heb al paar gehad maar bol.com schiet me ineens te binnen ga daar wel ff spiekenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:14 schreef neo2000 het volgende:
Genoeg webshops die ze alsnog verkopen hoor..
Noem mij er eens een dan dat je mij kan garanderen dat ik een remote binnen 1 week binnen heb ? want alle "bekendere webshops etc" hebben netjes staan dat er leveringsproblemen zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:14 schreef neo2000 het volgende:
Genoeg webshops die ze alsnog verkopen hoor..
Was toevallig zondag in Boxmeer (wonen mijn ouders in de buurt) en daar lagen ze nog bij de Intertoys (ik zag ze althans achter het glas liggen). Dus als je ze écht wilt hebben, koop je een retourtje Boxmeerquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:11 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Noem mij er eens een dan dat je mij kan garanderen dat ik een remote binnen 1 week binnen heb ? want alle "bekendere webshops etc" hebben netjes staan dat er leveringsproblemen zijn
Je zou:quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:11 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Noem mij er eens een dan dat je mij kan garanderen dat ik een remote binnen 1 week binnen heb ? want alle "bekendere webshops etc" hebben netjes staan dat er leveringsproblemen zijn
Da's die remake van het allereerste deel toch?quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 07:41 schreef super-muffin het volgende:
Goed, ik sta nu 5e op de lijst voor een Wiimote en Nuckchuck bij de Dixons.
.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
IK heb gisteren een Wii gekocht en ik heb me bij Replay Games maar meteen op de lijst laten zetten voor een extra Wiimote. Wat gaan die dingen snel joh! Dat wist ik helemaal niet.
Welke spellen zijn een beetje aan te raden? We zitten sowieso te denken om een leuke Mario game aan te schaffen. [afbeelding].
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:23 schreef donderopman het volgende:
Uiteraard over een maandje Super Mario Galaxy.
Voor nu zou ik eens kijken naar Super Paper Mario erg leuk spel maar geen multiplayer dus als multiplayer spel zou ik nog gaan kijken naar Excite Truck.
Ik weet verder niet wat je leuke spellen vind maar anders moet je maar op review sites kijken. er zijn genoeg leuke spellen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Thanks. En euhm, ja ik vind heel veel leuk. Vriendlief speelt ook eigenlijk van alles.
We gaan vanmiddag eens op zoek naar wat leuks.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:00 schreef donderopman het volgende:
Ik weet niet of je een DS hebt? Als je nog geen braintraining spellen hebt gedaan is Big Brain Academy ook wel wat voor je
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:02 schreef mstr het volgende:
Hoe voeg je een 2e controller in sommige spellen toe?
Want in bijvoorbeeld Fifa 08 is het me nog steeds niet gelukt op de een of andere manier?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Motes synchen of toevoegen in het toevoeg menu. (Home drukken en sync motes)
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mensen in het GoT topic hebben je vraag ook al beantwoord..
quote:Omgebouwde WII
Nu te koop, omgebouwde WII uit voorraad leverbaar voor ¤349,95
www.eppo-ombouw.nlWii
Wiikey
Bestel de Wiikey, op voorraad. 100% origineel garantie.
www.yoxbox.com
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:17 schreef EvilMarc het volgende:
Goede poging wel in dat filmpje (ik kan nl helemaal niks op een piano).
En check deze gast, die stond zo in die bar ernaast. Mario FTW!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:17 schreef Tomasso het volgende:
Ja, het drama. Een volgende keer krijg je een advertentie te zien voor 18+ met hoertjes ofzo. De Wii is er toch voor iedereen, kindonvriendelijk dat Google
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:40 schreef athlonkmf het volgende:
Voor degene die remotes zoeken. Vandaag was ik langs mediamarkt den haag. Ze hebben een hele voorraad aan wiimotes.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:32 schreef Theamerican het volgende:
hallo,
ik heb een wii sinds paar dagen wilde hem aansluiten op internet draadloos vis mijn router.
alles ingesteld hij pakt alles goed verbindingtest werkt.
ik wil gebruik maken van nieuwskanaal maar moet een update verrichten en daar gaat het fout.
dat balkje krijgt een klein blauw streepje en verder hoelang ik ook wacht er gebeurd verder niks meer.
dit is volgens mij niet goed want neem aan dat het redelijk snel moet lopen.
jammer dat er geen ethernetaansluiting in die wii zit of hij moet ergens verstopt zitten :p
iemand die me hiermee kan helpen of idee heeft waar aan ligt?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:35 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kan je wel de systeem software bijwerken in het wii menu?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:32 schreef Theamerican het volgende:
hallo,
ik heb een wii sinds paar dagen wilde hem aansluiten op internet draadloos vis mijn router.
alles ingesteld hij pakt alles goed verbindingtest werkt.
ik wil gebruik maken van nieuwskanaal maar moet een update verrichten en daar gaat het fout.
dat balkje krijgt een klein blauw streepje en verder hoelang ik ook wacht er gebeurd verder niks meer.
dit is volgens mij niet goed want neem aan dat het redelijk snel moet lopen.
jammer dat er geen ethernetaansluiting in die wii zit of hij moet ergens verstopt zitten :p
iemand die me hiermee kan helpen of idee heeft waar aan ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |