Mac!quote:
Vast wel....quote:
Mijn ideequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:40 schreef MichielV het volgende:
Ik vind Mac heel mooi hoor, maar onnodig duur en veel software die ik gebruik (vooral van die kleine progjes gemaakt door hobbyisten) is alleen voor PC gemaakt. Het is gewoon het meest gebruikt van de twee, dus voor mij het meest praktisch.
Daarnaast heb ik al weer een gezeik gehad met de iPod dat ie sommige MP3'tjes ineens niet meer 'zag', terwijl de pc ze zonder problemen afspeelde. Beetje snobistisch gedrag van die Apple-hardware :-)
eejjjjjjjjquote:Goedenavond trouwens!
Jij kiest voor appels, ik voor HELE KOELKASTEN, ik zeg PC!quote:
Ja, dat heb ik wel met meer technische dingen, apparatuur die een eigen wil krijgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:40 schreef MichielV het volgende:
Ik vind Mac heel mooi hoor, maar onnodig duur en veel software die ik gebruik (vooral van die kleine progjes gemaakt door hobbyisten) is alleen voor PC gemaakt. Het is gewoon het meest gebruikt van de twee, dus voor mij het meest praktisch.
Daarnaast heb ik al weer een gezeik gehad met de iPod dat ie sommige MP3'tjes ineens niet meer 'zag', terwijl de pc ze zonder problemen afspeelde. Beetje snobistisch gedrag van die Apple-hardware :-)
Goedenavond trouwens!
Ben ik benieuwd hoe een Peugeot smaaktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij zit Michiel nu de hele menukaart van de NPS-kantine op te noemen...
Hebben ze een Franse keuken daar dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij zit Michiel nu de hele menukaart van de NPS-kantine op te noemen...
Aardbei!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beetje jammer dat niet duidelijk werd wát voor jam er nou op die croissant zat. Aardbeien of abrikoos, dat is natuurlijk een wereld van verschil.
Ook weer de inmiddels vertrouwde mix van diverse talen door elkaar heen. 't begint met Frans, dan is het ineens Engels om vervolgens weer bruut te switchen naar een andere taal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vond hem ook weer ouderwets meesterlijk.![]()
Ohja, je ging standuppen, valt te merken!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:56 schreef MichielV het volgende:
Jullie draven door, and I'm lovin' it (over Mac gesproken :-))
PR!quote:
Maarrrrrrr, als je via internet luisterd, waar ben je dan de FM-radio functie voor nodig?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:25 schreef Sirolf het volgende:
HelloGoodbye! [afbeelding]
* Sirolf is aan het kijken voor een TV-kaart (mét FM-radio functie natuurlijk)
Goed gezien!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maarrrrrrr, als je via internet luisterd, waar ben je dan de FM-radio functie voor nodig?
Wat een bagger inderdaad. You're beautiful bla bla bla. Bout plaat.quote:
Michiel gaat stofzuigen.quote:
Nee, die ene die daartussen zit, met volgens mij die micha barton in het clipjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een bagger inderdaad. You're beautiful bla bla bla. Bout plaat.hoor dan toch liever 1973..
Wisemen? die vind ik zelf wel okay, maar die heb ik volgens mij vandaag nog gehoord tijdens de Arbeidsvitaminen??? Maar YOU'RE BEAUTIFUL is erg, maar wat te denken van Goodbye My Lover.. dat is toch wel een van de vreselijkste zeikplaten van de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee, die ene die daartussen zit, met volgens mij die micha barton in het clipje
Ik neem soms nog weleens wat op, en de kwaliteit van sommige webradio-streams is ook niet echt goed te noemen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maarrrrrrr, als je via internet luisterd, waar ben je dan de FM-radio functie voor nodig?
Ow, is dit alweer single nr 4, dan bedoel ik idd die wiseman en niet die goodbye my loverquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wisemen? die vind ik zelf wel okay, maar die heb ik volgens mij vandaag nog gehoord tijdens de Arbeidsvitaminen??? Maar YOU'RE BEAUTIFUL is erg, maar wat te denken van Goodbye My Lover.. dat is toch wel een van de vreselijkste zeikplaten van de afgelopen jaren.
FOK!ken 'MetMichiel'quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Michiel gaat stofzuigen.
Het fijne van 'MetMichiel', is dat je er alles voor kunt zetten
Schoonmaken 'MetMichiel'
Stofzuigen 'MetMichiel'
Ramenlappen 'MetMichiel'
3FM luisteren 'MetMichiel'![]()
Hoi Michielquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:40 schreef MichielV het volgende:
Goedenavond trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |