Ah op die manier ik dacht dus dat het echt na het potje was en niet sinsdienquote:Op woensdag 27 december 2006 22:06 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Hij krijgt die error nu iedere keer alstie de Wii opstart.. dus heeft niks met de DVD (Wii Sports) te maken denk?
die moet ik voor 80% nog toevoegenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat een lijst al zeg
idd, mahja hij heeft er niks geks mee gedaan verder dus nintendo kennende repareren ze 'm gewoonquote:Op woensdag 27 december 2006 23:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah op die manier ik dacht dus dat het echt na het potje was en niet sinsdien. Dat word echt nintendo bellen.
en daarom kan je dus ook opslaan op SD kaartjesquote:Op woensdag 27 december 2006 23:02 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
idd, mahja hij heeft er niks geks mee gedaan verder dus nintendo kennende repareren ze 'm gewoon
maarja istie z'n wii wel even kwijt, lijkt me klote
en mogelijk dus z'n zelda savegame weg, dat lijkt me echt killing![]()
yep, en als ze jou toevoegen kan je o.a. mii's uitwisselen..quote:Op woensdag 27 december 2006 23:05 schreef kzieniks het volgende:
hoe werkt dat nu precies met die code's ??
gewoon via het prikbord wii's aanmelden ..?
mijn code btw : 0305 6081 7665 2246
Ik heb gewoon mijn normale toetsenbord aangesloten via USB op m'n wiiquote:Op woensdag 27 december 2006 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
die moet ik voor 80% nog toevoegen![]()
* mschol wants a working wii keyboard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij eens toevoegenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:14 schreef BMH het volgende:
tvp
ja maar als 't geheugen fokked is..quote:Op woensdag 27 december 2006 23:10 schreef Khadgar het volgende:
Nee als je hem naar Ninty opstuurt behouden ze in principe je geheugen voor je
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:10 schreef _petjan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn normale toetsenbord aangesloten via USB op m'n wiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eikel.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
Van alle componenten is denk ik dat het enige dat gewoon bijna altijd wel goed blijft.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:16 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
ja maar als 't geheugen fokked is..![]()
Ok lucky him thenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:18 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Van alle componenten is denk ik dat het enige dat gewoon bijna altijd wel goed blijft.
Zal ik morgen doen.. Was het vergetenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe mij eens toevoegenIk wil gave miis op mn Wii hebben
bron? nexgenwars.com zegt maar 2.0mil namelijk.. ps3 gaat nu ook harder zie ikquote:Op woensdag 27 december 2006 23:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Zal ik morgen doen.. Was het vergeten
Owjah:
Wii heeft in 1 maand al 3.1 miljoen units verkocht... 1/3 van wat de 360 heeft bereikt in een jaar.
http://www.vgcharts.org/quote:Op woensdag 27 december 2006 23:38 schreef floppie86 het volgende:
[..]
bron? nexgenwars.com zegt maar 2.0mil namelijk.. ps3 gaat nu ook harder zie ik![]()
Je hebt zeker WPA aanstaan... Uitzetten.. De DS ondersteund enkel WEP en geen beveiliging.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:43 schreef NrSiX het volgende:
uhm werkt er iemand hier met de WifiMax ? ik krijg het niet aan de praat, op de ds (The access points security settings are not supported by the nintendo ds. For help..) niet en op de wii ook niethelp?
VGcharts is wat mij betreft niet te vertrouwen. Het wordt gerund door ioi van NeoGAF, en soms verklaart hij dingen die totaal niet kloppen (verkondigt arrogant verkoop cijfers terwijl die niet eens uit zijn). Voor alle duidelijkheid is ioi een Nintendo fanboy, waardoor ik het nog schandaliger vindt.quote:
is er nou al iemand die mij vertellen kan wat t bereik is van zon dongle? kan ik er een verdieping hoger ook mee wii'en?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:46 schreef FJD het volgende:
Werkt super. Software installeren, dongle inprikken en gaaan. Wel duur maar nergens problemen.
Dongle op zolderkamer, Wii in de woonkamer. Werkte perfect. Op dit moment staan ze 50cm naast elkaar te blazen omdat ik geen zin had om steeds naar beneden te rennen maar t werkt perfectquote:Op woensdag 27 december 2006 23:55 schreef floppie86 het volgende:
is er nou al iemand die mij vertellen kan wat t bereik is van zon dongle? kan ik er een verdieping hoger ook mee wii'en?
Wil ik ook graag weten, ik wil graag deze halen namelijk:quote:Op woensdag 27 december 2006 23:55 schreef floppie86 het volgende:
[..]
is er nou al iemand die mij vertellen kan wat t bereik is van zon dongle? kan ik er een verdieping hoger ook mee wii'en?
ok, dankuquote:Op woensdag 27 december 2006 23:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Dongle op zolderkamer, Wii in de woonkamer. Werkte perfect. Op dit moment staan ze 50cm naast elkaar te blazen omdat ik geen zin had om steeds naar beneden te rennen maar t werkt perfect
ja, en in plaats van dat ze zulke dingen nou eens op de verpakking zettenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Wil ik ook graag weten, ik wil graag deze halen namelijk:
http://www.dixons.nl/De_o(...)7082268/default.aspx
Hoewel het mij niet om graphics gaat, is dit inderdaad wel verdomde lelijk.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:55 schreef Panick het volgende:
GT Pro Series.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit zou zelfs op de ps1 nog lelijk zijn.
Waarom wordt dit in godsnaam uitgebracht?
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:55 schreef Panick het volgende:
GT Pro Series.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gozer dat zijn echt supermooie graphics. Ik weet niet wat je klaagt.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:55 schreef Panick het volgende:
GT Pro Series.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan moeten ze die afstand ook waar maken en met alle troep die mensen in hun huizen hebben is dat wat lastig om altijd waar te maken.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:58 schreef floppie86 het volgende:
ja, en in plaats van dat ze zulke dingen nou eens op de verpakking zetten![]()
![]()
Yep gt5 beaterquote:Op donderdag 28 december 2006 00:02 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Gozer dat zijn echt supermooie graphics. Ik weet niet wat je klaagt.
Wat is jouw code dan, dan voeg ik je meteen even toe.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:00 schreef -Raffie- het volgende:
Tot Khadgar ingevoerd in wii rest komt later wel
Windwaker, wat doe jequote:Op donderdag 28 december 2006 00:11 schreef Steve-O het volgende:
Hoe krijg ik mijn Wii code in de OP ik heb te weinig vrienden
Dat Gt pro vind ik trouwens niets , Cell shaded Games
Toegevoegdquote:Op donderdag 28 december 2006 00:13 schreef Steve-O het volgende:
7938-3974-6205-2397
Iedereen Speknek zijn wii volspammen met beriggies, heeft hij wat te lezen als hij terug komtquote:Op donderdag 28 december 2006 00:17 schreef speknek het volgende:
Ik ga zo op vakantie, iedereen toevoegen moet maar tot daarna wachten.
Hij heeft vast al wel wat wii vriendjes toegevoegdquote:Op donderdag 28 december 2006 00:21 schreef FJD het volgende:
Moet ie je eerst toevoegen anders werkt dat niet![]()
Zou ik eigenlijk ook wel willen zien. Want nu moet gebeurt het me nog wel eens dat ik er iemand dubbel in zet.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:09 schreef FJD het volgende:
Is er trouwens geen mogelijkheid om die lijst bv. op aanmelddatum te sorteren? Nu zou je steeds door die lijst heen moeten om te kijken of er uberhaupt wijzigingen zijn.
Makkelijkst is natuurlijk om de lijst niet meer op alfabet te sorteren of dat Mezzin dan eens per week update en dan een apart blokje voor de nieuwkomers maakt en die de week erop in het grote blok gooit.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:35 schreef WyriHaximus het volgende:
Zou ik eigenlijk ook wel willen zien. Want nu moet gebeurt het me nog wel eens dat ik er iemand dubbel in zet.
bron: Wii.IGNquote:Nintendo Reveals Virtual Console Christmas Surprise
Nintendo gives us all the gift that keeps on giving: Mario.
by Micah Seff
December 21, 2006 - While not exactly the free Christmas gift that many were hoping for, Nintendo did see fit to spread some holiday cheer today with the announcement that several new Virtual Console games would be made available on Christmas Day. Wii owners with access to a high-speed Internet connection will soon be able to download even more retro-gaming goodness direct from Nintendo.
On Christmas morning, Wii owners will be treated to a surprise visit from Mario himself in the form of Super Mario Bros. for the NES, which can be downloaded for a mere 500 Wii Points. If Mario is not your thing -- although that would make owning a Wii pretty strange -- then there are plenty of other ways to sate your thirst for classic gaming on the Wii. Street Fighter II from the SNES is also slapping its way onto Nintendo's download service for 800 Wii Points. Players looking to vent their Christmas morning frustrations on the legions of the undead can do so with Super Castlevania IV, going for 800 Wii Points. Satisfying the desires of every child of the 90s, SEGA has saw fit to offer up the much-beloved Genesis title, ToeJam & Earl for 800 Wii Points. Finally, R-Type for the TurboGrafx-16 makes its return for 800 Wii Points.
This is the last Virtual Console Monday of 2006. Good thing Nintendo decided to give us all a present in the form of some of our favorite games ever.
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:01 schreef Knoflook het volgende:
[..]
bron: Wii.IGN
Gelden zeker alleen voor USA en of Japan![]()
Dat was voor de USAquote:Op donderdag 28 december 2006 02:08 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Ik las hier laatst dat Super Mario Bros. binnenkort gereleased zou worden maar daar blijkt vooralsnog weinig van waar![]()
nintendo's missie is geslaagd voor 200%quote:Op donderdag 28 december 2006 08:43 schreef Mortale het volgende:
Gister visite gehad (echtpaar van rond de 50) ze zagen mijn Wii staan, beetje over praten. Zegt me ma, zal ik het eens laten zien. Me ma tennissen, het echtpaar helemaal mooi vinden gingen ze zelf ook spelen. Vonden ze het nog mooier, meteen informeren naar prijs enzo. Go Nintendo.
Dat geeft de Wii toch aan, als je iemand toevoegt die al in je lijst voorkomt. Ik ga maar weer eens verder met Zelda.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk ook wel willen zien. Want nu moet gebeurt het me nog wel eens dat ik er iemand dubbel in zet.
in mijn geval had ik geen poorten opengezet voor travelen? Ik heb eigenlijk geen idee hoe die gasten op mijn Wii terecht komen. Wel heb ik mijn Mii's de optie migreren aangezet (en op het plein ook)quote:Op donderdag 28 december 2006 09:36 schreef metalheadBOC het volgende:
Echt helemaal verslaafd aan tennis en bowlen (nog geen andere games uit geldgebrek)
Weet iemand hier toevallig of er nog poorten in routers vrijgegeven moeten worden voor travelen enzo? of gaat dat travelen alleen als je contacts in je Wii hebt staan?
Jongen. Ik maak je af met straatvechter twee.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:39 schreef PastoorPeter het volgende:
tvp.
Ik wil stratenbevechter twee.
ook wel benieuwd idd, aangezien ik geen Upnp heb ofzo...quote:Op donderdag 28 december 2006 09:36 schreef metalheadBOC het volgende:
Echt helemaal verslaafd aan tennis en bowlen (nog geen andere games uit geldgebrek)
Weet iemand hier toevallig of er nog poorten in routers vrijgegeven moeten worden voor travelen enzo? of gaat dat travelen alleen als je contacts in je Wii hebt staan?
Als je het door babelfish drukt krijg je dit:quote:Op donderdag 28 december 2006 11:09 schreef WyriHaximus het volgende:
Kent iemand hier japens? http://club.nintendo.jp/rank2006/index.html Kwam een vriend van me mee, je zou je Mii op je battery deksel kunnen bestellen met VIP punten.
Ik snap er nog steeds weinig van maar het lijkt er wel op dat zoiets mogelijk is.quote:Stamping, we present favorite Mii where the platinum member was made to the electric battery cover of Wii remote control. By the fact that you install in stock Wii remote control, one, your own sufficient Wii remote control are completed in the world. * Mii becomes the hallmark with the monochrome. * Transmitting Mii picture which stamps in advance to Nintendo Co., because it receives, the environment which can connect Wii itself and Wii itself to Internet is necessary. * Wii remote control is not included in the present. Of the white which stamps it is the present 1 of electric battery covers.
niet nodig gaat gewoon van zelf.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ook wel benieuwd idd, aangezien ik geen Upnp heb ofzo...
ik zal toch minimaal 1 poort moeten forwarden lijkt mij
$$$$$$$$$$$$¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤$$$$$$$$ enzo.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:55 schreef Panick het volgende:
GT Pro Series.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
game zelf is hardstikke leuk als je voorbij de gfx kijktquote:Op donderdag 28 december 2006 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
$$$$$$$$$$$$¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤$$$$$$$$ enzo.
Gameplay > Graphics is leuk, maar je kunt ook overdrijven.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:19 schreef depax het volgende:
[..]
game zelf is hardstikke leuk als je voorbij de gfx kijkt
besturing is geweldig perfect.
ik overdrijf niet hoor. De gameplay is echt geweldig zeker een 2 uur zitten racen.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:23 schreef Mortale het volgende:
[..]
Gameplay > Graphics is leuk, maar je kunt ook overdrijven.
tvpquote:Op donderdag 28 december 2006 11:23 schreef Mortale het volgende:
[..]
Gameplay > Graphics is leuk, maar je kunt ook overdrijven.
Tnxquote:Op donderdag 28 december 2006 11:17 schreef zaikert het volgende:
gefeliiciiteerd erasmo, welcome to the club of the happy few wii owners
En dat is ook lekkerquote:Op donderdag 28 december 2006 11:30 schreef mrdjey het volgende:
Net als neuken in het donker.
het is wel lekker.. maar je ziet toch liever die geile kop van je vriendin?quote:Op donderdag 28 december 2006 11:30 schreef mrdjey het volgende:
Net als neuken in het donker.
Daar zie ik alleen iets staan over de VC holiday gifts die Europa niet heeft gekregen.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:41 schreef _petjan het volgende:
Kijk eens op de nintendo website.
Zit je in t buitenland ofzo?quote:Op donderdag 28 december 2006 07:16 schreef depax het volgende:
de volgende ronde wordt pinball elebits en trauma center. Hij heeft ze nu allemaal op het moment behalve zelda.
Ik heb je net toegevoegd, mijn wii nummer staat in mn sigquote:Op donderdag 28 december 2006 00:09 schreef FJD het volgende:
6819 1537 1425 3765 (stuur m net een berichtje)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |