quote:Op woensdag 27 december 2006 17:31 schreef FJD het volgende:
Jij staat boven aan m'n lijst m'n beste.
Lijkt me sterk, mn nummer staat pas een paar uur op t forumquote:
Nee ei, je moet MIJ in JOUW adresboek zetten!quote:Op woensdag 27 december 2006 03:31 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Raar is dat, ik heb niets nada ontvangen hoor.
Ik baal dr een beetje van, heb het idee dat het niet rocksolid werkt bij mij![]()
Klopt, en je kan er ook verdomde goed in worden als je ze vaker speelt! Die met wormen uit het gebit trekken bijvoorbeeldquote:Op woensdag 27 december 2006 12:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rayman word echt steeds toffer naarmate je het spel speeltWat een toffe minbigames zitten daar tussen
![]()
Wii Play kon ik ook nergens vinden, Zelda heb ik genoeg gezien (zutphen)quote:Op woensdag 27 december 2006 12:08 schreef QuadiX het volgende:
Vandaag het centrum van Hoofddorp ingeweest, is gewoon nergens Wii Play of Zelda: The twilight princess te krijgen.![]()
Dat cooking mama ziet er echt grappig uit, ben benieuwd of het wat wordt.
inderdaad, zelfs een oom van mij die voorheen niet eens gamede wil 'm nu gaan kopen, wtf?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:57 schreef BMH het volgende:
De woensdag voor de wii launch zag ik zelda liggen.. Meteen gekocht.. Toen ik eindelijk een wii had lag zelda nergens meer in de winkelGoede keus dus
De wii is zo populair.. het word nu eng... Ik reed vandaag door mijn straat.. zag in 2 huizen mensen op de Wii spelen!!
Gespeeld op de E3, speelde erg kut. Misschien dat de controls inmiddels verbeterd zijnquote:Op woensdag 27 december 2006 19:16 schreef IJsvogel. het volgende:
Ik wacht op Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Juo6iek5bvw
Dat ziet er toch wel onwijs gaaf uit.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:16 schreef IJsvogel. het volgende:
Ik wacht op Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Juo6iek5bvw
Je kan het ook gewoon met de classic controller spelen toch?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:18 schreef Steeven het volgende:
[..]
Gespeeld op de E3, speelde erg kut. Misschien dat de controls inmiddels verbeterd zijn. PS2-versie is erg goed iig.
Weet ik niet eerlijk gezegdquote:Op woensdag 27 december 2006 19:28 schreef _petjan het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon met de classic controller spelen toch?
Voeg mij zo even toe als je wilt, ik wil even testen of het werkt. Ik voeg jou over half uurtje toe.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:57 schreef -Raffie- het volgende:
Mijn Wii nummerzal zo wat mensen toevoegen . 6819 1537 1425 3765
Jij komt er zo ook bijquote:Op woensdag 27 december 2006 19:57 schreef -Raffie- het volgende:
dquote:Op woensdag 27 december 2006 20:05 schreef poolvos het volgende:
[..]
Voeg mij zo even toe als je wilt, ik wil even testen of het werkt. Ik voeg jou over half uurtje toe.
aangemeld!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 19:57 schreef -Raffie- het volgende:
Ik heb een aantal miis naar je gestuurd, sadam adolf chuck norris samuel l j michael jackson. Kijk maar of jij wat leuks voor mij hebt eventueel.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:13 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
d
ben even aan het winkelen voeg je zo toe
toegevoegd
dvd speler zou prettig zijn (en ongeduldige ik kon daar gewoon nie op wachtenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:24 schreef disjfa het volgende:
Heeft dat extra waarde aan een console dan. Koop dan een ps3
Geheugenrot maar dat lijkt me stug met een gloed nieuw aparat, hoewel het natuurlijk altijd mogelijk is. DVD al schoon gemaakt?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:53 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
"Wii gegevens zijn beschadigd, Raadpleeg de handleiding voor meer informatie"
kreeg een maat van mij na een potje Wii Golf
In de handleiding staat niets dus gaat hij morgen bellen, weet iemand hoe dit kan komen??
Hij krijgt die error nu iedere keer alstie de Wii opstart.. dus heeft niks met de DVD (Wii Sports) te maken denk?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Geheugenrot maar dat lijkt me stug met een gloed nieuw aparat, hoewel het natuurlijk altijd mogelijk is. DVD al schoon gemaakt?
Gelukkig vind iemand de game nog leuk.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:21 schreef Steve-O het volgende:
Far cry vanmiddag gehaald
Is nog best leuk ook
De setting van het hele spel is tof en de besturing werkt ook primaquote:Op woensdag 27 december 2006 22:24 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Gelukkig vind iemand de game nog leuk.
Toen ik 'm speelde had ik zoiets van "damn hoe de neuk moet ik deze crap gaan promoten?".
Mag ik zo vrij zijn te vragen wat je er precies leuk aan vind?![]()
Dat geeft hoop, klinkt alsof Ubisoft de game nog getweaked heeft sinds de gameplay.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:26 schreef Steve-O het volgende:
[..]
De setting van het hele spel is tof en de besturing werkt ook prima
Verder heb ik er nog maar een half uurtje mee gespeeld ofzo
Ik heb nog niet zoveel mii's alleen die ik zelf gemaakt heb. Die van jou trouwens niet ontvangenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:58 schreef poolvos het volgende:
[..]
Ik heb een aantal miis naar je gestuurd, sadam adolf chuck norris samuel l j michael jackson. Kijk maar of jij wat leuks voor mij hebt eventueel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |