Dat komt meer omdat de kermis alleen maar paupervolk aantrektquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen liefhebber van kermissen. Nu is er ook weer zomerkermis in Zwolle. Mijden die zooi.
Het kan me niet hoog/ snel/ appart genoeg gaan.Mijn dagelijks leven zit niet echt vol met spanning. Dus schijnbaar moet ik het elders zoeken. Ik vind het heerlijk...quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Het deed je niet veel? Man, als ik het filmpje zie breekt mij het angstzweet al uit. Al zou dat ook deels kunnen komen door de temperatuur hier.![]()
Nee, een leuk smsje lezenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Maricha, pak jij die even op."
Nou, bedankt!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, wat zie je er weer leuk uit vandaag, Maricha..
Check anders RadioFreak eventjes, daar staat al een sneak preview. Wat je in het fragment niet hoort zijn de items, maar gelukkig is er nog de podcast.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:36 schreef Sirolf het volgende:
Die moet ik zometeen dan maar even gaan beluisteren (even na 20 uur dus). Zat net nog te eten.
Zou leuk zijn als het aanslaat!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:41 schreef MichielV het volgende:
Geldt voor mij ook hoor -- het is toch nieuw en anders. Hopelijk over een paar weken niet meer weg te denken!
Dat Youtube-filmpje had ik al eens gezien. Zal straks de podcast er wel even bij gaan trekken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Check anders RadioFreak eventjes, daar staat al een sneak preview. Wat je in het fragment niet hoort zijn de items, maar gelukkig is er nog de podcast.![]()
[..]
Zou leuk zijn als het aanslaat!![]()
ja...maar de ster en nieuws wachten niet....quote:
Plannen, mensen, plannenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja...maar de ster en nieuws wachten niet....
Helaas niet :pquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja...maar de ster en nieuws wachten niet....
quote:
Zoiets?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:02 schreef D.Rose het volgende:
iemand een idee waar je campingstoeltjes van een redelijke kwaliteit kunt kopen?
Wat bedoel je?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:01 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dan gaat het daarvoor gewoon iets te langszaam ofzo?
Over het algemeen heb ik met geen van bovenstaande dingen veel moeite... In een zweefvliegtuig dan wel hèquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Breakdancer is voor mij al de max hoor, en ook daar stap ik niet heel snel in.. Iemand op die Youtube site schrijft dat de Booster 125 km/pu haalt, 55 meter hoog is en meer dan 4 g haalt !! Damn, daar wil je dan toch echt niet inzitten.
Zoeits jaquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
Halfords of Perrysport hebben ze o.a.
Op de site van Halfords staan ze iig niet, maar ik heb ze daar wel gekochtquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zoeits ja
Had al op Perrysport/site gekeken, maar daar stond niets op
*ff bij Halfords gaat kijken
Er zal vast wel ergens een kampeerwinkel bij je in de buurt zijn. Daar hebben ze die dingen sowieso.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:02 schreef D.Rose het volgende:
iemand een idee waar je campingstoeltjes van een redelijke kwaliteit kunt kopen?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Chasing Cars, het blijft een juweeltje van een plaat
Klopt, maar ook op hun site kan ik ze niet vindenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zal vast wel ergens een kampeerwinkel bij je in de buurt zijn. Daar hebben ze die dingen sowieso.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:11 schreef MutZ het volgende:
Over het algemeen heb ik met geen van bovenstaande dingen veel moeite... In een zweefvliegtuig dan wel hè
Tja, dan moet ik wellicht irl naar toequote:Op maandag 6 augustus 2007 20:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Op de site van Halfords staan ze iig niet, maar ik heb ze daar wel gekochten de laatste keer dat ik bij Perry was, hadden ze ze daar ook...
Zijn ze bij SBS niet echt goed in.. Heb je het een beetje meegekregen dat de James Bond klassieker You Only Live Twice bruut is afgebroken door een Belspelletjes programma? Vervolgens mailen mensen naar SBS en dan krijgen ze een standaard reply terug in de trant van: " het was de schuld van de computer "... tsja, zo ken ik er ook nog wel een paar.quote:
Aanvliegen voor een looping of iets anders geinigs doe ik over het algemeen met een kilometertje of 160 per uur...quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]maaruh, hoe hard kan je gaan met een zweefvliegtuig?
Ik vind dat hele album van Kubb geweldig... Juist dit weekend weer eens geluisterdquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zijn ze bij SBS niet echt goed in.. Heb je het een beetje meegekregen dat de James Bond klassieker You Only Live Twice bruut is afgebroken door een Belspelletjes programma? Vervolgens mailen mensen naar SBS en dan krijgen ze een std. reply terug in de trant van: " het was de schuld van de computer "... tsja, zo ken ik er ook nog wel een paar.
Ooohh dit is fijn: kubb - wicked soul![]()
![]()
Vooral het hoge meezing gedeelte " my wicked souuuuul " is heerlijk.
Ik vond ze op Pinkpop vorig jaar (of twee jaar geledenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vind dat hele album van Kubb geweldig... Juist dit weekend weer eens geluisterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |