16-11-07quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:29 schreef MaHawK het volgende:
Hoe lang moeten we nog wachten op Galaxy? November toch? Of is het toch december?
Tot nu toe was het niet gigantisch veel soeps in de single player, met als enige topper Zelda.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:29 schreef Theamerican het volgende:
is de wii nou echt iets wat voor herhaling vatbaar is of is het 1 keer leuk lol hebben en rest van de keren met vrienden?
Lijkt me zo saai om alleen te spelen
dat klinkt wel goed thnxquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:34 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Tot nu toe was het niet gigantisch veel soeps in de single player, met als enige topper Zelda.
Maar dat gaat veranderen, met deze maand Metroid Prime 3, volgende maand Mario Galaxy en in december Zack & WikiEn over een aantal maanden ook SSBB en Mario Kart Wii.
![]()
De Wii begint net op stoom te komen![]()
nog spellen erbij gekocht?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:05 schreef Cracka-ass het volgende:
Vandaag dan toch maar een wii gekocht.
RE4 moet je absoluut uitspelen. Als je hem hebt uitgespeeldquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga nu aan RE4 beginnen, kijken of ik m nu wel ga uitspelen. Op de Cube had ik het gehad op het einde (vond de setting daar kut en had een chronisch kogelgebrek)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu bezig om het uit te spelen in Pro.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
Dan al? Is dat officieel? Ik kan het me bijna niet voorstellen. Nintendo kennende zal er wel weer een delay zijn.quote:
Nee nog niet. Ik kon ook geen extra remote erbij kopen, dus dan schiet het voor mij niet echt op. Gezien het feit ik meer een multiplayer gamer ben.quote:
klikquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:49 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Dan al? Is dat officieel? Ik kan het me bijna niet voorstellen. Nintendo kennende zal er wel weer een delay zijn.
Mario World is niet speelbaar met de wiimote, alleen met classic controller of gamecubecontroller (niet aan te raden, de knoppen zitten er lastig voor)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:20 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zat even te kijken in dat winkelkanaal, maar is bijvoorbeeld mario world van de snes een beetje speelbaar met die remote?
Me is wii-noob. Excuse me.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mario World is niet speelbaar met de wiimote, alleen met classic controller of gamecubecontroller (niet aan te raden, de knoppen zitten er lastig voor)
Als je een spel aanklikt, zie je met plaatjes weergegeven welke controllers erop werken
Je kent de super smash bros serie nog niet?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik kon ook geen extra remote erbij kopen, dus dan schiet het voor mij niet echt op. Gezien het feit ik meer een multiplayer gamer ben.
En eigenlijk wil ik alleen mario galaxy en mariokart hebben.![]()
Dat is toch zo`n hele saaie monotome vecht gamequote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:38 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je kent de super smash bros serie nog niet?![]()
Geloof het of niet, maar het is de populairste (en zeker een van de beste) multiplayer serie die Nintendo nu heeft. Super smash bros melee voor de gamecube verkocht een keer of 6 miljoen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is toch zo`n hele saaie monotome vecht gameWaar je het na een gevecht al helemaal zat bent. Die had ik ooit een keer geprobeert op de n64. Damn wat saai.
Ik geloof je niet!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:53 schreef kipknots het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar het is de populairste (en zeker een van de beste) multiplayer serie die Nintendo nu heeft. Super smash bros melee voor de gamecube verkocht een keer of 6 miljoen.
Da's ook zo, je bent niet verplicht het leuk te vinden. Maar ik dacht dat hij, aangezien hij van multiplayer games houdt, er misschien wel in geinterresseerd in was. Niet meer, niet minder.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik geloof je niet!
Nee tuurlijkIk vind er gewoon geen kloten aan. Ik begrijp gewoon niet dat er mensen zijn die zomaar vertellen dat iedereen iets leuk moet vinden. Daar zet ik me weer vanaf
Ik bedoel die reactie eerder van je dwingt bijna op dat die meneer SSB leuk moet gaan vinden, anders komen de SSB fanboys langs en schelden mensen meteen uit "omdat ze een andere mening hebben"
SSB zuigt gewoon. Klaar.
Klopt, je moet SSB leuk vinden. Hoe durf je een eigen mening te hebben.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik geloof je niet!
Nee tuurlijkIk vind er gewoon geen kloten aan. Ik begrijp gewoon niet dat er mensen zijn die zomaar vertellen dat iedereen iets leuk moet vinden. Daar zet ik me weer vanaf
Ik bedoel die reactie eerder van je dwingt bijna op dat die meneer SSB leuk moet gaan vinden, anders komen de SSB fanboys langs en schelden mensen meteen uit "omdat ze een andere mening hebben"
SSB zuigt gewoon. Klaar.
als ik zegt dat de wii en alles daar omheen zuigt dan vind je t ook niet goed.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik geloof je niet!
SSB zuigt gewoon. Klaar.
Daar ging het niet om piemel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
als ik zegt dat de wii en alles daar omheen zuigt dan vind je t ook niet goed.
dus stop met huilen en koop die game niet.
Nee, stel je voor dat je button-smash spel zonder diepgang niet leuk vindt zegquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:02 schreef newguy het volgende:
keep it civil people![]()
maar SMBB niet leuk vinden is gewoon ''not done''
Als je enige kwaliteit hebt qua gamen is dit geen button smasher hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat je button-smash spel zonder diepgang niet leuk vindt zeg![]()
Als je enige kwaliteit hebt ben je allang weer terug gestapt op tekken of DOAquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je enige kwaliteit hebt qua gamen is dit geen button smasher hoor.
Ik heb beide voorgaande delen gespeeld en vind er gewoon geen ene hol aan. Dan hoeft niet iemand anders tegen me te zeggen dat het "not done" is en weet ik veel allemaal. Ik vind het een button-smasher. Wat jij ervan vindt zal me een worst zijn, maar ik ga je niet vertellen dat je het ook een kutspel moet vinden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je enige kwaliteit hebt qua gamen is dit geen button smasher hoor.
Yeeee eindelijk weer leuke sega spellen erbij! wordt weer ff een puntenkaart halenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:07 schreef GGMM het volgende:
Megadrive:
- Streets of Rage 3 (Sega) [800 Wii Points]
- Golden Axe III (Sega) [800 Wii Points]
- Super Thunder Blade (Sega) [800 Wii Points]
- Landstalker (Sega) [800 Wii Points]
Neo-Geo:
- Fatal Fury (D4) [900 Wii Points]
iddquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:44 schreef speknek het volgende:
Dragon Blade is gebombed. Ik kijk er niet echt van op.
: [[ IGN was er eerst nog zo positief over :p . Ik had zelf ook al aardig wat twijfels over deze game, na het zien van de trailers.quote:
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar het gaat om pre-orders die de winkels hebben gevraagd en niet van consumenten (retail preorder). Zal wel weer zo'n amateuristische website zijn die 'informatie' van andere websites klakkeloos overneemt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:39 schreef GGMM het volgende:
Nieuws: Super Mario Galaxy in trek bij Japanners
Al tijden moeten we erop wachten, toch zijn het de Japanners die als eerste met Super Mario Galaxy aan de slag mogen, om precies te zijn op 1 november.
Het spel lijkt nu al een succes te zijn, maar liefst 700.000 Japanners hebben de game al in de pre-order staan en zullen dan ook massaal achter hun Wii kruipen op 1 november. Als Europeanen zullen we helaas moeten wachten tot 16 november voor de game verschijnt
fok!games?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar het gaat om pre-orders die de winkels hebben gevraagd en niet van consumenten (retail preorder). Zal wel weer zo'n amateuristische website zijn die 'informatie' van andere websites klakkeloos overneemt.
Ik zie het niet op Fok!games staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
http://www.gamefront.de/quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar het gaat om pre-orders die de winkels hebben gevraagd en niet van consumenten (retail preorder). Zal wel weer zo'n amateuristische website zijn die 'informatie' van andere websites klakkeloos overneemt.
heb al paar gehad maar bol.com schiet me ineens te binnen ga daar wel ff spiekenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:14 schreef neo2000 het volgende:
Genoeg webshops die ze alsnog verkopen hoor..
Noem mij er eens een dan dat je mij kan garanderen dat ik een remote binnen 1 week binnen heb ? want alle "bekendere webshops etc" hebben netjes staan dat er leveringsproblemen zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:14 schreef neo2000 het volgende:
Genoeg webshops die ze alsnog verkopen hoor..
Was toevallig zondag in Boxmeer (wonen mijn ouders in de buurt) en daar lagen ze nog bij de Intertoys (ik zag ze althans achter het glas liggen). Dus als je ze écht wilt hebben, koop je een retourtje Boxmeerquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:11 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Noem mij er eens een dan dat je mij kan garanderen dat ik een remote binnen 1 week binnen heb ? want alle "bekendere webshops etc" hebben netjes staan dat er leveringsproblemen zijn
Je zou:quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:11 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Noem mij er eens een dan dat je mij kan garanderen dat ik een remote binnen 1 week binnen heb ? want alle "bekendere webshops etc" hebben netjes staan dat er leveringsproblemen zijn
Da's die remake van het allereerste deel toch?quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 07:41 schreef super-muffin het volgende:
Goed, ik sta nu 5e op de lijst voor een Wiimote en Nuckchuck bij de Dixons.
.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
IK heb gisteren een Wii gekocht en ik heb me bij Replay Games maar meteen op de lijst laten zetten voor een extra Wiimote. Wat gaan die dingen snel joh! Dat wist ik helemaal niet.
Welke spellen zijn een beetje aan te raden? We zitten sowieso te denken om een leuke Mario game aan te schaffen. [afbeelding].
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:23 schreef donderopman het volgende:
Uiteraard over een maandje Super Mario Galaxy.
Voor nu zou ik eens kijken naar Super Paper Mario erg leuk spel maar geen multiplayer dus als multiplayer spel zou ik nog gaan kijken naar Excite Truck.
Ik weet verder niet wat je leuke spellen vind maar anders moet je maar op review sites kijken. er zijn genoeg leuke spellen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Thanks. En euhm, ja ik vind heel veel leuk. Vriendlief speelt ook eigenlijk van alles.
We gaan vanmiddag eens op zoek naar wat leuks.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:00 schreef donderopman het volgende:
Ik weet niet of je een DS hebt? Als je nog geen braintraining spellen hebt gedaan is Big Brain Academy ook wel wat voor je
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:02 schreef mstr het volgende:
Hoe voeg je een 2e controller in sommige spellen toe?
Want in bijvoorbeeld Fifa 08 is het me nog steeds niet gelukt op de een of andere manier?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Motes synchen of toevoegen in het toevoeg menu. (Home drukken en sync motes)
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mensen in het GoT topic hebben je vraag ook al beantwoord..
quote:Omgebouwde WII
Nu te koop, omgebouwde WII uit voorraad leverbaar voor ¤349,95
www.eppo-ombouw.nlWii
Wiikey
Bestel de Wiikey, op voorraad. 100% origineel garantie.
www.yoxbox.com
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:17 schreef EvilMarc het volgende:
Goede poging wel in dat filmpje (ik kan nl helemaal niks op een piano).
En check deze gast, die stond zo in die bar ernaast. Mario FTW!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:17 schreef Tomasso het volgende:
Ja, het drama. Een volgende keer krijg je een advertentie te zien voor 18+ met hoertjes ofzo. De Wii is er toch voor iedereen, kindonvriendelijk dat Google
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:40 schreef athlonkmf het volgende:
Voor degene die remotes zoeken. Vandaag was ik langs mediamarkt den haag. Ze hebben een hele voorraad aan wiimotes.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:32 schreef Theamerican het volgende:
hallo,
ik heb een wii sinds paar dagen wilde hem aansluiten op internet draadloos vis mijn router.
alles ingesteld hij pakt alles goed verbindingtest werkt.
ik wil gebruik maken van nieuwskanaal maar moet een update verrichten en daar gaat het fout.
dat balkje krijgt een klein blauw streepje en verder hoelang ik ook wacht er gebeurd verder niks meer.
dit is volgens mij niet goed want neem aan dat het redelijk snel moet lopen.
jammer dat er geen ethernetaansluiting in die wii zit of hij moet ergens verstopt zitten :p
iemand die me hiermee kan helpen of idee heeft waar aan ligt?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:35 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kan je wel de systeem software bijwerken in het wii menu?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:32 schreef Theamerican het volgende:
hallo,
ik heb een wii sinds paar dagen wilde hem aansluiten op internet draadloos vis mijn router.
alles ingesteld hij pakt alles goed verbindingtest werkt.
ik wil gebruik maken van nieuwskanaal maar moet een update verrichten en daar gaat het fout.
dat balkje krijgt een klein blauw streepje en verder hoelang ik ook wacht er gebeurd verder niks meer.
dit is volgens mij niet goed want neem aan dat het redelijk snel moet lopen.
jammer dat er geen ethernetaansluiting in die wii zit of hij moet ergens verstopt zitten :p
iemand die me hiermee kan helpen of idee heeft waar aan ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |