Mwa, najaar 2007 denk ikquote:
eind 2007 komt tie pasquote:Smash Bros
Nog niet aangekondigd, ik denk dat tie in 2008 komtquote:en Mario Kart
GoW komt vrijdag uit... die moet me maar zoet houden tot de release van de Wii...quote:Op maandag 13 november 2006 11:33 schreef BMH het volgende:
Ik kan ook naar het retail wii event... Maar ik ga niet... Ik ben bang dat ik door zijn event echt niet meer kant wachten tot de 8ste van december
quote:Op maandag 13 november 2006 11:39 schreef BMH het volgende:
beats my tt: [Wii 126] Eerste review van zelda: 6, 5, 2, 10!
Dat heet pageviews genereren.. Heb ik van Fok!games geleerdquote:Op maandag 13 november 2006 11:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
En de OP klopt niet, exite truck en elebits zijn geen launch titles meer![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 11:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat heet pageviews genereren.. Heb ik van Fok!games geleerd![]()
Toch onbekende feature in de Wii!quote:Op maandag 13 november 2006 11:41 schreef BMH het volgende:
Dat heet pageviews genereren.. Heb ik van Fok!games geleerd![]()
Preciesquote:Op maandag 13 november 2006 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toch onbekende feature in de Wii!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verborgen camera met de Wii
Al die klikjes tikken toch aan, daardoor zijn de uitgevers weer tevreden en kunnen wij weer mooie prijzen weggeven. Win-win situatie toch? Onwaarheden zullen we nooit verkondigen, maar een titel zo uitkiezen dat bij sommige mensen andere verwachtingen geschept zouden kunnen worden is wel een leuke uitdaging.quote:
ehm? laat deze maar mooi staanquote:Op maandag 13 november 2006 11:39 schreef BMH het volgende:
beats my tt: [Wii 126] Eerste review van zelda: 6, 5, 2, 10!
Ik geef ook geen kritiek.. Dat gaat me immers mijn postrechten kostenquote:Op maandag 13 november 2006 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Al die klikjes tikken toch aan, daardoor zijn de uitgevers weer tevreden en kunnen wij weer mooie prijzen weggeven. Win-win situatie toch? Onwaarheden zullen we nooit verkondigen, maar een titel zo uitkiezen dat bij sommige mensen andere verwachtingen geschept zouden kunnen worden is wel een leuke uitdaging.
Zo vat ik het ook niet op. Maar kritiek geven mag altijd. We willen echt niet zo’n site zijn die mensen monddood maakt door reacties helemaal kapot te modden.quote:Op maandag 13 november 2006 12:06 schreef BMH het volgende:
Ik geef ook geen kritiek.. Dat gaat me immers mijn postrechten kosten
HAHAHHAHAHAHAH.. zoo leukquote:Op maandag 13 november 2006 12:25 schreef Koentje3 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5KY15m7-eOg&eurl=
CoD 3 trailer... ziet er weer heerlijk chaotisch uit!
Interesse + 3quote:Op maandag 13 november 2006 12:25 schreef Koentje3 het volgende:
niet mijn type spel, maar het ziet er toch tof uitquote:Op maandag 13 november 2006 12:25 schreef Koentje3 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |