Nooit geweten dat je met een zweefvliegtuig ook loopings kan maken, maar dat lijkt mij vreselijk heftig.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:36 schreef MutZ het volgende:
Aanvliegen voor een looping of iets anders geinigs doe ik over het algemeen met een kilometertje of 160 per uur...
Normale vliegsnelheden rond de 80/85 km/u, op die manier verlies je zo min mogelijk hoogte en blijf je dus zo lang mogelijk boven... Minimale snelheid ligt op een 70 km/u, landingssnelheid op 90 km/u, met harde wind land je met 110 km/u...
Ken alleen Wicked Soul, maar die is dan ook wel erg fijn om te horen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:37 schreef MutZ het volgende:
Ik vind dat hele album van Kubb geweldig... Juist dit weekend weer eens geluisterd
Da's niet dezelfde hoor, is een andere kat.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef TheVulture het volgende:
He Sirolf... deze user heeft dezelfde usericon als jij
http://forum.fok.nl/user/history/30302
Geweldig album iddquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:37 schreef MutZ het volgende:
Ik vind dat hele album van Kubb geweldig... Juist dit weekend weer eens geluisterd
Oh ok, ja ik ben niet zo'n poesenkennerquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's niet dezelfde hoor, is een andere kat.
Maar er zijn er nog wel meer hier op FOK! Ik gok een stuk of 4.
Ohja, ik moet de komende dagen nog ff de Perry Sport overvallen..quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:09 schreef MutZ het volgende:
Zoiets?
[afbeelding]
Halfords of Perrysport hebben ze o.a.
Die zijn er wel errug vroeg bij!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Oeh, de MoveYourAss playlist voor de uitzending van morgen staat online. En hij is fijn!
o.a. Modest Mouse - Dashboard staat weer op de playlist.![]()
Roel_Jewel, wat doe jij op het account van -Hans-?quote:En ook Joss Stone!![]()
quote:
Shit, betrapt!quote:Roel_Jewel, wat doe jij op het account van -Hans-?![]()
![]()
De site is al een jaar in progress, al kreeg ik een heeele tijd terug een mail dat ze bezig waren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Silkstone, wanneer komen die eens met een nieuwe cd... die eerste cd was echt
Binnen de club hebben we 1 kist die geschikt is voor aerobatics, maar met alle kisten kun je wel simpele dingen uithalen zoals hoge bochten en loopings... De boel overtrekken blijft ook altijd leuk (snelheid uit de kist laten lopen zodat je als een blok beton uit de lucht valt omdat je lift (=opwaardse kracht) wegvalt...quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je met een zweefvliegtuig ook loopings kan maken, maar dat lijkt mij vreselijk heftig.Hoge snelheden trouwens.
Ik zit al een tijdje te wachten op de nieuwe CD van The Feeling, maar ik hoorde enige tijd terug dat ze de studio in zijn gedoken om een nieuw album op te nemen. Dat komt dus wel goed.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Silkstone, wanneer komen die eens met een nieuwe cd... die eerste cd was echt
Zo zit ik al een jaar te wachten op de nieuwe Audio Bullys (als die nog komt) en ben ik erg benieuwd naar de nieuwe Manu Chao en Foo Fightersquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje te wachten op de nieuwe CD van The Feeling, maar ik hoorde enige tijd terug dat ze de studio in zijn gedoken om een nieuw album op te nemen. Dat komt dus wel goed.
Heb je nou nou nog niet genoeg van Tokyo Hotel?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Zo, mijn request voor vandaag is alvast de deur uit. Het is een DEUTSCHE SCHALLPLATTE geworden.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb je nou nou nog niet genoeg van Tokyo Hotel?
Vermeld je die ook zo enthousiast als je een keer niet bovenaan staat...?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:12 schreef D.Rose het volgende:
F1 puntjes
D.Rose 2363
rubbereend 1654
ChatGirl 1542
DaMook 996
Jaquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vermeld je die ook zo enthousiast als je een keer niet bovenaan staat...?
Het is inderdaad een cover, van Matthew Wilder (zelfde titel).quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is dat een cover van mijn request van vorige week?
Ik heb bij deze mijn request van vorige week herhaaldquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is inderdaad een cover, van Matthew Wilder (zelfde titel).
Nou, het klinkt allemaal reuze spannend maar het is denk ik niets voor mij.. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik het altijd wel kicken vind om in een standaard vliegtuig te zitten. Geloof dat hier in het Noorden wel eens wat van die zweefvliegers zijn gecrasht omdat er een F16 tegenaan was gevlogen. Niet echt fijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:07 schreef MutZ het volgende:
Binnen de club hebben we 1 kist die geschikt is voor aerobatics, maar met alle kisten kun je wel simpele dingen uithalen zoals hoge bochten en loopings... De boel overtrekken blijft ook altijd leuk (snelheid uit de kist laten lopen zodat je als een blok beton uit de lucht valt omdat je lift (=opwaardse kracht) wegvalt...
In de lucht heb je dat helemaal niet zo heel erg door, want je hebt veel minder referenties om je aan vast te houden op het gebied van snelheid... En je moet je natuurlijk bedenken dat het niet allemaal voorwaardse snelheid is, maar een ook deel neerwaardse...
Die nieuwe Xavier Rudd is trouwens ook wel okay.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb bij deze mijn request van vorige week herhaald
Nieuwe platen? Zeg, het is request-uur hequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die nieuwe Xavier Rudd is trouwens ook wel okay.
Net als Fiction Plane-album en Kula Shaker.
I know, dit ff tussendoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nieuwe platen? Zeg, het is request-uur he
Oh, nou vooruit, dan mag hetquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
I know, dit ff tussendoor [afbeelding].
Veenstra, Ekdom en Giel lijkt me wel een leuke combiquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Over Serious Request gesproken... zou er dit jaar weer een stemronde zijn? En zo ja, op wie zou jij dan stemmen?
Ik zou stemmen op Veenstra, Ekdom en als derde voor Coen of Paul.
Veenstra, Ekdom en Paul voor mij. Als het bij de dagprogrammering blijft. Anders mag Annemieke er van mij wel inquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Over Serious Request gesproken... zou er dit jaar weer een stemronde zijn? En zo ja, op wie zou jij dan stemmen?
Dat zie ik tegen die tijd welquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Ik dacht al ergens gehoord te hebben (in een interview met Gerard op RTV Utrecht) dat Giel er dit jaar niet in zal gaan, omdat hij er al 3 jaar achter elkaar in zit.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:26 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Veenstra, Ekdom en Giel lijkt me wel een leuke combi
Wie zou je dan op dit moment kiezen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zie ik tegen die tijd wel
Mijn mening over verschillende DJ's pas ik weleens aan
Heb Annemieke een paar keer in de ochtend gehoord en dat klinkt dus wel erg OK ! Bij veel vrouwelijke jocks irriteer ik mij redelijk snel aan het stemgeluid, maar dat heb ik bij haar niet. Van mij mag ze wel eens wat vaker overdag invallen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:26 schreef TheArt het volgende:
Veenstra, Ekdom en Paul voor mij. Als het bij de dagprogrammering blijft. Anders mag Annemieke er van mij wel in![]()
een plaat starten.... als het goed is kan ik dat, want heb tijdens de Noordpool uitzendingen een snel-cursus gehad voor dergelijke gevallen....quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Maricha stel je eens voor de regiekamer is leeg, Michiel zit opgesloten op het toilet en er is niemand in de buurt die kan helpen (naja, misschien de schoonmaker.) Er staat een plaat op die nog 10 seconden bezig is en vervolgens is het de bedoeling dat er on-air gegaan wordt. Wat doe je??![]()
Royksopp - What Else Is There (Thin White Duke Mix)![]()
Ja, door de schittering van de zon was de zweefvlieger niet gezien... De F16's vlogen in gebied waar ze op dat moment niet hoorden te zijn is uit onderzoek gebleken... Maar daarom vliegen we tegenwoordig wel met transponders... Heb overigens wel eens een kist gezien die in elkaar zat na een dodelijk ongeval (op Hilversum), daar word je idd niet vrolijk van...quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, het klinkt allemaal reuze spannend maar het is denk ik niets voor mij.. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik het altijd wel kicken vind om in een standaard vliegtuig te zitten. Geloof dat hier in het Noorden wel eens wat van die zweefvliegers zijn gecrasht omdat er een F16 tegenaan was gevlogen. Niet echt fijn.![]()
Ekdom en Veenstra sowieso... derde mag van mij wel Stenders zijnquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Hij zou er volgens mij ook niet zoveel zin meer in hebben. Maar dan Paul ipv Giel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht al ergens gehoord te hebben (in een interview met Gerard op RTV Utrecht) dat Giel er dit jaar niet in zal gaan, omdat hij er al 3 jaar achter elkaar in zit.
[..]
Wie zou je dan op dit moment kiezen?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zijn er wel errug vroeg bij!
[..]
Roel_Jewel, wat doe jij op het account van -Hans-?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |