De Amazone-rivier ligt niet in Afrika hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:34 schreef Nebo het volgende:
Over Amazon gesproken; waar blijft meer info over Afrika?
Ik vind het hele idee wel grappigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Eye of Judgement, incl camera, stand, deck, etc etc: $60 (bij Amazon, dat wel)
Toch doet het me er aan denkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De Amazone-rivier ligt niet in Afrika hoor.
En hier zou die 110 euro gaan kosten heb ik gelezen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Eye of Judgement, incl camera, stand, deck, etc etc: $60 (bij Amazon, dat wel)
Die sukkels kunnen niet eens winnen van een of andere kut club uit dat voormalige oostbloklandquote:
Ja ik begon niet hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:20 schreef disjfa het volgende:
Cyb komt langs en het is ineens een 360 vs ajax topic geworden
Motorstorm, owja, die heb ik ook nog liggen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:26 schreef SToRM81 het volgende:
Gisteren 2,5 uur MotorStorm online zitten spelen.
Blijft toch een erg leuk spel als je een goeie tegenstander hebt
Ajax er uitquote:
Dat zeg ik netquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:31 schreef SToRM81 het volgende:
Warhawk schijnt al verkrijgbaar te zijn op de EU Store!
En dan een PS3 kopenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:32 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat zeg ik net
En Aquila360, stop die 360 waar de zon niet schijnt![]()
Das mooi!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En dan een PS3 kopenGoed idee ik heb al een mooie plekje vrij gemaakt voor de PS3. En over een aantal maandjes komt die hier zeker
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En dan een PS3 kopenGoed idee ik heb al een mooie plekje vrij gemaakt voor de PS3. En over een aantal maandjes komt die hier zeker
![]()
Doenquote:
tvp en nee ik moet totaal niks van cod hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die ook zó enorm uitkijken naar Call of Duyt 4?
Speel nu de beta van het spel (op de 360 uiteraard) en hij is zooooooooooooooooooooooooooo godsgruwelijk vet![]()
![]()
![]()
Eerste rumble en een flinke prijsverlaging.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:14 schreef Kremers het volgende:
Moeten er alleen wel wat meer fokkers een PS3 en WarHawk kopen
NIets nieuws onder de zon DJquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tvp en nee ik moet totaal niks van cod hebben
Dat vind ik dus een beetje het probleem. Gewoon als een of andere rambo dat veld overrennen en als een gek zoveel mogelijk magazijnen er door heen jagen.......quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
In de games waar ik in gespeeld heb, 2, was niet niet echt sprake van tactiek. Er werd nauwelijks gesproken en iedereen deed zijn eigen ding. Misschien een idee om een keer een speelronde met fokkers te doen?
Er komt binnenkort een nieuw starterspack met F1 en Heavenly Sword erbij.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:07 schreef capital_P het volgende:
Weet iemand of er binnenkort nog andere spellen komen bij de huidige 5 waar je uit kan kiezen bij een starterspack? Die huidige 5 zeggen me niet zo heel veel...
ik denk ik deel het nog is mee , dat we geen misverstand krijgen straks ofzoquote:
30 maar?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Doen
Hij is echt coolGeluid, GFX en Gameplay zijn allemaal top
Alleen het besturen van het vleigtuig vereist de nodige training
In de games waar ik in gespeeld heb, 2, was niet niet echt sprake van tactiek. Er werd nauwelijks gesproken en iedereen deed zijn eigen ding. Misschien een idee om een keer een speelronde met fokkers te doen?
Moeten er alleen wel wat meer fokkers een PS3 en WarHawk kopen
Maar geloof mij, het spel is de ¤30 zeker waard
Voor die prijs kon ik hem toch ook niet laten liggen.quote:
Nopequote:
Echt nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:55 schreef ryangozer het volgende:
en gaan julie ook allemaal prostreet kopen binnenkort?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Warhawk![]()
Ik ben er nog niet zo goed in, maar wat een geniaal spel zeg
Hehehe inderdaad, vooral dat vliegen is niet echt aan mij besteedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Warhawk![]()
Ik ben er nog niet zo goed in, maar wat een geniaal spel zeg
Ik kwam er net achter, dat je met dat driehoekje kan switchen tussen zwefen en vliegenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:10 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hehehe inderdaad, vooral dat vliegen is niet echt aan mij besteed
Met zn twee in zo'n jeep is wel kicke
Hell no!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:55 schreef ryangozer het volgende:
en gaan julie ook allemaal prostreet kopen binnenkort?
Gewoon doen stel lamzakkenquote:GC'07: Virtua Fighter 5 Q&A Feature
TVG: With that in mind then, how frustrating was it to release the PlayStation 3 version of Virtua Fighter 5 in Japan without online functionality?
In the case of PlayStation 3, our first priority was to convert Virtua Fighter 5 from the arcade onto [the system] as soon as possible. To achieve that purpose we had to give up the development of the online mode - we'd love to try if there was time and the budget but unfortunately, we had to give up on that idea. AM2 are sorry to PS3 users - a lot of people say that it'is one of the missing things from the version.
TVG: Is it something that AM2 can solve with a patch?
No doubt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:10 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter, dat je met dat driehoekje kan switchen tussen zwefen en vliegenVliegen gaat mij nu een stuk beter af. Alleen zijn die AA canons heel erg sterk, daar knalde ik net ook 4x achter elkaar vijandelijke vliegtuigen mee uit de lucht.
jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:37 schreef Badabingea het volgende:
Even een poepvlek vraag.
Is het mogelijk om via draadloos netwerk te ps3'n...
Hmm is niet het tofste spel, maar voor 30 euro wel aardigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:10 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hehehe inderdaad, vooral dat vliegen is niet echt aan mij besteed
Met zn twee in zo'n jeep is wel kicke
Ik heb zo snel niet gevonden hoe je kan inviten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:09 schreef Kremers het volgende:
Hoe kun je trouwens iemand uit je friendlist uitnodigen? Op de XBOX360 kan dat vanuit het spel, maar op de PS3 kan ik deze optie niet vinden
En die volle servers zijn idd irritant, bijna alles zit vol
JAAAA TIGER !!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:18 schreef SToRM81 het volgende:
Er staan 4 nieuwe demo's in de Amerikaanse Store. Puzzle Fighter, Tiger Woods 08, Nascar en Football.
Ja moet niet de kamer vol zittenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:12 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ik heb zo snel niet gevonden hoe je kan inviten.
Je kan wel rechtstreeks uit je friendlist de game joinen bij warhawk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft dus echt wel een serie met heel veel potentie waarvan ze nu een deel hebben weten in te lossen. De sequels beloven ongetwijfeld meer goeds.
Heavenly Sword Rankings
Gemiddelde staat op dit moment op 86% dus het begin is helemaal niet zo slecht zoals sommige doen beweren.
Ik weet wat je bedoeldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ja moet niet de kamer vol zitten, net 30 minuten geprobeerd Antiqua te joinen
![]()
Ja, ga me nog ongeduldiger makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Goddammit ik ben helemaal hooked aan de beta van Call of Duty 4. Geloof me Kremer, dit gaat dé MP titel worden van 2007. De Xbox 360 heeft dan nog een andere grote MP titel in de naam van Halo 3, maar de PS3 heeft daarentegen op UT 3 na dan weinig te bieden. Dit is een titel die je simpelweg maar niet lost kunt laten. Vanaf minuut 1 vliegen de kogels om je oren en moet je eens nagaan wat dat doet met een dolby surround set![]()
![]()
Ben je straks opzoek naar een ijzersterke MP titel, laat het dan Call of Duty 4 zijn![]()
OPM UK geeft het een 6.quote:
spel afsluitenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik kreeg gisteren een PM terwijl ik Warhawk aan het spelen was. Hoe kan je daarop terugtypen terwijl je in het spel zit?
Piel maar, sloop maar. Versies terug zetten is geen probleem.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:20 schreef Tumble het volgende:
(kan zelf wel gaan zitten pielen maar bang dat ik de hele OP verpest.
Ik wou dat ik de game kon huren of dat er een demo van verscheen. Dan kan ik zelf een oordeel geven. Maar ik moet zeggen dat de SIXAXIS-controls van Warhawk ook niet best zijn. Ben blij dat ze het ook de mogelijkheid zonder SIXAXIS hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
spel afsluiten
serieus, in-game XMB is nog niet beschikbaar. Dit is één van de grootste klachten van PS3-users, en schijnt in firmware 2.0 verholpen te worden.
en die 4,9 van IGN is vaag, ze klagen over de controls, terwijl andere reviewers de controls weer helemaal top vinden.
Done,.... en nu?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:56 schreef Kremers het volgende:
Kan je zelf doen. In de OP staat een link naar de wiki, zet daar je zelf tussen de andere PSN id's
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Inmiddels heeft 1UP ook hun review online gezet van HS: Klik
Cijfer:Eurogamer een 7.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft dus echt wel een serie met heel veel potentie waarvan ze nu een deel hebben weten in te lossen. De sequels beloven ongetwijfeld meer goeds.
Heavenly Sword Rankings
Gemiddelde staat op dit moment op 86% dus het begin is helemaal niet zo slecht zoals sommige doen beweren.
De hypetrain is gecrashed, wat een tegenvaller.-
Nah, de game is gewoon hardstikke cool... en cijfers zeggen nu toch al helemaal niets meer (9als je al die 10en van Bioshoch ziet bijvoorbeeld...)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eurogamer een 7.0
De hypetrain is gecrashed, wat een tegenvaller.
Idd. Kutgame. Slotje!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eurogamer een 7.0
Bioshock is gewoon een geweldige game.. Dat de game nergens lager dan een 9 scoort, zegt wel genoeg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:48 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Nah, de game is gewoon hardstikke cool... en cijfers zeggen nu toch al helemaal niets meer (9als je al die 10en van Bioshoch ziet bijvoorbeeld...)
Het zag eruit als een simpele hack and slash game met wat grappige eindbazen. Verder hypeten alle mensen het. Dat hij een 8.6 gemiddelt krijgt betekend dus dat het een behoorlijk leuke hack and slash isquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het zag er heel veelbelovend uit allemaal.
Ik begrijp wel dat je niet altijd op reviews moet afgaan maar hij heeft wel een punt. Zou toch wel 'het' spel moeten zijn voor de PS3,... en de meeste games maken het gewoon niet waar. De releases zijn slecht of oud,... en als er een console-seller uitkomt is het wel een 'ok' titel,.... volgens een hoop sites.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
Idd. Kutgame. Slotje!
Echt. Mensen spelen alleen games door review cijfers. Tenzei het gamespot is
Waar haal je uit dat ik ze niet gelezen heb?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je de reviews verder leest kom weet je ook wat meer waarom een cijfer een cijfer is. Dat helpt iig een stuk meer dan gewoon te zeggen "maar een 7 van ign, dus het is een kutspel".
Ben het verder wel met je eens. Het spel werd gewoon te veel gehyped. Ik vind het zeker leuk nu. Lair hype. Lair heel slecht. HS hype HS minder dan verwacht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En GoW is geniaal en ook een H&S game. Face it, het is niet de systemseller die verwacht werd, period.
Dat is bijna altijd zo, omdat een hype dermate hoge verwachtingen creeërt die vaak niet uit kunnen komen. Die hele IGN review is totaal niet objectief, het neemt de hype als uitgangspunt en geeft het spel een 7.0 omdat het niet voldoet aan de hype.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ben het verder wel met je eens. Het spel werd gewoon te veel gehyped. Ik vind het zeker leuk nu. Lair hype. Lair heel slecht. HS hype HS minder dan verwacht.
Warhawk. Iedereen had hem al afgeschreven. Ineens het spel om te spelen
Toch een leuke lijst.quote:Devil May Cry 4 -- Capcom
Eyedentify -- SCEA
Fifth Phantom Saga -- SEGA
Formula One -- SCE Liverpool
Heavenly Sword -- Ninja Theory
I-8 -- Insomniac
Killing Day -- Ubisoft
Killzone PS3 -- Guerilla
Metal Gear Solid 4 -- Konami
Mobile Suit Gundam -- Bandai
MotorStorm -- Evolution
Ni-Oh -- KOEI
Tekken PS3 -- Namco
Untitled Old West Game -- Rockstar
Vision Gran Turismo -- Polyphony Digital
Warhawk PS3 -- Incognito
Ze zijn bezig met netwerk onderhoudquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:16 schreef Sixty4 het volgende:
Zijn er nog meer mensen met Warhawk problemen? Ik kan geen verbinding maken, na het klikken op 'online', zeg maar. Dan krijg ik "Controleer de netwerkverbinding en probeer het nog eens"
Gisteravond ging alles prima, en ik kan nu ook gewoon internetten, en de store in.
Hehe, ik zag je net echt drie keer achter elkaar off/online gaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Warhawk online doet het niet, is down. Damn, wat moet ik nu doen in deze lege periode in mijn leven
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat je niet altijd op reviews moet afgaan maar hij heeft wel een punt. Zou toch wel 'het' spel moeten zijn voor de PS3,... en de meeste games maken het gewoon niet waar. De releases zijn slecht of oud,... en als er een console-seller uitkomt is het wel een 'ok' titel,.... volgens een hoop sites.
Wat je wilt lezen als PS3 fan zijn reviews van games als Bioshock inderdaad,.... een game die het echt waard is. Een console-seller..... en nu neem ik Bioshock gewoon even als voorbeeld hoor![]()
Games die echt jaren in ontwikkeling zijn zoals HS en Lair zouden toch meer moeten bieden dan z'n 6 a 7 uur 'ok' gameplay. Heb zelf ook een PS3,... al sinds maart,... heb nog geen een spelGebruik hem puur voor BR films en PS2 games. Moet de eerste waardevolle PS3 game nog zien,....... De line-up van de 360 is gewoon gruwelijk sterk met exclusive games als Bioshock, Halo 3, Eternal Sonata en Mass Effect. En ik heb het hier niet over multiconsole games zoals CoD4 of AC. Vind ik gewoon jammer,.......
Tevens is de store ook nog steeds een zooitje,....... er komt gewoon niks uit,... en ik had toch anders gehoopt. Ben wel benieuwd naar Pain, LBP, Home etc. etc.... Weet eeecht wel dat het goed gaat komen hoor, maar het duurt allemaal best lang. Denk dat mijn eerste PS3 game MGS4 zal zijn in maart,......... heel misschien R&C als die ooit in de budget bak ligt,... maar verder duurt het echt nog wel even eer de PS3 op dezelfde trein als de PS2 zit.
Ben blij dat er juist ook mensen zijn die het gewoon toegeven,... releases zijn matig en laten te lang op zich wachten. Ben het met Daggla eens,... het spel maakt de verwachting gewoon niet waar. Weet zeker dat er hier veeeel meer '' smilies gepost zouden worden als het spel triomfantelijk ontvangt zou worden door de pers en ze hier en daar met 9-ens en 10-en smeten. Spel zou zelfs beter verkopen,... ik ben er het voorbeeld van en laat de game echt liggen!
Hoe kun je in godsnaam spreken over een tegenvaller? Alleen omdat het spel 2 zevens heeft gekregen van hun en IGN? Wat een flauwekul. Het spel heeft daarentegen ook weer veel achten en negens gescoord. Het voornaamste kritiekpunt van het spel is dat het zo ontzettend kort is en de gameplay iets wat arena based is, maar voor de rest is men gewoon te spreken over het spel. Tuurlijk hadden we meer verwacht van HS, maar wat over blijft is nog altijd een goede game. Als je over échte tegenvallers praat moet je eens hier kijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eurogamer een 7.0
Toch wel een aardige actie, hoewel ik het redelijk moeilijk vind om 2 leuke titels te kiezen, laat staan een leuke 3e.quote:Sony heeft een nieuwe actie opgezet, namelijk; als je tussen 12 augustus en 30 september 2007 een tweetal Blu-Ray films aanschaft kun je van Sony gratis een derde krijgen. Wil je hiervoor in aanmerking komen dan dien je het volgende te doen:
* Het actieformulier downloaden ( KLIK HIER )
* De bonnetjes van de films opzoeken.
Deze dingen in orde dan dien je dit op te sturen naar het adres dat op het formulier vermeld word. Na enige tijd zul jij je gekozen film gratis thuis ontvangen. Echter een opmerking is wel, de twee aangeschafte films moeten van Sony Pictures Home Entertainment zijn. Als je niet weet welke films daar onder vallen moet je even hier klikken voor een overzicht.
Keep the hype alive!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam spreken over een tegenvaller? Alleen omdat het spel 2 zevens heeft gekregen van hun en IGN? Wat een flauwekul. Het spel heeft daarentegen ook weer veel achten en negens gescoord. Het voornaamste kritiekpunt van het spel is dat het zo ontzettend kort is en de gameplay iets wat arena based is, maar voor de rest is men gewoon te spreken over het spel. Tuurlijk hadden we meer verwacht van HS, maar wat over blijft is nog altijd een goede game. Als je over échte tegenvallers praat moet je eens hier kijken![]()
![]()
Hij zal flink zijn best moeten doen. Denk dat een aantal reviews een hoop gamers al anders hebben doen beslissen. Er is niet tegenop te werken,......... zoiets krijgt zijn eigen verhaal. Schade is denk ik al gedaan. Maar uiteraard hoop ik wel dat degene die het spel gaan kopen er gewoon veel plezier uithalen.quote:
De 9's en 10-en komen van nietszeggende magazines en sites.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam spreken over een tegenvaller? Alleen omdat het spel 2 zevens heeft gekregen van hun en IGN? Wat een flauwekul. Het spel heeft daarentegen ook weer veel achten en negens gescoord. Het voornaamste kritiekpunt van het spel is dat het zo ontzettend kort is en de gameplay iets wat arena based is, maar voor de rest is men gewoon te spreken over het spel. Tuurlijk hadden we meer verwacht van HS, maar wat over blijft is nog altijd een goede game. Als je over échte tegenvallers praat moet je eens hier kijken![]()
![]()
ja dat zit ik me ook af te vragen nog 2 of nog 3 weken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:19 schreef Wessiej het volgende:
Arrrghh, ik wil dat ik Warhawk kan spelen.
Wanneer komt trouwens Singstar uit, 14 september of 28?
Scheelt ook wel weer met loon enzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:21 schreef Tumble het volgende:
[..]
ja dat zit ik me ook af te vragen nog 2 of nog 3 weken?
Het grappige dat jij op basis van Eurogamer's review en die van IGN meteen spreekt van een tegenvaller. Je bent wel erg kortzichtig bezig door op basis van uitgerekend de twee mindere reviews meteen te spreken over een tegenvaller. Andere magazines geven het spel een ruime 8 en 8-plusjes. Dat HS de hype niet volledig heeft waar te maken is duidelijk, maar om dan meteen van een tegenvaller te praten is achterlijk. Prachtige voorbeelden van games die hun beloftes niet hebben weten in te lossen zijn Killzone, Fable of Driver 3. Toch weer vreselijk genant hoe je op basis van twee mindere reviews meteen een oordeel klaar hebt liggen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De 9's en 10-en komen van nietszeggende magazines en sites..
Het is gewoon een tegenvallende game die de hype bij lange na niet heeft waargemaakt. Live with it.
Waarom je BD erbij haalt is mij een raadsel in een PS3 topic, maar zo triest ben je nou eenmaal.
`quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:51 schreef Kremers het volgende:
Klopt, alleen die SAMs zijn haast niet te ontwijken, die blazen je in een keer uit de lucht....
En jij post alles ps3-pro so who caresquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het grappige dat jij op basis van Eurogamer's review en die van IGN meteen spreekt van een tegenvaller. Je bent wel erg kortzichtig bezig door op basis van uitgerekend de twee mindere reviews meteen te spreken over een tegenvaller. Andere magazines geven het spel een ruime 8 en 8-plusjes. Dat HS de hype niet volledig heeft waar te maken is duidelijk, maar om dan meteen van een tegenvaller te praten is achterlijk. Prachtige voorbeelden van games die hun beloftes niet hebben weten in te lossen zijn Killzone, Fable of Driver 3. Toch weer vreselijk genant hoe je op basis van twee mindere reviews meteen een oordeel klaar hebt liggen.
Maar ach jij komt hier nou eenmaal altijd om met een sneer te komen richting de PS3. Soms prachtig om te zien, maar vaak o zo kansloos. Met alle trots loop je bijvoorbeeld aan te kondigen dat de 360 versie van DMC 4 er zogenaamd beter uitziet, terwijl een andere hands-on juist beweerd dat ze indentiek aan elkaar zijn. En laat het net zo weer zijn dat je dat over het hoofd ziet. Jij post hetgene wat JIJ graag wilt zien, posts die tegen de PS3 werken. Kansloos figuur.
Oh, Eurogamer is voor mij heilig. Als zij zeggen dat BD suckt, dan haal ik um niet. Simpel zat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het grappige dat jij op basis van Eurogamer's review en die van IGN meteen spreekt van een tegenvaller. Je bent wel erg kortzichtig bezig door op basis van uitgerekend de twee mindere reviews meteen te spreken over een tegenvaller. Andere magazines geven het spel een ruime 8 en 8-plusjes. Dat HS de hype niet volledig heeft waar te maken is duidelijk, maar om dan meteen van een tegenvaller te praten is achterlijk. Prachtige voorbeelden van games die hun beloftes niet hebben weten in te lossen zijn Killzone, Fable of Driver 3. Toch weer vreselijk genant hoe je op basis van twee mindere reviews meteen een oordeel klaar hebt liggen.
Maar ach jij komt hier nou eenmaal altijd om met een sneer te komen richting de PS3. Soms prachtig om te zien, maar vaak o zo kansloos. Met alle trots loop je bijvoorbeeld aan te kondigen dat de 360 versie van DMC 4 er zogenaamd beter uitziet, terwijl een andere hands-on juist beweerd dat ze indentiek aan elkaar zijn. En laat het net zo weer zijn dat je dat over het hoofd ziet. Jij post hetgene wat JIJ graag wilt zien, posts die tegen de PS3 werken. Kansloos figuur.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh, Eurogamer is voor mij heilig. Als zij zeggen dat BD suckt, dan haal ik um niet. Simpel zat.
Ik heb de review van HS gelezen, meerdere zelfs, en het is niet de systemseller die iedereen verwacht. Sterker nog, hij valt zelfs tegen. Ergo, we hebben te maken met een game die tegenvalt. Ik weet niet of je helemaal op de hoogte bent van de Nederlandse taal, maar iets dat tegenvalt noemt men ook wel een tegenvaller. Game maakt hype niet waar > valt tegen > tegenvaller. Zelf met jouw zeer beperkte intellect is dit nog te begrijpen..
Wist je dat ik over een week of 4 trouwens een PS3 hier heb staan? Nog eerder dan jij toch? Of heb je um inmiddels al?
Overigens zei IK niet dat DMC4 op de X360 mooier was, ik postte slechts een bericht nav een HANDS ON die de desbetreffende site had. Geeft allemaal niets, jij kan er ook niets aan doen.
Kusje,
Daggla.
quote:
Heavenly Sword heeft niet gebracht wat men had verwacht, maar als ik het merendeel van de reviews lees, lees ik bij iedere conclusie wel dat het al met al toch nog een goede game is. Een spel als Fable was op basis van de beloftes een tegenvaller, maar wat overbleef was toch nog aardig. Maar geloof wat je wilt geloven, ik ben verstandig en wacht nog wel even op meerdere reviews voordat ik me verder uitlaat over het spel. Het blijft alleen genant dat je afgaat op één review van Eurogamer en daaruit concludeert dat het een enorme tegenvaller is. Spreek voor jezelf zoals je ook zelf op hun oordeel afgaat of je een spel koopt of niet. Voor nu is mijn verhaal wel duidelijk net als die van jouw. Onze standpunten zijn nu wel duidelijk. Dus als je me niet kwalijk neemt ga ik nu even voetbal kijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh, Eurogamer is voor mij heilig. Als zij zeggen dat BD suckt, dan haal ik um niet. Simpel zat.
Ik heb de review van HS gelezen, meerdere zelfs, en het is niet de systemseller die iedereen verwacht. Sterker nog, hij valt zelfs tegen. Ergo, we hebben te maken met een game die tegenvalt. Ik weet niet of je helemaal op de hoogte bent van de Nederlandse taal, maar iets dat tegenvalt noemt men ook wel een tegenvaller. Game maakt hype niet waar > valt tegen > tegenvaller. Zelfs met jouw zeer beperkte intellect is dit nog te begrijpen..
In de review worden de controls tot op de bodem afgezeken. En die reviewer zegt op forums dat de score behoorlijk hoog geweest zou zijn als de controls beter waren.quote:"Lair is surprisingly easy to pick up and play, and piloting your dragon in the heat of a battle - with swarms of enemies bombarding you from every angle - becomes simple with practice. They're responsive too, and moves such as the quick 180-degree turn, executed by jolting the pad up, means that dogfighting soon becomes second nature."
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dit staat in de preview van lair van IGN:
[..]
In de review worden de controls tot op de bodem afgezeken. En die reviewer zegt op forums dat de score behoorlijk hoog geweest zou zijn als de controls beter waren.
Echt slecht hoor dat contrast tussen previews en reviews. Lekker nuttig zo'n preview
Hehe. Ik probeer zo snel mogelijk te duiken achter een rots oid als ik dat geluid hoor. Alarmfase 1quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
`
piep.......PIEP.......PIEP PIEP PIEP..................KABOOM !!!![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:51 schreef Kremers het volgende:
En dat HS tegenvallende reviews krijgt weten we nu wel weer. Who gives a fuck? Ik ga het spel toch halen
bring it onquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:59 schreef Wessiej het volgende:
Wie doet hier trouwens allemaal Warhawk + je gamertag, dan voeg ik je even toe zodat we een keer kunnen knallen.
Jep, valt mij alleen wel op dat er niet tot nauwelijks gebruik van wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:27 schreef Wessiej het volgende:
Alles toegevoegd, nu 2 weken wachten op Warhawk, hebben jullie ook een headsetje of niet?
[PS3]Warhawk
Ik hoor echt bijna nooit iemand praten. Ik heb wel een headset, maar niet helaas niet eentje met usb of bluetooth supportquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:59 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jep, valt mij alleen wel op dat er niet tot nauwelijks gebruik van wordt gemaakt.
Ik heb zelf een S.E. headset die ik van t-mobile gekregen heb.
Wat is FM1?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:18 schreef the_legend_killer het volgende:
sinds vandaag de ps3 in bezit.
De hele dag FM1 gedaan
Motor Storm en Resistence bij de PS3quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ah nice. Welke games heb je nog meer?
Toch een FF VII remake?quote:Kaz Hirai Says the "Best" Is Yet to Come
To celebrate ten years of Final Fantasy VII and stir longings for a FFVII remake, Square Enix held a Final Fantasy VII 10th Anniversary Gallery in Tokyo. The exhibition is on display until September 2nd in the Spiral Garden and features original art and illustrations for Final Fantasy VII and its spin-offs. Sony Computer Entertainment honcho Kaz Hirai was also in appearance and wrote an English note on the message board (above), which reads:
Congratulations on 10 fantastic years! The best is yet to come
If by "best," he means more spin-offs, then no thanks. But if he means "best" by a big ol' FFVII remake, then I just might agree. Though, he could be talking about FFXIII or just in general. Who knows? Kaz does!
Als je RR had gekozen, dan konden we nog ruilen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Motor Storm en Resistence bij de PS3
Kon ook Ridge Racer![]()
kiezen inplaats van Motor Storm. niet gedaan
Daarna nog F1 en Dark Kingdoms ( beetje hakken en zagen) erbij gekocht
Morgen eens kijken voor dat internet en dan wat spellen online doen
Releasedate is alleen nog wat onduidelijk Wes...quote:Laat je stem horen in SingStar
Nadat SingStar al zeer succesvol was op de PlayStation 2 kon een vervolg natuurlijk niet uitblijven, ook op de PlayStation 3 krijgt deze de titel SingStar.
De grootste verandering is dat we in dit nieuwe deel liedjes uit de online SingStar Store kunnen halen zonder uitbreidingen in de winkel te hoeven kopen. Hierdoor kun je een lijst samenstellen van nummers die geheel bij jou passen. Hieronder is echter nog veel meer nieuwe informatie te vinden:
- Op dit moment zijn er zo'n 300 nummers aanwezig in de Store, toch werd IGN verteld dat deze nummers nog geen indicatie zijn van de nummers die uiteindelijk verschijnen.
- Naast de mogelijkheid om individuele nummers te downloaden kun je tevens song packs downloaden, afkomstig van één artiest. Helaas deed Sony nog geen uitspraken over prijzen en opties om eerdere PS2 tracks af te spelen.
- Naar liedjes zoeken kan door te zoeken onder 'New Songs', 'All Songs' en 'Song Packs', alsmede genres als pop, rock, indie / alternative, R 'n B en rap.
- Als je een liedje gekozen hebt krijg je een opsomming middels een video preview, details, de downloadgrootte en de kwaliteit van de video. Dit laatste klinkt misschien wat raar, maar liedjes van tien jaar geleden zijn soms niet beschikbaar in HD. Eenmaal een video gevonden die je graag wilt, dan stop je deze in de winkelwagen en kun je afrekenen.
- De liedjes zijn gemiddeld zo'n 50 MB en het downloaden hiervan gebeurt gewoon op de achtergrond, zodat je tussendoor verder kunt kijken of iets anders kunt doen.
- Het spel krijgt ook een online modus, hierbij kun je een eigen profiel maken, waarbij het ernaar uit ziet dat je slechts één profiel per account kunt maken. In je profiel kun je zaken zetten als je land, je favoriete song en je geliefde artiest.
- De EyeToy neemt een belangrijke rol in, zo kun je video's opnemen terwijl je aan het zingen bent en kun je aan het einde van een nummer kiezen of je deze op wil slaan of niet. Mocht je ervoor kiezen je privé concert op te slaan, dan kun je deze delen met de hele wereld of met mensen uit je vriendenlijst. Wil je liever niet dat mensen een beeld bij je zangkunsten zien dan is het ook mogelijk alleen de audo te uploaden, of enkel plaatjes als je zeer vals zingt.
- Als je bij Idols altijd al het idee had beter te kunnen beoordelen dan de jury dan is het nu je kans om helemaal los te gaan, je kunt de media van andere mensen namelijk beoordelen met één tot vijf sterren. De mensen die zeer goede ratings ontvangen komen uiteindelijk in de 'Highest Rated' media sectie. Bij deze beoordeling is het tevens mogelijk een tekst achter te laten, uiteraard zal spam hierbij weggehaald worden.
- Eén van de minpuntjes vond IGN dat je mensen toe moet voegen door hun gehele naam in te voeren, terwijl Xbox Live een ondersteuning kent om iemand direct vanuit zijn of haar profiel in je vriendenlijst toe te voegen.
- De achtergrond in het spel bestaat uit een animatie, inclusief nieuwe kleurschema's en soundtrack.
Ach Square Enix kennende zal dat wel begin 2009 worden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:57 schreef the_legend_killer het volgende:
wanneer komt eigenlijk ff13 ?
Ik weet niet eens hoe je moet pratenquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik hoor echt bijna nooit iemand praten. Ik heb wel een headset, maar niet helaas niet eentje met usb of bluetooth support
Moet je een knop indrukkenquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:21 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je moet pratenWaaschijnlijk moet je een knop ofzo indrukken?
Bij MotorStorm vind ik het wel wat onhandig opgelost, alles wat je zegt wordt uitgezonden. Dus als je tegen een huisgenoot iets zegt, dan wordt dit door de mic doorgegeven
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 1 september 2007 11:37 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Moet je een knop indrukken![]()
Als dat zo is verklaard dat in ieder geval waarom niemand mij hoort![]()
Aan de andere kant bij elke PS3-spel dat ik online gespeeld heb wordt inderdaad alles wat je zegt gewoon uitgezonden.
ik hoop het , dat is echt een instant system sellerquote:
Whaha waarom wist ik dat jij de eerste zou zijn die hier op ging reageren Cybquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Whaha waarom wist ik dat jij de eerste zou zijn die hier op ging reageren Cyb![]()
Welke is het geworden?quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:56 schreef Neverstop het volgende:
Heb trouwens een LCD tv gekocht, speciaal voor m'n PS3![]()
. Vrijdag ie is er (misschien iets eerder), kan niet wachten.
Dat merk je wel als je de review ook leest en niet alleen naar het eindcijfer kijkt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:47 schreef KoosyNL het volgende:
ey, even een vraagje: wat denken jullie dat de meest objectieve review site is die te vinden is? Iedereen klaagt altijd dat de sites veel te subjectief zijn en of bij het xbox kamp, of playstation kamp horen... welke is nou eigenlijk de meest objectiefste??
VGP heeft echt een hele goede service. Ik sta er ook altijd van te kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:51 schreef Tumble het volgende:
goeiendag die gasten zijn snel
woensdag avond (mijn tijd) is warhawk verstuurd door videogames.ca
staat net de postbode voor mijn neus met een pakketje..
ik denk nog dat kan toch niet zo snel.
Die van de PUquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:47 schreef KoosyNL het volgende:
ey, even een vraagje: wat denken jullie dat de meest objectieve review site is die te vinden is? Iedereen klaagt altijd dat de sites veel te subjectief zijn en of bij het xbox kamp, of playstation kamp horen... welke is nou eigenlijk de meest objectiefste??
videogames.ca ? dat werkt niet wat is het webadress ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:51 schreef Tumble het volgende:
goeiendag die gasten zijn snel
woensdag avond (mijn tijd) is warhawk verstuurd door videogames.ca
staat net de postbode voor mijn neus met een pakketje..
ik denk nog dat kan toch niet zo snel.
Ik heb niet één site die ik als objectief beschouw. Ik lees de review eerst, als die goed geschreven is, en de mening onderbouwd wordt, dan wil ik het cijfer best als een indicator aannemen. In het geval van Lair kan ik je niet zeggen welke review je nu wel of niet moet vertrouwen, want de één zegt dat de controls ruk zijn, en de ander zegt dat ze prima in orde zijn. Goede controls kunnen het verschil tussen een "4.5" en een "7.5" beteken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:47 schreef KoosyNL het volgende:
thanksquote:
Te vette art manquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach Square Enix kennende zal dat wel begin 2009 worden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben spontaan gehyped!quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach Square Enix kennende zal dat wel begin 2009 worden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh werkt die gewoon?? Dan ga ik dat ook maar eens doen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:56 schreef Neverstop het volgende:
Ik ben FF VII opnieuw aan het spelen op m'n PS3 en doe dan net alsof het heel veel mooier is omdat ik 't op m'n PS3 speel.
Hoop dat ze zich aan een remake wagen, maar als ze het niet kunnen evenaren slopen ze een legende.
Heb trouwens een LCD tv gekocht, speciaal voor m'n PS3![]()
. Vrijdag ie is er (misschien iets eerder), kan niet wachten.
Ja het werkt gewoon. Maar ik ben nog niet zo ver, ben pas net begonnen. De eerste reactor is met de grond gelijk gemaakt. Tot zover speelt het op een aantal kleine foutjes in het geluid en beeld prima.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:53 schreef Cid het volgende:
[..]
Oh werkt die gewoon?? Dan ga ik dat ook maar eens doen.
mediamarktquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:23 schreef Paupertje het volgende:
Weet iemand nog een goedkope winkel/site om een ps3 te kopen?
NEE !!! OMG!!!! JE PS3 IS KAPOT !!!! TINY RED LIGHT OF DEATH !!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:14 schreef Kremers het volgende:
Hmmm. Mijn PS3 liep net voor de tweede keer vandaag vast... De eerste keer tijdens het opstarten, toen moest ik de powerswitch omhalen. Nu kon ik hem nog uitzetten middel de i/o knop, hij was vastgelopen tijdens een spel WarHawk...
Vaag...
dikke shit , kan dat ook al ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
NEE !!! OMG!!!! JE PS3 IS KAPOT !!!! TINY RED LIGHT OF DEATH !!!![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
zeg me a.u.b dat je dit net heb verzonnenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:24 schreef DrDentz het volgende:
Three Beeps of Horror
Nee man, dat rode lampje geeft aan dat de PS3 in stand-by staatquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dikke shit , kan dat ook al ?![]()
nu gaat microsoft sony aan klagen wezens patent inbreuk ofzo :p
ahhhh , tja heb geen ps3 alleen een 360quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nee man, dat rode lampje geeft aan dat de PS3 in stand-by staat
Vastlopen kan wel eens gebeuren natuurlijkVoor de zekerheid toch maar even een backup van mijn savegames maken.
Waar sta je achter de bar?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ahhhh , tja heb geen ps3 alleen een 360, maar heb geen geld voor een ps3 atm
morgen begin ik weer met achter de bar staan dus over een paar maand ( moet ook nog andere zooi hebben )
dan heb ik hem wel
hier in een cafe/restaurant in beekbergen ( ligt bij apeldoorn )quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar sta je achter de bar?
Vind het wel jammer dat er niet een Warhawk achtig spel op de 360 is trouwens lijkt me erg tof![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nee man, dat rode lampje geeft aan dat de PS3 in stand-by staat
XBOX360 eigenaren denken dat alles met een rood lampje stuk isquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
GVD ik krijg nu zeer vaak als ik online ga een netwerk foutcode te zien waardoor het niet mogelijk is om in mijn friendlist te gaan, terwijl ik wel kan browsen via de Playstation![]()
Enige manier om na die foutcode op mijn friendlist te komen is mijn ps3 restarten.
tja vind je het gek met maar 256mb ramquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:29 schreef ryangozer het volgende:
Die three beeps of horror heb ik ook regelmatig, aangezien ik internet via me ps3, en als ik bijv 4 youtube filmpjes tegelijk open, kan hij vastlopen en dan is de enige mogelijkheid nog uitzetten via de standby schakelaar, wat uiteraard 3 biepjes oplevert... kan geen kwaad volgens mij...
Als je wireless hebt zou ik het eens bekabeld proberen. Ook zou ik al je porten open gooien richting het IP adres van je PS3. Wel statisch vastzetten uiteraard.quote:Op zondag 2 september 2007 10:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Playstation netwerk problemen
Help mij aub, ik heb mijn Playstation vanaf het begin dat het uitkwam, maar sinds deze week krijg ik telkens de foutcode 80710092 te zien als ik probeer in teloggen op de PS3 netwerk,
en als ik een demo probeer te downloaden in de Playstation store.
Na een beetje research kwam ik erachter dat deze foutcode voor connection lost staat maar het vreemde eraan is dat ik kan wel gewoon online gamen en surfen met de ingebouwde browser.
Ik sta hier echt voor een raadsel en het rare eraan is vooral het feit als ik mijn PS3 even relog alles wel weer werkt tot het moment dat het zich weer voordoet.
Als ik mijn Playstation laat testen komt er als resultaat overal geslaagd op uit en ik ben aangesloten via een NAT2 verbinding (theoretisch het beste wat je kan hebben).
Help!!
Het is gewoon bekabeld, kan het er ook aanliggen dat de bedrading die naar de Playstation loopt een beetje beschadigt is aangezien het net onder de achterdeur loopt waardoor iedereen die bij ons even naar de achtertuin wilt, erop staat.quote:Op zondag 2 september 2007 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je wireless hebt zou ik het eens bekabeld proberen. Ook zou ik al je porten open gooien richting het IP adres van je PS3. Wel statisch vastzetten uiteraard.
80710092 - "Een fout is opgetreden. Je bent uitgelogd uit het PS Netwerk." Verbinding uitgeschakeld? Port?quote:Op zondag 2 september 2007 10:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is gewoon bekabeld, kan het erook aanliggen dat de bedrading die naar de Playstation loopt een beetje beschadigt is aangezien het net onder de achterdeur loopt waardoor iedereen die bij ons even naar de achtertuin wilt, erop staat.
Maar het vreemde is de bekabeling naar mijn PC is ook beschadigt maar zelf geen problemen mee.
Hoe kan dat nu? maanden geen last van gehad en nu ineens wel, dat zou dus betekenen dat mijn provider heeft zitten kloten met de poortenquote:Op zondag 2 september 2007 11:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
80710092 - "Een fout is opgetreden. Je bent uitgelogd uit het PS Netwerk." Verbinding uitgeschakeld? Port?
Dit vond ik op google,......... mmmm,... proberen kabel te vervangen maar het kan ook een PSstore port issue zijn. Inet gebruikt andere ports dan de store. Alles openen zou ik zeggen.
Nee,... dat lijkt me ook sterk,.. maar ik geef je gewoon de opties. Zou ook gewoon een probleem met de store zelf kunnen zijn,.... een eenmalig iets.quote:Op zondag 2 september 2007 11:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu? maanden geen last van gehad en nu ineens wel, dat zou dus betekenen dat mijn provider heeft zitten kloten met de poorten![]()
Welke poorten moet ik adden voor het Playstation netwerk? En moet ik daarbij mijn huidige IP adres gebruiken tijdens het toevoegen?quote:Op zondag 2 september 2007 11:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... dat lijkt me ook sterk,.. maar ik geef je gewoon de opties. Zou ook gewoon een probleem met de store zelf kunnen zijn,.... een eenmalig iets.
artikel met plaatjes :quote:Blu-ray is starting to look like the Bad News Bears: analysts predicting death, deserting studios and now, one of Blu-ray's biggest releases, Pirates of the Caribbean , exhibiting terrible framing issues. It's important to note that the picture quality is intact but heads are being cut off -- and not by swashbuckling pirates. From the provided pics, the film is focused 5% lower than the standard DVD release. This shift therefore causes a loss of the top 5% of the screen and Orlando Bloom's head. There isn't any official response from Disney (we're working on that) just yet, but wow, Disney is going to have some mad Blu-ray owners on its white-gloved hands. In addition, we all know how fanatical first adopters get
Uit het artikel maak ik op dat het Disney iets verkeerds heeft gedaan. Wel slecht voor het imago van Blu-ray though.quote:Op zondag 2 september 2007 12:16 schreef DJ_ het volgende:
Blu-ray's Pirates of the Caribbean release has framing issues
[..]
artikel met plaatjes :
http://www.engadgethd.com(...)-has-framing-issues/
gaat niet zo goed met bluray atm
quote:Bummed developer Naughty Dog’s first PS3 title isn’t a Jak and Daxter game? Well, you shouldn’t be, my spies say they’re making it next.”
jak en daxter was toch afgelopen na deel 3 ?quote:
Wie zei dat?quote:Op zondag 2 september 2007 17:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jak en daxter was toch afgelopen na deel 3 ?
Omdat de vorige delen een groot succes waren.quote:Op zondag 2 september 2007 17:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom een goeie triologie veder breien
Naughty Dogquote:
ja dat had ik ook begrepenquote:
quote:
Bericht dateert uit 2004. Naughty Dog heeft nooit beweerd dat we Jak niet meer terug zullen zien na deel 3. Dat is mijn punt.quote:Jak zal verder gaan na deel drie
Naughty Dog vertelde al sinds de aankondiging van Jak III dat die game het laatste deel zou zijn uit de reeks.
Evan Wells, een van de belangrijkste mensen bij Naughty Dog, maakte tijdens E3 duidelijk dat Jak III alleen het einde van de Jak & Daxter trilogie is en de afsluiter van het verhaal uit het eerste deel.
Hij zei wel dat het mogelijk was dat Jak en Daxter nog terugkomen in andere games. Dan zou er wel rond een nieuw verhaal moeten gewerkt worden. Het kan ook zijn dat die games zich meer zouden concentreren op secundaire personages uit de eerste drie delen.
Kon je het niet laten?quote:Op zondag 2 september 2007 18:08 schreef BMH het volgende:
Als het goed is heb ik morgen ook een PSN tag.
Misschien dat we op school warhawk ook maar ff kopen.
Ik heb BF1942 & 2 zo'n 300+ uur gespeeld. Een game als Warhawk wekt dan al snel mijn intresse. En voor een paar euro de man wil ik het wel kopen.quote:Op zondag 2 september 2007 18:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kon je het niet laten?![]()
Of werden de goede recensies van Warhawk je te verleidelijk![]()
Ik weet genoegquote:Op zondag 2 september 2007 18:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Een game als Warhawk wekt dan al snel mijn intresse. En voor een paar euro de man wil ik het wel kopen.
Helaas heeft warhawk extra beveiliging zodat je hem niet kan sharen. Hij is profiel gebonden dus kan je hem niet tegelijk online spelen.quote:Op zondag 2 september 2007 18:14 schreef BMH het volgende:
Ik heb BF1942 & 2 zo'n 300+ uur gespeeld. Een game als Warhawk wekt dan al snel mijn intresse. En voor een paar euro de man wil ik het wel kopen.
Waaaarom heb je zo'n zieke avatarquote:Op zondag 2 september 2007 19:05 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Helaas heeft warhawk extra beveiliging zodat je hem niet kan sharen. Hij is profiel gebonden dus kan je hem niet tegelijk online spelen.
Maar 30 euro is toch niet zo veel voor tientallen uren plezier?
kloptquote:Op zondag 2 september 2007 19:05 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Helaas heeft warhawk extra beveiliging zodat je hem niet kan sharen. Hij is profiel gebonden dus kan je hem niet tegelijk online spelen.
Maar 30 euro is toch niet zo veel voor tientallen uren plezier?
Zit er al inquote:Op zondag 2 september 2007 19:15 schreef Dibble het volgende:
ik heb draadloos internet, moet ik dan bij een ps3 een extra draadloos inplug ding kopen of zit dat er al in..
Gelukkig ben ik niet de enige, kijk hier maar naar http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=131527quote:Op zondag 2 september 2007 10:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Playstation netwerk problemen
Help mij aub, ik heb mijn Playstation vanaf het begin dat het uitkwam, maar sinds deze week krijg ik telkens de foutcode 80710092 te zien als ik probeer te loggen op de PS3 netwerk,
en bij het downloaden van demo's in de Playstation store.
Na een beetje research kwam ik erachter dat deze foutcode voor connection lost staat maar het vreemde eraan is dat ik wel gewoon online kan gamen en surfen met de ingebouwde browser.
Ik sta hier echt voor een raadsel en het rare eraan is vooral het feit als ik mijn PS3 even relog alles wel weer werkt tot het moment dat het zich weer voordoet.
Als ik mijn Playstation laat testen komt er als resultaat overal geslaagd op uit en ik ben aangesloten via een NAT2 verbinding (theoretisch het beste wat je kunt hebben).
Help!!
Ik zeg het nog maar eens:quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef JDizzle het volgende:
Lair komt bij mij binnen op dag 1.
Ook op neogaf staan er nu een paar foto's het werk echtquote:Op zondag 2 september 2007 21:05 schreef SToRM81 het volgende:
Hmm...het ziet er fake uit, maar als ik de posts zo lees op dat forum dan lijkt het toch echt te zijn.
Wel een erg coole feature![]()
Laat die jongen toch zijn eigen reviewer zijn..quote:Op zondag 2 september 2007 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zeg het nog maar eens:
Lair is a beautiful disaster.![]()
Just a warning, er zijn dan ook een hele hoop casual gamers die zich verder nooit verdiepen in een game voor ze hem kopen.quote:Op zondag 2 september 2007 21:14 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Laat die jongen toch zijn eigen reviewer zijn..
Er zijn zat games die als slecht zijn bestempeld, maar toch goed bij het publiek is bevallen.
Reviews zijn veel te cliché tegenwoordig. Ik lees ze dan ook niet meer. Ik zal de game zelf uitproberen, en mocht de sixaxis-besturing echt slecht zijn. Dan speel ik hem wel via de PSP met analoge besturing (mocht dat beter uitwerken). Ik wil best 60 euro neerleggen om de eerste PS3 spel op me PSP te spelen. Dat er vele mogen volgen.quote:Op zondag 2 september 2007 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 september 2007 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Lairquote:Op zondag 2 september 2007 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
gratis en lag free dankzij dedicated servers, en uitgebreidere games zoals Little big planet en warhawk in tegenstelling tot dat gare arcade meuk van XBL.Dus heb je nog eventuele tegenargumenten die je op tafel kunt gooien?quote:
quote:
Instabiele PSN netwerk, slechte support, veel foutcodes die voorkomen na een pack of store game launch refererend naar Warhawk/Resistance. Gratis is alles bij gezegd.. al hoewel online gamen op dit moment nog wel aardig gaat.quote:Op zondag 2 september 2007 23:48 schreef Dibble het volgende:
[..]
gratis en lag free dankzij dedicated servers, en uitgebreidere games zoals Little big planet en warhawk in tegenstelling tot dat gare arcade meuk van XBL.Dus heb je nog eventuele tegenargumenten die je op tafel kunt gooien?
Wat is er precies instabiel aan als ik vragen mag? Op welke punten wordt er slechte support gegeven?quote:Op maandag 3 september 2007 00:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Instabiele PSN netwerk, slechte support, veel foutcodes die voorkomen na een pack of store game launch refererend naar Warhawk/Resistance. Gratis is alles bij gezegd.. al hoewel online gamen op dit moment nog wel aardig gaat.
Ik speel GOW al sinds de dag dat ie uit is elke dag online, maar daarin heb je volkomen gelijk, host advantagequote:Op maandag 3 september 2007 00:47 schreef Dibble het volgende:
[..]
Wat is er precies instabiel aan als ik vragen mag? Op welke punten wordt er slechte support gegeven?
De punten die je opnoemt waren eerste paar weken van de PSN zo maar nu gaat alles volgens mij soepel en komt en IS zelfs XBL kwaliteit.
Om maar even niet te spreken over het onwijs grote hoeveelheid lag tijdens een potje GoW.
mondspoelen jij nu !quote:
1: Playstationstore die het wel of soms helemaal niet doet.quote:Op maandag 3 september 2007 00:47 schreef Dibble het volgende:
Wat is er precies instabiel aan als ik vragen mag?
Zodra je netwerk matig problemen ondervindt, zijn ze van geen huizen te bevinden..quote:Op welke punten wordt er slechte support gegeven?
Nope kijk maar op de Community boards van Playstation, duizenden mensen die klagen, en dat zijn alleen de mensen die op doe boards komen, geen twijfel over mogelijk dat het er meer zijn..quote:De punten die je opnoemt waren eerste paar weken van de PSN zo maar nu gaat alles volgens mij soepel en komt en IS zelfs XBL kwaliteit.
Ik moet zeggen dat sinds de problemen met mijn router de wereld uit zijn, alles hier perfect werktquote:
PSN is gewoon nog niet ok. Verre van zelfs. XBL voelt stabiel, vertrouwd en stevig aan. PSN niet. Snelheden zijn TE variabel, vaak niet werkende links op de Store, en inderdaad foutmeldingen.quote:Op maandag 3 september 2007 00:47 schreef Dibble het volgende:
[..]
Wat is er precies instabiel aan als ik vragen mag? Op welke punten wordt er slechte support gegeven?
De punten die je opnoemt waren eerste paar weken van de PSN zo maar nu gaat alles volgens mij soepel en komt en IS zelfs XBL kwaliteit.
Om maar even niet te spreken over het onwijs grote hoeveelheid lag tijdens een potje GoW.
Constante 20 Mbit/s, elk item, elk moment van de dag.quote:Op maandag 3 september 2007 15:49 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
PSN is gewoon nog niet ok. Verre van zelfs. XBL voelt stabiel, vertrouwd en stevig aan. PSN niet. Snelheden zijn TE variabel,
Nog nooit van gehoord, nog nooit meegemaakt ook.quote:vaak niet werkende links op de Store
Ligt vaker aan de gebruiker/router dan aan PSN.quote:en inderdaad foutmeldingen.
ik vind dat toch redelijk je eerder uitspraakquote:Lag tijdens gamen komt door users, niet de service aangezien games via XBL gewoon op 360's gehost worden.
tegenspreken.quote:stabiel, vertrouwd en stevig
Die helm was wel gaafquote:Op zondag 2 september 2007 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En ondertussen kreeg je wel een stijve van de packshot![]()
NASCAR is echt een regelrechte belediging voor je PS3quote:Op maandag 3 september 2007 14:11 schreef RAM_ het volgende:
Wat ziet die Nascar Demo er slecht uitzeg! En ik heb nog wel een 46 inch full HD tv.. maar Tiger woods ziet er wel weer gelikt uit.
Echt bedroevend die graphics...quote:Op maandag 3 september 2007 17:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
NASCAR is echt een regelrechte belediging voor je PS3
Bron: http://ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=6521quote:Maandag 03 september 2007 - Een paar dagen geleden kwam het nieuws dat Haze exclusief voor de PlayStation 3 zou gaan uitkomen. Vandaag is dit echter min of meer ontkend door Ubisoft in een interview met Spong. Een woordvoerder van Ubisoft vertelde namelijk dat voorlopig Haze alleen tot de Kerst exclusief voor de Playstation 3 is.
Wat daarna gebeurt is nog onduidelijk. Haze kan exclusief blijven, of de game kan ook nog gewoon op de PC en Xbox 360 uit gaan komen. Het is dus nog lang niet 100% zeker dat Haze nooit op de Xbox 360 gaat uitkomen. Wil je hem echter als eerste spelen, dan kan dat natuurlijk alleen op de PlayStation 3!
Quote:
"Basically at E3 it was announced that the game would be PS3 exclusive for Christmas. That's where we stand - other platforms have not been ruled out but nothing has been confirmed."
PSS en content =quote:Nieuwe content PlayStation Store bekend
Het semi-officiële blog Threespeech heeft weer wat nieuwe content voor de PlayStation Store bekend gemaakt, evenals wanneer we deze nieuwe content mogen verwachten.
De komende weken krijgen we drie nieuwe downloads voor de offroad racer MotorStorm. Op 6 september kunnen we de track Coyote Revenge downloaden. Op 13 september een nieuw setje voertuigen en op 27 september komt er nog een nieuwe set voertuigen uit. Of deze content allemaal gratis is, is nog niet bekend.
Wel gratis zijn de Making Of en Anime part 4 en 5 van Heavenly Sword, welke respectievelijk op 6 en 13 september zullen verschijnen. Op 6 september krijgen we dan ook nog een nieuwe trailer van Lair en op 13 september krijgen we een trailer van Loco Roco Cocoreccho en inFamous.
Of dit alle content voor de maand september is, of dat er ook nog enkele verassingen tussen zitten (demo's?) zal helaas nog moeten blijken.
Warhawk doet het dus enorm goed onlinequote:Warhawk Crowdedness Becoming an Issue For PS3 Owners?
Some Playstation 3 users across forums boards including Gamespot are reportedly having issues joining Warhawk online games because all the ranked games are constantly full and so are mostly all of the unranked ones. This means that most gamers spend an average of 15 minutes before you can join a game.
Het ziet er nog steeds niet uit.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik niet geloven hoe snel Tekken 6 progressie heeft geboekt zegDe screens van 2 maanden geleden zagen er absurd afgrijselijk uit
Maar dit....damn
En dit keer mét een online mode [afbeelding]
Je hebt volkomen gelijk ja nu ik de screens zo bekijk. Jin ziet er zo ongedetailleerd uit als een hedendaagse kromme loempiavouwer en verder zijn ze spieren nergens te bekennen. Nee dit is echt zwaar ondermaats en dit zijn we absoluut niet gewend van Namco. Wii platform confirmed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |