Ik zeg het nog maar eens:quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef JDizzle het volgende:
Lair komt bij mij binnen op dag 1.
Ook op neogaf staan er nu een paar foto's het werk echtquote:Op zondag 2 september 2007 21:05 schreef SToRM81 het volgende:
Hmm...het ziet er fake uit, maar als ik de posts zo lees op dat forum dan lijkt het toch echt te zijn.
Wel een erg coole feature![]()
Laat die jongen toch zijn eigen reviewer zijn..quote:Op zondag 2 september 2007 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zeg het nog maar eens:
Lair is a beautiful disaster.![]()
Just a warning, er zijn dan ook een hele hoop casual gamers die zich verder nooit verdiepen in een game voor ze hem kopen.quote:Op zondag 2 september 2007 21:14 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Laat die jongen toch zijn eigen reviewer zijn..
Er zijn zat games die als slecht zijn bestempeld, maar toch goed bij het publiek is bevallen.
Reviews zijn veel te cliché tegenwoordig. Ik lees ze dan ook niet meer. Ik zal de game zelf uitproberen, en mocht de sixaxis-besturing echt slecht zijn. Dan speel ik hem wel via de PSP met analoge besturing (mocht dat beter uitwerken). Ik wil best 60 euro neerleggen om de eerste PS3 spel op me PSP te spelen. Dat er vele mogen volgen.quote:Op zondag 2 september 2007 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 september 2007 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Lairquote:Op zondag 2 september 2007 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
gratis en lag free dankzij dedicated servers, en uitgebreidere games zoals Little big planet en warhawk in tegenstelling tot dat gare arcade meuk van XBL.Dus heb je nog eventuele tegenargumenten die je op tafel kunt gooien?quote:
quote:
Instabiele PSN netwerk, slechte support, veel foutcodes die voorkomen na een pack of store game launch refererend naar Warhawk/Resistance. Gratis is alles bij gezegd.. al hoewel online gamen op dit moment nog wel aardig gaat.quote:Op zondag 2 september 2007 23:48 schreef Dibble het volgende:
[..]
gratis en lag free dankzij dedicated servers, en uitgebreidere games zoals Little big planet en warhawk in tegenstelling tot dat gare arcade meuk van XBL.Dus heb je nog eventuele tegenargumenten die je op tafel kunt gooien?
Wat is er precies instabiel aan als ik vragen mag? Op welke punten wordt er slechte support gegeven?quote:Op maandag 3 september 2007 00:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Instabiele PSN netwerk, slechte support, veel foutcodes die voorkomen na een pack of store game launch refererend naar Warhawk/Resistance. Gratis is alles bij gezegd.. al hoewel online gamen op dit moment nog wel aardig gaat.
Ik speel GOW al sinds de dag dat ie uit is elke dag online, maar daarin heb je volkomen gelijk, host advantagequote:Op maandag 3 september 2007 00:47 schreef Dibble het volgende:
[..]
Wat is er precies instabiel aan als ik vragen mag? Op welke punten wordt er slechte support gegeven?
De punten die je opnoemt waren eerste paar weken van de PSN zo maar nu gaat alles volgens mij soepel en komt en IS zelfs XBL kwaliteit.
Om maar even niet te spreken over het onwijs grote hoeveelheid lag tijdens een potje GoW.
mondspoelen jij nu !quote:
1: Playstationstore die het wel of soms helemaal niet doet.quote:Op maandag 3 september 2007 00:47 schreef Dibble het volgende:
Wat is er precies instabiel aan als ik vragen mag?
Zodra je netwerk matig problemen ondervindt, zijn ze van geen huizen te bevinden..quote:Op welke punten wordt er slechte support gegeven?
Nope kijk maar op de Community boards van Playstation, duizenden mensen die klagen, en dat zijn alleen de mensen die op doe boards komen, geen twijfel over mogelijk dat het er meer zijn..quote:De punten die je opnoemt waren eerste paar weken van de PSN zo maar nu gaat alles volgens mij soepel en komt en IS zelfs XBL kwaliteit.
Ik moet zeggen dat sinds de problemen met mijn router de wereld uit zijn, alles hier perfect werktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |