Waar haal jij het idee vandaan dat het jouw keuze isquote:Op woensdag 8 november 2006 17:36 schreef Dementor het volgende:
Ik ga liever hier verder.
Tenminste een verzorgde OP ipv dat onzinnige gefirstpost van ruzbeh.
Volgens mij heb je als user behoorlijk veel keuze waar je wil posten.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waar haal jij het idee vandaan dat het jouw keuze is
Idd, ik wil mensen uitlachenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:46 schreef stefmans het volgende:
Wanneer komen de demo pods?
Jah, ik wil ook de mensen uitlachen die achter mij staan te wachten tot ze er ook even mee mogen spelenquote:
Van mijn part krijgt de Dixons in weert er maar 1 binnen maar dan heb ik hemquote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verwachte Wii shortages voor Nederland (en Europa)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de verdeling ja.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik mijn Wii en Zelda niet op 8 Dec. krijg ga ik moorden.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:24 schreef Lexie het volgende:
[..]
Zie je wel! Toen ik een van mijn mede promoboys bij de training vroeg wat hij van zijn ontmaagding vond werd ik raar aangekeken. Hier snapt men tenminste het gevoel.
Als je een winkel kunt vinden die nog reserveringen accepterenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:31 schreef Mortale het volgende:
Ik héb nog niet gereserveerd... Zal ik maar eens gaan doen dan.
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:33 schreef Strolie75 het volgende:
Dramatisch laag aantal
Ik weet niet of dat nou echt zoveel nut heeft. Ik bedoel als ik toch niet gegarandeerd een Wii krijg @ launch day...quote:Op woensdag 8 november 2006 18:31 schreef Mortale het volgende:
Ik héb nog niet gereserveerd... Zal ik maar eens gaan doen dan.
In Mediamarkt Enschede staat een groot bord met de woorden: "Reserveer de Wii nu".quote:Op woensdag 8 november 2006 18:37 schreef Mortale het volgende:
Vast wel.. In hengelo zullen echt niet de bartsmit, gameshop en dixons al leeg zijn. En anders is mediamarkt ook nog wel een optie.
Zelfs al zijn er 8 miljoen consoles bij de launch, de vraag is gewoon veel te groot. Don't blame Nintendo...quote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:47 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
My nose! aaah blood.. euuh
[afbeelding]
daar sta ik als 4e op de lijstquote:Op woensdag 8 november 2006 18:42 schreef BMH het volgende:
[..]
In Mediamarkt Enschede staat een groot bord met de woorden: "Reserveer de Wii nu".
aka, als je niet reserveert ga je dood!
Nee joh. Dat heeft sony gewoon van nintendo gejat.quote:
Je wordt er op zeker tussenuit gepikt én je weet niet hoe het online gebeuren gaat werken met een US Wii in europa.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk erover na om de Wii te importeren. Nu heb ik wel spelletjes geimporteerd maar nooit een console.
Heb je bijv. risico dat je plotseling meer moet betalen ofzo door douane.
Gears of War al gespeeld?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Call me crazy, maar dit vind ik veel mooier dan een Gears of War.
Technisch mischien niet, maar qua sfeer zeker. Dan maakt mij het aantal polygonen weinig meer uit.
Ik hoop dat ik haar wel kan krijgenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:33 schreef Strolie75 het volgende:
Dramatisch laag aantal
Wat doe je normaal met een stuur .....quote:Op woensdag 8 november 2006 20:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Een stuur ok, maar wat je daarmee moet....
Zo'n stuur krijg je gratis bij de Ubisoft race games.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:21 schreef s0ul het volgende:
ik koop denk ik wel dat stuur voor Excite truck en Mario kart (die komt vast wel)
En dat kan enkel in een wii bag?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:42 schreef Gronnaephos het volgende:
Koel, zo'n Wii-bag moet ik ook hebben, kan ik m'n Wii elk weekend van m'n studentenkamertje naar het luxe ouders-huis slepen![]()
Nee maar dat ziet er wel vet uitquote:
Precies.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee maar dat ziet er wel vet uit![]()
Wat is daar triest aan, het vergroot alleen maar het realisme imo.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:02 schreef moomoo het volgende:
wtf moet je nou met zo'n tennisracket of golfclub?
dat is echt te triest.
Hm, dat viel te verwachten bij een WERELDWIJDE launch..! We moeten niet klagen, en blij zijn dat er uberhaupt zoveel Wii's zijn in NL vlak na de JAP & US launch..quote:Op woensdag 8 november 2006 18:33 schreef Strolie75 het volgende:
Dramatisch laag aantal
euhm....epono?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat gaan jullie je paard noemen in Zelda.
Standaard is het Link en Epona maar ik ga dus Epona niet kiezen omdat het Epona gewoon niet is.
Ik zit te denken dat mijn paard gewoon een mannetjes paard is en een mannetjes naam krijgt. Hmm.
Starfox 64quote:NES
Dr. Mario
Duck Hunt
Excitebike
Hogan's Alley
Ice Climber
Ice Hockey
Kid Icarus
Kirby's Adventure
Mario Brothers
Pro Wrestling
Punch-Out
Soccer
Wild Gunman
Super NES
Kirby's Dream Land 3
Kirby's Super Star
Mario RPG: Legend of the Seven Stars
Pilot Wings
Super Metroid
Nintendo 64
Mario Kart 64
Starfox 64
The Legend of Zelda: The Ocarina of Time
Ik noem hem Gijsquote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat gaan jullie je paard noemen in Zelda.
The Legend of Zelda: The Ocarina of Timequote:Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef floppie86 het volgende:
jongens, dit worden mogelijk de virtual console titels die binnenkort uitkomen:
[..]
Nerd.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:32 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
The Legend of Zelda: The Ocarina of Time![]()
![]()
You just got Gannon-banned.
Dat is gewoon Wii Play en moet je inderdaad met je controller richten.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:39 schreef Sjakie01 het volgende:
Duck Hunt 2
[afbeelding]
Wat vet! Moet je dan met je controler aimen?
22 jaar game-ontwikkeling, en waar zijn we nu? Draadloos Duck hunt met verbeterde graphicsquote:Op donderdag 9 november 2006 00:39 schreef Sjakie01 het volgende:
Duck Hunt 2
Mario RPG: Legend of the Seven Stars, cool, die heb ik nooit gespeeld. Hopelijk is het dan eindelijk zover dat ie ook voor ons beschikbaar wordt!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef floppie86 het volgende:
jongens, dit worden mogelijk de virtual console titels die binnenkort uitkomen:
[..]
NES
Dr. Mario
Duck Hunt
Excitebike
Hogan's Alley
Ice Climber
Ice Hockey
Kid Icarus
Kirby's Adventure
Mario Brothers
Pro Wrestling
Punch-Out
Soccer
Wild Gunman
Super NES
Kirby's Dream Land 3
Kirby's Super Star
Mario RPG: Legend of the Seven Stars
Pilot Wings
Super Metroid
Nintendo 64
Mario Kart 64
Starfox 64
The Legend of Zelda: The Ocarina of Time
Waar zijn de eenden?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:39 schreef Sjakie01 het volgende:
Duck Hunt 2
[afbeelding]
HD hoeft niet persee, het is gewoon voor 2e TV erbij, maar wat is nu weer SDquote:Op woensdag 8 november 2006 16:21 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Monitoren zijn prijstechnisch en kwalitatief gezien interessanter als je genoegen neemt aan de aansluiting en de grootte. Een Acer van nog geen tweehonder euro die ik had zag er prima uit. Maar je wilt natuurlijk TV erop kijken en games erop spelen (geen pckabel voor Wii). Wil je specifiek HD hebben of zonder? Zonder zijn ze natuurlijk veel goedkoper.
[..]
De nieuwe plasma's hebben niet eens de refreshrate erbij staan, is allemaal prima, alleen is het geen optie omdat ze beginnen bij 37inch (Panasonic). En die dingen hebben soms last van burnin, de nieuwe niet meer zeggen ze.![]()
Sowieso vreten die dingen stroom en is alleen het contrast superieur aan de meeste LCDs. Ik denk niet dat dat een optie is tenzij je genoegen neemt met SD.
[..]
T Was even puzzelen maar k snap t nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |