*iets mompelt over stront en een trechterquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:18 schreef purplerose het volgende:
Ja, als fok traag is kan het niet anders
Deze was eerst, en da's kennelijk de regel die geldtquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Welke.. Deze of [3FM # 231] Lets get our Freak on! 8-)
Zou idd maar alvast beginnen met veel te eten want de kans dat je in het huis terecht komt is denk ik best wel groot. Als Fok! een leuke actie wil starten dan moet het helemaal lukken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef MichielV het volgende:
Hm... als het aan jullie ligt wordt het dus honger lijden met kerst...?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ancilla kan natuurlijk ook wel in het glazen huis.
geen vrouwen, het gaat om de muziekquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ancilla kan natuurlijk ook wel in het glazen huis.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen vrouwen, het gaat om de muziek
Gerard en Michiel kunnen niet zo goed tegen vrouwenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ze kan vast wel wat muzikaals produceren.
Ancilla in laaaaange zwarte leren laarzen met ditto pakje het huis laten binnenkomen ........quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gerard en Michiel kunnen niet zo goed tegen vrouwen
Dat kun je hen niet aandoenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ancilla in laaaaange zwarte leren laarzen met ditto pakje het huis laten binnenkomen ........
Stenders - Ekdom en Veenstra.. dan heb je wel een mooi trio hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Veenstra MOET gewoon dat huis in inderdaad... Ekdom is ook verplicht
En zolang het niet een van de twee kneuzen Sander L en Coen S is zal het me verder jeuken wie nmr 3 is...
Al lijkt me Stenders ook wel leuk bij zo'n actie
Ik stel inderdaad voor dat we achter dr mailadres/whereabouts komenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die onbekende producer lijkt ook niet onaardig idd.
[afbeelding]
"hihihihi!"
*giechel*quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die onbekende producer lijkt ook niet onaardig idd.
[afbeelding]
"hihihihi!"
Zoek op 'stagaire producer 3fm' en wie weet heb je succesquote:
Ik denk dat Rabbering me op een bepaald moment ook begint te vervelen denk ik... Corton en Mackay liggen me ook qua muzieksmaak wel wat beterquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stenders - Ekdom en Veenstra.. dan heb je wel een mooi trio hoor.
Alternatief voor Stenders is dan waarschijnlijk Paul Rabbering, Eric Corton of Rudy Mackay?. Denk dat het dan Paul wordt.
heuh, grootste deel van de dag de radio uit gehad, gaan we weer glazen huizen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Veenstra MOET gewoon dat huis in inderdaad... Ekdom is ook verplicht
En zolang het niet een van de twee kneuzen Sander L en Coen S is zal het me verder jeuken wie nmr 3 is...
Al lijkt me Stenders ook wel leuk bij zo'n actie
ik heb nog steeds het idee dat Paul juist bij zoiets wel eens boven zichzelf zou kunnen uitgroeien, zoals Wouter van der Goes dat destijds ook deed.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Rabbering me op een bepaald moment ook begint te vervelen denk ik... Corton en Mackay liggen me ook qua muzieksmaak wel wat beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |