quote:Warhawk is een arcade actiegame met twee gameplay modi. Aan de ene kant heb je de bekende vlieg-levels, waarin je met de Sixaxis motion sensor je vliegtuig kan besturen en andere vliegtuigen neer moet zien te halen. Aan de andere kant heb je levels die zich afspelen op de grond, waar je verschillende wapens kunt vinden en in tal van voertuige kunt springen.
Je stond er al bijquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Zo, wat een geniaal spel zeg. Ik word er ook steeds beter in. Net eindelijk eerste geworden in een airforce deathmatch game. Het is de 30 euro zeker waard.
Mijn PSN is Antiqua.
hahaha speel dus ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
jaa
Deacon_tigra = Tec-Deacon
met zijn 2en in een jeep is echt vet![]()
ook met turrets vliegtuigjes mikken![]()
Kan niet wachten om de eerste keer Mickey_blue_eyes de lucht uit te knallen![]()
![]()
Zonesquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:30 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Geen idee wat je kan unlocken. De game zelf en het multiplayergedeelte houdt mij genoeg bezig
Je hebt de modes Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag en iets als Zone Defense (al weet ik niet hoe die laatste mode officieel heet).
Inderdaad, en omdat ik een vrij erge rankingshoer ben is dat aardig frustrerendquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Jammer dat die ranked servers altijd vol zitten. Zelfs als er staat dat er nog plek zat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |