Laten we 'm daar maar aan gaan houden!quote:Op zondag 10 december 2006 14:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als jij nou nog effe een jaar bij 3FM blijft hangen zetten we volgend jaar gewoon een actie op.
Volgens mij ga ik dan een weekje webradio (en onderweg iets als Q-Music) luisteren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Als de combi Coen en Sander L het huis in gaat dan word ik echt gek denk ik... krijg ik hele rare kerstgedachtes van zoals uithongeren of kruisigen....
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:28 schreef Maricha het volgende:
een plaat starten.... als het goed is kan ik dat, want heb tijdens de Noordpool uitzendingen een snel-cursus gehad voor dergelijke gevallen....
Aaah wat lief! maar je had ook natuurlijk de show kunnen overnemen en alleen maar je ' eigen ' muziek kunnen gaan draaien!quote:En daarna Michiel bevrijden
Na een bepaalde tijd stilte start er volgens mij automatisch een noodband met muziek. Het blijft dus niet voor erg lange tijd stil.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar als je die cursus niet zou hebben gehad dan had je het niet geweten? Stel dat de boel ineens stopt en Michiel is even weg dan moet de regiekamer (dat heet toch zo??) ingrijpen?
Of non-stop The Feeling en Mika.quote:[..]
Aaah wat lief! maar je had ook natuurlijk de show kunnen overnemen en alleen maar je ' eigen ' muziek kunnen gaan draaien!uuhhm, een uur Queen-only zou trouwens niet verkeerd zijn.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:29 schreef MutZ het volgende:
Ja, door de schittering van de zon was de zweefvlieger niet gezien... De F16's vlogen in gebied waar ze op dat moment niet hoorden te zijn is uit onderzoek gebleken... Maar daarom vliegen we tegenwoordig wel met transponders... Heb overigens wel eens een kist gezien die in elkaar zat na een dodelijk ongeval (op Hilversum), daar word je idd niet vrolijk van...
Sta denk ik toch liever met beide benen op de grond.quote:Maar wat trekt je niet aan het zweefvliegen?
Dan heb je keuze uit Annemieke of Barbara. Wie zou je kiezen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:40 schreef purplerose het volgende:
ik vind dat er dit keer ook een chick in moet zitten
In het ergste geval, als er echt niets anders kan, dan schuif ik de microfoon open, maar dat is het laatste wat ik zou doen, denk ik....quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar als je die cursus niet zou hebben gehad dan had je het niet geweten? Stel dat de boel ineens stopt en Michiel is even weg dan moet de regiekamer (dat heet toch zo??) ingrijpen?
[..]
Aaah wat lief! maar je had ook natuurlijk de show kunnen overnemen en alleen maar je ' eigen ' muziek kunnen gaan draaien!uuhhm, een uur Queen-only zou trouwens niet verkeerd zijn.
Dat is wel een geruststelling.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:37 schreef Sirolf het volgende:
Na een bepaalde tijd stilte start er volgens mij automatisch een noodband met muziek. Het blijft dus niet voor erg lange tijd stil.
Jaquote:Of non-stop The Feeling en Mika.
Si, jij bent iig unaniem gekozenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef MichielV het volgende:
Hm... als het aan jullie ligt wordt het dus honger lijden met kerst...?
Moeten ze wel eerst een koffiebekertje gaan zoeken natuurlijk...quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel een geruststelling.ws. hoor je van die sneeuwstorm geluiden zoals ook het geval was tijdens Noordpool FM. Of iets in de trend van: Hilversum 3 hier, blijf aan uw toestel lieve luisteraars.
Tsja... het lijkt er wel op inderdaad...quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef MichielV het volgende:
Daarom gun ik Gerard dit jaar een jaartje vrijquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef MichielV het volgende:
Laat me dan op z'n minst samen met Gerard gaan!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daarom gun ik Gerard dit jaar een jaartje vrij
Slaapzequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:39 schreef MutZ het volgende:
Maar goed, ik ga pitten
Half 6 weer de wekker
Transponders zijn idd naar aanleiding van dat ongeluk ingevoerd, best veel kritiek op geweest, want het zijn onwijs dure dingen en als zweefvliegers onderling heb je er niets aan... Je doet alles op zicht... Alleen omdat iemand van buitenaf een fout maakte, moet iedereen nu zo'n ding gebruiken... En dan nog... Als zweefvliegertje ben je behoorlijk weerloos tegen zo'n F16... De meeste zweefvliegers dragen niet eens een parachute als ze vliegen... (ik toevallig wel, maar dat komt omdat ik anders te licht ben)quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oef, dat lijkt mij een vreselijk gezicht.. Oja, transponders hadden ze toen geloof ik niet.
[..]
Sta denk ik toch liever met beide benen op de grond.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:41 schreef Maricha het volgende:
In het ergste geval, als er echt niets anders kan, dan schuif ik de microfoon open, maar dat is het laatste wat ik zou doen, denk ik....
En in principe zou een technicus altijd aanwezig moeten zijn.......
Wat zeg je nou...!quote:En ik zou zeker geen Queen-uur gaan draaien....echt niet!
Annemiekequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb je keuze uit Annemieke of Barbara. Wie zou je kiezen?
Laten we er een poll-etje tegenaan gooienquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:45 schreef MichielV het volgende:
[..]
Laat me dan op z'n minst samen met Gerard gaan!
Uiteraardquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef MichielV het volgende:
Ow, nou, vooruit dan maar. Als jij Gerard graag ziet honger lijdenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:45 schreef MichielV het volgende:
[..]
Laat me dan op z'n minst samen met Gerard gaan!
Toen wist ik nog niet wie dat wasquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Ik kwam toevallig net een oude afbeelding tegen op m'n harddisk (van december vorig jaar)...![]()
[afbeelding]
Ik zie het al helemaal zittenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ow, nou, vooruit dan maar. Als jij Gerard graag ziet honger lijden![]()
Doen we Domien erbij, hebben we een week Ekstra Weekend
Geen vrouwen op de radioquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:52 schreef purplerose het volgende:
Annemieke past denk het beste bij Veenstra en Ekdom
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:47 schreef MutZ het volgende:
Transponders zijn idd naar aanleiding van dat ongeluk ingevoerd, best veel kritiek op geweest, want het zijn onwijs dure dingen en als zweefvliegers onderling heb je er niets aan... Je doet alles op zicht... Alleen omdat iemand van buitenaf een fout maakte, moet iedereen nu zo'n ding gebruiken... En dan nog... Als zweefvliegertje ben je behoorlijk weerloos tegen zo'n F16... De meeste zweefvliegers dragen niet eens een parachute als ze vliegen... (ik toevallig wel, maar dat komt omdat ik anders te licht ben)
Als je maar een parachute hebt dan wil ik er wel eens over denken, want ik geloof best dat het heel mooi is. Zeker omdat het zo stil is.quote:Zweefvliegen is btw helemaal niet eng oid... Bovenin vlieg je namelijk gewoon met een kilometertje of 80 rond en het enige wat je hoort is de wind... Verder is het gewoon pure stilte... Echt genieten... Net als het genieten is van het uitzicht... Je kunt heel ver kijken en het geeft gewoon een enorme kick om oog in oog te vliegen met een buizerd... Of om het voor elkaar te krijgen de wolken bijna in te vliegen... Zo onwijs mooi is het zweefvliegen...
Veenstra, Ekdom en Annemiekequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef MichielV het volgende:
Ja, was gaaf om die ook gelijk live te zien met pearl jamquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prachtig liedje, echt mooi.![]()
Trusten MutZ
Dat zei ik toch al!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veenstra, Ekdom en Annemieke.
Besloten. Klaar. Reserveer dat glazen huis maar.
Misschien wilquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:04 schreef Feivel1 het volgende:
Ik denk niet dat Veenstra en Annemieke er inzitten, ik denk Giel, en nog iemand waarvan ik de naam ff kwijt ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |