Echt geljk (qua onderwerp' lopen we niet meer hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:03 schreef Toad het volgende:
Over SoKo - I'll kill her......
Annemiek, ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/220086quote:Jubileum voor Uruzgan.FM
(06-08-07) - Het is woensdag alweer een jaar geleden dat Generaal Dick Berlijn het startschot gaf voor Uruzgan.FM. Een verjaardag om te vieren!!!
Tijdens een extra lange, feestelijke uitzending komen veel ‘oude’ bekenden naar de jubileumstudio. Onder wie Commandant der Strijdkrachten generaal Dick Berlijn, die de verjaardagstaart zal aansnijden.
Bovendien wordt het eenjarig bestaan gevierd met een digitaal cadeau voor militairen.
Terugblikken en vooruitkijken
Tijdens een drie uur durende special (16.00-19.00 uur Nederlandse tijd) kijkt Annemieke (TROS) terug op het eerste radiojaar én op een jaar Nederlandse aanwezigheid in Zuid-Afghanistan.
Ook de toekomst van zowel de missie als de luisteraars komt aan bod. Verder is er tijdens de uitzending geregeld contact met de militairen die nu in Zuid-Afghanistan op missie zijn.
Cadeau
Uruzgan.FM geeft op z’n verjaardag zelf een digitaal cadeau weg. Aan de website www.uruzgan.fm wordt een YouTube-pagina toegevoegd, waarop de militairen en hun thuisfront zelf video’s voor elkaar kunnen uploaden.
Een toepassing, waardoor Nederland en Afghanistan weer een beetje dichter bij elkaar komen!
Je kunt ook eerst iets 'ouds' verkopen, dan heb je meer geldquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde net nog zeggen dat ik niets nieuws kan kopen bij mijn f1 team ondanks dat ik voor mijn doen veel punten heb.
Welke?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is een van de meest vreselijke platen van de afgelopen jaren.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |