mooi dan, nog 10kg en je bent slank en knapquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:44 schreef Miss_S het volgende:
mijn bikini en strandjurkje zitten een beetje wijd
ook niet gek als er 10 kilo verschil is met vorig jaar
zal zo eens een foto van dit jaar en vorig jaar in hetzelfde jurkje laten zien als ik de oude versie nog kan vinden
EDIT foto gevonden
nu
[afbeelding]
jaar geleden
[afbeelding]
Veel drinkenquote:Op zondag 15 april 2007 13:41 schreef mercurial3 het volgende:
ik zelf ga zo 12km hardlopen in de stinkende 25°C
quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:44 schreef Miss_S het volgende:
mijn bikini en strandjurkje zitten een beetje wijd
ook niet gek als er 10 kilo verschil is met vorig jaar
zal zo eens een foto van dit jaar en vorig jaar in hetzelfde jurkje laten zien als ik de oude versie nog kan vinden
EDIT foto gevonden
nu
[afbeelding]
jaar geleden
[afbeelding]
gewoon gezond eten en elke dag een half uur tot een uur sportenquote:Op zondag 15 april 2007 13:41 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
mooi dan, nog 10kg en je bent slank en knap![]()
how heb je het gedaan? dieet en wat voor sport?
ik zelf ga zo 12km hardlopen in de stinkende 25°C
dankjewelquote:Op zondag 15 april 2007 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wilde even zeggen, Miss_S erg knap dat je zoveel bent afgevallen!
De rest natuurlijk ook, maar zij steekt er echt bovenuit.
Komt door de lente, love is in the airquote:Op zondag 15 april 2007 20:30 schreef Viking84 het volgende:
net gezellig gecamd met Maarten. Zondag met hem naar de film. Je zou er bijna wat van gaan denken
.
ja, waarom zou dat niet mogen?quote:Op zondag 15 april 2007 23:22 schreef kauwkikker het volgende:
Mag ik hier nog meedoen?
Nee, daar val je niet van af. Je valt van geen enkel voedingsmiddel afquote:Op maandag 16 april 2007 08:39 schreef kauwkikker het volgende:
Alcarin, ik heb er al even op gegoogeld, maar val daar echt van af? En maak je het zelf of kan je het ook halen in de natuurlijkwinkel ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |