Ah op die manier ik dacht dus dat het echt na het potje was en niet sinsdienquote:Op woensdag 27 december 2006 22:06 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Hij krijgt die error nu iedere keer alstie de Wii opstart.. dus heeft niks met de DVD (Wii Sports) te maken denk?
die moet ik voor 80% nog toevoegenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat een lijst al zeg
idd, mahja hij heeft er niks geks mee gedaan verder dus nintendo kennende repareren ze 'm gewoonquote:Op woensdag 27 december 2006 23:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah op die manier ik dacht dus dat het echt na het potje was en niet sinsdien. Dat word echt nintendo bellen.
en daarom kan je dus ook opslaan op SD kaartjesquote:Op woensdag 27 december 2006 23:02 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
idd, mahja hij heeft er niks geks mee gedaan verder dus nintendo kennende repareren ze 'm gewoon
maarja istie z'n wii wel even kwijt, lijkt me klote
en mogelijk dus z'n zelda savegame weg, dat lijkt me echt killing![]()
yep, en als ze jou toevoegen kan je o.a. mii's uitwisselen..quote:Op woensdag 27 december 2006 23:05 schreef kzieniks het volgende:
hoe werkt dat nu precies met die code's ??
gewoon via het prikbord wii's aanmelden ..?
mijn code btw : 0305 6081 7665 2246
Ik heb gewoon mijn normale toetsenbord aangesloten via USB op m'n wiiquote:Op woensdag 27 december 2006 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
die moet ik voor 80% nog toevoegen![]()
* mschol wants a working wii keyboard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij eens toevoegenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:14 schreef BMH het volgende:
tvp
ja maar als 't geheugen fokked is..quote:Op woensdag 27 december 2006 23:10 schreef Khadgar het volgende:
Nee als je hem naar Ninty opstuurt behouden ze in principe je geheugen voor je
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:10 schreef _petjan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn normale toetsenbord aangesloten via USB op m'n wiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eikel.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
Van alle componenten is denk ik dat het enige dat gewoon bijna altijd wel goed blijft.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:16 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
ja maar als 't geheugen fokked is..![]()
Ok lucky him thenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:18 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Van alle componenten is denk ik dat het enige dat gewoon bijna altijd wel goed blijft.
Zal ik morgen doen.. Was het vergetenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe mij eens toevoegenIk wil gave miis op mn Wii hebben
bron? nexgenwars.com zegt maar 2.0mil namelijk.. ps3 gaat nu ook harder zie ikquote:Op woensdag 27 december 2006 23:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Zal ik morgen doen.. Was het vergeten
Owjah:
Wii heeft in 1 maand al 3.1 miljoen units verkocht... 1/3 van wat de 360 heeft bereikt in een jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |