RE4 moet je absoluut uitspelen. Als je hem hebt uitgespeeldquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga nu aan RE4 beginnen, kijken of ik m nu wel ga uitspelen. Op de Cube had ik het gehad op het einde (vond de setting daar kut en had een chronisch kogelgebrek)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu bezig om het uit te spelen in Pro.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
Dan al? Is dat officieel? Ik kan het me bijna niet voorstellen. Nintendo kennende zal er wel weer een delay zijn.quote:
Nee nog niet. Ik kon ook geen extra remote erbij kopen, dus dan schiet het voor mij niet echt op. Gezien het feit ik meer een multiplayer gamer ben.quote:
klikquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:49 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Dan al? Is dat officieel? Ik kan het me bijna niet voorstellen. Nintendo kennende zal er wel weer een delay zijn.
Mario World is niet speelbaar met de wiimote, alleen met classic controller of gamecubecontroller (niet aan te raden, de knoppen zitten er lastig voor)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:20 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zat even te kijken in dat winkelkanaal, maar is bijvoorbeeld mario world van de snes een beetje speelbaar met die remote?
Me is wii-noob. Excuse me.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mario World is niet speelbaar met de wiimote, alleen met classic controller of gamecubecontroller (niet aan te raden, de knoppen zitten er lastig voor)
Als je een spel aanklikt, zie je met plaatjes weergegeven welke controllers erop werken
Je kent de super smash bros serie nog niet?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik kon ook geen extra remote erbij kopen, dus dan schiet het voor mij niet echt op. Gezien het feit ik meer een multiplayer gamer ben.
En eigenlijk wil ik alleen mario galaxy en mariokart hebben.![]()
Dat is toch zo`n hele saaie monotome vecht gamequote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:38 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je kent de super smash bros serie nog niet?![]()
Geloof het of niet, maar het is de populairste (en zeker een van de beste) multiplayer serie die Nintendo nu heeft. Super smash bros melee voor de gamecube verkocht een keer of 6 miljoen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is toch zo`n hele saaie monotome vecht gameWaar je het na een gevecht al helemaal zat bent. Die had ik ooit een keer geprobeert op de n64. Damn wat saai.
Ik geloof je niet!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:53 schreef kipknots het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar het is de populairste (en zeker een van de beste) multiplayer serie die Nintendo nu heeft. Super smash bros melee voor de gamecube verkocht een keer of 6 miljoen.
Da's ook zo, je bent niet verplicht het leuk te vinden. Maar ik dacht dat hij, aangezien hij van multiplayer games houdt, er misschien wel in geinterresseerd in was. Niet meer, niet minder.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik geloof je niet!
Nee tuurlijkIk vind er gewoon geen kloten aan. Ik begrijp gewoon niet dat er mensen zijn die zomaar vertellen dat iedereen iets leuk moet vinden. Daar zet ik me weer vanaf
Ik bedoel die reactie eerder van je dwingt bijna op dat die meneer SSB leuk moet gaan vinden, anders komen de SSB fanboys langs en schelden mensen meteen uit "omdat ze een andere mening hebben"
SSB zuigt gewoon. Klaar.
Klopt, je moet SSB leuk vinden. Hoe durf je een eigen mening te hebben.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik geloof je niet!
Nee tuurlijkIk vind er gewoon geen kloten aan. Ik begrijp gewoon niet dat er mensen zijn die zomaar vertellen dat iedereen iets leuk moet vinden. Daar zet ik me weer vanaf
Ik bedoel die reactie eerder van je dwingt bijna op dat die meneer SSB leuk moet gaan vinden, anders komen de SSB fanboys langs en schelden mensen meteen uit "omdat ze een andere mening hebben"
SSB zuigt gewoon. Klaar.
als ik zegt dat de wii en alles daar omheen zuigt dan vind je t ook niet goed.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik geloof je niet!
SSB zuigt gewoon. Klaar.
Daar ging het niet om piemel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
als ik zegt dat de wii en alles daar omheen zuigt dan vind je t ook niet goed.
dus stop met huilen en koop die game niet.
Nee, stel je voor dat je button-smash spel zonder diepgang niet leuk vindt zegquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:02 schreef newguy het volgende:
keep it civil people![]()
maar SMBB niet leuk vinden is gewoon ''not done''
Als je enige kwaliteit hebt qua gamen is dit geen button smasher hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat je button-smash spel zonder diepgang niet leuk vindt zeg![]()
Als je enige kwaliteit hebt ben je allang weer terug gestapt op tekken of DOAquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je enige kwaliteit hebt qua gamen is dit geen button smasher hoor.
Ik heb beide voorgaande delen gespeeld en vind er gewoon geen ene hol aan. Dan hoeft niet iemand anders tegen me te zeggen dat het "not done" is en weet ik veel allemaal. Ik vind het een button-smasher. Wat jij ervan vindt zal me een worst zijn, maar ik ga je niet vertellen dat je het ook een kutspel moet vinden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je enige kwaliteit hebt qua gamen is dit geen button smasher hoor.
Yeeee eindelijk weer leuke sega spellen erbij! wordt weer ff een puntenkaart halenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:07 schreef GGMM het volgende:
Megadrive:
- Streets of Rage 3 (Sega) [800 Wii Points]
- Golden Axe III (Sega) [800 Wii Points]
- Super Thunder Blade (Sega) [800 Wii Points]
- Landstalker (Sega) [800 Wii Points]
Neo-Geo:
- Fatal Fury (D4) [900 Wii Points]
iddquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:44 schreef speknek het volgende:
Dragon Blade is gebombed. Ik kijk er niet echt van op.
: [[ IGN was er eerst nog zo positief over :p . Ik had zelf ook al aardig wat twijfels over deze game, na het zien van de trailers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |