Ik stem niet, maar mijn voorkeur gaat naar LPquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:45 schreef Glacier het volgende:
Ah, de singlestrijd..ik stem voor de nieuwe, vette single van Linkin Park
Je kunt ook in gedachten stemmenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik stem niet, maar mijn voorkeur gaat naar LP
Ik kan niet kiezen Pete vind ik ook goed. Maar toch meer in de stemming voor LinkinPark!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:45 schreef Glacier het volgende:
Ah, de singlestrijd..ik stem voor de nieuwe, vette single van Linkin Park
Michiel was er inderdaad eerder mee. Vroeger had 'ie ze al met z'n vorige producer (Rinse) en da's toch al een jaartje of 3 geleden, sinds 2005.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:47 schreef Feivel1 het volgende:
Michiel's contactwegen jingles doen me errug denken aan MissHobje.. :|
MARTIJN_AR, JATTERD
But it's mequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:47 schreef Feivel1 het volgende:
Michiel's contactwegen jingles doen me errug denken aan MissHobje.. :|
Wat grappig..ik dacht altijd dat FOK!Radio eerder was..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:58 schreef Sirolf het volgende:
Michiel was er inderdaad eerder mee. Vroeger had 'ie ze al met z'n vorige producer (Rinse) en da's toch al een jaartje of 3 geleden, sinds 2005.
Die plaat is zoooo vet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Editors - Munich![]()
de gitaar in de plaat is zoooo vet!
Of Electric Avenuequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die plaat is zoooo vet!
Doen we "Sunrise Avenue - Fairytale" gone bad ook nog draaien![]()
Nee hoor, dat is Annemieke.... Ben alleen soms stem in MetMichielquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dus je bent samen met Edwin "The Voice" van 3FM?
Maricha is de voice van MetMichiel. Annemieke is de vrouwelijke voice van 3FM.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Edwin Diergaarde en Annemieke Schollaardt zijn de algemene stemmen van 3FM. Maricha heeft enkel wat jingles voor MetMichiel (en wat andere NPS-programma's) ingesproken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Lucky man is anders wel een ongelofelijk geil nummer. Het meerendeel, waaronder Bittersweet symphony, is inderdaad niet veel aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:14 schreef D.Rose het volgende:
The Verve, highly overrated
Richard Ashcroft vind ik trouwens wel een aardige zanger. Solo niet echt succesvol, dacht ik. Ken eigenlijk alleen maar A Song for The Lovers, maar dat is dan ook wel een juweeltje. Helaas net geen Megahit geworden want Racoon(?)had net een nieuwe plaat uitgebracht en die werd toen Megahit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:14 schreef D.Rose het volgende:
The Verve, highly overrated
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |