*iets mompelt over stront en een trechterquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:18 schreef purplerose het volgende:
Ja, als fok traag is kan het niet anders
Deze was eerst, en da's kennelijk de regel die geldtquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Welke.. Deze of [3FM # 231] Lets get our Freak on! 8-)
Zou idd maar alvast beginnen met veel te eten want de kans dat je in het huis terecht komt is denk ik best wel groot. Als Fok! een leuke actie wil starten dan moet het helemaal lukken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef MichielV het volgende:
Hm... als het aan jullie ligt wordt het dus honger lijden met kerst...?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ancilla kan natuurlijk ook wel in het glazen huis.
geen vrouwen, het gaat om de muziekquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ancilla kan natuurlijk ook wel in het glazen huis.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen vrouwen, het gaat om de muziek
Gerard en Michiel kunnen niet zo goed tegen vrouwenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ze kan vast wel wat muzikaals produceren.
Ancilla in laaaaange zwarte leren laarzen met ditto pakje het huis laten binnenkomen ........quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gerard en Michiel kunnen niet zo goed tegen vrouwen
Dat kun je hen niet aandoenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ancilla in laaaaange zwarte leren laarzen met ditto pakje het huis laten binnenkomen ........
Stenders - Ekdom en Veenstra.. dan heb je wel een mooi trio hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Veenstra MOET gewoon dat huis in inderdaad... Ekdom is ook verplicht
En zolang het niet een van de twee kneuzen Sander L en Coen S is zal het me verder jeuken wie nmr 3 is...
Al lijkt me Stenders ook wel leuk bij zo'n actie
Ik stel inderdaad voor dat we achter dr mailadres/whereabouts komenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die onbekende producer lijkt ook niet onaardig idd.
[afbeelding]
"hihihihi!"
*giechel*quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die onbekende producer lijkt ook niet onaardig idd.
[afbeelding]
"hihihihi!"
Zoek op 'stagaire producer 3fm' en wie weet heb je succesquote:
Ik denk dat Rabbering me op een bepaald moment ook begint te vervelen denk ik... Corton en Mackay liggen me ook qua muzieksmaak wel wat beterquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stenders - Ekdom en Veenstra.. dan heb je wel een mooi trio hoor.
Alternatief voor Stenders is dan waarschijnlijk Paul Rabbering, Eric Corton of Rudy Mackay?. Denk dat het dan Paul wordt.
heuh, grootste deel van de dag de radio uit gehad, gaan we weer glazen huizen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Veenstra MOET gewoon dat huis in inderdaad... Ekdom is ook verplicht
En zolang het niet een van de twee kneuzen Sander L en Coen S is zal het me verder jeuken wie nmr 3 is...
Al lijkt me Stenders ook wel leuk bij zo'n actie
ik heb nog steeds het idee dat Paul juist bij zoiets wel eens boven zichzelf zou kunnen uitgroeien, zoals Wouter van der Goes dat destijds ook deed.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Rabbering me op een bepaald moment ook begint te vervelen denk ik... Corton en Mackay liggen me ook qua muzieksmaak wel wat beter
Dat zijn hun programma's, zij moeten zich ook gewoon aan de playlist houdenquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Rabbering me op een bepaald moment ook begint te vervelen denk ik... Corton en Mackay liggen me ook qua muzieksmaak wel wat beter
Ja maar ze hebben natuurlijk wel zeggenschap over de requests die ze uitzoeken, je merkte vorig jaar echt wel verschil als Ekdom of Beelen draaiden of Sander L....quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zijn hun programma's, zij moeten zich ook gewoon aan de playlist houden
Ik denk dat dat behoorlijk meevalt (of tegenvalt dus )quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben natuurlijk wel zeggenschap over de requests die ze uitzoeken, je merkte vorig jaar echt wel verschil als Ekdom of Beelen draaiden of Sander L....
Rab graait er dan ongetwijfeld wel steeds die Faithless-requestes uitquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:13 schreef D.Rose het volgende:
Daarbij moeten ze in het huis requestjes draaien (nouja, voor zover dat er eerlijk aan toe gaat natuurlijk)
Dat bedoel ik dus, iedere DJ kiest toch een beetje de requests van zijn eigen smaak... doe mij dan maar de smaak van Ekdom, Veenstra, Stenders, Corton of Mackayquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Rab graait er dan ongetwijfeld wel steeds die Faithless-requestes uit.
Yup, helemaal mee eens.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, iedere DJ kiest toch een beetje de requests van zijn eigen smaak... doe mij dan maar de smaak van Ekdom, Veenstra, Stenders, Corton of Mackay
Echt niet dat de DJ's zelf mogen kiezen hoor, daar hebben ze andere mensen voor.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, iedere DJ kiest toch een beetje de requests van zijn eigen smaak... doe mij dan maar de smaak van Ekdom, Veenstra, Stenders, Corton of Mackay
Niet vaker dan 'normaal' gezien hun staat van dienstquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja! Echt ongelovelijk hoe vaak die groep dageljiks voorbij komt.
Truschtenquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:35 schreef D.Rose het volgende:
anyway, ik ga beginnen aan mijn eigen playlist, welterusten
Denk dat Paul wel een nuttige aanvulling is. Volgens mij is hij wel iemand die altijd wel wat heeft te vertellen. Qua muziek ligt Corton en Mackay mij ook veeel beter. Al is de dancemuziek van Paul niet verkeerd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:06 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Geen hyve van onze RabStagaire kunnen vinden.
Ik wilde net nog zeggen dat ik niets nieuws kan kopen bij mijn f1 team ondanks dat ik voor mijn doen veel punten hebquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:35 schreef D.Rose het volgende:
anyway, ik ga beginnen aan mijn eigen playlist, welterusten
Volgens mij zit die ernaast.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:02 schreef TheArt het volgende:
Volgens een bekende van mij is dit de onbekende producer: http://www.radiobitches.nl/bitches/de_bitches/kinie_van_oort/
En toch is het niet zo. Op de screenshot verder naar boven zie je achter de geluidsbox half nog iemand zitten, dát is Kinie en die is de vaste producer van RabRadio (en dat wisten we alquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij weet het nochthans vrij zeker, aangezien zij een collega was van zijn broertje.
Trustequote:
Mooi, weet ik dat ook weerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En toch is het niet zo. Op de screenshot verder naar boven zie je achter de geluidsbox half nog iemand zitten, dát is Kinie en die is de vaste producer van RabRadio (en dat wisten we al).
Degene die ernaast zit is echter nog onbekend.
Slijmerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:05 schreef DaMook het volgende:
Damn wat heeft Annemic een lekkere broek aan![]()
![]()
.
En truitje
Naja ze ziet er toch al top uit.
Ze is (nog) niet hier dus ik slijm nietquote:
* Sirolf stuurt een paar emmers naar DaMook om al het kwijl op te vangen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze is (nog) niet hier dus ik slijm niet
Maar damn heb je die broek gezien. Die zit echt heerlijk lekker dtrak
![]()
.
Ze ziet er echt goed uit![]()
.
Mwah dat is niet nodig hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf stuurt een paar emmers naar DaMook om al het kwijl op te vangen.![]()
Trustequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:35 schreef Sirolf het volgende:
Veel plezier in je eentje hier trouwens DaMook, want ik ga naar bed.
Jupquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:51 schreef Toad het volgende:
Ja leuk nummer! Was jij de kandidaat net?
Echt geljk (qua onderwerp' lopen we niet meer hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:03 schreef Toad het volgende:
Over SoKo - I'll kill her......
Annemiek, ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/220086quote:Jubileum voor Uruzgan.FM
(06-08-07) - Het is woensdag alweer een jaar geleden dat Generaal Dick Berlijn het startschot gaf voor Uruzgan.FM. Een verjaardag om te vieren!!!
Tijdens een extra lange, feestelijke uitzending komen veel ‘oude’ bekenden naar de jubileumstudio. Onder wie Commandant der Strijdkrachten generaal Dick Berlijn, die de verjaardagstaart zal aansnijden.
Bovendien wordt het eenjarig bestaan gevierd met een digitaal cadeau voor militairen.
Terugblikken en vooruitkijken
Tijdens een drie uur durende special (16.00-19.00 uur Nederlandse tijd) kijkt Annemieke (TROS) terug op het eerste radiojaar én op een jaar Nederlandse aanwezigheid in Zuid-Afghanistan.
Ook de toekomst van zowel de missie als de luisteraars komt aan bod. Verder is er tijdens de uitzending geregeld contact met de militairen die nu in Zuid-Afghanistan op missie zijn.
Cadeau
Uruzgan.FM geeft op z’n verjaardag zelf een digitaal cadeau weg. Aan de website www.uruzgan.fm wordt een YouTube-pagina toegevoegd, waarop de militairen en hun thuisfront zelf video’s voor elkaar kunnen uploaden.
Een toepassing, waardoor Nederland en Afghanistan weer een beetje dichter bij elkaar komen!
Je kunt ook eerst iets 'ouds' verkopen, dan heb je meer geldquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde net nog zeggen dat ik niets nieuws kan kopen bij mijn f1 team ondanks dat ik voor mijn doen veel punten heb.
Welke?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is een van de meest vreselijke platen van de afgelopen jaren.
[afbeelding]
Vrees niet, die komen vast ook nog wel langs vandaagquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja. Niet echt geweldig.
Al zijn er nummers die ik veel vreselijker vind.
Je meent het...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat is toch Kelly Bundy? Is ze nou zo veranderd of komt dat door de bek die ze trekt?
Yup, thats herquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat is toch Kelly Bundy? Is ze nou zo veranderd of komt dat door de bek die ze trekt?
Die hoor je idd erg weinig! Al zijn hun nog veel oudere hiphopplaatjes natuurlijk veel interessanter dan deze dance-hopquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:38 schreef Againzender het volgende:
Jungle Brothers, daar zal een laag stof op gelegen hebben
Ze hadden een trapje nodig om 'm van de plank te halen, zo hoog lag 'ie!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:38 schreef Againzender het volgende:
Jungle Brothers, daar zal een laag stof op gelegen hebben
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze hadden een trapje nodig om 'm van de plank te halen, zo hoog lag 'ie!![]()
Die hebben bij mij op school gezeten... geen meiden om zonder handschoenen aan te pakken, die lul je niet zomaar onder de tafelquote:
Ja, maar dan moeten ze binnen nu en een half uur wel fatsoenlijke webcams aanzettenquote:
Dat durft Stenders niet....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten ze binnen nu en een half uur wel fatsoenlijke webcams aanzetten
Dat vermoeden had ik al jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hebben bij mij op school gezeten... geen meiden om zonder handschoenen aan te pakken, die lul je niet zomaar onder de tafel
Stenders is inderdaad doodsbang voor de webcam. Het eerste wat 'ie doet als 'ie de studio binnenkomt is de webcam naar de gang zetten. Erg flauw...quote:
Toen de extra webcams nog werkten (die zijn al een paar weken offline) zag je gewoon dat hij live presenteerde. Ik geloof dus niet dat hij wat te verbergen heeft.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:54 schreef Impry het volgende:
Hij heeft misschien wel wat te verbergen... Dat hij net als Wouter van de Goes alles vooraf opneemt bijv, die draaide alleen geen webcam weg. (Dolf doet dit ook, maar dat is te begrijpen met dat soort gesprekken)
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik kan nu al niet wachten op RabRadio. Hopen dat die stagaire er weer is.
Mooie plaat! ik weet trouwens hoe ze heet...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:15 schreef Toad het volgende:
Nou jongens, mailen of smsen naar Rab. Of bellen.... dan kan je achter haar naam komen.
Bel je naar 3FM en neemt ze op:
"Hoi, met 3FM"
"Hoi met Toad, met wie spreek ik?"
"Met Kim van 3FM, Rabradio"
"O dan ben ik verkeerd verbonden"
"Oke, doeiw"
"Doeiwiej"
En dan hier posten dat ze Kim heet enzo.
Dus...
Liefs uit Londen!
Volgens mij had jij een tijdje geleden al de link naar die foto gepost, toch??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:20 schreef Toad het volgende:
O ja! Loes, das waar.
Ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij had jij een tijdje geleden al de link naar die foto gepost, toch??Ghosts - The World is Outside !
![]()
* -Hans- is ook vreselijk slecht in het onthouden van namen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:31 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja.Goed ben ik he in namen.
![]()
![]()
Volgens mij is ze best groot!
Plaat is al wel een tijdje uit, maar gaat absoluut niet vervelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:26 schreef Numbie het volgende:
Eensch!! Die mag best wat vaker gedraaid worden wat mij betreft![]()
![]()
Jeremy van Pearl Jam natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:00 schreef SilentChaos het volgende:
Moge
Tijd voor teringtubbies, tijd voor teringtubbies...
Sorry
Altijd bij die reclame van @ Home...
Ik vul't altijd aan met (at home) Drawing pictures...of mountain tops....
Wie weet welk nummer
Aan dat gebel met nietsvermoedende mensen heb ik altijd zo'n hekel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sander de Heer is soms zo niet grappig dat het weer grappig is
Jij ook al?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aan dat gebel met nietsvermoedende mensen heb ik altijd zo'n hekel.
"Hallo meneer Vizee, is Roos er ook?".
Heb je dvd nog ooit teruggevonden trouwens?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:06 schreef Glacier het volgende:
Avond
* Glacier gaat het eerste gedeelte van MetMichiel missen, aangezien hij moet gaan eten
Had Michiel vanmiddag nog ff een best interessant mailtje over spaarlampen en het klimaat gedropt..ben benieuwd of hij daar nog wat mee gaat doen
ga ik ook doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Maricha: Het was op het rtl4 nieuws. Mac or PC . org. Ik heb gestemd natuurlijk...
Mac!quote:
Vast wel....quote:
Mijn ideequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:40 schreef MichielV het volgende:
Ik vind Mac heel mooi hoor, maar onnodig duur en veel software die ik gebruik (vooral van die kleine progjes gemaakt door hobbyisten) is alleen voor PC gemaakt. Het is gewoon het meest gebruikt van de twee, dus voor mij het meest praktisch.
Daarnaast heb ik al weer een gezeik gehad met de iPod dat ie sommige MP3'tjes ineens niet meer 'zag', terwijl de pc ze zonder problemen afspeelde. Beetje snobistisch gedrag van die Apple-hardware :-)
eejjjjjjjjquote:Goedenavond trouwens!
Jij kiest voor appels, ik voor HELE KOELKASTEN, ik zeg PC!quote:
Ja, dat heb ik wel met meer technische dingen, apparatuur die een eigen wil krijgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:40 schreef MichielV het volgende:
Ik vind Mac heel mooi hoor, maar onnodig duur en veel software die ik gebruik (vooral van die kleine progjes gemaakt door hobbyisten) is alleen voor PC gemaakt. Het is gewoon het meest gebruikt van de twee, dus voor mij het meest praktisch.
Daarnaast heb ik al weer een gezeik gehad met de iPod dat ie sommige MP3'tjes ineens niet meer 'zag', terwijl de pc ze zonder problemen afspeelde. Beetje snobistisch gedrag van die Apple-hardware :-)
Goedenavond trouwens!
Ben ik benieuwd hoe een Peugeot smaaktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij zit Michiel nu de hele menukaart van de NPS-kantine op te noemen...
Hebben ze een Franse keuken daar dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij zit Michiel nu de hele menukaart van de NPS-kantine op te noemen...
Aardbei!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beetje jammer dat niet duidelijk werd wát voor jam er nou op die croissant zat. Aardbeien of abrikoos, dat is natuurlijk een wereld van verschil.
Ook weer de inmiddels vertrouwde mix van diverse talen door elkaar heen. 't begint met Frans, dan is het ineens Engels om vervolgens weer bruut te switchen naar een andere taal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vond hem ook weer ouderwets meesterlijk.![]()
Ohja, je ging standuppen, valt te merken!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:56 schreef MichielV het volgende:
Jullie draven door, and I'm lovin' it (over Mac gesproken :-))
PR!quote:
Maarrrrrrr, als je via internet luisterd, waar ben je dan de FM-radio functie voor nodig?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:25 schreef Sirolf het volgende:
HelloGoodbye! [afbeelding]
* Sirolf is aan het kijken voor een TV-kaart (mét FM-radio functie natuurlijk)
Goed gezien!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maarrrrrrr, als je via internet luisterd, waar ben je dan de FM-radio functie voor nodig?
Wat een bagger inderdaad. You're beautiful bla bla bla. Bout plaat.quote:
Michiel gaat stofzuigen.quote:
Nee, die ene die daartussen zit, met volgens mij die micha barton in het clipjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een bagger inderdaad. You're beautiful bla bla bla. Bout plaat.hoor dan toch liever 1973..
Wisemen? die vind ik zelf wel okay, maar die heb ik volgens mij vandaag nog gehoord tijdens de Arbeidsvitaminen??? Maar YOU'RE BEAUTIFUL is erg, maar wat te denken van Goodbye My Lover.. dat is toch wel een van de vreselijkste zeikplaten van de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee, die ene die daartussen zit, met volgens mij die micha barton in het clipje
Ik neem soms nog weleens wat op, en de kwaliteit van sommige webradio-streams is ook niet echt goed te noemen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maarrrrrrr, als je via internet luisterd, waar ben je dan de FM-radio functie voor nodig?
Ow, is dit alweer single nr 4, dan bedoel ik idd die wiseman en niet die goodbye my loverquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wisemen? die vind ik zelf wel okay, maar die heb ik volgens mij vandaag nog gehoord tijdens de Arbeidsvitaminen??? Maar YOU'RE BEAUTIFUL is erg, maar wat te denken van Goodbye My Lover.. dat is toch wel een van de vreselijkste zeikplaten van de afgelopen jaren.
FOK!ken 'MetMichiel'quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Michiel gaat stofzuigen.
Het fijne van 'MetMichiel', is dat je er alles voor kunt zetten
Schoonmaken 'MetMichiel'
Stofzuigen 'MetMichiel'
Ramenlappen 'MetMichiel'
3FM luisteren 'MetMichiel'![]()
Hoi Michielquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:40 schreef MichielV het volgende:
Goedenavond trouwens!
Ik stem niet, maar mijn voorkeur gaat naar LPquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:45 schreef Glacier het volgende:
Ah, de singlestrijd..ik stem voor de nieuwe, vette single van Linkin Park
Je kunt ook in gedachten stemmenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik stem niet, maar mijn voorkeur gaat naar LP
Ik kan niet kiezen Pete vind ik ook goed. Maar toch meer in de stemming voor LinkinPark!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:45 schreef Glacier het volgende:
Ah, de singlestrijd..ik stem voor de nieuwe, vette single van Linkin Park
Michiel was er inderdaad eerder mee. Vroeger had 'ie ze al met z'n vorige producer (Rinse) en da's toch al een jaartje of 3 geleden, sinds 2005.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:47 schreef Feivel1 het volgende:
Michiel's contactwegen jingles doen me errug denken aan MissHobje.. :|
MARTIJN_AR, JATTERD
But it's mequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:47 schreef Feivel1 het volgende:
Michiel's contactwegen jingles doen me errug denken aan MissHobje.. :|
Wat grappig..ik dacht altijd dat FOK!Radio eerder was..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:58 schreef Sirolf het volgende:
Michiel was er inderdaad eerder mee. Vroeger had 'ie ze al met z'n vorige producer (Rinse) en da's toch al een jaartje of 3 geleden, sinds 2005.
Die plaat is zoooo vet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Editors - Munich![]()
de gitaar in de plaat is zoooo vet!
Of Electric Avenuequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die plaat is zoooo vet!
Doen we "Sunrise Avenue - Fairytale" gone bad ook nog draaien![]()
Nee hoor, dat is Annemieke.... Ben alleen soms stem in MetMichielquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dus je bent samen met Edwin "The Voice" van 3FM?
Maricha is de voice van MetMichiel. Annemieke is de vrouwelijke voice van 3FM.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Edwin Diergaarde en Annemieke Schollaardt zijn de algemene stemmen van 3FM. Maricha heeft enkel wat jingles voor MetMichiel (en wat andere NPS-programma's) ingesproken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Lucky man is anders wel een ongelofelijk geil nummer. Het meerendeel, waaronder Bittersweet symphony, is inderdaad niet veel aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:14 schreef D.Rose het volgende:
The Verve, highly overrated
Richard Ashcroft vind ik trouwens wel een aardige zanger. Solo niet echt succesvol, dacht ik. Ken eigenlijk alleen maar A Song for The Lovers, maar dat is dan ook wel een juweeltje. Helaas net geen Megahit geworden want Racoon(?)had net een nieuwe plaat uitgebracht en die werd toen Megahit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:14 schreef D.Rose het volgende:
The Verve, highly overrated
Ik noem dit niet echt rustig hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het rustige nummers-blokje is weer aangebroken.
Oké, weer wat geleerd vandaag!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is Annemieke.... Ben alleen soms stem in MetMichiel
Nu nog SOAD - Chop Suey en Slipknot - Wait and Bleed en dan is de cirkel weer rond.quote:
ow, rustige beginnetjes-nummers bedoelde jequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu niet meer nee, maar het begin van My Chemical Romance is toch best rustig.
65 KB/s ? dat schiet niet echt op..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:31 schreef D.Rose het volgende:
65 KB/s
Noog even en ik kan film kijken
Voor die film welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
65 KB/s ? dat schiet niet echt op..
Gebruik denk ik een ander programma voor het downloaden want ik trek met dit ' simpele ' ADSL lijntje vaakquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
Voor die film wel
Niet dat het vaak veel sneller gaat
Torrents zeker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voor die film wel
Niet dat het vaak veel sneller gaat
welk programma dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gebruik denk ik een ander programma voor het downloaden want ik trek met dit ' simpele ' ADSL lijntje vaak
280 / 300 KB/s.![]()
Welke film btw?![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |