hey, er is nooit te veel U2 hč!quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:00 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen
Ik zeg: Draai in the name of love geen U2 meer vandaag
Klopt! wel weer een heerlijke platen hoor tijdens de AV.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:25 schreef Againzender het volgende:
Wes Cunningham, ook nooit meer wat van gehoord volgens mij.
SUPER ! hopelijk komt 'ie op de radio, dan kunnen wij ook meegenieten van de mix.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:30 schreef MadSteven het volgende:
In ieder geval is mijn mashup klaar. Het is The Four Nonblondes vs Bobby McFerrin vs The Egg - What's Up Be Happy (mashed by Steven Asselman) geworden. Naar aanleiding van een uitspraak van Gerard Ekdom op KX Radio dat ie What's Up nogal op Don't worry be happy vond lijken. Dat is een van de uitgangspunten van een mashup, maar het probleem was dat beide platen volgens mij zonder metronoom zijn ingespeeld, of in ieder geval What's Up niet superstrak. Dus pak je The Egg (Walking Away) gooi je de baslijn door elkaar en plak je hem op de beat van die plaat, klooi je nog wat met effecten en je hebt opeens een Electrotrash mashup.
Misschien vind Paul Rabbering het wat (tenslotte zit David Guetta vs The Egg - Love Don't Let Me Go (Walking Away) heel stiekem erin), dan hoor je hem nog eens in de vrijdagmiddagmix, maar ik ben er zelf niet helemaal blij mee. Mijn eerste keer geremixed met de multitracker en de geoefende luistereraar zal het eraan af horen. Maar ach, ben ik weer fijn bezig geweest dit weekend, moet je maar denken...![]()
Ennuh, hij is verstuurd.
Ja, op de fiets werd ook al In a room van Dodgy gedraaid, erg lekkerquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:58 schreef -Hans- het volgende:
Morguh![]()
[..]
Klopt! wel weer een heerlijke platen hoor tijdens de AV.![]()
Goede plaat inderdaad.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:03 schreef Againzender het volgende:
Ja, op de fiets werd ook al In a room van Dodgy gedraaid, erg lekker
Inderdaad, daar kom ik zelfs niet eens voor m'n bed uit. Extreem weinig dus. Je zou dan dus 50 uur (bijna 2 weken) moeten werken om 100 euro te kunnen ontvangen, schiet niet op dus.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:02 schreef -Hans- het volgende:
2 euro in een uur?! dat lijkt mij vrij weinig voor vakantiewerk. edit: dat is dus het minimum jeugdloon.
Schiet zeker niet, maar wat een bizar laag bedrag ook die 2 euro. Mag toch hopen dat het 2 euro netto is... Weet niet om welke branche het hier ging, maar dan nog is het erg weinig.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:05 schreef Sirolf het volgende:
Inderdaad, daar kom ik zelfs niet eens voor m'n bed uit. Extreem weinig dus. Je zou dan dus 50 uur (bijna 2 weken) moeten werken om 100 euro te kunnen ontvangen, schiet niet op dus.
Ja, dat was ook wel ernstig.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Verwende oudjes
Ga je drukmaken om die jongen die niet wist wat een arbeidsovereenkomst was
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik ga nog fotos maken buiten!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:15 schreef Wheeling het volgende:
Nou hier in Zeeland begint het net te regenen![]()
ja zou het zeker nog even vastleggen dat mooie weer, wie weet waneer het weer komtquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik ga nog fotos maken buiten!
Volgens de buienradar begint het hier zo rond 15.15 uur (Haarlemmermeer). Ik ga dus maar niet weg op de fiets, want dan weet ik zeker dat ik doorweekt terug kom.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:15 schreef Wheeling het volgende:
Nou hier in Zeeland begint het net te regenen![]()
Ik vind het jammer dat Blue Lagoon - Break My Stride nooit meer langskomt. Ook een erg fijne DEUTSCHE SCHALLPLATTE.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:21 schreef -Hans- het volgende:
Hopelijk staat Yves Larock - Rise up nog op de playlist voor vandaag, fijne zomerplaat.
Da's dus Michiel (welke Michiel? Eijsbouts! Eijsbouts!)quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die linkergozert heeft echt hoofdluis volgens mij
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Droom jij soms ook 's nachts over Joss?![]()
![]()
quote:
Ik rolde hier ook van mijn stoelquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Blue Lagoon - Break My Stride nooit meer langskomt. Ook een erg fijne DEUTSCHE SCHALLPLATTE.
Ik was je al kwijt, ik had back-up nodigquote:
Haquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was je al kwijt, ik had back-up nodig
quote:
Nope. Had zaterdagavond als rosé avond gepland, maar daar kwam een lekkere Maastrichtse terrasavond met bierquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hey RW. Nog lekker aan de rosé geweest van het weekend?
Rosé-avondquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Had zaterdagavond als rosé avond gepland, maar daar kwam een lekkere Maastrichtse terrasavond met biertussendoor
.
Jij wel?
quote:
quote:
Hmm.. proost dan.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:22 schreef -Hans- het volgende:
Yellow Pearl - Over the mountain![]()
![]()
* -Hans- heeft ondertussen een biertje opengetrokken. Zulk mooi weer moet gevierd worden.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Rosé-avond.
Vrijdagavond had ik een bbq dus heb ik idd wat wit biertjes en wat rosé gehad.
A.s. vrijdag vrijgenomen. Ga ik donderdagavond maar 's ff de stad in (al is het dan weer gebeurt met het mooie weer geloof ik).
Thanksquote:
Dat kan je wel zeggen ja:quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:54 schreef Numbie het volgende:
Volgens mij is Michiel de grootste Crowded House fan van het hele 3FM team...![]()
Ze heeft twee functies: producer in opleiding en lekker wijf.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:01 schreef -Hans- het volgende:
Naast Kinie van Oord is er tijdens RabRadio een producer in opleiding(?) aanwezig. Aangezien vrouwelijk schoon door de meesten wel wordt gewaardeerd heb ik hier 2 aardige pics van de, tot op heden onbekende, producer in opleiding.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
* -Hans- vlucht weer richting de zon.
Ze is al best lang in opleiding. Ik dacht dat het gewoon een stage was.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:01 schreef -Hans- het volgende:
Naast Kinie van Oord is er tijdens RabRadio een producer in opleiding(?) aanwezig. Aangezien vrouwelijk schoon door de meesten wel wordt gewaardeerd heb ik hier 2 aardige pics van de, tot op heden onbekende, producer in opleiding.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke zon?quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze heeft twee functies: producer in opleiding en lekker wijf.
Vergeleken bij Sander L en Coen S is dit echt een verademingquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
Wat heeft deze Sander toch een irritante stem
Qua stem hoor ik liever Sander L en Coen....quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vergeleken bij Sander L en Coen S is dit echt een verademing
Dat meisje is niks voor de radioquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:01 schreef -Hans- het volgende:
Naast Kinie van Oord is er tijdens RabRadio een producer in opleiding(?) aanwezig. Aangezien vrouwelijk schoon door de meesten wel wordt gewaardeerd heb ik hier 3 aardige pics van de, tot op heden onbekende, producer in opleiding.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* -Hans- vlucht weer richting de zon.
Ooh zou best kunnen hoor dat ze een stagiaire is.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:09 schreef Toad het volgende:
Ze is al best lang in opleiding. Ik dacht dat het gewoon een stage was.
De zon die hier al de hele dag volop schijnt en die mijn lichaam van lichtelijk wit heeft doen verkleuren in een bruine tint.quote:Welke zon?
Ze zou denk ik niet misstaan op de tv.quote:
Nee, de Heer is wel tofquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Weg met Sander de Heer. Ik wil Coen en Lantinga terug!
Wat een humorloze zoutzak zeg
Hier regent het inmiddelsquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:56 schreef -Hans- het volgende:
De zon die hier al de hele dag volop schijnt en die mijn lichaam van lichtelijk wit heeft doen verkleuren in een bruine tint.Maaruh, de temperatuur is inmiddels teruggelopen van 30.5 naar 28.9. Ook de luchtvochtigheid is gestegen dus de regen komt langzaam aan deze kant ook op.
Zuid Holland? Dan zal het nog wel even duren voordat de regen in het hoge Noorden is aangekomen. Hoop ik!quote:
Jaquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zuid Holland? Dan zal het nog wel even duren voordat de regen in het hoge Noorden is aangekomen. Hoop ik!![]()
The Killers - Read My Mind/PSB-remix
Roosjequote:
Uhuhquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:06 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hier ookHoewel het wel lekkerder is dan die zompige vochtige hitte
Hoi trouwens
Laat ik dat ook maar eens gaan doen...quote:
* Frankrijkriedeltje*quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:07 schreef MichielV het volgende:
B'jour!
quote:
Hoi Michiel en Marichaquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:07 schreef MichielV het volgende:
B'jour!
Gelukkig niet....stond wel in Hilversum dit voorjaar.... Heb ik een soortgelijk ding gezeten, ben niet bang aangelegd voor attracties, maar in die heb ik moord en brand geschreeuwd....bbrrr als ik er nog aan denkquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Even wennen hoor de nieuwe uuropener.![]()
Maaruh, hebben jullie al eens in de Booster gezeten? ( http://nl.youtube.com/watch?v=2CjGprNW5Fo ) Vreselijk!
Big Sur
Oe die linkerquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Droom jij soms ook 's nachts over Joss?![]()
![]()
[afbeelding]
Ikke weleens op de tilburgse kermis. Ik vond hem wel leuk/aardigquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh, hebben jullie al eens in de Booster gezeten? ( http://nl.youtube.com/watch?v=2CjGprNW5Fo ) Vreselijk!
Big Sur
Ik vind dat het zitten in de Booster geen verrijking van m'n leven is, dus nee, daar ben ik nooit in geweest. Hetzelfde geldt voor soortgelijke kermisattracties overigens.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Big Sur
Breakdancer is voor mij al de max hoor, en ook daar stap ik niet heel snel in.. Iemand op die Youtube site schrijft dat de Booster 125 km/pu haalt, 55 meter hoog is en meer dan 4 g haalt !! Damn, daar wil je dan toch echt niet inzitten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:26 schreef Maricha het volgende:
Gelukkig niet....stond wel in Hilversum dit voorjaar.... Heb ik een soortgelijk ding gezeten, ben niet bang aangelegd voor attracties, maar in die heb ik moord en brand geschreeuwd....bbrrr als ik er nog aan denk
Het deed je niet veel? Man, als ik het filmpje zie breekt mij het angstzweet al uit. Al zou dat ook deels kunnen komen door de temperatuur hier.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:27 schreef Litton-Lane het volgende:
Ikke weleens op de tilburgse kermis. Ik vond hem wel leuk/aardig![]()
* shake hands *quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind dat het zitten in de Booster geen verrijking van m'n leven is, dus nee, daar ben ik nooit in geweest. Hetzelfde geldt voor soortgelijke kermisattracties overigens.
Ik ben sowieso geen liefhebber van kermissen. Nu is er ook weer zomerkermis in Zwolle. Mijden die zooi.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind dat het zitten in de Booster geen verrijking van m'n leven is, dus nee, daar ben ik nooit in geweest. Hetzelfde geldt voor soortgelijke kermisattracties overigens.
Die moet ik zometeen dan maar even gaan beluisteren (even na 20 uur dus). Zat net nog te eten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:14 schreef -Hans- het volgende:
Hoi Maricha en Michiel
Oeh! een nieuwe uuropener jingle.
Die hadden toch een nieuwe single?? Volgens mij had Toad hier laatst een linkje gepost waar je hun nieuwe single kon horen. Titel weet ik even niet meer.quote:
a moi !quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
moi!
Geldt voor mij ook hoor -- het is toch nieuw en anders. Hopelijk over een paar weken niet meer weg te denken!quote:
Dat komt meer omdat de kermis alleen maar paupervolk aantrektquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen liefhebber van kermissen. Nu is er ook weer zomerkermis in Zwolle. Mijden die zooi.
Het kan me niet hoog/ snel/ appart genoeg gaan.Mijn dagelijks leven zit niet echt vol met spanning. Dus schijnbaar moet ik het elders zoeken. Ik vind het heerlijk...quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Het deed je niet veel? Man, als ik het filmpje zie breekt mij het angstzweet al uit. Al zou dat ook deels kunnen komen door de temperatuur hier.![]()
Nee, een leuk smsje lezenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Maricha, pak jij die even op."
Nou, bedankt!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, wat zie je er weer leuk uit vandaag, Maricha..
Check anders RadioFreak eventjes, daar staat al een sneak preview. Wat je in het fragment niet hoort zijn de items, maar gelukkig is er nog de podcast.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:36 schreef Sirolf het volgende:
Die moet ik zometeen dan maar even gaan beluisteren (even na 20 uur dus). Zat net nog te eten.
Zou leuk zijn als het aanslaat!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:41 schreef MichielV het volgende:
Geldt voor mij ook hoor -- het is toch nieuw en anders. Hopelijk over een paar weken niet meer weg te denken!
Dat Youtube-filmpje had ik al eens gezien. Zal straks de podcast er wel even bij gaan trekken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Check anders RadioFreak eventjes, daar staat al een sneak preview. Wat je in het fragment niet hoort zijn de items, maar gelukkig is er nog de podcast.![]()
[..]
Zou leuk zijn als het aanslaat!![]()
ja...maar de ster en nieuws wachten niet....quote:
Plannen, mensen, plannenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja...maar de ster en nieuws wachten niet....
Helaas niet :pquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja...maar de ster en nieuws wachten niet....
quote:
Zoiets?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:02 schreef D.Rose het volgende:
iemand een idee waar je campingstoeltjes van een redelijke kwaliteit kunt kopen?
Wat bedoel je?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:01 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dan gaat het daarvoor gewoon iets te langszaam ofzo?
Over het algemeen heb ik met geen van bovenstaande dingen veel moeite... In een zweefvliegtuig dan wel hčquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Breakdancer is voor mij al de max hoor, en ook daar stap ik niet heel snel in.. Iemand op die Youtube site schrijft dat de Booster 125 km/pu haalt, 55 meter hoog is en meer dan 4 g haalt !! Damn, daar wil je dan toch echt niet inzitten.
Zoeits jaquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
Halfords of Perrysport hebben ze o.a.
Op de site van Halfords staan ze iig niet, maar ik heb ze daar wel gekochtquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zoeits ja
Had al op Perrysport/site gekeken, maar daar stond niets op
*ff bij Halfords gaat kijken
Er zal vast wel ergens een kampeerwinkel bij je in de buurt zijn. Daar hebben ze die dingen sowieso.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:02 schreef D.Rose het volgende:
iemand een idee waar je campingstoeltjes van een redelijke kwaliteit kunt kopen?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Chasing Cars, het blijft een juweeltje van een plaat
Klopt, maar ook op hun site kan ik ze niet vindenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zal vast wel ergens een kampeerwinkel bij je in de buurt zijn. Daar hebben ze die dingen sowieso.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:11 schreef MutZ het volgende:
Over het algemeen heb ik met geen van bovenstaande dingen veel moeite... In een zweefvliegtuig dan wel hč
Tja, dan moet ik wellicht irl naar toequote:Op maandag 6 augustus 2007 20:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Op de site van Halfords staan ze iig niet, maar ik heb ze daar wel gekochten de laatste keer dat ik bij Perry was, hadden ze ze daar ook...
Zijn ze bij SBS niet echt goed in.. Heb je het een beetje meegekregen dat de James Bond klassieker You Only Live Twice bruut is afgebroken door een Belspelletjes programma? Vervolgens mailen mensen naar SBS en dan krijgen ze een standaard reply terug in de trant van: " het was de schuld van de computer "... tsja, zo ken ik er ook nog wel een paar.quote:
Aanvliegen voor een looping of iets anders geinigs doe ik over het algemeen met een kilometertje of 160 per uur...quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]maaruh, hoe hard kan je gaan met een zweefvliegtuig?
Ik vind dat hele album van Kubb geweldig... Juist dit weekend weer eens geluisterdquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zijn ze bij SBS niet echt goed in.. Heb je het een beetje meegekregen dat de James Bond klassieker You Only Live Twice bruut is afgebroken door een Belspelletjes programma? Vervolgens mailen mensen naar SBS en dan krijgen ze een std. reply terug in de trant van: " het was de schuld van de computer "... tsja, zo ken ik er ook nog wel een paar.
Ooohh dit is fijn: kubb - wicked soul![]()
![]()
Vooral het hoge meezing gedeelte " my wicked souuuuul " is heerlijk.
Ik vond ze op Pinkpop vorig jaar (of twee jaar geledenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vind dat hele album van Kubb geweldig... Juist dit weekend weer eens geluisterd
Nooit geweten dat je met een zweefvliegtuig ook loopings kan maken, maar dat lijkt mij vreselijk heftig.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:36 schreef MutZ het volgende:
Aanvliegen voor een looping of iets anders geinigs doe ik over het algemeen met een kilometertje of 160 per uur...
Normale vliegsnelheden rond de 80/85 km/u, op die manier verlies je zo min mogelijk hoogte en blijf je dus zo lang mogelijk boven... Minimale snelheid ligt op een 70 km/u, landingssnelheid op 90 km/u, met harde wind land je met 110 km/u...
Ken alleen Wicked Soul, maar die is dan ook wel erg fijn om te horen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:37 schreef MutZ het volgende:
Ik vind dat hele album van Kubb geweldig... Juist dit weekend weer eens geluisterd
Da's niet dezelfde hoor, is een andere kat.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef TheVulture het volgende:
He Sirolf... deze user heeft dezelfde usericon als jij
http://forum.fok.nl/user/history/30302
Geweldig album iddquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:37 schreef MutZ het volgende:
Oh ok, ja ik ben niet zo'n poesenkennerquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's niet dezelfde hoor, is een andere kat.
Maar er zijn er nog wel meer hier op FOK! Ik gok een stuk of 4.
Ohja, ik moet de komende dagen nog ff de Perry Sport overvallen..quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:09 schreef MutZ het volgende:
Zoiets?
[afbeelding]
Halfords of Perrysport hebben ze o.a.
Die zijn er wel errug vroeg bij!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Oeh, de MoveYourAss playlist voor de uitzending van morgen staat online. En hij is fijn!
o.a. Modest Mouse - Dashboard staat weer op de playlist.![]()
Roel_Jewel, wat doe jij op het account van -Hans-?quote:En ook Joss Stone!![]()
quote:
Shit, betrapt!quote:Roel_Jewel, wat doe jij op het account van -Hans-?![]()
![]()
De site is al een jaar in progress, al kreeg ik een heeele tijd terug een mail dat ze bezig waren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Silkstone, wanneer komen die eens met een nieuwe cd... die eerste cd was echt
Binnen de club hebben we 1 kist die geschikt is voor aerobatics, maar met alle kisten kun je wel simpele dingen uithalen zoals hoge bochten en loopings... De boel overtrekken blijft ook altijd leuk (snelheid uit de kist laten lopen zodat je als een blok beton uit de lucht valt omdat je lift (=opwaardse kracht) wegvalt...quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je met een zweefvliegtuig ook loopings kan maken, maar dat lijkt mij vreselijk heftig.Hoge snelheden trouwens.
Ik zit al een tijdje te wachten op de nieuwe CD van The Feeling, maar ik hoorde enige tijd terug dat ze de studio in zijn gedoken om een nieuw album op te nemen. Dat komt dus wel goed.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Silkstone, wanneer komen die eens met een nieuwe cd... die eerste cd was echt
Zo zit ik al een jaar te wachten op de nieuwe Audio Bullys (als die nog komt) en ben ik erg benieuwd naar de nieuwe Manu Chao en Foo Fightersquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje te wachten op de nieuwe CD van The Feeling, maar ik hoorde enige tijd terug dat ze de studio in zijn gedoken om een nieuw album op te nemen. Dat komt dus wel goed.
Heb je nou nou nog niet genoeg van Tokyo Hotel?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Zo, mijn request voor vandaag is alvast de deur uit. Het is een DEUTSCHE SCHALLPLATTE geworden.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb je nou nou nog niet genoeg van Tokyo Hotel?
Vermeld je die ook zo enthousiast als je een keer niet bovenaan staat...?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:12 schreef D.Rose het volgende:
F1 puntjes
D.Rose 2363
rubbereend 1654
ChatGirl 1542
DaMook 996
Jaquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vermeld je die ook zo enthousiast als je een keer niet bovenaan staat...?
Het is inderdaad een cover, van Matthew Wilder (zelfde titel).quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is dat een cover van mijn request van vorige week?
Ik heb bij deze mijn request van vorige week herhaaldquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is inderdaad een cover, van Matthew Wilder (zelfde titel).
Nou, het klinkt allemaal reuze spannend maar het is denk ik niets voor mij.. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik het altijd wel kicken vind om in een standaard vliegtuig te zitten. Geloof dat hier in het Noorden wel eens wat van die zweefvliegers zijn gecrasht omdat er een F16 tegenaan was gevlogen. Niet echt fijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:07 schreef MutZ het volgende:
Binnen de club hebben we 1 kist die geschikt is voor aerobatics, maar met alle kisten kun je wel simpele dingen uithalen zoals hoge bochten en loopings... De boel overtrekken blijft ook altijd leuk (snelheid uit de kist laten lopen zodat je als een blok beton uit de lucht valt omdat je lift (=opwaardse kracht) wegvalt...
In de lucht heb je dat helemaal niet zo heel erg door, want je hebt veel minder referenties om je aan vast te houden op het gebied van snelheid... En je moet je natuurlijk bedenken dat het niet allemaal voorwaardse snelheid is, maar een ook deel neerwaardse...
Die nieuwe Xavier Rudd is trouwens ook wel okay.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb bij deze mijn request van vorige week herhaald
Nieuwe platen? Zeg, het is request-uur hequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die nieuwe Xavier Rudd is trouwens ook wel okay.
Net als Fiction Plane-album en Kula Shaker.
I know, dit ff tussendoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nieuwe platen? Zeg, het is request-uur he
Oh, nou vooruit, dan mag hetquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
I know, dit ff tussendoor [afbeelding].
Veenstra, Ekdom en Giel lijkt me wel een leuke combiquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Over Serious Request gesproken... zou er dit jaar weer een stemronde zijn? En zo ja, op wie zou jij dan stemmen?
Ik zou stemmen op Veenstra, Ekdom en als derde voor Coen of Paul.
Veenstra, Ekdom en Paul voor mij. Als het bij de dagprogrammering blijft. Anders mag Annemieke er van mij wel inquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Over Serious Request gesproken... zou er dit jaar weer een stemronde zijn? En zo ja, op wie zou jij dan stemmen?
Dat zie ik tegen die tijd welquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Ik dacht al ergens gehoord te hebben (in een interview met Gerard op RTV Utrecht) dat Giel er dit jaar niet in zal gaan, omdat hij er al 3 jaar achter elkaar in zit.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:26 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Veenstra, Ekdom en Giel lijkt me wel een leuke combi
Wie zou je dan op dit moment kiezen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zie ik tegen die tijd wel
Mijn mening over verschillende DJ's pas ik weleens aan
Heb Annemieke een paar keer in de ochtend gehoord en dat klinkt dus wel erg OK ! Bij veel vrouwelijke jocks irriteer ik mij redelijk snel aan het stemgeluid, maar dat heb ik bij haar niet. Van mij mag ze wel eens wat vaker overdag invallen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:26 schreef TheArt het volgende:
Veenstra, Ekdom en Paul voor mij. Als het bij de dagprogrammering blijft. Anders mag Annemieke er van mij wel in![]()
een plaat starten.... als het goed is kan ik dat, want heb tijdens de Noordpool uitzendingen een snel-cursus gehad voor dergelijke gevallen....quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Maricha stel je eens voor de regiekamer is leeg, Michiel zit opgesloten op het toilet en er is niemand in de buurt die kan helpen (naja, misschien de schoonmaker.) Er staat een plaat op die nog 10 seconden bezig is en vervolgens is het de bedoeling dat er on-air gegaan wordt. Wat doe je??![]()
Royksopp - What Else Is There (Thin White Duke Mix)![]()
Ja, door de schittering van de zon was de zweefvlieger niet gezien... De F16's vlogen in gebied waar ze op dat moment niet hoorden te zijn is uit onderzoek gebleken... Maar daarom vliegen we tegenwoordig wel met transponders... Heb overigens wel eens een kist gezien die in elkaar zat na een dodelijk ongeval (op Hilversum), daar word je idd niet vrolijk van...quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, het klinkt allemaal reuze spannend maar het is denk ik niets voor mij.. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik het altijd wel kicken vind om in een standaard vliegtuig te zitten. Geloof dat hier in het Noorden wel eens wat van die zweefvliegers zijn gecrasht omdat er een F16 tegenaan was gevlogen. Niet echt fijn.![]()
Ekdom en Veenstra sowieso... derde mag van mij wel Stenders zijnquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Hij zou er volgens mij ook niet zoveel zin meer in hebben. Maar dan Paul ipv Giel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht al ergens gehoord te hebben (in een interview met Gerard op RTV Utrecht) dat Giel er dit jaar niet in zal gaan, omdat hij er al 3 jaar achter elkaar in zit.
[..]
Wie zou je dan op dit moment kiezen?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zijn er wel errug vroeg bij!
[..]
Roel_Jewel, wat doe jij op het account van -Hans-?![]()
![]()
Laten we 'm daar maar aan gaan houden!quote:Op zondag 10 december 2006 14:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als jij nou nog effe een jaar bij 3FM blijft hangen zetten we volgend jaar gewoon een actie op.
Volgens mij ga ik dan een weekje webradio (en onderweg iets als Q-Music) luisteren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Als de combi Coen en Sander L het huis in gaat dan word ik echt gek denk ik... krijg ik hele rare kerstgedachtes van zoals uithongeren of kruisigen....
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:28 schreef Maricha het volgende:
een plaat starten.... als het goed is kan ik dat, want heb tijdens de Noordpool uitzendingen een snel-cursus gehad voor dergelijke gevallen....
Aaah wat lief! maar je had ook natuurlijk de show kunnen overnemen en alleen maar je ' eigen ' muziek kunnen gaan draaien!quote:En daarna Michiel bevrijden
Na een bepaalde tijd stilte start er volgens mij automatisch een noodband met muziek. Het blijft dus niet voor erg lange tijd stil.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar als je die cursus niet zou hebben gehad dan had je het niet geweten? Stel dat de boel ineens stopt en Michiel is even weg dan moet de regiekamer (dat heet toch zo??) ingrijpen?
Of non-stop The Feeling en Mika.quote:[..]
Aaah wat lief! maar je had ook natuurlijk de show kunnen overnemen en alleen maar je ' eigen ' muziek kunnen gaan draaien!uuhhm, een uur Queen-only zou trouwens niet verkeerd zijn.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:29 schreef MutZ het volgende:
Ja, door de schittering van de zon was de zweefvlieger niet gezien... De F16's vlogen in gebied waar ze op dat moment niet hoorden te zijn is uit onderzoek gebleken... Maar daarom vliegen we tegenwoordig wel met transponders... Heb overigens wel eens een kist gezien die in elkaar zat na een dodelijk ongeval (op Hilversum), daar word je idd niet vrolijk van...
Sta denk ik toch liever met beide benen op de grond.quote:Maar wat trekt je niet aan het zweefvliegen?
Dan heb je keuze uit Annemieke of Barbara. Wie zou je kiezen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:40 schreef purplerose het volgende:
ik vind dat er dit keer ook een chick in moet zitten
In het ergste geval, als er echt niets anders kan, dan schuif ik de microfoon open, maar dat is het laatste wat ik zou doen, denk ik....quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar als je die cursus niet zou hebben gehad dan had je het niet geweten? Stel dat de boel ineens stopt en Michiel is even weg dan moet de regiekamer (dat heet toch zo??) ingrijpen?
[..]
Aaah wat lief! maar je had ook natuurlijk de show kunnen overnemen en alleen maar je ' eigen ' muziek kunnen gaan draaien!uuhhm, een uur Queen-only zou trouwens niet verkeerd zijn.
Dat is wel een geruststelling.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:37 schreef Sirolf het volgende:
Na een bepaalde tijd stilte start er volgens mij automatisch een noodband met muziek. Het blijft dus niet voor erg lange tijd stil.
Jaquote:Of non-stop The Feeling en Mika.
Si, jij bent iig unaniem gekozenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef MichielV het volgende:
Hm... als het aan jullie ligt wordt het dus honger lijden met kerst...?
Moeten ze wel eerst een koffiebekertje gaan zoeken natuurlijk...quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel een geruststelling.ws. hoor je van die sneeuwstorm geluiden zoals ook het geval was tijdens Noordpool FM. Of iets in de trend van: Hilversum 3 hier, blijf aan uw toestel lieve luisteraars.
Tsja... het lijkt er wel op inderdaad...quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef MichielV het volgende:
Daarom gun ik Gerard dit jaar een jaartje vrijquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef MichielV het volgende:
Laat me dan op z'n minst samen met Gerard gaan!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daarom gun ik Gerard dit jaar een jaartje vrij
Slaapzequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:39 schreef MutZ het volgende:
Maar goed, ik ga pitten
Half 6 weer de wekker
Transponders zijn idd naar aanleiding van dat ongeluk ingevoerd, best veel kritiek op geweest, want het zijn onwijs dure dingen en als zweefvliegers onderling heb je er niets aan... Je doet alles op zicht... Alleen omdat iemand van buitenaf een fout maakte, moet iedereen nu zo'n ding gebruiken... En dan nog... Als zweefvliegertje ben je behoorlijk weerloos tegen zo'n F16... De meeste zweefvliegers dragen niet eens een parachute als ze vliegen... (ik toevallig wel, maar dat komt omdat ik anders te licht ben)quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oef, dat lijkt mij een vreselijk gezicht.. Oja, transponders hadden ze toen geloof ik niet.
[..]
Sta denk ik toch liever met beide benen op de grond.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:41 schreef Maricha het volgende:
In het ergste geval, als er echt niets anders kan, dan schuif ik de microfoon open, maar dat is het laatste wat ik zou doen, denk ik....
En in principe zou een technicus altijd aanwezig moeten zijn.......
Wat zeg je nou...!quote:En ik zou zeker geen Queen-uur gaan draaien....echt niet!
Annemiekequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb je keuze uit Annemieke of Barbara. Wie zou je kiezen?
Laten we er een poll-etje tegenaan gooienquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:45 schreef MichielV het volgende:
[..]
Laat me dan op z'n minst samen met Gerard gaan!
Uiteraardquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef MichielV het volgende:
Ow, nou, vooruit dan maar. Als jij Gerard graag ziet honger lijdenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:45 schreef MichielV het volgende:
[..]
Laat me dan op z'n minst samen met Gerard gaan!
Toen wist ik nog niet wie dat wasquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Ik kwam toevallig net een oude afbeelding tegen op m'n harddisk (van december vorig jaar)...![]()
[afbeelding]
Ik zie het al helemaal zittenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ow, nou, vooruit dan maar. Als jij Gerard graag ziet honger lijden![]()
Doen we Domien erbij, hebben we een week Ekstra Weekend
Geen vrouwen op de radioquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:52 schreef purplerose het volgende:
Annemieke past denk het beste bij Veenstra en Ekdom
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:47 schreef MutZ het volgende:
Transponders zijn idd naar aanleiding van dat ongeluk ingevoerd, best veel kritiek op geweest, want het zijn onwijs dure dingen en als zweefvliegers onderling heb je er niets aan... Je doet alles op zicht... Alleen omdat iemand van buitenaf een fout maakte, moet iedereen nu zo'n ding gebruiken... En dan nog... Als zweefvliegertje ben je behoorlijk weerloos tegen zo'n F16... De meeste zweefvliegers dragen niet eens een parachute als ze vliegen... (ik toevallig wel, maar dat komt omdat ik anders te licht ben)
Als je maar een parachute hebt dan wil ik er wel eens over denken, want ik geloof best dat het heel mooi is. Zeker omdat het zo stil is.quote:Zweefvliegen is btw helemaal niet eng oid... Bovenin vlieg je namelijk gewoon met een kilometertje of 80 rond en het enige wat je hoort is de wind... Verder is het gewoon pure stilte... Echt genieten... Net als het genieten is van het uitzicht... Je kunt heel ver kijken en het geeft gewoon een enorme kick om oog in oog te vliegen met een buizerd... Of om het voor elkaar te krijgen de wolken bijna in te vliegen... Zo onwijs mooi is het zweefvliegen...
Veenstra, Ekdom en Annemiekequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef MichielV het volgende:
Ja, was gaaf om die ook gelijk live te zien met pearl jamquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prachtig liedje, echt mooi.![]()
Trusten MutZ
Dat zei ik toch al!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veenstra, Ekdom en Annemieke.
Besloten. Klaar. Reserveer dat glazen huis maar.
Misschien wilquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:04 schreef Feivel1 het volgende:
Ik denk niet dat Veenstra en Annemieke er inzitten, ik denk Giel, en nog iemand waarvan ik de naam ff kwijt ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |