal geen last van (t is niet voor niets dat MS de Samsung LCD als 360 platform heeft gekozen) en ik heb er zelfs game-mode opzitten.
quote:
[afbeelding]
de TH-37PV60.

De resolutie is net als de vorige versie een beetje vaag, maar het beeld is ziek. Contrast van 10.000:1
Grappig, ik wou dus eerst DIE halen, maar dan wel de 600 versie. Panasonic is de marktleider met plasma's and it shows
quote:
Of je doet meteen gek:
[afbeelding]
Die gast heeft echt alles wat maar cool is op technisch vlak
  donderdag 7 september 2006 @ 09:52:23 #264
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41575631
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:48 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]

Grappig, ik wou dus eerst DIE halen, maar dan wel de 600 versie. Panasonic is de marktleider met plasma's and it shows
Die 600 heeft een prijsje gewonnen.. "EISA Winnaar! - Europese HIGH-END Plasma tv van het jaar 2006-2007."
quote:
“Vergeleken met zijn voorganger is de Panasonic TH-50PV600 goedkoper, weegt minder en verbruikt minder energie, en dat ondanks het enorme beeldscherm van 127 cm. Desondanks biedt het nog steeds beelden met hoog contrast, natuurlijke kleuren, intens zwart en briljant wit, en zeer gedetailleerd beeld dankzij de V-Real videoprocessing technologie. De tv heeft twee HDMI interfaces en met HDAVI control kun je alle home cinema componenten tegelijk inschakelen en met één druk op de knop een film weergeven. Met VIERA kun je foto’s en films bekijken via een SD memory card reader, met de mogelijkheid om zelfs TV programma’s direct op een SD Card op te nemen. En ook zijn audioprestaties zijn indrukwekkend, met diepe bass die wordt voortgebracht door het ingebouwde speakersysteem.”
Zo zie je maar dat resolutie echt niet het belangrijkste is.

Ik heb ook met opzet de 480p plasma gekocht omdat ik me tv 70% van de tijd gebruik voor het bekijken van (ntsc) DVD's.. En dvd's bekijken zonder scaling of wat dan ook is natuurlijk het mooist

Ik stap pas over naar HD als er echt geen problemen meer zijn (SED schermen).

[ Bericht 34% gewijzigd door BMH op 07-09-2006 10:00:16 ]
pi_41575814
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:52 schreef BMH het volgende:

[..]

Die 600 heeft een prijsje gewonnen.. "EISA Winnaar! - Europese HIGH-END Plasma tv van het jaar 2006-2007."

Ik heb ook met opzet de 480p plasma gekocht omdat ik me tv 70% van de tijd gebruik voor het bekijken van (ntsc) DVD's.. En dvd's bekijken zonder scaling of wat dan ook is natuurlijk het mooist

Ik stap pas over naar HD als er echt geen problemen meer zijn (SED schermen).
De 500 was ook al de beste, je kan wel merken dat Samsung en Panasonic flink Sony inhalen op technisch en financieel gebied.

Ik ga idd wel asap een HD DVD of Bluraydrive halen voor mn PC als ie er is. Maar DVD's zien er gewoon top uit, kan t niet vergelijken met die van jou maar denk niet dat het veel beter kan zijn. Ik wilde toch mn PC op het toestel aansluiten en dat kan helaas niet met 480p.

SEDtv's zijn geweldig, maar ik verwacht ze pas over 3/4 jaar. Ik denk dat de technologie van Plasma's en LCD's tegen die tijd flink verbetert zijn en prijstechnisch ook interessanter. En er is geloof ik ook alweer een andere technologie een opmars aan t maken
Nee, mijn 1200e kostende LCD is wel goed de komende 2/3 jaar, ik zie dan wel weer verder.
pi_41576252
Ik twijfel nog enorm over TV's. Momenteel game ik op een oude (jaartje of 15) crt van phillips. Die piept vaak, wat opgelost wordt door een stevige ram een de zijkant.

TV kijk ik op een 23' tft (720p) van Samsung wat ik een heerlijke tv vindt. Enige nadeel: beetje ghosting op tv kanalen (wat ook door mn bekabeling/ tv signaal kan komen, dat weet ik), vertraging in beeld ivm geluid van dvd en de grootte.

Eigenlijk wil ik gewoon een nieuwe tft voor de samsung en dan van die samsung mn gamestv maken. Maarja.. als over een half jaartje 1080 de standaard is....
Keuzes keuzes..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 7 september 2006 @ 10:25:38 #267
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41576504
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 7 september 2006 @ 10:26:22 #268
8369 speknek
Another day another slay
pi_41576521
Mensen, al dat gelul over tvs, terwijl er net prachtig nieuws is gepost .
quote:
Op donderdag 7 september 2006 01:41 schreef kipknots het volgende:
De online libraries zijn dus toch beschikbaar(?)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 7 september 2006 @ 10:27:41 #269
8369 speknek
Another day another slay
pi_41576563
quote:
Het zou ook gewoon stom zijn om een of twee weken voor de release van de nieuwe console nog goede games uit te brengen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 7 september 2006 @ 10:28:57 #270
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41576600
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Ubisoft is Nintendo's grootste aanhanger als het gaat om de Wii.. Lijkt me wel zo netjes om juist hen wel de online library te geven.

Ik denk niet dat iedere devvers atm de beschikking heeft over de libraries.
  donderdag 7 september 2006 @ 10:28:59 #271
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41576601
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:27 schreef speknek het volgende:

[..]

Het zou ook gewoon stom zijn om een of twee weken voor de release van de nieuwe console nog goede games uit te brengen.
Als ze maar van de controls afblijven Ik krijg steeds meer tegenzin om gewone games met de wiimote te gaan spelen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 7 september 2006 @ 10:33:27 #272
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_41576717
Waarom zouden ze het niet op de GC uitbrengen, de WII slikt toch ook GC games dus no problem. Ik speel hem wel op de WII met een wavebird controller
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
  donderdag 7 september 2006 @ 10:35:13 #273
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41576767
Nadeel: PAL gamecube games hebben geen progressive scan.
Wii games waarschijnlijk wel (als dat niet zo is koop ik een Amerikaanse Wii).
  donderdag 7 september 2006 @ 11:20:51 #274
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41577943
He,... die nieuwe Paper Mario naar de Wii..... dat is interessant
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 7 september 2006 @ 11:27:40 #275
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41578151
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:26 schreef speknek het volgende:
[..]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=117982

Ik vertrouw het dus niet.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41579260
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:17 schreef Cheiron het volgende:

TV kijk ik op een 23' tft (720p) van Samsung wat ik een heerlijke tv vindt. Enige nadeel: beetje ghosting op tv kanalen (wat ook door mn bekabeling/ tv signaal kan komen, dat weet ik), vertraging in beeld ivm geluid van dvd en de grootte.
Ghosting valt niet te verhelpen door kabels, vertraging heeft vaak te maken met chip die in TV zit. Zijn wel (dure) kastjes voor.
quote:
Eigenlijk wil ik gewoon een nieuwe tft voor de samsung en dan van die samsung mn gamestv maken. Maarja.. als over een half jaartje 1080 de standaard is....
Keuzes keuzes..
Ik had hetzelfde probleem, maar als je even nagaat: 1080p wordt niet de standaard over een half jaar. Wel zullen ze 'betaalbaarder' worden (4000/ 500e), kleiner dan 42inch zal denk ik geen 1080p hebben. Mijn redenatie is: nu een TV kopen voor 1200e, twee/ drie jaar wachten waardoor die 1080p van 5000 naar 2000 zijn gegaan = 3000- 1200 dus 1800e besparen EN nu al een LCD hebben. En je kan tegen die tijd die LCD ook nog es in de keuken of de slaapkamer hangen
  donderdag 7 september 2006 @ 13:06:15 #277
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41581040
als je het over HD-tv's wil hebben ga je maar hierheen: [High Definition & Multichannel Audio] #5
The line is a dot to you!
pi_41586190
Lol gezeur over Tv's...
achjah, we willen een prijs en datum dus gaan we maar iets anders verzinnen om over te lullen.
[offtopic... misschien]Ik wil gewoon een vette VGA/DVI aansluiting op de wii, zodat dat ding op mijn monitor kan [offtopic... misschien]
pi_41586472
Las gisteren (zal wel weer héél oud nieuws zijn ofzo ) dat de Playstation3 pas in maart zal worden gereleased.
Whaha, ik lachen natuurlijk. Dit betekent veel meer verkoop voor de Wii (goedkoop en toegankelijk, en nog met kerst ook), en de playstation3, mwah. Denk niet dat het zal aanslaan.

Grote kans voor nintendo om weer helemaal terug op de markt te komen, imo.
pi_41586729
@Bot13:
Dat was gisteren bekend gemaakt :-)
pi_41587429
Is er nou nog geen release datum bekend gemaakt? .
Scheren is voor schapen!
  donderdag 7 september 2006 @ 16:31:07 #282
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41587526
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nog 7 dagen.. dan weten we het.
  donderdag 7 september 2006 @ 18:26:57 #283
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_41590724
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nee.
offtopic: je avatar. GDI
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 7 september 2006 @ 19:16:46 #284
39237 crew  H_T
2733
pi_41592003
Wat denken jullie overigens over de mogelijkheden van een "Saturn-launch"? Dat er volgende week een aankondiging komt dat de Wii op dat moment in de winkel ligt . Sega heeft dat ooit gepresteerd op de E3 maar dat was toen geen goed idee.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_41592050
quote:
Op donderdag 7 september 2006 19:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat denken jullie overigens over de mogelijkheden van een "Saturn-launch"? Dat er volgende week een aankondiging komt dat de Wii op dat moment in de winkel ligt . Sega heeft dat ooit gepresteerd op de E3 maar dat was toen geen goed idee.
Ik denk niet dat dat zal gebeuren.
Hoewel het natuurlijk wel een typische Reggie-actie is.

edit:
trouwens: 4e kwartaal = oktober, november, december
dus geen september

[ Bericht 13% gewijzigd door MilaNL op 07-09-2006 19:27:48 ]
pi_41592318
Spore begin 2007, volgens het engelse Ngamer
pi_41594861
quote:
Op donderdag 7 september 2006 19:28 schreef Xrenity het volgende:
Spore begin 2007, volgens het engelse Ngamer
Zolang Peter M dat project leid, geloof ik het pas zodra het in de winkels ligt .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_41594912
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:49 schreef febster het volgende:

[..]

Zolang Peter M dat project leid, geloof ik het pas zodra het in de winkels ligt .
die zelfde dude die een verkeerde halo 2 datum had getatoert
2 0wn 0r n0t 2 0wn
pi_41598358
kan je met die wii ook de console aanzetten met de controller ?
pi_41598462
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:15 schreef Hellrazor het volgende:
kan je met die wii ook de console aanzetten met de controller ?

Kijk eens naar die mooie power knop.
Houd van een lijntje.
pi_41598618
oh ja
pi_41599552
Ben benieuwd wat ze voor de controllers gaan vragen.
BOE!
pi_41599668
Hey, zit dr nou wel of niet rumble op de Wiimote? Ik las op een site dat ze het eruit hadden gehaald voor de boxjes.
pi_41599776
Zit er nog in.
Houd van een lijntje.
pi_41599929
En dan nog wat:
quote:
Major next-gen console news coming tonight

We just got handed a scoop for some important news with one of the next-generation consoles. We can't talk about any specifics yet, but you have our word that this announcement is something worth waiting for.

Expect all the info tonight here at Joystiq at 12:01 a.m. Eastern.
http://www.joystiq.com/20(...)news-coming-tonight/
pi_41599947
raar
Houd van een lijntje.
pi_41600006
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:47 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ben benieuwd wat ze voor de controllers gaan vragen.
geld
sigh
pi_41600451
Waarschijnlijk redelijk veel geld,.... :s
BOE!
pi_41600460
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:57 schreef alex4allofyou het volgende:
En dan nog wat:
[..]

http://www.joystiq.com/20(...)news-coming-tonight/
nog 7 uur wachten
  donderdag 7 september 2006 @ 23:14:27 #301
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_41600564
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:49 schreef febster het volgende:

[..]

Die heeft er toch niks mee te maken? T is Will Wright.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')