Nee man, dat rode lampje geeft aan dat de PS3 in stand-by staatquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dikke shit , kan dat ook al ?![]()
nu gaat microsoft sony aan klagen wezens patent inbreuk ofzo :p
ahhhh , tja heb geen ps3 alleen een 360quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nee man, dat rode lampje geeft aan dat de PS3 in stand-by staat
Vastlopen kan wel eens gebeuren natuurlijkVoor de zekerheid toch maar even een backup van mijn savegames maken.
Waar sta je achter de bar?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ahhhh , tja heb geen ps3 alleen een 360, maar heb geen geld voor een ps3 atm
morgen begin ik weer met achter de bar staan dus over een paar maand ( moet ook nog andere zooi hebben )
dan heb ik hem wel
hier in een cafe/restaurant in beekbergen ( ligt bij apeldoorn )quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar sta je achter de bar?
Vind het wel jammer dat er niet een Warhawk achtig spel op de 360 is trouwens lijkt me erg tof![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nee man, dat rode lampje geeft aan dat de PS3 in stand-by staat
XBOX360 eigenaren denken dat alles met een rood lampje stuk isquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
GVD ik krijg nu zeer vaak als ik online ga een netwerk foutcode te zien waardoor het niet mogelijk is om in mijn friendlist te gaan, terwijl ik wel kan browsen via de Playstation![]()
Enige manier om na die foutcode op mijn friendlist te komen is mijn ps3 restarten.
tja vind je het gek met maar 256mb ramquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:29 schreef ryangozer het volgende:
Die three beeps of horror heb ik ook regelmatig, aangezien ik internet via me ps3, en als ik bijv 4 youtube filmpjes tegelijk open, kan hij vastlopen en dan is de enige mogelijkheid nog uitzetten via de standby schakelaar, wat uiteraard 3 biepjes oplevert... kan geen kwaad volgens mij...
Als je wireless hebt zou ik het eens bekabeld proberen. Ook zou ik al je porten open gooien richting het IP adres van je PS3. Wel statisch vastzetten uiteraard.quote:Op zondag 2 september 2007 10:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Playstation netwerk problemen
Help mij aub, ik heb mijn Playstation vanaf het begin dat het uitkwam, maar sinds deze week krijg ik telkens de foutcode 80710092 te zien als ik probeer in teloggen op de PS3 netwerk,
en als ik een demo probeer te downloaden in de Playstation store.
Na een beetje research kwam ik erachter dat deze foutcode voor connection lost staat maar het vreemde eraan is dat ik kan wel gewoon online gamen en surfen met de ingebouwde browser.
Ik sta hier echt voor een raadsel en het rare eraan is vooral het feit als ik mijn PS3 even relog alles wel weer werkt tot het moment dat het zich weer voordoet.
Als ik mijn Playstation laat testen komt er als resultaat overal geslaagd op uit en ik ben aangesloten via een NAT2 verbinding (theoretisch het beste wat je kan hebben).
Help!!
Het is gewoon bekabeld, kan het er ook aanliggen dat de bedrading die naar de Playstation loopt een beetje beschadigt is aangezien het net onder de achterdeur loopt waardoor iedereen die bij ons even naar de achtertuin wilt, erop staat.quote:Op zondag 2 september 2007 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je wireless hebt zou ik het eens bekabeld proberen. Ook zou ik al je porten open gooien richting het IP adres van je PS3. Wel statisch vastzetten uiteraard.
80710092 - "Een fout is opgetreden. Je bent uitgelogd uit het PS Netwerk." Verbinding uitgeschakeld? Port?quote:Op zondag 2 september 2007 10:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is gewoon bekabeld, kan het erook aanliggen dat de bedrading die naar de Playstation loopt een beetje beschadigt is aangezien het net onder de achterdeur loopt waardoor iedereen die bij ons even naar de achtertuin wilt, erop staat.
Maar het vreemde is de bekabeling naar mijn PC is ook beschadigt maar zelf geen problemen mee.
Hoe kan dat nu? maanden geen last van gehad en nu ineens wel, dat zou dus betekenen dat mijn provider heeft zitten kloten met de poortenquote:Op zondag 2 september 2007 11:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
80710092 - "Een fout is opgetreden. Je bent uitgelogd uit het PS Netwerk." Verbinding uitgeschakeld? Port?
Dit vond ik op google,......... mmmm,... proberen kabel te vervangen maar het kan ook een PSstore port issue zijn. Inet gebruikt andere ports dan de store. Alles openen zou ik zeggen.
Nee,... dat lijkt me ook sterk,.. maar ik geef je gewoon de opties. Zou ook gewoon een probleem met de store zelf kunnen zijn,.... een eenmalig iets.quote:Op zondag 2 september 2007 11:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu? maanden geen last van gehad en nu ineens wel, dat zou dus betekenen dat mijn provider heeft zitten kloten met de poorten![]()
Welke poorten moet ik adden voor het Playstation netwerk? En moet ik daarbij mijn huidige IP adres gebruiken tijdens het toevoegen?quote:Op zondag 2 september 2007 11:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... dat lijkt me ook sterk,.. maar ik geef je gewoon de opties. Zou ook gewoon een probleem met de store zelf kunnen zijn,.... een eenmalig iets.
artikel met plaatjes :quote:Blu-ray is starting to look like the Bad News Bears: analysts predicting death, deserting studios and now, one of Blu-ray's biggest releases, Pirates of the Caribbean , exhibiting terrible framing issues. It's important to note that the picture quality is intact but heads are being cut off -- and not by swashbuckling pirates. From the provided pics, the film is focused 5% lower than the standard DVD release. This shift therefore causes a loss of the top 5% of the screen and Orlando Bloom's head. There isn't any official response from Disney (we're working on that) just yet, but wow, Disney is going to have some mad Blu-ray owners on its white-gloved hands. In addition, we all know how fanatical first adopters get
Uit het artikel maak ik op dat het Disney iets verkeerds heeft gedaan. Wel slecht voor het imago van Blu-ray though.quote:Op zondag 2 september 2007 12:16 schreef DJ_ het volgende:
Blu-ray's Pirates of the Caribbean release has framing issues
[..]
artikel met plaatjes :
http://www.engadgethd.com(...)-has-framing-issues/
gaat niet zo goed met bluray atm
quote:Bummed developer Naughty Dog’s first PS3 title isn’t a Jak and Daxter game? Well, you shouldn’t be, my spies say they’re making it next.”
jak en daxter was toch afgelopen na deel 3 ?quote:
Wie zei dat?quote:Op zondag 2 september 2007 17:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jak en daxter was toch afgelopen na deel 3 ?
Omdat de vorige delen een groot succes waren.quote:Op zondag 2 september 2007 17:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom een goeie triologie veder breien
Naughty Dogquote:
ja dat had ik ook begrepenquote:
quote:
Bericht dateert uit 2004. Naughty Dog heeft nooit beweerd dat we Jak niet meer terug zullen zien na deel 3. Dat is mijn punt.quote:Jak zal verder gaan na deel drie
Naughty Dog vertelde al sinds de aankondiging van Jak III dat die game het laatste deel zou zijn uit de reeks.
Evan Wells, een van de belangrijkste mensen bij Naughty Dog, maakte tijdens E3 duidelijk dat Jak III alleen het einde van de Jak & Daxter trilogie is en de afsluiter van het verhaal uit het eerste deel.
Hij zei wel dat het mogelijk was dat Jak en Daxter nog terugkomen in andere games. Dan zou er wel rond een nieuw verhaal moeten gewerkt worden. Het kan ook zijn dat die games zich meer zouden concentreren op secundaire personages uit de eerste drie delen.
Kon je het niet laten?quote:Op zondag 2 september 2007 18:08 schreef BMH het volgende:
Als het goed is heb ik morgen ook een PSN tag.
Misschien dat we op school warhawk ook maar ff kopen.
Ik heb BF1942 & 2 zo'n 300+ uur gespeeld. Een game als Warhawk wekt dan al snel mijn intresse. En voor een paar euro de man wil ik het wel kopen.quote:Op zondag 2 september 2007 18:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kon je het niet laten?![]()
Of werden de goede recensies van Warhawk je te verleidelijk![]()
Ik weet genoegquote:Op zondag 2 september 2007 18:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Een game als Warhawk wekt dan al snel mijn intresse. En voor een paar euro de man wil ik het wel kopen.
Helaas heeft warhawk extra beveiliging zodat je hem niet kan sharen. Hij is profiel gebonden dus kan je hem niet tegelijk online spelen.quote:Op zondag 2 september 2007 18:14 schreef BMH het volgende:
Ik heb BF1942 & 2 zo'n 300+ uur gespeeld. Een game als Warhawk wekt dan al snel mijn intresse. En voor een paar euro de man wil ik het wel kopen.
Waaaarom heb je zo'n zieke avatarquote:Op zondag 2 september 2007 19:05 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Helaas heeft warhawk extra beveiliging zodat je hem niet kan sharen. Hij is profiel gebonden dus kan je hem niet tegelijk online spelen.
Maar 30 euro is toch niet zo veel voor tientallen uren plezier?
kloptquote:Op zondag 2 september 2007 19:05 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Helaas heeft warhawk extra beveiliging zodat je hem niet kan sharen. Hij is profiel gebonden dus kan je hem niet tegelijk online spelen.
Maar 30 euro is toch niet zo veel voor tientallen uren plezier?
Zit er al inquote:Op zondag 2 september 2007 19:15 schreef Dibble het volgende:
ik heb draadloos internet, moet ik dan bij een ps3 een extra draadloos inplug ding kopen of zit dat er al in..
Gelukkig ben ik niet de enige, kijk hier maar naar http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=131527quote:Op zondag 2 september 2007 10:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Playstation netwerk problemen
Help mij aub, ik heb mijn Playstation vanaf het begin dat het uitkwam, maar sinds deze week krijg ik telkens de foutcode 80710092 te zien als ik probeer te loggen op de PS3 netwerk,
en bij het downloaden van demo's in de Playstation store.
Na een beetje research kwam ik erachter dat deze foutcode voor connection lost staat maar het vreemde eraan is dat ik wel gewoon online kan gamen en surfen met de ingebouwde browser.
Ik sta hier echt voor een raadsel en het rare eraan is vooral het feit als ik mijn PS3 even relog alles wel weer werkt tot het moment dat het zich weer voordoet.
Als ik mijn Playstation laat testen komt er als resultaat overal geslaagd op uit en ik ben aangesloten via een NAT2 verbinding (theoretisch het beste wat je kunt hebben).
Help!!
Ik zeg het nog maar eens:quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef JDizzle het volgende:
Lair komt bij mij binnen op dag 1.
Ook op neogaf staan er nu een paar foto's het werk echtquote:Op zondag 2 september 2007 21:05 schreef SToRM81 het volgende:
Hmm...het ziet er fake uit, maar als ik de posts zo lees op dat forum dan lijkt het toch echt te zijn.
Wel een erg coole feature![]()
Laat die jongen toch zijn eigen reviewer zijn..quote:Op zondag 2 september 2007 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zeg het nog maar eens:
Lair is a beautiful disaster.![]()
Just a warning, er zijn dan ook een hele hoop casual gamers die zich verder nooit verdiepen in een game voor ze hem kopen.quote:Op zondag 2 september 2007 21:14 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Laat die jongen toch zijn eigen reviewer zijn..
Er zijn zat games die als slecht zijn bestempeld, maar toch goed bij het publiek is bevallen.
Reviews zijn veel te cliché tegenwoordig. Ik lees ze dan ook niet meer. Ik zal de game zelf uitproberen, en mocht de sixaxis-besturing echt slecht zijn. Dan speel ik hem wel via de PSP met analoge besturing (mocht dat beter uitwerken). Ik wil best 60 euro neerleggen om de eerste PS3 spel op me PSP te spelen. Dat er vele mogen volgen.quote:Op zondag 2 september 2007 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 september 2007 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Lairquote:Op zondag 2 september 2007 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
gratis en lag free dankzij dedicated servers, en uitgebreidere games zoals Little big planet en warhawk in tegenstelling tot dat gare arcade meuk van XBL.Dus heb je nog eventuele tegenargumenten die je op tafel kunt gooien?quote:
quote:
Instabiele PSN netwerk, slechte support, veel foutcodes die voorkomen na een pack of store game launch refererend naar Warhawk/Resistance. Gratis is alles bij gezegd.. al hoewel online gamen op dit moment nog wel aardig gaat.quote:Op zondag 2 september 2007 23:48 schreef Dibble het volgende:
[..]
gratis en lag free dankzij dedicated servers, en uitgebreidere games zoals Little big planet en warhawk in tegenstelling tot dat gare arcade meuk van XBL.Dus heb je nog eventuele tegenargumenten die je op tafel kunt gooien?
Wat is er precies instabiel aan als ik vragen mag? Op welke punten wordt er slechte support gegeven?quote:Op maandag 3 september 2007 00:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Instabiele PSN netwerk, slechte support, veel foutcodes die voorkomen na een pack of store game launch refererend naar Warhawk/Resistance. Gratis is alles bij gezegd.. al hoewel online gamen op dit moment nog wel aardig gaat.
Ik speel GOW al sinds de dag dat ie uit is elke dag online, maar daarin heb je volkomen gelijk, host advantagequote:Op maandag 3 september 2007 00:47 schreef Dibble het volgende:
[..]
Wat is er precies instabiel aan als ik vragen mag? Op welke punten wordt er slechte support gegeven?
De punten die je opnoemt waren eerste paar weken van de PSN zo maar nu gaat alles volgens mij soepel en komt en IS zelfs XBL kwaliteit.
Om maar even niet te spreken over het onwijs grote hoeveelheid lag tijdens een potje GoW.
mondspoelen jij nu !quote:
1: Playstationstore die het wel of soms helemaal niet doet.quote:Op maandag 3 september 2007 00:47 schreef Dibble het volgende:
Wat is er precies instabiel aan als ik vragen mag?
Zodra je netwerk matig problemen ondervindt, zijn ze van geen huizen te bevinden..quote:Op welke punten wordt er slechte support gegeven?
Nope kijk maar op de Community boards van Playstation, duizenden mensen die klagen, en dat zijn alleen de mensen die op doe boards komen, geen twijfel over mogelijk dat het er meer zijn..quote:De punten die je opnoemt waren eerste paar weken van de PSN zo maar nu gaat alles volgens mij soepel en komt en IS zelfs XBL kwaliteit.
Ik moet zeggen dat sinds de problemen met mijn router de wereld uit zijn, alles hier perfect werktquote:
PSN is gewoon nog niet ok. Verre van zelfs. XBL voelt stabiel, vertrouwd en stevig aan. PSN niet. Snelheden zijn TE variabel, vaak niet werkende links op de Store, en inderdaad foutmeldingen.quote:Op maandag 3 september 2007 00:47 schreef Dibble het volgende:
[..]
Wat is er precies instabiel aan als ik vragen mag? Op welke punten wordt er slechte support gegeven?
De punten die je opnoemt waren eerste paar weken van de PSN zo maar nu gaat alles volgens mij soepel en komt en IS zelfs XBL kwaliteit.
Om maar even niet te spreken over het onwijs grote hoeveelheid lag tijdens een potje GoW.
Constante 20 Mbit/s, elk item, elk moment van de dag.quote:Op maandag 3 september 2007 15:49 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
PSN is gewoon nog niet ok. Verre van zelfs. XBL voelt stabiel, vertrouwd en stevig aan. PSN niet. Snelheden zijn TE variabel,
Nog nooit van gehoord, nog nooit meegemaakt ook.quote:vaak niet werkende links op de Store
Ligt vaker aan de gebruiker/router dan aan PSN.quote:en inderdaad foutmeldingen.
ik vind dat toch redelijk je eerder uitspraakquote:Lag tijdens gamen komt door users, niet de service aangezien games via XBL gewoon op 360's gehost worden.
tegenspreken.quote:stabiel, vertrouwd en stevig
Die helm was wel gaafquote:Op zondag 2 september 2007 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En ondertussen kreeg je wel een stijve van de packshot![]()
NASCAR is echt een regelrechte belediging voor je PS3quote:Op maandag 3 september 2007 14:11 schreef RAM_ het volgende:
Wat ziet die Nascar Demo er slecht uitzeg! En ik heb nog wel een 46 inch full HD tv.. maar Tiger woods ziet er wel weer gelikt uit.
Echt bedroevend die graphics...quote:Op maandag 3 september 2007 17:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
NASCAR is echt een regelrechte belediging voor je PS3
Bron: http://ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=6521quote:Maandag 03 september 2007 - Een paar dagen geleden kwam het nieuws dat Haze exclusief voor de PlayStation 3 zou gaan uitkomen. Vandaag is dit echter min of meer ontkend door Ubisoft in een interview met Spong. Een woordvoerder van Ubisoft vertelde namelijk dat voorlopig Haze alleen tot de Kerst exclusief voor de Playstation 3 is.
Wat daarna gebeurt is nog onduidelijk. Haze kan exclusief blijven, of de game kan ook nog gewoon op de PC en Xbox 360 uit gaan komen. Het is dus nog lang niet 100% zeker dat Haze nooit op de Xbox 360 gaat uitkomen. Wil je hem echter als eerste spelen, dan kan dat natuurlijk alleen op de PlayStation 3!
Quote:
"Basically at E3 it was announced that the game would be PS3 exclusive for Christmas. That's where we stand - other platforms have not been ruled out but nothing has been confirmed."
PSS en content =quote:Nieuwe content PlayStation Store bekend
Het semi-officiële blog Threespeech heeft weer wat nieuwe content voor de PlayStation Store bekend gemaakt, evenals wanneer we deze nieuwe content mogen verwachten.
De komende weken krijgen we drie nieuwe downloads voor de offroad racer MotorStorm. Op 6 september kunnen we de track Coyote Revenge downloaden. Op 13 september een nieuw setje voertuigen en op 27 september komt er nog een nieuwe set voertuigen uit. Of deze content allemaal gratis is, is nog niet bekend.
Wel gratis zijn de Making Of en Anime part 4 en 5 van Heavenly Sword, welke respectievelijk op 6 en 13 september zullen verschijnen. Op 6 september krijgen we dan ook nog een nieuwe trailer van Lair en op 13 september krijgen we een trailer van Loco Roco Cocoreccho en inFamous.
Of dit alle content voor de maand september is, of dat er ook nog enkele verassingen tussen zitten (demo's?) zal helaas nog moeten blijken.
Warhawk doet het dus enorm goed onlinequote:Warhawk Crowdedness Becoming an Issue For PS3 Owners?
Some Playstation 3 users across forums boards including Gamespot are reportedly having issues joining Warhawk online games because all the ranked games are constantly full and so are mostly all of the unranked ones. This means that most gamers spend an average of 15 minutes before you can join a game.
Het ziet er nog steeds niet uit.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik niet geloven hoe snel Tekken 6 progressie heeft geboekt zegDe screens van 2 maanden geleden zagen er absurd afgrijselijk uit
Maar dit....damn
En dit keer mét een online mode [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |