abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48316907
Mogge!
Moet het hele weekend werken; voor mij geen zon dus.
Wat wel erg leuk is dat ik net 6 kaartjes heb gekocht (online) voor het concert van Blondie in juli hier in Paradiso.
pi_48318247
Ik vind mijn weegschaal niet aardig! Normaal weekje gehad, gister ging zelfs best goed met eten en sporten ... ben ik kilo aangekomen! He, maar daar doe ik het niet voor ... Voordeel: op een of andere manier is die kilo niet te zien, mijn figuur is wel gewoon nog slank ... en mn bikini past nog!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 14 april 2007 @ 11:19:05 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48318278
Een kilo verschil is niet zo snel te zien / voelen, hoor, dus maak je maar geen zorgen .

Ik ga nu op het balkon zitten lezen. Net ingesmeerd met zonnemelk en net een strandjurkje aangetrokken dat ik in de zomer weer op straat hoop te kunnen dragen .
Niet meer actief op Fok!
pi_48318760
mijn bikini en strandjurkje zitten een beetje wijd
ook niet gek als er 10 kilo verschil is met vorig jaar
zal zo eens een foto van dit jaar en vorig jaar in hetzelfde jurkje laten zien als ik de oude versie nog kan vinden

EDIT foto gevonden

nu

jaar geleden

[ Bericht 35% gewijzigd door Miss_S op 14-04-2007 11:52:02 ]
pi_48319257
Wow! Hertstikke goed miss_S!!!

Ik ben nu 2uur fietse
Ja we gaan ervoor!
Voices tell me I'm the shit.
pi_48319271
dankje wel
fietsen is wel lekker in dit weertje
pi_48319281
Wow wat een verschil! Jij bent echt afgevallen ... wat goed he! ... vooral je benen zien er nu echt goed uit! ...

*wil ook afvallen en weer in mn rokje passen* ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_48319308
ja mij vielen inderdaad ook mijn benen op op die foto
ziet er toch iets beter uit
pi_48319362
Wat een verschil zeg Saskia

Ziet er echt goed uit zo
  zaterdag 14 april 2007 @ 16:02:06 #60
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_48324078
Helemaal op de goede weg Saskia!

Deze vrouw niet, schiet voor geen meter op! Weet wel hoe het komt, dus dat scheelt. (meer sporten!)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_48324751
dankje wel sylvana en susie

ik ben trouwens al verbrand een beetje, het is ook zo lekker weer buiten
best lekker om zo verslagen te maken
pi_48326296
ik ben naar het voetbal geweest vanmiddag, dik verloren, maar wel lekker de hele middag in het zonnetje gezeten/gestaan

zometeen macaroni eten
  zaterdag 14 april 2007 @ 18:12:44 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48326991
Wij hebben burrito's gehad zonet.

Ik mopperde vanmiddag nog dat ik helemaal niks verkleurd was, maar m'n hals is toch wel wat verkleurd . Het is nu rood, maar zal nog wel bruin worden, aangezien ik me heel goed heb ingesmeerd.
Niet meer actief op Fok!
pi_48327052
ik heb net mijn hele lichaam ingesmeerd en ben toch wel overal een beetje rood
gelukkig word dat bij mij altijd snel bruin

verder heb ik nu echt wel zin in de zomer vakantie
beetje de hele dag in bikini aan het zwembad liggen
zeker nu het er in bikini goed uitziet
pi_48335407
morgenochtend eerst een eind fietsen, en dan in het plantsoen gaan liggen met een boek i guess, donderdag tentamen...
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48345596
net 5 wentelteefjes met suiker gegeten, die dingen zijn ook veel te lekker

en vanavond bbq-en, dus gewoon een lekker dagje genieten van het eten en het mooie weer dus, moet ook af en toe kunnen hoor
  zondag 15 april 2007 @ 13:35:29 #67
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48346190
Gisteren ben ik naar Dokkum gefietst en terug.... voor het eerst in korte broek/shirt.... kun je weer duidelijk zien tot waar het shirt ging :")
Bernie en ik zijn tof.
pi_48346383
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 11:44 schreef Miss_S het volgende:
zal zo eens een foto van dit jaar en vorig jaar in hetzelfde jurkje laten zien als ik de oude versie nog kan vinden

EDIT foto gevonden

nu
[afbeelding]

jaar geleden
[afbeelding]
mooi dan, nog 10kg en je bent slank en knap
how heb je het gedaan? dieet en wat voor sport?

ik zelf ga zo 12km hardlopen in de stinkende 25°C
errrrrrrrrr.....?
  zondag 15 april 2007 @ 13:54:41 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48346685
want je bent per definitie knap als je slank bent en lelijk als je overgewicht hebt? Sorry, ik snap jouw logica dus helemaal niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_48347709
Ik wilde even zeggen, Miss_S erg knap dat je zoveel bent afgevallen!
De rest natuurlijk ook, maar zij steekt er echt bovenuit.
pi_48348032
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:41 schreef mercurial3 het volgende:
Veel drinken
pi_48348059
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 11:44 schreef Miss_S het volgende:

EDIT foto gevonden

nu
[afbeelding]

jaar geleden
[afbeelding]

Je kunt zo in het Sterren toen en Nu. topic
pi_48351496
Goh, mercurial3 zit nu ook al in dit topic het kinderachtige figuur uit te hangen? -/ignore-

Pfff, heb vanmorgen zo'n 55km gefietst, en heb daarna nog een paar uurtjes in het plantsoen gehangen met een boek... heb het nu eigenlijk wel gehad
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48351616
Zo, 55 km gefietst, met dit weer, knap hoor Maarten

Ik heb lekker lui in de zon gezeten, heb ik ook veel mee gezweet
pi_48352071
ja, vanmorgen he, ik was om 12 uur gelukkig thuis
Renske ging vanmiddag fietsen... hoop dat het snel een beetje afkoelt voor haar! En in de zon zitten is ook lekker
  zondag 15 april 2007 @ 17:22:48 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48352644
Renske ging idd fietsen (in de betekenis van 'zou gaan' dan) . En 55 km... Pfff... Maar je moet wel trainen voor je naar Parijs gaat hè .

Ik ben lekker verkleurd in de zon en nu ga ik koken.
Niet meer actief op Fok!
pi_48352916
tssktssk, volgende keer moet ik je maar op sleeptouw nemen
pi_48354015
*inhaalrace gestart*

Hardlopen met dit weer is toch een stukje zwaarder *drinkt gelijk een halve liter water*
pi_48358286
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:41 schreef mercurial3 het volgende:

[..]

mooi dan, nog 10kg en je bent slank en knap
how heb je het gedaan? dieet en wat voor sport?

gewoon gezond eten en elke dag een half uur tot een uur sporten
en als ik nog 10kg zou afvallen ben ik mager en dat is zeker niet knap
pi_48358307
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wilde even zeggen, Miss_S erg knap dat je zoveel bent afgevallen!
De rest natuurlijk ook, maar zij steekt er echt bovenuit.
dankjewel
  zondag 15 april 2007 @ 20:27:06 #81
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_48358819
Ik heb nu ik een baantje heb op een klein kwartier fietsen afstand, wel meer lichaamsbeweging. Sporten is achteraf toch niet echt iets voor mij, ik hou het maar bij de normale huis-tuin-en-keuken beweging...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zondag 15 april 2007 @ 20:30:46 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48358983
net gezellig gecamd met Maarten. Zondag met hem naar de film . Je zou er bijna wat van gaan denken .
Niet meer actief op Fok!
pi_48359058
dat jullie vrienden zijn
  zondag 15 april 2007 @ 20:41:17 #84
56471 pinquit
oh my lama!
pi_48359404
tvp'tje.
heb me aangemeld
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_48359721
quote:
Op zondag 15 april 2007 20:30 schreef Viking84 het volgende:
net gezellig gecamd met Maarten. Zondag met hem naar de film . Je zou er bijna wat van gaan denken .
Komt door de lente, love is in the air

Ik zie mn schatje morgen weer

Met bbquen minder gegeten dan ik normaal doe, niet zo heel veel honger na die 5 wentelteefjes evan vanmiddag en het warme weer, maar toch nog wel wat sateetjes en een worstje en stokbrood met kruidenboter gehad. Ach ja, sporten we er morgen wel weer af Morgen voor het eerst sinds maanden weer naar school, ga een keuzemodule doen van 2 uur in de week, 7 weken lang. Ben benieuwd of ik de school nog kan vinden, sinds november niet meer geweest
pi_48359766
quote:
Op zondag 15 april 2007 20:41 schreef pinquit het volgende:
tvp'tje.
heb me aangemeld
Welkom en succes!
pi_48361903
heb vandaag trouwens heerlijke sushi op
pi_48365979
Zo, ik ben ook weer van de partij
Miss_S, volgens mij kun je dat jurkje nu wel weggeven aan iemand ofzo, het is namelijk een heeeel klein beetje te wijd
Wel tof hoor, om zo te kunnen vergelijken, ik heb nu al spijt dat ik geen foto's heb gemaakt toen ik 86 kilo woog. En omdat je jezelf toch elke dag ziet, merk je het normaal gesproken niet zo erg als je afvalt.

Oja, het vergrijpen aan fruit e.d. ( ) was heerlijk hoor. Geen tripjes naar de shoarmatent gemaakt. Ananassen rule!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48366012
Mag ik hier nog meedoen?
pi_48369130
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:22 schreef kauwkikker het volgende:
Mag ik hier nog meedoen?
ja, waarom zou dat niet mogen?
pi_48370532
Zometeen weer lekker zwemmen
Ik heb er gewoon zin in

kauwkikker: iedereen die lief is mag meedoen
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48370712
vervelende van dit weer is dat ik dan altijd zo vroeg wakker ben

maar goed dat jurkje is nu inderdaad een beetje te wijd maar goed is toch alleen maar voor in de tuin te liggen
  maandag 16 april 2007 @ 07:33:46 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48370735
vroeg wakker zijn is cool . Mijn mooie gewicht was kennelijk even een uitschieter naar beneden, want nu zit ik alweer een paar dagen op 77,4. Nou ja, ook goed, hoor , ik val iig af .

Zometeen even de borg betalen voor de aclo-cursussen, daarna tot 13 uur naar stage en dan moet ik nog aan een opdracht werken voor college. Ik hoop vanavond nog een stuk te kunnen fietsen. Wel een bekende route, anders ben ik bang dat ik verdwaal en niet voor donker thuis ben .
Niet meer actief op Fok!
pi_48370856
OK! dan doe ik gezellig mee!
Ik weeg nu ong 70 en graag zou ik weer terug gaan naar de 59, maar ik weet eerlijk gezegd niet of dat wel haalbaar is. Daarom eerst maar naar de 64 ofzo. Ik weet nog niet precies hoe ik het ga doen. In ieder geval proberen minder te snaaien!
Moet eigenlijk ook weer een weegschaal aanschaffen. Want bij anderen wegen is ook niet echt handig.
Ow ja ik ben trouwens 1,73.
pi_48370982
Zwemmen is goed
Alleen jammer als het in het zwembad te druk is...de hele tijd mensen ontwijken is niet tof

Ik heb een nieuwe liefde..zuurdesembrood
pi_48371103
Succes Kauwkikker
pi_48371168
Dankjewel Tangarine
Alcarin, ik heb er al even op gegoogeld, maar val daar echt van af? En maak je het zelf of kan je het ook halen in de natuurlijkwinkel ofzo?
pi_48371394
quote:
Op maandag 16 april 2007 08:39 schreef kauwkikker het volgende:
Alcarin, ik heb er al even op gegoogeld, maar val daar echt van af? En maak je het zelf of kan je het ook halen in de natuurlijkwinkel ofzo?
Nee, daar val je niet van af. Je valt van geen enkel voedingsmiddel af

Maar het is wel erg lekker en gezond!
En dat is dan wel weer belangrijk om af te vallen, gewoon genoeg gezonde dingen eten die je lekker vindt en dan gaat het vanzelf (bij mij tenminste).
pi_48371783
succes kauwekikker

hier druk dagje vandaag, zo terug naar Deventer, dan in huis rommelen, vanmiddag naar school toe en als ik daarmee klaar ben direct door naar Peter, die vanavond voor me kookt, dus wat ik ga eten is nog een verrassing

Met dit mooie weer ben ik ook vroeg wakker steeds, maar echt actief word ik ook niet echt met dit weer
pi_48372213
actief moet je smorgens en savonds doen, middag is om te hangen en te zeuren dat je moet studeren/werken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')