Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar het gaat om pre-orders die de winkels hebben gevraagd en niet van consumenten (retail preorder). Zal wel weer zo'n amateuristische website zijn die 'informatie' van andere websites klakkeloos overneemt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:39 schreef GGMM het volgende:
Nieuws: Super Mario Galaxy in trek bij Japanners
Al tijden moeten we erop wachten, toch zijn het de Japanners die als eerste met Super Mario Galaxy aan de slag mogen, om precies te zijn op 1 november.
Het spel lijkt nu al een succes te zijn, maar liefst 700.000 Japanners hebben de game al in de pre-order staan en zullen dan ook massaal achter hun Wii kruipen op 1 november. Als Europeanen zullen we helaas moeten wachten tot 16 november voor de game verschijnt
fok!games?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar het gaat om pre-orders die de winkels hebben gevraagd en niet van consumenten (retail preorder). Zal wel weer zo'n amateuristische website zijn die 'informatie' van andere websites klakkeloos overneemt.
Ik zie het niet op Fok!games staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
http://www.gamefront.de/quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar het gaat om pre-orders die de winkels hebben gevraagd en niet van consumenten (retail preorder). Zal wel weer zo'n amateuristische website zijn die 'informatie' van andere websites klakkeloos overneemt.
heb al paar gehad maar bol.com schiet me ineens te binnen ga daar wel ff spiekenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:14 schreef neo2000 het volgende:
Genoeg webshops die ze alsnog verkopen hoor..
Noem mij er eens een dan dat je mij kan garanderen dat ik een remote binnen 1 week binnen heb ? want alle "bekendere webshops etc" hebben netjes staan dat er leveringsproblemen zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:14 schreef neo2000 het volgende:
Genoeg webshops die ze alsnog verkopen hoor..
Was toevallig zondag in Boxmeer (wonen mijn ouders in de buurt) en daar lagen ze nog bij de Intertoys (ik zag ze althans achter het glas liggen). Dus als je ze écht wilt hebben, koop je een retourtje Boxmeerquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:11 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Noem mij er eens een dan dat je mij kan garanderen dat ik een remote binnen 1 week binnen heb ? want alle "bekendere webshops etc" hebben netjes staan dat er leveringsproblemen zijn
Je zou:quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:11 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Noem mij er eens een dan dat je mij kan garanderen dat ik een remote binnen 1 week binnen heb ? want alle "bekendere webshops etc" hebben netjes staan dat er leveringsproblemen zijn
Da's die remake van het allereerste deel toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |