Motor Storm en Resistence bij de PS3quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ah nice. Welke games heb je nog meer?
Toch een FF VII remake?quote:Kaz Hirai Says the "Best" Is Yet to Come
To celebrate ten years of Final Fantasy VII and stir longings for a FFVII remake, Square Enix held a Final Fantasy VII 10th Anniversary Gallery in Tokyo. The exhibition is on display until September 2nd in the Spiral Garden and features original art and illustrations for Final Fantasy VII and its spin-offs. Sony Computer Entertainment honcho Kaz Hirai was also in appearance and wrote an English note on the message board (above), which reads:
Congratulations on 10 fantastic years! The best is yet to come
If by "best," he means more spin-offs, then no thanks. But if he means "best" by a big ol' FFVII remake, then I just might agree. Though, he could be talking about FFXIII or just in general. Who knows? Kaz does!
Als je RR had gekozen, dan konden we nog ruilen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Motor Storm en Resistence bij de PS3
Kon ook Ridge Racer![]()
kiezen inplaats van Motor Storm. niet gedaan
Daarna nog F1 en Dark Kingdoms ( beetje hakken en zagen) erbij gekocht
Morgen eens kijken voor dat internet en dan wat spellen online doen
Releasedate is alleen nog wat onduidelijk Wes...quote:Laat je stem horen in SingStar
Nadat SingStar al zeer succesvol was op de PlayStation 2 kon een vervolg natuurlijk niet uitblijven, ook op de PlayStation 3 krijgt deze de titel SingStar.
De grootste verandering is dat we in dit nieuwe deel liedjes uit de online SingStar Store kunnen halen zonder uitbreidingen in de winkel te hoeven kopen. Hierdoor kun je een lijst samenstellen van nummers die geheel bij jou passen. Hieronder is echter nog veel meer nieuwe informatie te vinden:
- Op dit moment zijn er zo'n 300 nummers aanwezig in de Store, toch werd IGN verteld dat deze nummers nog geen indicatie zijn van de nummers die uiteindelijk verschijnen.
- Naast de mogelijkheid om individuele nummers te downloaden kun je tevens song packs downloaden, afkomstig van één artiest. Helaas deed Sony nog geen uitspraken over prijzen en opties om eerdere PS2 tracks af te spelen.
- Naar liedjes zoeken kan door te zoeken onder 'New Songs', 'All Songs' en 'Song Packs', alsmede genres als pop, rock, indie / alternative, R 'n B en rap.
- Als je een liedje gekozen hebt krijg je een opsomming middels een video preview, details, de downloadgrootte en de kwaliteit van de video. Dit laatste klinkt misschien wat raar, maar liedjes van tien jaar geleden zijn soms niet beschikbaar in HD. Eenmaal een video gevonden die je graag wilt, dan stop je deze in de winkelwagen en kun je afrekenen.
- De liedjes zijn gemiddeld zo'n 50 MB en het downloaden hiervan gebeurt gewoon op de achtergrond, zodat je tussendoor verder kunt kijken of iets anders kunt doen.
- Het spel krijgt ook een online modus, hierbij kun je een eigen profiel maken, waarbij het ernaar uit ziet dat je slechts één profiel per account kunt maken. In je profiel kun je zaken zetten als je land, je favoriete song en je geliefde artiest.
- De EyeToy neemt een belangrijke rol in, zo kun je video's opnemen terwijl je aan het zingen bent en kun je aan het einde van een nummer kiezen of je deze op wil slaan of niet. Mocht je ervoor kiezen je privé concert op te slaan, dan kun je deze delen met de hele wereld of met mensen uit je vriendenlijst. Wil je liever niet dat mensen een beeld bij je zangkunsten zien dan is het ook mogelijk alleen de audo te uploaden, of enkel plaatjes als je zeer vals zingt.
- Als je bij Idols altijd al het idee had beter te kunnen beoordelen dan de jury dan is het nu je kans om helemaal los te gaan, je kunt de media van andere mensen namelijk beoordelen met één tot vijf sterren. De mensen die zeer goede ratings ontvangen komen uiteindelijk in de 'Highest Rated' media sectie. Bij deze beoordeling is het tevens mogelijk een tekst achter te laten, uiteraard zal spam hierbij weggehaald worden.
- Eén van de minpuntjes vond IGN dat je mensen toe moet voegen door hun gehele naam in te voeren, terwijl Xbox Live een ondersteuning kent om iemand direct vanuit zijn of haar profiel in je vriendenlijst toe te voegen.
- De achtergrond in het spel bestaat uit een animatie, inclusief nieuwe kleurschema's en soundtrack.
Ach Square Enix kennende zal dat wel begin 2009 worden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:57 schreef the_legend_killer het volgende:
wanneer komt eigenlijk ff13 ?
Ik weet niet eens hoe je moet pratenquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik hoor echt bijna nooit iemand praten. Ik heb wel een headset, maar niet helaas niet eentje met usb of bluetooth support
Moet je een knop indrukkenquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:21 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je moet pratenWaaschijnlijk moet je een knop ofzo indrukken?
Bij MotorStorm vind ik het wel wat onhandig opgelost, alles wat je zegt wordt uitgezonden. Dus als je tegen een huisgenoot iets zegt, dan wordt dit door de mic doorgegeven
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 1 september 2007 11:37 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Moet je een knop indrukken![]()
Als dat zo is verklaard dat in ieder geval waarom niemand mij hoort![]()
Aan de andere kant bij elke PS3-spel dat ik online gespeeld heb wordt inderdaad alles wat je zegt gewoon uitgezonden.
ik hoop het , dat is echt een instant system sellerquote:
Whaha waarom wist ik dat jij de eerste zou zijn die hier op ging reageren Cybquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Whaha waarom wist ik dat jij de eerste zou zijn die hier op ging reageren Cyb![]()
Welke is het geworden?quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:56 schreef Neverstop het volgende:
Heb trouwens een LCD tv gekocht, speciaal voor m'n PS3![]()
. Vrijdag ie is er (misschien iets eerder), kan niet wachten.
Dat merk je wel als je de review ook leest en niet alleen naar het eindcijfer kijkt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:47 schreef KoosyNL het volgende:
ey, even een vraagje: wat denken jullie dat de meest objectieve review site is die te vinden is? Iedereen klaagt altijd dat de sites veel te subjectief zijn en of bij het xbox kamp, of playstation kamp horen... welke is nou eigenlijk de meest objectiefste??
VGP heeft echt een hele goede service. Ik sta er ook altijd van te kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:51 schreef Tumble het volgende:
goeiendag die gasten zijn snel
woensdag avond (mijn tijd) is warhawk verstuurd door videogames.ca
staat net de postbode voor mijn neus met een pakketje..
ik denk nog dat kan toch niet zo snel.
Die van de PUquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:47 schreef KoosyNL het volgende:
ey, even een vraagje: wat denken jullie dat de meest objectieve review site is die te vinden is? Iedereen klaagt altijd dat de sites veel te subjectief zijn en of bij het xbox kamp, of playstation kamp horen... welke is nou eigenlijk de meest objectiefste??
videogames.ca ? dat werkt niet wat is het webadress ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:51 schreef Tumble het volgende:
goeiendag die gasten zijn snel
woensdag avond (mijn tijd) is warhawk verstuurd door videogames.ca
staat net de postbode voor mijn neus met een pakketje..
ik denk nog dat kan toch niet zo snel.
Ik heb niet één site die ik als objectief beschouw. Ik lees de review eerst, als die goed geschreven is, en de mening onderbouwd wordt, dan wil ik het cijfer best als een indicator aannemen. In het geval van Lair kan ik je niet zeggen welke review je nu wel of niet moet vertrouwen, want de één zegt dat de controls ruk zijn, en de ander zegt dat ze prima in orde zijn. Goede controls kunnen het verschil tussen een "4.5" en een "7.5" beteken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:47 schreef KoosyNL het volgende:
thanksquote:
Te vette art manquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach Square Enix kennende zal dat wel begin 2009 worden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben spontaan gehyped!quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach Square Enix kennende zal dat wel begin 2009 worden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh werkt die gewoon?? Dan ga ik dat ook maar eens doen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:56 schreef Neverstop het volgende:
Ik ben FF VII opnieuw aan het spelen op m'n PS3 en doe dan net alsof het heel veel mooier is omdat ik 't op m'n PS3 speel.
Hoop dat ze zich aan een remake wagen, maar als ze het niet kunnen evenaren slopen ze een legende.
Heb trouwens een LCD tv gekocht, speciaal voor m'n PS3![]()
. Vrijdag ie is er (misschien iets eerder), kan niet wachten.
Ja het werkt gewoon. Maar ik ben nog niet zo ver, ben pas net begonnen. De eerste reactor is met de grond gelijk gemaakt. Tot zover speelt het op een aantal kleine foutjes in het geluid en beeld prima.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:53 schreef Cid het volgende:
[..]
Oh werkt die gewoon?? Dan ga ik dat ook maar eens doen.
mediamarktquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:23 schreef Paupertje het volgende:
Weet iemand nog een goedkope winkel/site om een ps3 te kopen?
NEE !!! OMG!!!! JE PS3 IS KAPOT !!!! TINY RED LIGHT OF DEATH !!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:14 schreef Kremers het volgende:
Hmmm. Mijn PS3 liep net voor de tweede keer vandaag vast... De eerste keer tijdens het opstarten, toen moest ik de powerswitch omhalen. Nu kon ik hem nog uitzetten middel de i/o knop, hij was vastgelopen tijdens een spel WarHawk...
Vaag...
dikke shit , kan dat ook al ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
NEE !!! OMG!!!! JE PS3 IS KAPOT !!!! TINY RED LIGHT OF DEATH !!!![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
zeg me a.u.b dat je dit net heb verzonnenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:24 schreef DrDentz het volgende:
Three Beeps of Horror
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |