abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41549284
Omg je snapt best wat ik bedoel. Ik bedoel dus dat de Wii niet uit onderdelen bestaat die zo geavanceerd zijn dat er veel problemen mee komen. Alle hardware in de wii is van een niveau wat we al jaren probleemloos kunnen produceren. De cpu is bv niks meer dan de GC chip maar dan sneller en met enkele verbeteringen. De wii emuleert ook geen GC games, want daar is ie te traag voor, maar hij schakelt gewoon naar GC mode, dit kan alleen omdat de chips nagenoeg hetzelfde zijn.

Punt is dus dat vanuit een technisch standpunt de Wii niet echt moeilijk te maken zal zijn itt tot de ps3.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_41550524
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:29 schreef Kill_em_all het volgende:
Omg je snapt best wat ik bedoel. Ik bedoel dus dat de Wii niet uit onderdelen bestaat die zo geavanceerd zijn dat er veel problemen mee komen. Alle hardware in de wii is van een niveau wat we al jaren probleemloos kunnen produceren. De cpu is bv niks meer dan de GC chip maar dan sneller en met enkele verbeteringen. De wii emuleert ook geen GC games, want daar is ie te traag voor, maar hij schakelt gewoon naar GC mode, dit kan alleen omdat de chips nagenoeg hetzelfde zijn.

Punt is dus dat vanuit een technisch standpunt de Wii niet echt moeilijk te maken zal zijn itt tot de ps3.
Ik ben het eens met je stelling dat de PS3 VEEL moeilijker is om te produceren, maar om nu te zeggen dat de Wii makkelijk te produceren is is me iets te snel geredeneerd.

Het grote voordeel van de Wii tav de productie is IMO:
- relatief weinig onderdelen tov concurrentie
- kleinere/ minder CPU('s) waardoor er meer op 1 wafer (?) kunnen
- kleinere console wat logistiek beter uitkomt
- chips zijn wel custommade maar technologische niveau is reeds van dien aard dat dat soort chips wat makkelijker (lees efficienter) geproduceerd kunnen worden (minder uitval)
- bottlenecks zijn beter voorkombaar dan bij PS3 door ervaring van deze technologie
- minder divisies dan bij de PS3
- minder afhankelijkheid van producenten dan PS3
- goede beschikbaarheid van vele onderdelen bij overige bedrijven (in geval van tekorten)
- dr zijn dr nog wel wat te noemen denk ik

Nadeel van Wii:

- diskdrive (GCdisks & DVD's)
- Wiicontroller
- kleinere behuizing
pi_41550885
Discdrive boeit niet, is gewoon een dvd speler met een extra plekje voor gc disks, dat heb je ookal bij alle andere dvd drives.

Wiimote zal ook niet zo'n probleem zijn aangezien motionsensors al langer dan vandaag gemaakt worden en in princiepe ook niet erg ingewikkeld zijn.

De behuizing is ook niet echt een probleem. Die chips gebruiken gewoon weinig stroom dus past het in zo'n kleine behuizing.

De Wii heeft niet echt een onderdeel waardoor de productie echt moeilijk zou kunnen gaan.
pi_41550988
^
quote:
Prototypes of the Wii-mote are still being tested and problems with button responsiveness, the difficulty of pressing two buttons at once and the easily damaged shell of the controller appear to have prevented Nintendo from beginning the mass production of its next console.
pi_41551457
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:25 schreef Kill_em_all het volgende:
Discdrive boeit niet, is gewoon een dvd speler met een extra plekje voor gc disks, dat heb je ookal bij alle andere dvd drives.

Wiimote zal ook niet zo'n probleem zijn aangezien motionsensors al langer dan vandaag gemaakt worden en in princiepe ook niet erg ingewikkeld zijn.

De behuizing is ook niet echt een probleem. Die chips gebruiken gewoon weinig stroom dus past het in zo'n kleine behuizing.

De Wii heeft niet echt een onderdeel waardoor de productie echt moeilijk zou kunnen gaan.
Ja, maar is toch echt wel een nadeel tov een standaard diskdrive die in GROTE massa's geproduceerd wordt.

De Wiimote is weldegelijk een hindernis die men moet nemen. Nog nooit zijn dit soort dingen op zulke schaal geproduceerd en de productiefaciliteiten bestonden er niet op die schaal.

Wat betreft de behuizing zou je gelijk kunnen hebben, hoewel ik het nog steeds een kunststukje vind om zoiets op zo'n schaal te maken.

Sowieso is het woord 'moeilijk' niet van toepassing bij Sony en Nintendo. Als een ontwerp klaar is en het economische plaatje klopt dan staat er niets in de weg om zoiets te maken. Ik heb het alleen maar over problemen die hieruit voort zouden komen die de planning het meeste in de war kunnen laten lopen. In andere woorden, die processen die nog niet jaren getest zijn of geheel statistisch getest op betrouwbaarheid. De problemen die daaruit voort kunnen komen zijn problemen van analytische aard die kostbaar zijn voor het financiele plaatje aangezien ze de bedrijfsvoorspelling in de war kunnen laten lopen.
  woensdag 6 september 2006 @ 15:50:13 #206
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41551690
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:28 schreef Chanty87 het volgende:
^
[..]
Dat was een nep bericht. Of een gerucht. Het is hoe dan ook niet waar.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41552329
Prijzen volgens gamestop:

* Wii Controller Glove 9.99$
* Wii G-Pak Travel Case 29.99$
* Wii Game Wallet 9.99$
* Wii HD Premium Component Cable 59.99$
* Wii Memory SD 1.0GB 59.99$
* Wii Memory SD 512MB 39.99$
* Wii S-Video Premium AV Cable 39.99$
* Wii Sling Bag 29.99$
* Wii Storage & Protection 1.0GB Kit 69.99$
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 6 september 2006 @ 16:17:04 #208
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41552614
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:08 schreef Tain het volgende:

* Wii Game Wallet 9.99$
* Wii Sling Bag 29.99$

Ik sla Nintendo als ze ooit dit soort grappen uithalen SD kaarten zijn 2 keer zo goedkoop.. Component kabel van $60 lol! Mag het wel een Monster Cable zijn.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41552745
quote:
Ja, maar is toch echt wel een nadeel tov een standaard diskdrive die in GROTE massa's geproduceerd wordt.
Ja oke maar zo kan je zelfs de meest miniskule onderdeeltjes gaan noemen.
quote:
De Wiimote is weldegelijk een hindernis die men moet nemen. Nog nooit zijn dit soort dingen op zulke schaal geproduceerd en de productiefaciliteiten bestonden er niet op die schaal.
Motionsensors zitten anders is best veel producten. Daarbij is het alleen maar een chipje die niet echt ingewikkeld is om te maken. Tuurlijk is het nieuw in deze vorm maar de techniek is er al jaren op ''grote'' schaal.
quote:
Wat betreft de behuizing zou je gelijk kunnen hebben, hoewel ik het nog steeds een kunststukje vind om zoiets op zo'n schaal te maken.
Vind je? kijk eens naar laptops. Zitten al sinds jaar en dag in kleine behuizingen terwijl de hardware een stuk sneller is dan wat er in de wii zit.
quote:
Sowieso is het woord 'moeilijk' niet van toepassing bij Sony en Nintendo. Als een ontwerp klaar is en het economische plaatje klopt dan staat er niets in de weg om zoiets te maken.
Jawel hoor. Je kan best iets als BR of de cell ontwerpen, maar zoals je nu bij Sony ziet zijn er toch veel problemen. Ontwerpen is 1, maken is iets anders.
pi_41552780
Sling bag? Waar heb je dat voor nodig dan
pi_41552802
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:50 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat was een nep bericht. Of een gerucht. Het is hoe dan ook niet waar.
Ik heb niks gezegd
pi_41553003
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:22 schreef Chanty87 het volgende:
Sling bag? Waar heb je dat voor nodig dan
Omdat de wii zo lekker klein is prop je hem in je 'sling bag' en sling je hem over je schouder ofzo....
pi_41553457
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:18 schreef MeZZiN het volgende:
Behalve bij RPG daar heb je gewoon tijd voor nodig om goed te levelen
Als je je statistieken wilt maximaliseren wel, maar om het spel uit te kunnen spelen niet.
  woensdag 6 september 2006 @ 16:58:38 #214
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_41553864
dat verschilt per spel.
pi_41554317
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:29 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Omdat de wii zo lekker klein is prop je hem in je 'sling bag' en sling je hem over je schouder ofzo....
Da's totaal overbodig, want dan kun je het net zo goed in een travel case meenemen of in een gewone tas.
  woensdag 6 september 2006 @ 17:40:41 #216
65330 Ruzbeh
pi_41555101
Over lekker klein en draagtassen gesproken. Ik vraag me af hoe klein de doos wordt van de Wii waar je hem dan in koopt. Ik hoop natuurlijk klein.
pi_41556106
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:21 schreef Kill_em_all het volgende:

Jawel hoor. Je kan best iets als BR of de cell ontwerpen, maar zoals je nu bij Sony ziet zijn er toch veel problemen. Ontwerpen is 1, maken is iets anders.
Het is niet moeilijk, maar het is lastig om miljoenen te produceren binnen enkele maanden, dat bedoel ik te zeggen.
pi_41556196
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Over lekker klein en draagtassen gesproken. Ik vraag me af hoe klein de doos wordt van de Wii waar je hem dan in koopt. Ik hoop natuurlijk klein.
Dat laat mij uitkijken naar de dag dat ik de winkel binnenloop, het liefst 's morgensvroeg en daar met een gespekte bankrekening achteloos wat dozen op de toonbank zet en heel stoer honderden euro's van m'n bankrekening laat afschrijven. 'Wilt u er een tasje omheen?' Ach wel ja. Waarom ook niet?

Ik heb overigens m'n pre-order, die onder rembours zou worden bezorgd, geannuleerd. Ik ga maar gewoon op de dag des oordeels lekker op tijd de stad in en de eerste de beste gameshop oid binnenwandelen. Jummie
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_41556303
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:15 schreef Gronnaephos het volgende:

[..]

Dat laat mij uitkijken naar de dag dat ik de winkel binnenloop, het liefst 's morgensvroeg en daar met een gespekte bankrekening achteloos wat dozen op de toonbank zet en heel stoer honderden euro's van m'n bankrekening laat afschrijven. 'Wilt u er een tasje omheen?' Ach wel ja. Waarom ook niet?

Ik heb overigens m'n pre-order, die onder rembours zou worden bezorgd, geannuleerd. Ik ga maar gewoon op de dag des oordeels lekker op tijd de stad in en de eerste de beste gameshop oid binnenwandelen. Jummie
Het mooiste moment is altijd als je de nieuwe console in je bezit hebt, je de doos opent en de Nintendo lucht je tegemoet komt (weet niet wat het is maar zit altijd een bepaalde lucht aan) . Dan installeer je m en dan komt het magische moment dat je m voor het eerst boot.
Mario Galaxy erin en beginnen maar.

Ook altijd raar als je de dag daarna voor t eerst de kamer weer inloopt en ie er gewoon staat.
Kan me nog goed de SNES en N64 herinneren toen ik ze net had
pi_41556430
Ik kan me de N64 vooral heel goed herinneren. Ik maar prutsen hoe je die controller vast moest houden
  woensdag 6 september 2006 @ 19:32:28 #221
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41558854
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:08 schreef Tain het volgende:

* Wii Game Wallet 9.99$
* Wii Sling Bag 29.99$
Mooi Vind je het gek dat die console cheap is
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 6 september 2006 @ 19:35:59 #222
65330 Ruzbeh
pi_41558982
Prijzen kloppen niet. Gamestop mag omrollen en een vurige dood tegemoet gaan.
  woensdag 6 september 2006 @ 19:36:59 #223
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41559027
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Prijzen kloppen niet. Gamestop mag omrollen en een vurige dood tegemoet gaan.
Als 1 wens dat kan bereiken.....
pi_41559097
weet iemand hoe de wii aangesloten gaat worden op de tv? ik heb net een nieuwe tv en kwam er tot mijn schrik achter dat er geen s-vhs ingang op zit kan het ook gewoon via de drie ingangen voor op de tv? (rood/wit/geel, ik geloof dat dit composiet oid is? :S))
sigh
pi_41559174
Heb je ook geen Scart aansluiting?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_41559255
jawel, maar dacht dat composiet beter was?
sigh
pi_41559505
Composiet is toch iets van rood blauw en groen? Wit rood geel is meestal geluid +s-video = slecht.
Dat is tot nu toe mijn ervaring geweest. Let wel, ik heb ik heel mn leven misschien 10 minuten met composiet doorgebracht
  woensdag 6 september 2006 @ 20:03:35 #228
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41559846
Oooh de verwarring

Crap naar incredible:
Composite (3 snoerjtes: rood, wit & geel) = CRAP!!!
S-video (1 kabel) = iets beter!
RGB (scart blok... Niet te vergissen met composite-scart-opzetblokje!)
Component (3 kabels: Rood, groen & blauw kan HD weergeven (optineel: nog 2 kabels voor stereo geluid)
HDMI (1 stekker.. digitaal kan HD weergeven).

Component & HDMI zijn in theorie gelijk (component kan zelfs hogere resoluties weergeven, maar dit komt in de praktijk niet voor).

Composite (KNUDDE!! VERBRANDEN!!)

S-video.. MEEEE

RGB BETER!!

Component (GEWELDIG!!)

Het wii-kabel-stappenplan:
1) Heb ik een TV met component aansluiting (dus Rood, groen & blauw.. NIET rood, wit & geel!!).. Ja? Ga naar stap 3.. Nee? Ga naar stap 2.

2) Koop een RGB kabel.. Deze kabel geeft het beste beeld op je tv.

3) Je hebt een TV met een component aansluiting.. Gefeliciteerd.. Koop snel een Wii component kabel en geniet van wii in Progressive beeldkwaliteit
  woensdag 6 september 2006 @ 20:06:16 #229
3185 Adelante
To let it go now
pi_41559957

raving
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 6 september 2006 @ 20:17:15 #230
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41560346
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:03 schreef BMH het volgende:
Oooh de verwarring

Crap naar incredible:
Composite (3 snoerjtes: rood, wit & geel) = CRAP!!!
S-video (1 kabel) = iets beter!
RGB (scart blok... Niet te vergissen met composite-scart-opzetblokje!)
Component (3 kabels: Rood, groen & blauw kan HD weergeven (optineel: nog 2 kabels voor stereo geluid)
HDMI (1 stekker.. digitaal kan HD weergeven).

Component & HDMI zijn in theorie gelijk (component kan zelfs hogere resoluties weergeven, maar dit komt in de praktijk niet voor).

[afbeelding]
Composite (KNUDDE!! VERBRANDEN!!)

[afbeelding]
S-video.. MEEEE

[afbeelding]
RGB BETER!!

[afbeelding]
Component (GEWELDIG!!)

Het wii-kabel-stappenplan:
1) Heb ik een TV met component aansluiting (dus Rood, groen & blauw.. NIET rood, wit & geel!!).. Ja? Ga naar stap 3.. Nee? Ga naar stap 2.

2) Koop een RGB kabel.. Deze kabel geeft het beste beeld op je tv.

3) Je hebt een TV met een component aansluiting.. Gefeliciteerd.. Koop snel een Wii component kabel en geniet van wii in Progressive beeldkwaliteit
Netjes,.... ik zweer bij component,.... maar zou de Wii component aangesloten kunnen worden?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_41560447
In heel m'n gameleventje gebruik ik gewoon de rood-wit-gele kabels in een scart adapter en plug 'm zo in m'n tv... Wat is daar mis mee dan?
pi_41560488
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:06 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]

raving
!!!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 6 september 2006 @ 20:25:19 #233
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41560628
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:20 schreef Chanty87 het volgende:
In heel m'n gameleventje gebruik ik gewoon de rood-wit-gele kabels in een scart adapter en plug 'm zo in m'n tv... Wat is daar mis mee dan?
Minder scherpe kleuren en minder strakke graphics. Ik heb voor al mn belangrijke consoles (lees PS2 en Cube) RGB scartkabels gekocht en dat heerst toch echt wel

Binnenkort ook voor de 360 halen. Voor de Wii weet ik het nog niet, hopelijk kan ik die van mn Cube overzetten.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 6 september 2006 @ 20:25:26 #234
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41560630
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:17 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Netjes,.... ik zweer bij component,.... maar zou de Wii component aangesloten kunnen worden?
De wii krijgt progressive scan. Daar moet je een component, VGA of HDMI kabel voor hebben.. De eerste 2 kabels krijgt de Wii zowiezo.. HDMI weet ik nog niet.
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:20 schreef Chanty87 het volgende:
60hz mode is niet om aan te zien met composite.. Dus: Maximaal 50 frames per seconde, trillend beeld, pijn aan je ogen krijgend beeld, dof beeld. Neem AUB een keer een RGB kabel en je zult het verschil meteen zien.
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Minder scherpe kleuren en minder strakke graphics. Ik heb voor al mn belangrijke consoles (lees PS2 en Cube) RGB scartkabels gekocht en dat heerst toch echt wel

Binnenkort ook voor de 360 halen. Voor de Wii weet ik het nog niet, hopelijk kan ik die van mn Cube overzetten.
De foto's van de achterkant van de wii laten niet dezelfde aansluiting zien die de we van Nintendo gewend zijn...
pi_41560647
Ik heb daar echt nooit last van gehad hoor. Daarnaast kan er niks anders aangesloten worden dan een scart. Ook kan ik door de witte en rode tulpjes in mijn stereo te pluggen geluid krijgen op mijn boxen, wat een beetje een surround effect geeft. En dat kan dan weer niet met RGB hè...
  woensdag 6 september 2006 @ 20:30:33 #236
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41560802
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:25 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb daar echt nooit last van gehad hoor. Daarnaast kan er niks anders aangesloten worden dan een scart. Ook kan ik door de witte en rode tulpjes in mijn stereo te pluggen geluid krijgen op mijn boxen, wat een beetje een surround effect geeft. En dat kan dan weer niet met RGB hè...
Je ziet het verschil als je eenmaal RGB gebruikt. Als je van RGB naar composite gaat is het net alsof de tv je haat en je dood wil.

Het klopt idd dat je met de Gamecube RGB kabel geen dolby pro logic 2 kunt krijgen... Niet dat dat nu een effect is dat je graag wil.. Maar goed..

De RGB kabels voor PS2 & Xbox(360) hebben een Optische kabel aansluiting zodat je nog wel surround geluid kunt krijgen.. Laten we hopen dat de wii dit ook krijgt.
  woensdag 6 september 2006 @ 20:37:37 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41561070
Mijn Cube RGB heeft ook composite-out, en via die uitgangen heb ik weer de Cube op mn Stereo. Ik wordt soms wel gek van al die kabels
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_41561148
Ik heb ook een stuk of 3, 4 van de composite kabels, zaten standaard bij m'n consoles, dus ja...
  woensdag 6 september 2006 @ 20:57:26 #239
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_41561869
ook altijd alleen maar composite gebruikt. misschien ga ik wel even sparen voor een tv met component-aansluiting. is dat een beetje een dure grap?

*gaat folders snuffelen*
  woensdag 6 september 2006 @ 20:59:44 #240
65330 Ruzbeh
pi_41561954
Chanty waarom verander je steeds je avatar.
pi_41561957
Heb nu een rgb kabel ipv composite, maar echt veel verschil zie ik niet. Kan ook zijn omdat mn game-tv erg oud is.
  woensdag 6 september 2006 @ 21:00:16 #242
65330 Ruzbeh
pi_41561970
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:59 schreef Cheiron het volgende:
Heb nu een rgb kabel ipv composite, maar echt veel verschil zie ik niet. Kan ook zijn omdat mn game-tv erg oud is.
Als je TV geen 480p kan maakt het weinig uit. Of je spel ondersteund geen 480p.
pi_41562037
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Chanty waarom verander je steeds je avatar.
PHP script
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_41564741
Ze is nerd.
  woensdag 6 september 2006 @ 23:20:08 #245
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41568340
Gamecube component kabels zijn 50+ euro.. Komt nog eens bij dat er geen PAL games zijn met progressive ondersteuning waardoor het verhaal compleet nutteloos word

Als je een RGB kabel gebruikt let er dan wel op dat je geen 3rd party troep koopt. Er is echt duidelijk verschil tussen el-cheapo kabels en kabels van Nintendo of monster.
pi_41568476
Thnx voor de tips BMH.. Is voor mij dat verhaal ook helemaal duidelijk.
Vroegâh, toen ik net de PS1 had werd mij ook een RGB kabel aangeraden. Verschil was toendetijd goed te zien.. (leek wel of de kabel ook voor AA zorgde )
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_41568905
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:20 schreef BMH het volgende:
Gamecube component kabels zijn 50+ euro.. Komt nog eens bij dat er geen PAL games zijn met progressive ondersteuning waardoor het verhaal compleet nutteloos word
Niet als je m op een LCD speelt hoor

SCART op LCD =
COMPONENT op LCD =
pi_41569295
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:00 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Als je TV geen 480p kan maakt het weinig uit. Of je spel ondersteund geen 480p.
Dat maakt opzich niks uit op mijn vorige tv zag ik veel verschiltussen composiet en RGB (= geen progressive)
pi_41569363
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Niet als je m op een LCD speelt hoor

SCART op LCD =
COMPONENT op LCD =
Geld ook voor plasma , ps2 op composite zag er echt niet uit maar component ziet er superstrak uit
pi_41569556
Ik moet zo te horen nog geheel blij zijn dat ik een lekker oude tv heb Scheelt geld en kabels
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')