Komt al aardig in de buurt!quote:
Jaaaaaaaa!! playlist al gezien? ziet er weer aardig uit.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond weer schudden met de kont
Absoluut, maar vergeet ook Kevin nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Ach zolang Rudy er is is het gezellig
Zeker! Erg druk....moet deze week afquote:
Da's waar... maar Rudy ziet er leuker uitquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut, maar vergeet ook Kevin niet![]()
haaaaaaiquote:
Oeh! even heel hard doorwerken dus... Sterkte/werk ze Michiel ! Overigens met platen zoals Do it again moet het toch wel lekker doorwerken zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeker! Erg druk....moet deze week af
die heb ik al twee maanden geboycotquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Op mijn nieuwe job hebben ze trouwens geen radio, dus overdag helaas geen 3FM meer voor mij
wel een opluchting dat ik de verschrikkelijke C & S niet meer hoef aan te horen
uuuhhhm, heb daar nog niet echt zo opgelet om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Da's waar... maar Rudy ziet er leuker uit
wil je je adres mailen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:51 schreef purplerose het volgende:
We zitten nu op 542 euro ofzo met dierenactie![]()
Natuurlijk wil ik datquote:
ik denk hetquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik datbetekend dat?
ik kan gaan juichen?
GEFELICITEERD!!!!quote:
quote:
das een eind met de tram vanaf de VUquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:03 schreef MutZ het volgende:
Thnx Maricha, Chatgirl, TheVulture en borisz...
Koffielurkadres zit in A'dam Noord, die leuke containers die je daar hebt
Thnxquote:
We kunnen ook een keer ergens anders koffie drinkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:07 schreef borisz het volgende:
[..]
das een eind met de tram vanaf de VU![]()
AZ erbij en we hebben een mini 3fm meetquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
We kunnen ook een keer ergens anders koffie drinken
wie zal hem aangevraagd hebbenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:13 schreef -Hans- het volgende:
/laat maar dat komt ook omdat mijn post van net verloren is gegaan door het gekloot van de Fok! servers. Maaruh, van harte MutZ !!![]()
DJ Deleriumplaat heb ik nog gehoord tijdens het hardlopen.
Leuke topictitel btw![]()
Toad studeert er ookquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:11 schreef borisz het volgende:
[..]
AZ erbij en we hebben een mini 3fm meet, die werkt ook in de hoofdstad
![]()
aan sommige beesten heb ik een hekel,quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:14 schreef purplerose het volgende:
Michiel en Marichahelden vd dag
Ben een watje als het op dieren aankomt dus zit met volgeschoten oogjes nu![]()
22 sept gaan we dus de spullen en het geld overhandigen, gaat nog een klus worden zonder te jankenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef borisz het volgende:
[..]
aan sommige beesten heb ik een hekel,
maar de liefste beesten zijn Poezen![]()
Roosjequote:
aahhhhh wat lief (ook namens Michiel)quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:14 schreef purplerose het volgende:
Michiel en Marichahelden vd dag
Ben een watje als het op dieren aankomt dus zit met volgeschoten oogjes nu![]()
Nee, maar mijn requestje komt er zo al aan. Je kan natuurlijk niet alles hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, heb je die badeend nou al gewonnen?
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, maar mijn requestje komt er zo al aan. Je kan natuurlijk niet alles hebben.
Vindt het ook gewoon zo supertof van jullie dat er zo positief op gereageerd wordt (van de mensen op fok trouwens ook, het gaat echt heel goed met de actie) Ben blij dat er weer eens wat positiefs is want ik begon bijna te denken dat niemand meer om dieren geeft en dat het niemand interesseert hoeveel het stukje vkees op zn bord geleden heeft. Ik vind als je vlees eet, mag je ook wel wat respect opbrengen voor datgene dat je in leven houdt en heeft gehouden al die miljoenen jaren al.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
aahhhhh wat lief (ook namens Michiel)
dmv Arens, Bart van voren kwam er ik erachterquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Domien heeft de URL van zijn Angrylog aangepast, ding is niet meer te vinden.![]()
Oeeeeh PSB - She's Madonna![]()
*poing*
*poing*
*poing*
*poing*
purplerose
Graag gedaanquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Domien heeft de URL van zijn Angrylog aangepast, ding is niet meer te vinden.![]()
Oeeeeh PSB - She's Madonna![]()
*poing*
*poing*
*poing*
*poing*
purplerose
Nee hoor http://domienverschuuren.nl.angrylog.nl/quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Nog steeds geen probleem hoor, is nog gewoon te bereiken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Maakte schijnbaar een typfout want ik kom er weer gewoon op.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:36 schreef borisz het volgende:
[..]
dmv Arens, Bart van voren kwam er ik erachter![]()
Ditoquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:52 schreef TheVulture het volgende:
ik zie mijn request weer in rook opgaan denk ik
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:56 schreef purplerose het volgende:
Tenacious D roelt![]()
Heb je de film gezien? The pick of destiny
was gezellig, ondanks dat jullie mijn request niet hebben uitgezondenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
tot morgen!
Het is inderdaad nog altijd traag als dikke ...... (en dat past dan weer best goed bij de programmanaam van het programma wat je nu hoortquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:03 schreef -Hans- het volgende:
And We’re Off!![]()
Fok nog altijd te traag.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allen!!
Haha!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:07 schreef Sirolf het volgende:
Het is inderdaad nog altijd traag als dikke ...... (en dat past dan weer best goed bij de programmanaam van het programma wat je nu hoort).
Dat was ikquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hey vorige week riep er nog iemand 'kan je die robyn geen megahit maken?'....et voila! (al hadden wij daar eigenlijk geen invloed op)
Als de actie voorbij is, komt de beukende Mat weer terug hoorquote:
Vlamingen taking over 3FM Serious radio.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nee, damn ik heb otto jan gemist. ik wil wel een keer erbij zitten als hij presenteert...2 vlamingen in de studio
ik blijf nog wel evenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh sorry 't is gewoon de versie die in de computer zit...
ps: wil iedereen nog wat wakker blijven? anders halen we nooit die betere luistercijfers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |