abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48296561

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok! Dieetclub #151.
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Gesloten topics
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20
21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40
41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60
61|62|63

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in dit lijstje wilt van slank de lente in, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Viking84 = Renske
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Guppyfriend = Linda
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S
Sylvana

[ Bericht 8% gewijzigd door Alcarin op 13-04-2007 17:32:44 ]
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  vrijdag 13 april 2007 @ 16:24:04 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48296656
damn, alles klopt meteen . Ik wil ook even een keer zeuren over een incorrecte OP.
Niet meer actief op Fok!
pi_48296684
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 16:24 schreef Viking84 het volgende:
damn, alles klopt meteen . Ik wil ook even een keer zeuren over een incorrecte OP.

Misschien ga ik me wel heel erg uitsloven en alle oude topics erin zetten...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  vrijdag 13 april 2007 @ 16:26:07 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48296724
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 16:24 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Misschien ga ik me wel heel erg uitsloven en alle oude topics erin zetten...
ja, als jij zo nodig wilt SOGGEN (in de speciale betekenis van: sport ontwijkend gedrag) moet jij dat weten .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 13 april 2007 @ 16:28:04 #5
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48296785
Ja bon.
Bernie en ik zijn tof.
pi_48297456
Ik heb wel iets te miepen over de OP: er staat geen linkje naar het vorige topic in.
  vrijdag 13 april 2007 @ 16:53:19 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48297505
Oh ja .
Niet meer actief op Fok!
pi_48297951
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 16:51 schreef Plukie86 het volgende:
Ik heb wel iets te miepen over de OP: er staat geen linkje naar het vorige topic in.
Oh, dat komt nog.
Ik ben bezig met Het Ultieme Overzicht.
Ik ben gestoord. Maar dat gaan jullie zometeen wel merken.
pi_48298119
Vandaag pizza! Heerlijk ... (sonja pizza, nog nooit gegeten, maar vast beter dan de big american diepvriesversie xD)

Gezond eten lukt niet deze week ... eerst door Pasen flink wat erbij gegeten (oef 3,5 kilo in 3 dagen) ... en nu zwerven overal paaseitjes ... en ben ik steeds half ziek ... wat ervoor zorgt dat ik meer ga eten, uit angst niet snel genoeg te genezen ...

Maar wel lekker zonnetje! Ga volgende week naar strand, dan wil ik mn bikini weer passen ... dus dat is wel genoeg motivatie
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_48298145
woei weer gefietst!
Voices tell me I'm the shit.
pi_48298678
Zo. Lijst is af (zie OP)
En nu ga ik koken.
pi_48298814
Het valt me op dat er opeens veel mensen in het lijstje staan, het zijn er wel eens minder geweest. Ook veel mensen die hier nooit posten, het zijn eigenlijk altijd dezelfden (niet dat ik dat erg vind ofzo hoor).

Vandaag trouwens geen pannekoeken, maar spaghetti want daar had ik meer zin in toen ik vanmorgen in de AH stond. Ook niet gesport vandaag, maar wel het hele huis schoongemaakt want vriendje komt op bezoek!
pi_48298838
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:33 schreef Alcarin het volgende:
Zo. Lijst is af (zie OP)
En nu ga ik koken.
Wat een werk! Mooi hoor!
pi_48299016
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:38 schreef Plukie86 het volgende:
Het valt me op dat er opeens veel mensen in het lijstje staan, het zijn er wel eens minder geweest. Ook veel mensen die hier nooit posten, het zijn eigenlijk altijd dezelfden (niet dat ik dat erg vind ofzo hoor).
Misschien door het mooie en warme weer, sommige mensen wakker schieten en nog even snel voor de zomer de nodige pondjes eraf wil halen
pi_48299695
ik ben weer terug van stage
en een mini magnum weerstaan , toen ik op de verpakking keer al meteen geen zin meer
hoeveel zit er dan wel niet in een gewone magnum
pi_48299802
Avond

Vandaag wel normaal gegeten itt de afgelopen week, als ontbijt 2,5 plak ontbijtkoek, tussen de middag 2 sneeen bruin brood met smeerkaas, tussendoor een raketje en vanavond gewoon warm eten

En heel veel cal verbrand weer
pi_48299844
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:14 schreef Miss_S het volgende:
ik ben weer terug van stage
en een mini magnum weerstaan , toen ik op de verpakking keer al meteen geen zin meer
hoeveel zit er dan wel niet in een gewone magnum
heul veul: 260 cal.

Er is aarbeienijs bij de AH van 26 cal per bolletje. 44 cal per 100 ml. Als je de hele pot van 500 ml. opeet dan heb je 220 cal. binnengekregen. Het is ook zeker niet vies.
pi_48299987
nou deze mini´s waren al 350kcal dus grote zullen toch wel meer zijn
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:35:57 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48300178
Hoe gaat het eigenlijk met deze topics als de herfst en de winter aanbreken? (aangezien in de OP staat dat Slank de lente in ook wel Slank de zomer in wordt genoemd).

Ik heb patatjes gehad, met een kroket .

En niet normaal hoeveel kcal er in een Magnum zitten. Toen ik in Rome was, heb ik bijna elke dag wel een Magnum white gehad .
Niet meer actief op Fok!
pi_48300258
ik zou echt geen magnum meer op kunnen zeker geen magnum white meer
had een jaar geleden 2 blokjes witte chocolade en heb 1 blokje opgegeten en de andere weg gegooid
pi_48300391
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:27 schreef Miss_S het volgende:
nou deze mini´s waren al 350kcal dus grote zullen toch wel meer zijn
Heb het nog in een andere calorietabel ingevoerd en daar waren ze zelfs per smaak: van 170 cal. (light tot 350 cal. De magnum classic stond daar als 300 cal. Ik denk dat die 350 van jou mini-ijsjes dan per 100 gr. is, zou dat kunnen?
pi_48300410
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb het nog in een andere calorietabel ingevoerd en daar waren ze zelfs per smaak: van 170 cal. (light tot 350 cal. De magnum classic stond daar als 300 cal. Ik denk dat die 350 van jou mini-ijsjes dan per 100 gr. is, zou dat kunnen?
nee was echt per mini ijsje.....maar het was ook niet van het merk magnum maar een goedkoper soort, zou dat zoveel schelen?
pi_48300433
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:35 schreef Viking84 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met deze topics als de herfst en de winter aanbreken? (aangezien in de OP staat dat Slank de lente in ook wel Slank de zomer in wordt genoemd).

Ik heb patatjes gehad, met een kroket .

En niet normaal hoeveel kcal er in een Magnum zitten. Toen ik in Rome was, heb ik bijna elke dag wel een Magnum white gehad .
volgens mij wordt het na de zomer "slank de feestdagen" in, maar gewoon slank de herfst of winter in kan ook gewoon lijkt mij, topic gaat het hele jaar door...
pi_48300760
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee was echt per mini ijsje.....maar het was ook niet van het merk magnum maar een goedkoper soort, zou dat zoveel schelen?
Volgens mij normaal gezien niet! Ik geloof dat 1 mini magnum ijsje op ongeveer 150 calorieën zou moeten komen.

Ik heb vandaag wel ijs gehad (kijk naar het weer en zie dat het moet!), à ongeveer 200 calorieën.
pi_48300901
ik heb braaf een raketje gegeten van 40 calorieen
pi_48301020
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:02 schreef Sylvana het volgende:
ik heb braaf een raketje gegeten van 40 calorieen
En ik heb een heerlijke salade gegeten op een terrasje, als lunch
Ik geloof niet dat ik nog ijs nodig heb
  vrijdag 13 april 2007 @ 19:26:50 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48301720
Ik heb helemaal geen ijs gehad, dus ik ben helemáál geweldig .
Niet meer actief op Fok!
pi_48301800
ik ook helemaal niets
wel vanavond lekker aan de wijn en stokbrood
pi_48301821
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb helemaal geen ijs gehad, dus ik ben helemáál geweldig .
Ja hey, ho even, ik was al veel eerder geweldig dan jij!
pi_48302004
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:28 schreef Miss_S het volgende:
ik ook helemaal niets
wel vanavond lekker aan de wijn en stokbrood
Ik ga vanavond aan de wiet. En ik heb geen echt snaaifood in huis, dus dan ga ik me vergrijpen aan fruit en mijn vriend
pi_48304417
Ik heb ook geen ijs op, maar daar gaat binnen nu en een kwartier vrandering in komen. Ik heb zowel het eerder genoemde aardbeienijs in huis, maar ook nog een sinaasappelfestini-ijsje. Allebei heeeerlijk.
@Alcarin: Ai, pas maar op dat je na de wiet niet naar de eerste de beste shoarmatent holt.
pi_48304481
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:34 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik ga vanavond aan de wiet. En ik heb geen echt snaaifood in huis, dus dan ga ik me vergrijpen aan fruit en mijn vriend
pi_48304667
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:57 schreef conleche het volgende:
@Alcarin: Ai, pas maar op dat je na de wiet niet naar de eerste de beste shoarmatent holt.
Neuh, die neiging heb ik niet zo snel. Als het niet in huis is is het al te veel moeite
pi_48306319
trug van werk, kreeg nog wat complimentjes, en werd zelfs nagekeken door een paar meiden, omg:) (niet in de winkel waar ik werk, daar komen helaas bijna alleen maar -edit: mannelijke- geeks (vrouwelijke geeks zijn oke )

Ik heb net een festini aardbeienijsje gehad, mjum!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:35:45 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48316395
,

I my weegschaal.

nog even en ik heb een BMI van onder de 26. En nu moet ik officieel gaan hardlopen . Ik ga deze week even kijken voor hardloopschoenen.

Er is trouwens nog meer goed nieuws, want ik ben geplaatst voor bootcamp én spinning. Bootcamp wordt maar 1 keer per week gegeven en er was veel belangstelling, dus ik heb enorm veel geluk gehad. En ik heb meerdere tijden opgegeven voor spinning . Maandag spinning en woensdag bootcamp, dus nog een rustdagje ertussen ook. Perfect . De cursussen beginnen niet deze week, maar nog een week later. Morgen en woensdag ga ik fietsen. Wilde ik eigenlijk vandaag doen, maar ik ben een beetje lui en fietsen is typisch iets wat ik 's ochtends wil doen. En wanneer ik met hardlopen begin zie ik nog wel . Ik heb in ieder geval genoeg sportmomenten voorlopig.
Niet meer actief op Fok!
pi_48316414
wel goed dat er inderdaad een rustdag tussen zit
twee dagen achter elkaar is niet geweldig voor je lichaam

en het afvallen gaat wel erg hard bij jou he
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:40:34 #37
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_48316445
Hmm, ik zal mij voor de zoveelste maal weer eens melden in dit topic.

Ik zit weer op de 64 kilo ofzo. Niets mis mee, maar niet mijn streefgewicht. Nu de lente weer volop is begonnen, moet ik maar gewoon naar buiten gaan en flinke stukken gaan wandelen, dan leer ik de omgeving eens een beetje kennen. Ik woon hier nu al een jaar of drie, maar ik ken de omgeving nog steeds niet echt. Tijd om dat eens te veranderen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_48316462
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 09:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hmm, ik zal mij voor de zoveelste maal weer eens melden in dit topic.

Ik zit weer op de 64 kilo ofzo. Niets mis mee, maar niet mijn streefgewicht. Nu de lente weer volop is begonnen, moet ik maar gewoon naar buiten gaan en flinke stukken gaan wandelen, dan leer ik de omgeving eens een beetje kennen. Ik woon hier nu al een jaar of drie, maar ik ken de omgeving nog steeds niet echt. Tijd om dat eens te veranderen.
niet verdwalen he

en nu ga ik mijn bikini aantrekken en in de zon liggen.......tenminste als die er is
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:43:28 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48316480
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 09:37 schreef Miss_S het volgende:
wel goed dat er inderdaad een rustdag tussen zit
twee dagen achter elkaar is niet geweldig voor je lichaam

en het afvallen gaat wel erg hard bij jou he
idd. Ik zou vooral na bootcamp graag een pauze willen als ik hoor hoe intensief dat is. Ben zeer benieuwd .

Over dat afvallen: tja, dat heb ik niet in de hand. Ik eet nog precies hetzelfde als voorheen, alleen heb ik de ligakoekjes en eierkoeken voorlopig zo goed als uitgebannen. Zou dat het verschil zijn? Verder heb ik ook niet veel gesport ofzo. Het zijn echt van die perioden. Ik heb ook eigenlijk (nog) geen last van schommelingen, behalve als ik echt een keer slecht gegeten heb. Maar ja, zolang ik m'n drie maaltijden neem, m'n groenten en m'n fruit, gaat het van een leien dakje.
Wat me wel opvalt: wat tot twee keer toe is gebeurd nu: als ik weer wat ben aangekomen van een snaaidag, is het net alsof mijn lichaam dan een inhaalslag wil maken en ik dan 2 keer zo veel afval als ik ben aangekomen. Misschien maar wat vaker een snaaidag invoeren dan . Ben benieuwd waar ik weer stil ga staan. Ik hoop dat ik nog even op 76,5 weet te komen, want ik vind 76,9 een vervelend gewicht om op stil te staan (omdat je dan weer over de 77 kunt komen ).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:45:22 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48316497
Grrr .

De wind werkt ook niet mee, hè. Ik fiets natuurlijk het liefst met een zacht briesje. Gisteren zag ik dat het vandaag windkracht 3 zou zijn en morgen 2, maar nu is het ineens ook morgen windkracht 3 . Nou ja, ik moet er maar aan geloven .

Het is een enorme bende op m'n kamer, dus ik ga zo eerst eens opruimen en dan met een goed boek op het balkon zitten .
Niet meer actief op Fok!
pi_48316509
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 09:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

idd. Ik zou vooral na bootcamp graag een pauze willen als ik hoor hoe intensief dat is. Ben zeer benieuwd .

Over dat afvallen: tja, dat heb ik niet in de hand. Ik eet nog precies hetzelfde als voorheen, alleen heb ik de ligakoekjes en eierkoeken voorlopig zo goed als uitgebannen. Zou dat het verschil zijn? Verder heb ik ook niet veel gesport ofzo. Het zijn echt van die perioden. Ik heb ook eigenlijk (nog) geen last van schommelingen, behalve als ik echt een keer slecht gegeten heb. Maar ja, zolang ik m'n drie maaltijden neem, m'n groenten en m'n fruit, gaat het van een leien dakje.
Wat me wel opvalt: wat tot twee keer toe is gebeurd nu: als ik weer wat ben aangekomen van een snaaidag, is het net alsof mijn lichaam dan een inhaalslag wil maken en ik dan 2 keer zo veel afval als ik ben aangekomen. Misschien maar wat vaker een snaaidag invoeren dan . Ben benieuwd waar ik weer stil ga staan. Ik hoop dat ik nog even op 76,5 weet te komen, want ik vind 76,9 een vervelend gewicht om op stil te staan (omdat je dan weer over de 77 kunt komen ).
volgens mij moet je niet proberen je eigen lichaam te begrijpen
ik ben ook opeens 10 kilo afgevallen nadat ik al 13 was afgevallen zonder iets aan te passen
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:49:38 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48316555
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 09:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

volgens mij moet je niet proberen je eigen lichaam te begrijpen
ik ben ook opeens 10 kilo afgevallen nadat ik al 13 was afgevallen zonder iets aan te passen
nee, het is heel onlogisch. Ik snap wel dat mensen denken: "hm, dat gaat wel erg hard", maar ik ben er het type niet voor om mezelf tekort te doen. Ik heb nota bene nog friet gegegeten gisteren. Dus zolang ik van mezelf weet dat ik alles krijg wat ik nodig heb ( + af en toe iets wat ik niet echt nodig heb ), voel ik me er niet onprettig bij. Als ik nou op een blaadje sla leefde en zo zou afvallen, dan was kritiek terecht, want dan zou ik zo weer aankomen als ik weer normaal ging leven. Dat ik zo snel afval, wijst er wellicht ook op dat mijn ideale gewicht nog niet in de buurt is, want, anders zou ik wel langzamer afvallen. Eigenlijk vind ik het maar zinloos om een streefgewicht vast te stellen. Je moet gewoon kijken naar hoe je eruit ziet en hoe je je voelt. Als je een goed gewicht hebt met een vetrol ben je nog niet tevreden, dus dan moet je nog een stapje verder gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_48316624
ik dacht ook niet dat je te weinig at hoor
maar het is wel dat snel afvallen vaak betekent dat het er niet afblijft

en ik heb wel als streefgewicht 65 maar volgens mij is dat veelste weinig voor mij
pi_48316627
Mooi hoor Renske dat je voor allebei geplaatst bent en idd wel fijn dat er een rustdagje tussen zit. Sportse! En dat afvallen bij jou gaat wel lekker idd, pas had je eindelijk een bmi onder de 27 en nu zit je al bijna onder de 26

Ik ben nu bij mn ouders, de weegschaal gaf hier 54.8 aan, maar dies meestal wat hoger, dus verwacht dat ik op die van mezelf gewoon nog 54,5 ben

Ik heb gister draadloos internet geinstalleerd, dus als ik zo gedouched ben ga ik lekker in de tuin zitten met mn laptop
pi_48316654
dat wil ik ook met mijn laptop gaan doen sylvana
weet alleen niet of ik dan nog iets op mijn beeldscherm zie
pi_48316676
dat weet ik ook niet, maar dat merk ik vanzelf wel dan
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:57:16 #47
12913 GreatWhiteSilence
pi_48316680
Je ziet idd weinig op je beeldscherm. Daar heb ik iig altijd last van als ik buiten zit...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:57:39 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48316688
@ Miss_S: ik kan er weinig aan veranderen hoe ik nu afval, dus we zullen zien . Lichamen zijn onvoorspelbaar .

@ Sylvana: hopelijk kun je het scherm nog een beetje zien in de zon . Zon + laptop is meestal geen goede combi . Bovendien worden de toetsen gloeiend heet .
Niet meer actief op Fok!
pi_48316692
ik wil iets van papier gaan maken een soort kap
want heb geen zin om binnen mijn verslagen te maken
pi_48316709
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 09:57 schreef Viking84 het volgende:

@ Sylvana: hopelijk kun je het scherm nog een beetje zien in de zon . Zon + laptop is meestal geen goede combi . Bovendien worden de toetsen gloeiend heet .
misschien dat ik m een plekje kan vinden dat mn laptop in de schaduw is en ik in de zon

nou eerst ff douchen
pi_48316907
Mogge!
Moet het hele weekend werken; voor mij geen zon dus.
Wat wel erg leuk is dat ik net 6 kaartjes heb gekocht (online) voor het concert van Blondie in juli hier in Paradiso.
pi_48318247
Ik vind mijn weegschaal niet aardig! Normaal weekje gehad, gister ging zelfs best goed met eten en sporten ... ben ik kilo aangekomen! He, maar daar doe ik het niet voor ... Voordeel: op een of andere manier is die kilo niet te zien, mijn figuur is wel gewoon nog slank ... en mn bikini past nog!
  zaterdag 14 april 2007 @ 11:19:05 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48318278
Een kilo verschil is niet zo snel te zien / voelen, hoor, dus maak je maar geen zorgen .

Ik ga nu op het balkon zitten lezen. Net ingesmeerd met zonnemelk en net een strandjurkje aangetrokken dat ik in de zomer weer op straat hoop te kunnen dragen .
Niet meer actief op Fok!
pi_48318760
mijn bikini en strandjurkje zitten een beetje wijd
ook niet gek als er 10 kilo verschil is met vorig jaar
zal zo eens een foto van dit jaar en vorig jaar in hetzelfde jurkje laten zien als ik de oude versie nog kan vinden

EDIT foto gevonden

nu

jaar geleden

[ Bericht 35% gewijzigd door Miss_S op 14-04-2007 11:52:02 ]
pi_48319257
Wow! Hertstikke goed miss_S!!!

Ik ben nu 2uur fietse
Ja we gaan ervoor!
Voices tell me I'm the shit.
pi_48319271
dankje wel
fietsen is wel lekker in dit weertje
pi_48319281
Wow wat een verschil! Jij bent echt afgevallen ... wat goed he! ... vooral je benen zien er nu echt goed uit! ...

*wil ook afvallen en weer in mn rokje passen* ...
pi_48319308
ja mij vielen inderdaad ook mijn benen op op die foto
ziet er toch iets beter uit
pi_48319362
Wat een verschil zeg Saskia

Ziet er echt goed uit zo
  zaterdag 14 april 2007 @ 16:02:06 #60
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_48324078
Helemaal op de goede weg Saskia!

Deze vrouw niet, schiet voor geen meter op! Weet wel hoe het komt, dus dat scheelt. (meer sporten!)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_48324751
dankje wel sylvana en susie

ik ben trouwens al verbrand een beetje, het is ook zo lekker weer buiten
best lekker om zo verslagen te maken
pi_48326296
ik ben naar het voetbal geweest vanmiddag, dik verloren, maar wel lekker de hele middag in het zonnetje gezeten/gestaan

zometeen macaroni eten
  zaterdag 14 april 2007 @ 18:12:44 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48326991
Wij hebben burrito's gehad zonet.

Ik mopperde vanmiddag nog dat ik helemaal niks verkleurd was, maar m'n hals is toch wel wat verkleurd . Het is nu rood, maar zal nog wel bruin worden, aangezien ik me heel goed heb ingesmeerd.
Niet meer actief op Fok!
pi_48327052
ik heb net mijn hele lichaam ingesmeerd en ben toch wel overal een beetje rood
gelukkig word dat bij mij altijd snel bruin

verder heb ik nu echt wel zin in de zomer vakantie
beetje de hele dag in bikini aan het zwembad liggen
zeker nu het er in bikini goed uitziet
pi_48335407
morgenochtend eerst een eind fietsen, en dan in het plantsoen gaan liggen met een boek i guess, donderdag tentamen...
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48345596
net 5 wentelteefjes met suiker gegeten, die dingen zijn ook veel te lekker

en vanavond bbq-en, dus gewoon een lekker dagje genieten van het eten en het mooie weer dus, moet ook af en toe kunnen hoor
  zondag 15 april 2007 @ 13:35:29 #67
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48346190
Gisteren ben ik naar Dokkum gefietst en terug.... voor het eerst in korte broek/shirt.... kun je weer duidelijk zien tot waar het shirt ging :")
Bernie en ik zijn tof.
pi_48346383
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 11:44 schreef Miss_S het volgende:
zal zo eens een foto van dit jaar en vorig jaar in hetzelfde jurkje laten zien als ik de oude versie nog kan vinden

EDIT foto gevonden

nu
[afbeelding]

jaar geleden
[afbeelding]
mooi dan, nog 10kg en je bent slank en knap
how heb je het gedaan? dieet en wat voor sport?

ik zelf ga zo 12km hardlopen in de stinkende 25°C
errrrrrrrrr.....?
  zondag 15 april 2007 @ 13:54:41 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48346685
want je bent per definitie knap als je slank bent en lelijk als je overgewicht hebt? Sorry, ik snap jouw logica dus helemaal niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_48347709
Ik wilde even zeggen, Miss_S erg knap dat je zoveel bent afgevallen!
De rest natuurlijk ook, maar zij steekt er echt bovenuit.
pi_48348032
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:41 schreef mercurial3 het volgende:
Veel drinken
pi_48348059
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 11:44 schreef Miss_S het volgende:

EDIT foto gevonden

nu
[afbeelding]

jaar geleden
[afbeelding]

Je kunt zo in het Sterren toen en Nu. topic
pi_48351496
Goh, mercurial3 zit nu ook al in dit topic het kinderachtige figuur uit te hangen? -/ignore-

Pfff, heb vanmorgen zo'n 55km gefietst, en heb daarna nog een paar uurtjes in het plantsoen gehangen met een boek... heb het nu eigenlijk wel gehad
pi_48351616
Zo, 55 km gefietst, met dit weer, knap hoor Maarten

Ik heb lekker lui in de zon gezeten, heb ik ook veel mee gezweet
pi_48352071
ja, vanmorgen he, ik was om 12 uur gelukkig thuis
Renske ging vanmiddag fietsen... hoop dat het snel een beetje afkoelt voor haar! En in de zon zitten is ook lekker
  zondag 15 april 2007 @ 17:22:48 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48352644
Renske ging idd fietsen (in de betekenis van 'zou gaan' dan) . En 55 km... Pfff... Maar je moet wel trainen voor je naar Parijs gaat hè .

Ik ben lekker verkleurd in de zon en nu ga ik koken.
Niet meer actief op Fok!
pi_48352916
tssktssk, volgende keer moet ik je maar op sleeptouw nemen
pi_48354015
*inhaalrace gestart*

Hardlopen met dit weer is toch een stukje zwaarder *drinkt gelijk een halve liter water*
pi_48358286
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:41 schreef mercurial3 het volgende:

[..]

mooi dan, nog 10kg en je bent slank en knap
how heb je het gedaan? dieet en wat voor sport?

gewoon gezond eten en elke dag een half uur tot een uur sporten
en als ik nog 10kg zou afvallen ben ik mager en dat is zeker niet knap
pi_48358307
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wilde even zeggen, Miss_S erg knap dat je zoveel bent afgevallen!
De rest natuurlijk ook, maar zij steekt er echt bovenuit.
dankjewel
  zondag 15 april 2007 @ 20:27:06 #81
12913 GreatWhiteSilence
pi_48358819
Ik heb nu ik een baantje heb op een klein kwartier fietsen afstand, wel meer lichaamsbeweging. Sporten is achteraf toch niet echt iets voor mij, ik hou het maar bij de normale huis-tuin-en-keuken beweging...
  zondag 15 april 2007 @ 20:30:46 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48358983
net gezellig gecamd met Maarten. Zondag met hem naar de film . Je zou er bijna wat van gaan denken .
Niet meer actief op Fok!
pi_48359058
dat jullie vrienden zijn
  zondag 15 april 2007 @ 20:41:17 #84
56471 pinquit
oh my lama!
pi_48359404
tvp'tje.
heb me aangemeld
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_48359721
quote:
Op zondag 15 april 2007 20:30 schreef Viking84 het volgende:
net gezellig gecamd met Maarten. Zondag met hem naar de film . Je zou er bijna wat van gaan denken .
Komt door de lente, love is in the air

Ik zie mn schatje morgen weer

Met bbquen minder gegeten dan ik normaal doe, niet zo heel veel honger na die 5 wentelteefjes evan vanmiddag en het warme weer, maar toch nog wel wat sateetjes en een worstje en stokbrood met kruidenboter gehad. Ach ja, sporten we er morgen wel weer af Morgen voor het eerst sinds maanden weer naar school, ga een keuzemodule doen van 2 uur in de week, 7 weken lang. Ben benieuwd of ik de school nog kan vinden, sinds november niet meer geweest
pi_48359766
quote:
Op zondag 15 april 2007 20:41 schreef pinquit het volgende:
tvp'tje.
heb me aangemeld
Welkom en succes!
pi_48361903
heb vandaag trouwens heerlijke sushi op
pi_48365979
Zo, ik ben ook weer van de partij
Miss_S, volgens mij kun je dat jurkje nu wel weggeven aan iemand ofzo, het is namelijk een heeeel klein beetje te wijd
Wel tof hoor, om zo te kunnen vergelijken, ik heb nu al spijt dat ik geen foto's heb gemaakt toen ik 86 kilo woog. En omdat je jezelf toch elke dag ziet, merk je het normaal gesproken niet zo erg als je afvalt.

Oja, het vergrijpen aan fruit e.d. ( ) was heerlijk hoor. Geen tripjes naar de shoarmatent gemaakt. Ananassen rule!
pi_48366012
Mag ik hier nog meedoen?
pi_48369130
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:22 schreef kauwkikker het volgende:
Mag ik hier nog meedoen?
ja, waarom zou dat niet mogen?
pi_48370532
Zometeen weer lekker zwemmen
Ik heb er gewoon zin in

kauwkikker: iedereen die lief is mag meedoen
pi_48370712
vervelende van dit weer is dat ik dan altijd zo vroeg wakker ben

maar goed dat jurkje is nu inderdaad een beetje te wijd maar goed is toch alleen maar voor in de tuin te liggen
  maandag 16 april 2007 @ 07:33:46 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48370735
vroeg wakker zijn is cool . Mijn mooie gewicht was kennelijk even een uitschieter naar beneden, want nu zit ik alweer een paar dagen op 77,4. Nou ja, ook goed, hoor , ik val iig af .

Zometeen even de borg betalen voor de aclo-cursussen, daarna tot 13 uur naar stage en dan moet ik nog aan een opdracht werken voor college. Ik hoop vanavond nog een stuk te kunnen fietsen. Wel een bekende route, anders ben ik bang dat ik verdwaal en niet voor donker thuis ben .
Niet meer actief op Fok!
pi_48370856
OK! dan doe ik gezellig mee!
Ik weeg nu ong 70 en graag zou ik weer terug gaan naar de 59, maar ik weet eerlijk gezegd niet of dat wel haalbaar is. Daarom eerst maar naar de 64 ofzo. Ik weet nog niet precies hoe ik het ga doen. In ieder geval proberen minder te snaaien!
Moet eigenlijk ook weer een weegschaal aanschaffen. Want bij anderen wegen is ook niet echt handig.
Ow ja ik ben trouwens 1,73.
pi_48370982
Zwemmen is goed
Alleen jammer als het in het zwembad te druk is...de hele tijd mensen ontwijken is niet tof

Ik heb een nieuwe liefde..zuurdesembrood
pi_48371103
Succes Kauwkikker
pi_48371168
Dankjewel Tangarine
Alcarin, ik heb er al even op gegoogeld, maar val daar echt van af? En maak je het zelf of kan je het ook halen in de natuurlijkwinkel ofzo?
pi_48371394
quote:
Op maandag 16 april 2007 08:39 schreef kauwkikker het volgende:
Alcarin, ik heb er al even op gegoogeld, maar val daar echt van af? En maak je het zelf of kan je het ook halen in de natuurlijkwinkel ofzo?
Nee, daar val je niet van af. Je valt van geen enkel voedingsmiddel af

Maar het is wel erg lekker en gezond!
En dat is dan wel weer belangrijk om af te vallen, gewoon genoeg gezonde dingen eten die je lekker vindt en dan gaat het vanzelf (bij mij tenminste).
pi_48371783
succes kauwekikker

hier druk dagje vandaag, zo terug naar Deventer, dan in huis rommelen, vanmiddag naar school toe en als ik daarmee klaar ben direct door naar Peter, die vanavond voor me kookt, dus wat ik ga eten is nog een verrassing

Met dit mooie weer ben ik ook vroeg wakker steeds, maar echt actief word ik ook niet echt met dit weer
pi_48372213
actief moet je smorgens en savonds doen, middag is om te hangen en te zeuren dat je moet studeren/werken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')