abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52817507
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Warhawk

Ik ben er nog niet zo goed in, maar wat een geniaal spel zeg

De defence turrets voegen ook een nieuw element toe, B.F. enzo hebben dat niet.
pi_52818361
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Warhawk

Ik ben er nog niet zo goed in, maar wat een geniaal spel zeg
Hehehe inderdaad, vooral dat vliegen is niet echt aan mij besteed

Met zn twee in zo'n jeep is wel kicke
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
pi_52819424
Ik weet nu bijna zeker dat ik Warhawk + headset ga halen .

Binnenkort maar even pre-orderen.
pi_52820111
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:10 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Ik kwam er net achter, dat je met dat driehoekje kan switchen tussen zwefen en vliegen Vliegen gaat mij nu een stuk beter af. Alleen zijn die AA canons heel erg sterk, daar knalde ik net ook 4x achter elkaar vijandelijke vliegtuigen mee uit de lucht.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:21:30 #55
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_52820446
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:55 schreef ryangozer het volgende:
en gaan julie ook allemaal prostreet kopen binnenkort?
Hell no!

Need for Speed is al een flink aantal jaren niet meer leuk. Helaas.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_52820481
Warhawk staat te downloaden 55 % op het moment!!11
Mijn eerste psn aankoop een feit.

Probleem is alleen dat een vriend van me net belde dat ie weer terug van vakantie is, moet ik daar weer langs
En morgen vroeg werken dus het zal pas morgen middag worden dat ik hem kan spelen

gvd
PSN id: Puddled_nl
pi_52820800
quote:
GC'07: Virtua Fighter 5 Q&A Feature

TVG: With that in mind then, how frustrating was it to release the PlayStation 3 version of Virtua Fighter 5 in Japan without online functionality?

In the case of PlayStation 3, our first priority was to convert Virtua Fighter 5 from the arcade onto [the system] as soon as possible. To achieve that purpose we had to give up the development of the online mode - we'd love to try if there was time and the budget but unfortunately, we had to give up on that idea. AM2 are sorry to PS3 users - a lot of people say that it'is one of the missing things from the version.

TVG: Is it something that AM2 can solve with a patch?

No doubt.
Gewoon doen stel lamzakken
pi_52820801
DMC 4 Chick... Zou je hierbij nog eraan denken of het een 360 of PS3 screenie is of concentreer je op de mooie details?

なんだっけ
pi_52820823
Jetsers
pi_52822721
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:10 schreef Kremers het volgende:

[..]

Ik kwam er net achter, dat je met dat driehoekje kan switchen tussen zwefen en vliegen Vliegen gaat mij nu een stuk beter af. Alleen zijn die AA canons heel erg sterk, daar knalde ik net ook 4x achter elkaar vijandelijke vliegtuigen mee uit de lucht.
ik zat de eerste 10 minuten ook te kloten daarmee
pi_52822787
Is er in Warhawk een manier om volle servers te filteren? Echt irritant die gigantische lijst met alleen maar volle servers.
pi_52822878
Even een poepvlek vraag.

Is het mogelijk om via draadloos netwerk te ps3'n...
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_52823539
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:37 schreef Badabingea het volgende:
Even een poepvlek vraag.

Is het mogelijk om via draadloos netwerk te ps3'n...
ja
pi_52824071
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:10 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Hmm is niet het tofste spel, maar voor 30 euro wel aardig
Die servers zitten wel knetters vol zeg, met name de ranked-servers. Beetje jammer.

Ook heb ik het idee dat het met de headset nog niet echt lekker werkt

Meerdere mensen daar last mee, of ligt het weer aan mij
pi_52824222
Hoe kun je trouwens iemand uit je friendlist uitnodigen? Op de XBOX360 kan dat vanuit het spel, maar op de PS3 kan ik deze optie niet vinden

En die volle servers zijn idd irritant, bijna alles zit vol
pi_52824324
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:09 schreef Kremers het volgende:
Hoe kun je trouwens iemand uit je friendlist uitnodigen? Op de XBOX360 kan dat vanuit het spel, maar op de PS3 kan ik deze optie niet vinden

En die volle servers zijn idd irritant, bijna alles zit vol
Ik heb zo snel niet gevonden hoe je kan inviten.

Je kan wel rechtstreeks uit je friendlist de game joinen bij warhawk.
pi_52824779
Ah ok. Dan moet ik dus via de Friendlist iemand joinen ipv via het spel.

Ok, das ook een optie Ik heb nu geen tijd meer helaas, moet morgen om 08:30 op school zijn Morgen avond ga ik weer een paar potjes spelen denk ik.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:58:20 #68
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52826063
Is het niet een idee om een clan op te richten met de ps3 bezitters hier van Fok!?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52826765
Er staan 4 nieuwe demo's in de Amerikaanse Store. Puzzle Fighter, Tiger Woods 08, Nascar en Football.
PSN id: NL_SToRM
pi_52827410
Ik ontdekte laatst dat het tv beeld door m'n PS3 beeld heen kwam, na wat gevogel kwam ik erachter dat als ik de coax kabel uit m'n tv haalde het effect verdween (het beeld, doh!, maar ook sneeuw etc). Met m'n Dreamcast, Xbox, Wii etc. treedt het probleem niet op.

Op internet heb ik opgezocht waardoor dit komt en tot mijn stomme verbazing heeft een "Electrical Engineer" hier een heel verhaal over getypt. Te vinden op de volgende url:
Post op boardsus.playstation.com

Naast het feit dat het wel een interessante read is legt het ook prima uit waar het effect vandaan komt. Korte samenvatting: PS3 heeft een geaarde stekker, coax kabel zorgt ook voor een verbinding met de aarde, interferentie ontstaat etc etc, tv programma's zijn zichtbaar door je spelletje.

De oorzaak ligt dus bij de "veiligere" powerkabel van de PS3. Het verklaart ook gelijk waarom andere consoles en DVD spelers er geen last van hebben: ze hebben geen geaarde stekker. De meeste mensen hebben waarschijnlijk ook geen last van het probleem, tenzij je je PS3 in een geaard stopcontact hebt zitten (zoals ik).

In het verhaal worden oplossingen als het "afbreken van de aardepin" en dergelijken aangedragen. Het is echter al voldoende om je PS3 in een ongeaard stopcontact te stoppen, of een verlengsnoer te gebruiken zonder aardeconnector. Ik heb echter liever m'n PS3 geaard aangesloten en trek dus gewoon de coaxkabel uit m'n tv als ik wil gamen.

Nog steeds ben ik echter op zoek naar een RGB Scart kabel met een RGB/AV switch (geen Joytech Fusion => "dubbel beeld").

[ Bericht 3% gewijzigd door Neverstop op 30-08-2007 23:59:02 ]
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:29:38 #71
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_52828575
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:18 schreef SToRM81 het volgende:
Er staan 4 nieuwe demo's in de Amerikaanse Store. Puzzle Fighter, Tiger Woods 08, Nascar en Football.
JAAAA TIGER !!
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:37:40 #72
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_52828781
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:12 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Ik heb zo snel niet gevonden hoe je kan inviten.

Je kan wel rechtstreeks uit je friendlist de game joinen bij warhawk.
Ja moet niet de kamer vol zitten , net 30 minuten geprobeerd Antiqua te joinen
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_52829049
* Crashcat skipt warhawk
なんだっけ
pi_52829148
Goddammit ik ben helemaal hooked aan de beta van Call of Duty 4. Geloof me Kremer, dit gaat dé MP titel worden van 2007. De Xbox 360 heeft dan nog een andere grote MP titel in de naam van Halo 3, maar de PS3 heeft daarentegen op UT 3 na dan weinig te bieden. Dit is een titel die je simpelweg maar niet lost kunt laten. Vanaf minuut 1 vliegen de kogels om je oren en moet je eens nagaan wat dat doet met een dolby surround set

Ben je straks opzoek naar een ijzersterke MP titel, laat het dan Call of Duty 4 zijn
pi_52830289
Inmiddels heeft 1UP ook hun review online gezet van HS: Klik

Cijfer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft dus echt wel een serie met heel veel potentie waarvan ze nu een deel hebben weten in te lossen. De sequels beloven ongetwijfeld meer goeds.

Heavenly Sword Rankings

Gemiddelde staat op dit moment op 86% dus het begin is helemaal niet zo slecht zoals sommige doen beweren.
pi_52830735

Wow @ belichting...

pi_52831453
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

Ja moet niet de kamer vol zitten , net 30 minuten geprobeerd Antiqua te joinen
Ik weet wat je bedoeld
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:45:42 #78
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_52834773
Ik ben inmiddels ook eigenaar van een PS3

nickname op psn: mrdjey
wat?
pi_52834994
Vervelend dat je geen wachtwoord op een room kan zetten....

Ik kan trouwens een game met max 12 mensen hosten, als je een game gaat hosten, controleert het spel je verbinding.

Misschien een idee dat iemand met een goede verbinding vanavond gaat hosten, en dat de rest dan via de friendlist joined?
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Goddammit ik ben helemaal hooked aan de beta van Call of Duty 4. Geloof me Kremer, dit gaat dé MP titel worden van 2007. De Xbox 360 heeft dan nog een andere grote MP titel in de naam van Halo 3, maar de PS3 heeft daarentegen op UT 3 na dan weinig te bieden. Dit is een titel die je simpelweg maar niet lost kunt laten. Vanaf minuut 1 vliegen de kogels om je oren en moet je eens nagaan wat dat doet met een dolby surround set

Ben je straks opzoek naar een ijzersterke MP titel, laat het dan Call of Duty 4 zijn
Ja, ga me nog ongeduldiger maken

De MP van CoD3 vond ik ook al gewelding Ik ben niet zo heel erge MP speler, dus het moet wel goed zijn als ik het lang wil volhouden

De filmpjes die ik tot nu toe van CoD4MP gezien heb zien er iig erg goed uit De SP lijkt mij ook weer erg tof te worden

Kan ook haast niet anders, gezien Infinity Ward dit deel maakt, net als deel 1&2.

[ Bericht 37% gewijzigd door Kremers op 31-08-2007 11:09:10 ]
pi_52836406
Lair een 4,9 van IGN
pi_52836600
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 11:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Lair een 4,9 van IGN
OPM UK geeft het een 6.

De rest:
Heavenly Sword (PS3, Sony): 7
Stuntman Ignition (PS3, THQ): 7
Stranglehold (PS3, Midway): 8
Singstar (PS3, Sony): 9
Warhawk (PS3, Sony): 9
Colin McRae Dirt (PS3, Codemasters): 8
NASCAR 08 (PS3, EA): 4
All-Pro Football 2k8 (PS3, 2K Sports): 7
NCAA Football 08 (PS3, Electronic Arts): 8
Gauntlet II (PS3 PSN, Sony): 2
pi_52836836
Ik ben blij met de andere cijfers van Heavenly Sword. Gelukkig heeft IGN niet de andere reviews gedomineerd, maar zijn die wel redelijk positief (allen 8+ en gemiddeld 8,5).
pi_52836866
Ik kreeg gisteren een PM terwijl ik Warhawk aan het spelen was. Hoe kan je daarop terugtypen terwijl je in het spel zit?
pi_52837069
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 11:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik kreeg gisteren een PM terwijl ik Warhawk aan het spelen was. Hoe kan je daarop terugtypen terwijl je in het spel zit?
spel afsluiten

serieus, in-game XMB is nog niet beschikbaar. Dit is één van de grootste klachten van PS3-users, en schijnt in firmware 2.0 verholpen te worden.

en die 4,9 van IGN is vaag, ze klagen over de controls, terwijl andere reviewers de controls weer helemaal top vinden.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:20:01 #85
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_52837607
Wie is zo vriendelijk mij aan de OP toe te voegen
psn naam is ook Tumble
(kan zelf wel gaan zitten pielen maar bang dat ik de hele OP verpest.

Thanks
oww mijn warhawk setje is onderweg uit de states dus nog enkele dagen en ik kan me ook in het strijdgewoel gaan storten.
Life never gets darker then midnight
pi_52837683
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:20 schreef Tumble het volgende:
(kan zelf wel gaan zitten pielen maar bang dat ik de hele OP verpest.
Piel maar, sloop maar. Versies terug zetten is geen probleem.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:49:44 #87
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_52838442
kan je mij dan ook toevoegen
wat?
pi_52838588
Kan je zelf doen. In de OP staat een link naar de wiki, zet daar je zelf tussen de andere PSN id's
pi_52838729
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:01 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

spel afsluiten

serieus, in-game XMB is nog niet beschikbaar. Dit is één van de grootste klachten van PS3-users, en schijnt in firmware 2.0 verholpen te worden.

en die 4,9 van IGN is vaag, ze klagen over de controls, terwijl andere reviewers de controls weer helemaal top vinden.
Ik wou dat ik de game kon huren of dat er een demo van verscheen. Dan kan ik zelf een oordeel geven. Maar ik moet zeggen dat de SIXAXIS-controls van Warhawk ook niet best zijn. Ben blij dat ze het ook de mogelijkheid zonder SIXAXIS hebben.
pi_52839481
Ik heb de demo van NASCAR gespeeld maar het lijkt me niet bijzonder boeiend en het ziet er ook totaal niet uit, in vergelijking met DiRT en de GT HD demo.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:24:19 #91
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_52839546
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:56 schreef Kremers het volgende:
Kan je zelf doen. In de OP staat een link naar de wiki, zet daar je zelf tussen de andere PSN id's
Done,.... en nu?
wat?
pi_52839562
Wachten op een nieuw topic
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:37:50 #93
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_52840071
ook done ik begrijp dat ie er bij de volgende OP dus bijstaat .
even OT iemand enig idee wat nou de exacte datum is dat singstar in de winkels gaat liggen die game is zo vaak verschoven dat ik het niet meer weet.
Life never gets darker then midnight
pi_52840269
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 02:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Inmiddels heeft 1UP ook hun review online gezet van HS: Klik

Cijfer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft dus echt wel een serie met heel veel potentie waarvan ze nu een deel hebben weten in te lossen. De sequels beloven ongetwijfeld meer goeds.

Heavenly Sword Rankings

Gemiddelde staat op dit moment op 86% dus het begin is helemaal niet zo slecht zoals sommige doen beweren.
Eurogamer een 7.0
De hypetrain is gecrashed, wat een tegenvaller.
-
pi_52840413
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Eurogamer een 7.0
Nah, de game is gewoon hardstikke cool... en cijfers zeggen nu toch al helemaal niets meer (9als je al die 10en van Bioshoch ziet bijvoorbeeld...)
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_52841200
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eurogamer een 7.0
Idd. Kutgame. Slotje!

Echt. Mensen spelen alleen games door review cijfers. Tenzei het gamespot is
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_52841835
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:48 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

Nah, de game is gewoon hardstikke cool... en cijfers zeggen nu toch al helemaal niets meer (9als je al die 10en van Bioshoch ziet bijvoorbeeld...)
Bioshock is gewoon een geweldige game.. Dat de game nergens lager dan een 9 scoort, zegt wel genoeg.
Vooralsnog komt HS er bij de grote sites er bekaaid van af.. 7.5 op IGN, 7 op Eurogamer en een 8 op 1up.
Ik had eigenlijk alleen 9's en 10-en verwacht, het zag er heel veelbelovend uit allemaal.
-
pi_52841917
Nick ook in de op gezet, morgen warhawk downloaden
PSN id: Feen | Wating for PES2008 | SOCOM4
pi_52841964
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het zag er heel veelbelovend uit allemaal.
Het zag eruit als een simpele hack and slash game met wat grappige eindbazen. Verder hypeten alle mensen het. Dat hij een 8.6 gemiddelt krijgt betekend dus dat het een behoorlijk leuke hack and slash is

Als je de reviews verder leest kom weet je ook wat meer waarom een cijfer een cijfer is. Dat helpt iig een stuk meer dan gewoon te zeggen "maar een 7 van ign, dus het is een kutspel".
www.indiegamer.nl
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:42:06 #100
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_52842118
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:14 schreef disjfa het volgende:

[..]

Idd. Kutgame. Slotje!

Echt. Mensen spelen alleen games door review cijfers. Tenzei het gamespot is
Ik begrijp wel dat je niet altijd op reviews moet afgaan maar hij heeft wel een punt. Zou toch wel 'het' spel moeten zijn voor de PS3,... en de meeste games maken het gewoon niet waar. De releases zijn slecht of oud,... en als er een console-seller uitkomt is het wel een 'ok' titel,.... volgens een hoop sites.

Wat je wilt lezen als PS3 fan zijn reviews van games als Bioshock inderdaad,.... een game die het echt waard is. Een console-seller..... en nu neem ik Bioshock gewoon even als voorbeeld hoor

Games die echt jaren in ontwikkeling zijn zoals HS en Lair zouden toch meer moeten bieden dan z'n 6 a 7 uur 'ok' gameplay. Heb zelf ook een PS3,... al sinds maart,... heb nog geen een spel Gebruik hem puur voor BR films en PS2 games. Moet de eerste waardevolle PS3 game nog zien,....... De line-up van de 360 is gewoon gruwelijk sterk met exclusive games als Bioshock, Halo 3, Eternal Sonata en Mass Effect. En ik heb het hier niet over multiconsole games zoals CoD4 of AC. Vind ik gewoon jammer,.......

Tevens is de store ook nog steeds een zooitje,....... er komt gewoon niks uit,... en ik had toch anders gehoopt. Ben wel benieuwd naar Pain, LBP, Home etc. etc.... Weet eeecht wel dat het goed gaat komen hoor, maar het duurt allemaal best lang. Denk dat mijn eerste PS3 game MGS4 zal zijn in maart,......... heel misschien R&C als die ooit in de budget bak ligt,... maar verder duurt het echt nog wel even eer de PS3 op dezelfde trein als de PS2 zit.

Ben blij dat er juist ook mensen zijn die het gewoon toegeven,... releases zijn matig en laten te lang op zich wachten. Ben het met Daggla eens,... het spel maakt de verwachting gewoon niet waar. Weet zeker dat er hier veeeel meer ' ' smilies gepost zouden worden als het spel triomfantelijk ontvangt zou worden door de pers en ze hier en daar met 9-ens en 10-en smeten. Spel zou zelfs beter verkopen,... ik ben er het voorbeeld van en laat de game echt liggen!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')