Die hebben bij mij op school gezeten... geen meiden om zonder handschoenen aan te pakken, die lul je niet zomaar onder de tafelquote:
Ja, maar dan moeten ze binnen nu en een half uur wel fatsoenlijke webcams aanzettenquote:
Dat durft Stenders niet....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten ze binnen nu en een half uur wel fatsoenlijke webcams aanzetten
Dat vermoeden had ik al jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hebben bij mij op school gezeten... geen meiden om zonder handschoenen aan te pakken, die lul je niet zomaar onder de tafel
Stenders is inderdaad doodsbang voor de webcam. Het eerste wat 'ie doet als 'ie de studio binnenkomt is de webcam naar de gang zetten. Erg flauw...quote:
Toen de extra webcams nog werkten (die zijn al een paar weken offline) zag je gewoon dat hij live presenteerde. Ik geloof dus niet dat hij wat te verbergen heeft.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:54 schreef Impry het volgende:
Hij heeft misschien wel wat te verbergen... Dat hij net als Wouter van de Goes alles vooraf opneemt bijv, die draaide alleen geen webcam weg. (Dolf doet dit ook, maar dat is te begrijpen met dat soort gesprekken)
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik kan nu al niet wachten op RabRadio. Hopen dat die stagaire er weer is.
Mooie plaat! ik weet trouwens hoe ze heet...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:15 schreef Toad het volgende:
Nou jongens, mailen of smsen naar Rab. Of bellen.... dan kan je achter haar naam komen.
Bel je naar 3FM en neemt ze op:
"Hoi, met 3FM"
"Hoi met Toad, met wie spreek ik?"
"Met Kim van 3FM, Rabradio"
"O dan ben ik verkeerd verbonden"
"Oke, doeiw"
"Doeiwiej"
En dan hier posten dat ze Kim heet enzo.
Dus...
Liefs uit Londen!
Volgens mij had jij een tijdje geleden al de link naar die foto gepost, toch??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:20 schreef Toad het volgende:
O ja! Loes, das waar.
Ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij had jij een tijdje geleden al de link naar die foto gepost, toch??Ghosts - The World is Outside !
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |