Ja heb vandaag toch ook maar exite truck gekocht. Het is idd geen slechte game maar zo geweldig is het nou ook weer niet. Vind vooral dat de banen soms een beetje te krap zijn en dat luchstunten is gaar. Maar het is wel fucking hectischquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:57 schreef Xrenity het volgende:
Excite Truck
Geweldige game, bestuurt heerlijk en ik kan het tegen m'n pa doen
Hier al alle 2 de voorspellingen goedquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Mensen houden dus meer van Honden dan van katten, verkeerd gegokt
'quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:12 schreef linebear het volgende:
heb ook 100 % helemaal goed...
250 punten
als je kijkt hoeveel procent je goed heb, daar kan je doorbladeren en daar vind je meer info.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:24 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
'
waar zie je dat punten gedoe dan?
Was het maar zo een feest.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:40 schreef WjeroneW het volgende:
Is de releasedatum van Super Smash Bros Brawl eigenlijk al bekend?
je sensor bar goed afgesteld ik heb er namelijk helemaal geen last van bij excite truck speelt perfect.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:06 schreef DinoPK het volgende:
Net toch maar even Excite Truck meegenomen, ook al ben ik nog niet klaar met zelda en moet ik nog beginnen met Red Steel (backlog begint alweer..). Leuk spel alleen jammer dat de Dpad als turbo gebruikt wordt, krijg een beetje pijn in mijn duim daarvan.
Speelt lekker hektisch, ziet er goed uit, erg leuk voor tussendoor.
Toch een minpuntje van de controls: de bossgame in wario ware rijdt beter dan dit op het eerste gevoel.. Soms gaat de auto gewoon rechtdoor als ik stuur, stuur ik nog meer bij, dan gaat de auto opeens de verkeerde kant op (te ver doorgedraaid dan waarschijnlijk). Het zal een kwestie van wennen zijn maar echt feeling heb ik daar nog niet bij na 10 races.
Al met al een leuke opvuller, op naar SSX blur
Van de eurogamer review:quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:20 schreef DinoPK het volgende:
Draai je controller maar eens tever, dan zie je wel wat ik bedoel.
quote:The critical thing to grasp is that these trucks aren't for turning - at least not beyond a certain, surprisingly slight angle. Not realising this on the first, second and seventeenth occasion you smash into a tree because you didn't seem to turn far enough, you mistakenly assume that you're getting the wacky gesture bit wrong and start twisting your arms round in circles like a drunken washing machine. The trick, it turns out, is to limit your movements to small, guiding tweaks. A few minutes after that clicks, the game comes into its own, which is silly really, because better-written instructions would have cleared it up before the disc was even out of the box.
http://wii.ign.com/articles/765/765721p2.htmlquote:I'll also try my best to make No More Heroes as violent, or even more violent than Manhunt 2!
Nog een 18+ game op de Wiiquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:52 schreef Mortale het volgende:
No More Heroes wordt bruter dan Manhunt 2.
[..]
http://wii.ign.com/articles/765/765721p2.html
Dit is wel wat nintendo nodig heeft.
Eensch.quote:
Niet erg realistisch, al is het natuurlijk wel moeilijker dan de andere racers.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:50 schreef SPiDeY. het volgende:
Wat denk je van F-Zero?
met een beetje moeite goed verkrijgbaar.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:39 schreef SillyWalks het volgende:
Is deze console nou al ergens normaal te verkrijgen?
Hij is makkelijk verkrijgbaar in Duitsland en op eBay.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:39 schreef SillyWalks het volgende:
Is deze console nou al ergens normaal te verkrijgen?
EAquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Eensch.
Maar het is niet echt te vergelijken (verschillende genres). SSX Blur wordt een betere game dan Excite Truck hoe dan ook.EA
Ik heb de game nog niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:23 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb Roy nog niet eens gehoort over ETIs sie zo verslaaft dat tie neit eens meer op Fok! komt
![]()
Dat valt me van je tegen Royquote:
Dat is echt een multiplayer spel. Maps voor elkaar gaan maken enzo.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:24 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb net trouwens Exite Bike gedownload, maar dat spel vind ik niks aan![]()
quote:- Fight Night confirmed for Wii
- Guitar Hero coming to Wii
- Matt said there was some other "cool game" coming that they were NDAed about
- Vicarious Visions messing around with livemove, may have another Wii game
- EA to announce new IP on Wii soon.
- THQ to make some non-kiddie, original games for Wii
Niet op de virtual console iig maar volgens mij heeft Nintendo een tijdje geleden gezegd dat ze dit nog wel van plan zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:38 schreef Frankeinstein het volgende:
kwamen er eigenlijk nou ooit ook nog spellen gemaakt door kleine ontwikkelingsstudio's voor een zacht prijsje op de Virtual Console? Net zoiets als Xbox Live Arcade bedoel ik. Want na een tijdje zijn de (interessante) titels toch wel op..
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:49 schreef _petjan het volgende:
Ik wil Banjo Kazooie op de VC.
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:49 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil ook Banjo.
DAT IS DAN HARDSTIKKEquote:
verschilt toch ontzettend per console... Valt geen zinnig antwoord op te gevenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:01 schreef Oksel het volgende:
Hoeveel blokken is elke VC game nou ongeveer?
*kijkt op wii:quote:Op maandag 19 februari 2007 11:01 schreef Oksel het volgende:
Maakt eigenlijk niet uit.. Je half gig aan intern geheugen krijg je niet zo snel vol.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:01 schreef Oksel het volgende:
gaat harder dan dat je zou denken hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 11:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk niet uit.. Je half gig aan intern geheugen krijg je niet zo snel vol.
Van hun site:quote:Op maandag 19 februari 2007 00:38 schreef SPiDeY. het volgende:
In addition to Wii and GameCube homebrew and backups, apparently the WiiXT also promises region-free DVD playback (wait, huh?), Virtual Console support, stealth operation, recovery mode, and uses 128MB ROM flash memory, 512MB flash storage (presumably for games), and an external USB dongle for enabling and disabling the chip, upgrading, and reflashing.![]()
quote:Hopefully we can manage a rollout of the chip sometime within the next 3 months, once we have the funds to start mass production, you will know about it.
donut ghost house na die grot??quote:Op maandag 19 februari 2007 11:16 schreef linebear het volgende:
SMW is echt helemaal stoerLoop wel weer eens vast. In het ghost house op Donut island
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er was volgens mij ook een toetscombinatie om op te kunnen slaan als je op de map was, ik weet alleen niet meer welke dat was...
[ Bericht 9% gewijzigd door mschol op 19-02-2007 11:25:18 ]
je mist waarschijnlijk de goeie deur, tis beetje jammer dat ik et niet kan uitleggen hoe en wat..quote:Op maandag 19 februari 2007 11:38 schreef linebear het volgende:
ik blijf maar steeds in een loop rondlopen...
als ik door de deur ga, dan kom ik er onder uit, kop tegen dat blokje aan. Komt er zo'n P uit. Spring ik er op, dan komt er een deur te voorschijn. Daar ga ik in. Daar is een deur en dan kom ik weer op de zelfde locatie
ik ga het gewoon nog een keer proberenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
je mist waarschijnlijk de goeie deur, tis beetje jammer dat ik et niet kan uitleggen hoe en wat..
maar volgens mij, als je in die verschenen deur gaat moet je nog verder lopen naar nog z'on deur..
en anders moet je niet in de verschenen deur gaan?(geen idee hoe ik het doen, doe et allemaal automatisch
)
vanilla ghost house is klaar, nu inmiddels op 29 completed levels(waarvan 1 starroad)
SMW is exact hetzelfde (zover ik nu zie) als de SNES versiequote:Op maandag 19 februari 2007 12:00 schreef _GdR_ het volgende:
kan je met SMW ook gewoon saven enzo?
zie mijn editquote:Op maandag 19 februari 2007 12:05 schreef linebear het volgende:
maar ja kan niet alles saven volgens mij... ik moest meerdere keren een veld overnieuw doen
Met de classic controller of een gamecube controller zoals ikquote:Op maandag 19 februari 2007 12:12 schreef _GdR_ het volgende:
en die speel je met de classic controller?
of met de wiimote horizontaal? mario world is wel koel. wil ik ook wel hebben denk ik
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:55 schreef PastoorPeter het volgende:
http://wii.com/jp/movies/wii-cm-soft22/
Ziet er spannend uit!!
classic controller uiteraard, dat heeft nog de meeste gelijkenissen met de SNES controller (al lag die laatste iets lekkerder in de hand)quote:Op maandag 19 februari 2007 12:12 schreef _GdR_ het volgende:
en die speel je met de classic controller?
of met de wiimote horizontaal? mario world is wel koel. wil ik ook wel hebben denk ik
De Wii voegt een nieuwe mogelijkheid toe. Keer via de homeknop terug naar het wiimenu. Start je later het spel weer, dan ben je weer waar je het spel verlietquote:Op maandag 19 februari 2007 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
SMW is exact hetzelfde (zover ik nu zie) als de SNES versie
saven doe je pas bij uitgespeelde kastelen of ghosts houses
ja das dus gewoon kut.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:58 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Met de classic controller of een gamecube controller zoals ik![]()
das waar ja ,quote:Op maandag 19 februari 2007 13:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De Wii voegt een nieuwe mogelijkheid toe. Keer via de homeknop terug naar het wiimenu. Start je later het spel weer, dan ben je weer waar je het spel verliet
met tennis of bowlen heb ik een keer een iets te lange zwaai gemaakt waardoor de remote nogal hard tegen een muurtje kwam, beide hadden gelukkig geen schadequote:Op maandag 19 februari 2007 16:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Hebben jullie inmiddels wat ongelukken gehad met de Wii remote? Ik heb eergister per ongeluk een klein stukje van een tafeltje hierzo afgeslagen tijdens Zelda. Geen schade aan de afstandsbediening gelukkig.
maak maar eens een harde wii bowling zwaar en laat de bal remote maar eens losquote:Op maandag 19 februari 2007 16:38 schreef m0ridin het volgende:
Hmmmm, in de eerste 5 minuten heb ik 1 glas omver gemept (gelukkig nog heel en zat niet vol op dat moment) en een keer tegen de tafel aangeslagen (opniuew geen schade). Al met al reden voor mij om de tafel nu aan de kant te schuiven en te zorgen dat er niets in de buurt staat
Hoe mensen remotes door de tv krijgen snap ik trouwens echt niet... maar misschien kom ik daar nog een keertje op terug.
Met zelda?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Hebben jullie inmiddels wat ongelukken gehad met de Wii remote? Ik heb eergister per ongeluk een klein stukje van een tafeltje hierzo afgeslagen tijdens Zelda. Geen schade aan de afstandsbediening gelukkig.
Nee, alles aan de kant geschoven. Wel een paar keer bijna de hond gemept.. die snapt er niks vanquote:Op maandag 19 februari 2007 16:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Hehe, njah... het komt niet in me op om dat ding los te laten. Maar wie weet in een dronken bui...quote:Op maandag 19 februari 2007 16:40 schreef mschol het volgende:
[..]
maak maar eens een harde wii bowling zwaar en laat de bal remote maar eens los
Ja maar ik wil dan de acties die Link doet nadoen omdat dat stoer is.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:02 schreef Mortale het volgende:
[..]
Met zelda?![]()
Hoe doe je dat dan?
Kleine bewegingen zijn voldoende...
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dan de acties die Link doet nadoen omdat dat stoer is.
Kun je die move al imiteren?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dan de acties die Link doet nadoen omdat dat stoer is.
Trouwens wat een coole animatie als je een vijand finisht en dan gelijk A drukt om je wapen weg te doen.GAAF GAAF GAAF!!
Is dit bij alle Virtual Console spellen het geval?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:08 schreef __Saviour__ het volgende:
De Wii voegt een nieuwe mogelijkheid toe. Keer via de homeknop terug naar het wiimenu. Start je later het spel weer, dan ben je weer waar je het spel verliet
Kun je niet gewoon weg gaan? Zonder Wii was je iig een stuk minder ..... aanwezig.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja man en mijn mama gaat een stoere groene pakje maken zodat het helemaal compleet wordt enzo echt gaaf en cool.
Doe even normaal zeg. Ik wil me soms gewoon even inleven voor een moment. Mag het? Stelletje droogkloten.
De voorkant van mijn Wiimotes zijn compleet geschaafdquote:Op maandag 19 februari 2007 23:07 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een deuk in 1 van mij Wii controllers.
Enneh, Ruzzie, get lost.
Ja. Jammer, hè? Stelletje huilies. Wen er maar gewoon aan jongens want ik ben voorlopig volop aanwezig.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon weg gaan? Zonder Wii was je iig een stuk minder ..... aanwezig.
Je kan voortaan ook gewoon een "quote:Op maandag 19 februari 2007 23:07 schreef Oksel het volgende:
Enneh, Ruzzie, get lost.
Nee. In de digitale handleiding van het spel staat het als de functie ondersteund wordt.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:58 schreef RoelRoel het volgende:
Is dit bij alle Virtual Console spellen het geval?
Of je houdt gewoon je klep, scheelt je weer met replyen.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja. Jammer, hè? Stelletje huilies. Wen er maar gewoon aan jongens want ik ben voorlopig volop aanwezig.
[..]
Je kan voortaan ook gewoon een "" gebruiken, dat spaart je misschien wat moeite.
negeren. aubquote:Op maandag 19 februari 2007 23:57 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Of je houdt gewoon je klep, scheelt je weer met replyen.
Alleen bij N64 spellen is dit niet, althans bij mij zijn dit de enige spellen waarbij dit niet werkt.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:58 schreef RoelRoel het volgende:
[..]
Is dit bij alle Virtual Console spellen het geval?
Juist en we gaan weer ontopicquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Wie begint er in de eerste instantie met al dat drama? "Kun je niet gewoon weg gaan?"
Mensen, ik ben er al sinds topic nummer #1. Dit gaat nergens over.
Trouwens mag er wel wat vriendelijker gedaan worden hier. Als iemand zich een beetje inleeft in een bepaalde videospel en daarover vertelt hoeft dat geen "" op te leveren of reacties waarin gevraagd wordt op te rotten. Dank.
Ik heb er eentje kapot gemeptquote:Op maandag 19 februari 2007 16:26 schreef Ruzbeh het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:37 schreef Mortale het volgende:
SSX blur? Sonic? (Eledees en trauma centre?)
En jij gaat voor tiger woods?
Dat is de hele clue. Tis een leuk spel voor 10,- voor 50,- is het de moeite niet waard.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:23 schreef Faithz het volgende:
Het is maar goed dat er een mote bij zat anders was het niks waard geweest.
makroquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:00 schreef Eastman het volgende:
Het is nu al 2 maanden geleden dat de wii is geintroduceerd... iemand een adressje van een winkel die hem gewoon op voorraad heeft? gewoon in nl svp..
Naah valt redelijk tegen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:00 schreef m0ridin het volgende:
Als het goed is krijg ik Wii Play vandaag... het spel zelf verwacht ik niks van, het gaat mij ook om de remote maar ja. Voor een tientje extra kan je er niet echt de mist mee ingaan.
Hoop dat t biljarten een beetje ok is, verder kunnen alleen tafeltennis en laserhockey me een beetje boeien maar al met al ga ik er niet van uit dat ik het veel zal spelen.
Bij het laserhockey is het nogal vervelend als je de pointer uitbeeld hebt bewogen en je zwaait hem er weer in dat hij dat niet direct goed door heeft, waardoor je soms de bal niet goed terug kunt slaan. Je hebt zowieso nooit helemaal het idee dat je alles onder controle hebt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:18 schreef Faithz het volgende:
[..]
Naah valt redelijk tegen.
Laser hockey is meer een ver-edeld ping pong van vroegah.
Er zit een te gek tankspelletje op![]()
Ah tof dan heb ik wat te doenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:34 schreef __Saviour__ het volgende:
je unlocked multiplayer door singeplayer uit te spelen
klopt idd (bij SMW), zo heb ik em gister ook midden in me spelletjes uitkunnenzetten...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:17 schreef Faithz het volgende:
Het schijnt, dat als je teruggaat naar het wii menu via de home knop en je begint weer met je spel, dat je op hetzelfde punt begint als waar je bent ge-eindigd. Ik heb dit zelf nog niet getest.
Yup, ik vind dat laserhockey ook echt helemaal niks. Verder geen een spel geloof ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:39 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Bij het laserhockey is het nogal vervelend als je de pointer uitbeeld hebt bewogen en je zwaait hem er weer in dat hij dat niet direct goed door heeft, waardoor je soms de bal niet goed terug kunt slaan. Je hebt zowieso nooit helemaal het idee dat je alles onder controle hebt.
Dat tank-spel is inderdaad wel cool, maar dan wel met de nunchuck, anders vind ik het bijna niet te besturen. Ik heb er dus maar één en als je dan multiplayer gaat doen is het niet echt eerlijk, daarom doe ik dan zonder.
waar zit die secret area ?! Ik ben inmiddels al weer een stukje verderquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:32 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt idd (bij SMW), zo heb ik em gister ook midden in me spelletjes uitkunnenzetten...
het staat nota bene in de handleiding
en de top secret area boven donut ghost house is wel erg handig
Level 2 en dan op dat scherm het bovenste spookhuis. Daar zitten twee uitspeelmogelijkheden op. De ene brengt je naar de overkant meer richting het kasteel, de andere gaat recht omhoog en brengt je naar t secret level.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:04 schreef linebear het volgende:
waar zit die secret area ?! Ik ben inmiddels al weer een stukje verder
Blijf het echt een top spel vinden. ZO veel nostalgie![]()
geen idee, jongen uit mijn klas werkt bij makro hengelo en die zei dat hun ze op voorraad hadden...quote:
wat is dat voor een kut spel?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:16 schreef k_i_m het volgende:
Ben ik de enige die dol werd bij het zien van Toejam & Earl (vc)?
Mên, wat was dat een leuk spel.
Vooral de laatste zin is sterk. De discussie iig niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:56 schreef Mortale het volgende:
Met geld is liefde te krijgen.
Maarja, andersom ook wel eigenlijk...
Je moeder is een man met een snorquote:
misschine wii sterren ??quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:25 schreef SPiDeY. het volgende:
OMFG, mijn vraag hebben ze opgenomen in het enquete kanaal nu (wat is belangrijker)![]()
Niet eens even een bedankje ofzo kan er vanaf van N
Z0mFg, was jij een SEGA fan?!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:16 schreef k_i_m het volgende:
Ben ik de enige die dol werd bij het zien van Toejam & Earl (vc)?
Mên, wat was dat een leuk spel.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je moeder is een man met een snor.
welke is leuker / beter?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:38 schreef SPiDeY. het volgende:
Weet je hoe moeilijk het is een goede 50/50% vraag te verzinnen![]()
Dat zijn 2 verschillende dingen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:53 schreef mschol het volgende:
[..]
welke is leuker / beter?
wii sports of Zelda?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:33 schreef __Saviour__ het volgende:
nee, jouw verbinding is kut of verkeerd ingesteld.
fix het dan eens ipv nintendo de schuld te gevenquote:
Eind 2007.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:45 schreef NrSiX het volgende:
Weet iemand eigenlijk wanneer Super Mario Galaxy / Orchesta (Music) / Mario Strikers verwacht worden? Zit echt op deze titels te wachten.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:56 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Dat zijn 2 verschillende dingen.![]()
Ik denk niet dat hij dat bedoeldequote:Op woensdag 21 februari 2007 07:35 schreef mschol het volgende:
simpele ziel:
welke is beter?
wii sports of Zelda?
welke is leuker?
wii sports of Zelda?
Dat de spellen zo verschillend zijn het eigenlijk onmogelijk is om een keuze te maken. Dat is iig wat ik er uit haalquote:Op woensdag 21 februari 2007 07:54 schreef mschol het volgende:
dan mag hij me eens uitleggen wat ie wel bedoelde
stel je MOET een keuze maken wat doe je dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 07:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat de spellen zo verschillend zijn het eigenlijk onmogelijk is om een keuze te maken. Dat is iig wat ik er uit haal
In een hoekje gaan zitten huilenquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:08 schreef mschol het volgende:
stel je MOET een keuze maken wat doe je dan?
Je hebt niet altijd zin om actief bezig te zijn.. geen zin om te staan en te zwieren met de remote... Gewoon hangen op de bank en wat gamen. Dan is Zelda wel een uitkomst.. maar ik vind het spel zelf helemaal niks. Mijn vriendin dan weer wel. Dat is een kwestie van smaak.. Ik hou niet van dat "Play a song for me [insert ingamenaam]!" Blargh. Ik wil gewoon actie en een duidelijk doel. Nogmaals, kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:53 schreef mschol het volgende:
[..]
welke is leuker / beter?
wii sports of Zelda?
Ik denk echt dat het aan je router/verbinding ligt.quote:
Precies. Ik klaag er ook niet over zolang het straks het online gamen maar niet in de weg staat. Snelheid op m'n Wii zal ergens rond de 30kb/s liggen. M'n usenet verbinding schommelde tussen de 20 en 30kb/s toen m'n Wii wilde updatenquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:46 schreef Faithz het volgende:
Ach kun je ff rustig drinken gaan halen
Ik dacht hetzelfde als jou, totdat ik een andere wireless router probeerde.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:44 schreef _GdR_ het volgende:
ja ik dacht ook altijd dat het aan mij lag. tot dat ik bij een maat op bezoek was en t gewoon ook fokking lang duurde.
mocht nintendo ooit een game online brengen dan moet er echt geinvesteerd worden. aan mijn config ligt het iig zeker niet.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 07:18 schreef Slein83 het volgende:
Mario Strikers stond gepland voor 1st Q 2007, maar door online mode is die vermoedelijk naar 2nd Q gegaan.
als we nou codec's konden installerenquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:58 schreef FJD het volgende:
Daar zie ik t nut dan nog niet echt van inAlhoewel Linerider wel grappig moet zijn met de Wii mote
maar goed dan nog pak ik liever m'n laptop
![]()
Zou fijn zijn als de browser eens wat meer ging ondersteunen zodat er misschien filmpjes van je HD gestreamd kunnen worden via een intranet ofzo
heb linksys router. en ja die is goed. en ja die is goed geconfigt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:40 schreef Pronk het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde als jou, totdat ik een andere wireless router probeerde.
Toen kwamen alle updates en games opeens in 20 a 30 seconden binnen.
Ik weet dus inmiddels beter, er is niks mis met de servers van Nintendo.![]()
lullig dat jij last hebt van trage servers maar een update is hier gemiddeld binnen 30 seconden binnen, winkel kanaal duurt qua opstarten even wat langer maar voor de rest is hij erg snel, dat geldt al helemaal voor het downloaden van VC games en nieuwe kanalenquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:11 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heb linksys router. en ja die is goed. en ja die is goed geconfigt.
leest nieman mijn posts ofzo?
meenemen naar een ander heeft weinig nut als ze er zelf ook last van hebben.we hebben het eens getest. kon met een proggie ofzo. xbox uit update van wii starten en dan t netwerk monitoren. 10/20kb gemiddeld. stekker uit de wii xbox aan en ff demootje downen. 250/300kbs (300 is max van die gast zn lijn). en we hebben ze allebij getest over tzelfde netwerk touwtje in de dezelfde poort van dezelfde (linksys wrt45g) router.
dus als hier kinderen roepen dat de updates binnen 10sec binnen zijn... die weten zelf ook wel dat ze lullen.
alleen het winkelkanaal opstarten duurt 30+ sec.
Maar zullen we het over games hebben ofzo.
laten we in de toekomst lekker mariokart online gaan doen.![]()
als er weer een systeem update is zal ik wel eens een stopwatch aanzettenquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:17 schreef _GdR_ het volgende:
ik denk dat ze bij jullie andere secondes hebben ofzo
ik screenshots, digitaal vergelijksmeteriaal etc.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
als er weer een systeem update is zal ik wel eens een stopwatch aanzetten
weet iemand overigens of je als je een vc spel van je wii verwijderd of je hem dan kosteloos opnieuw kan downloaden?
Nee ik denk eerder van wat dieet spelletjesquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:14 schreef mschol het volgende:
wat moet ik me voorstellen bij een wii health pack?
fitness spelletjes ??
During a Japanese media event, the company unveiled what it is calling the Wii “Health Pack”, which Shigeru Miyamato describes as a way to help get family members in shape.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:14 schreef mschol het volgende:
fitness spelletjes ??
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:14 schreef mschol het volgende:
fitness spelletjes ??
quote:Shigeru Miyamoto heeft middels een videoboodschap bekend gemaakt dat er wordt gewerkt aan een game met de werktitel Health Pack. Het gaat om een Nintendo Wii game die draait om het verlenen van eerste hulp en gezondheidsoefeningen.
De game zal zich richten op het gehele gezin. Waarschijnlijk is men in Japan bang dat ze net zo dik worden als Amerikanen. De gezondheidsoefeningen zouden - theoretisch gezien - elke dag door alle leden van het gezin moeten worden uitgevoerd.
en die krijgt multiplayer online.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:37 schreef BMH het volgende:
Ow shit... Animal Crossing komt ook nog naar de Wii.. 3 miljoen extra wii's verkocht in Japan
riiiight.quote:
tel alle nintendo DS'en metAC bijelkaar + de mensen met een Wii die AC zouden gaan kopen:quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:55 schreef BMH het volgende:
[..]
riiiight.AC is ook echt een concurrent van de grootste MMORPG die er nu bestaat.
Je vergelijkt appels en peren. Zo kan ik ook wel een vergelijking maken:quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
tel alle nintendo DS'en metAC bijelkaar + de mensen met een Wii die AC zouden gaan kopen:
krijg je ENORM veel mensen... (en waarschijnlijk voldoende om in in iedergeval in de buurt van WoW te komen..
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Je vergelijkt appels en peren. Zo kan ik ook wel een vergelijking maken:
Tel alle mensen die Socom, Halo & counter strike spelen bij elkaar op en je zult zien dat Fifa 08 gedoemd is!
![]()
AC is niet eens een RPG. AC word maar door een online gespeeld.. Dus je kunt AC & WOW niet met elkaar vergelijken.beperkt aantal mensen daadwerkelijk
Helaas, in makro delft hebben ze hem al een tijdje niet meerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:06 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
geen idee, jongen uit mijn klas werkt bij makro hengelo en die zei dat hun ze op voorraad hadden...
Er komen bijna wekelijks Wii units binnen hoor. Meestal een stuk of 5 en afaik zijn ze gewoon te reserveren.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:26 schreef Eastman het volgende:
[..]
Helaas, in makro delft hebben ze hem al een tijdje niet meer
mevrouwtje van de makro durfde niet te zeggen wanneer er weer nieuwe binnen komen.... ze zei dat ik maar moest wachten tot half maart... dan zijn ze overal te koopquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er komen bijna wekelijks Wii units binnen hoor. Meestal een stuk of 5 en afaik zijn ze gewoon te reserveren.
Jij dacht dat ik dat nog niet gedaan hadquote:
Het is overigens mogelijk dat de Wii al dit jaar de 4 miljoen mijpaal bereikt in Japan, wat zou betekenen dat de Wii in Japan 5 keer sneller verkoopt dan de Gamecube.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:22 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik hoop dat de Revolution succesvol wordt maar ik verwacht dat hij gaat floppen.
Dat mensen überhaupt Sonic games durven te hypenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:14 schreef Mortale het volgende:
Damn sonic toch teveel gehypt
http://wii.ign.com/articles/766/766214p2.html
Ga eens snel een RGB kabel kopenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:37 schreef MaHawK het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst Gamecube games gespeeld met m'n Wii en ik heb het gevoel dat de graphics veel scherper zijn dan wanneer ik dezelfde game met de cube speel. Kan zijn dat ik de graphics van de Cube gewoon waziger herinner of het kan zijn dat de Wii native 16:9 ondersteund. Iemand die het kan bevestigen? Of ontkrachten mag ook.
Ik gebruik in beide gevallen de composite kabel die met de console meegeleverd werd.
Als je de reviews leest, gaat de meeste kritiek over de slechte muziek en dat het spel moeilijk is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat mensen überhaupt Sonic games durven te hypen. Vandaf de Sega CD versie van Sonic is er geen fatsoenlijke game meer gemaakt.
Best wel geestig ja. Wanneer komt dat spel uit?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:10 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Als je de reviews leest, gaat de meeste kritiek over de slechte muziek en dat het spel moeilijk is.
Overigens kun je wel, door eerdere velden opnieuw te spelen, Sonic upgraden, waardoor de 'moeilijke' velden/challenges makkelijker te doen zijn.
Oh ja en verder zouden de multiplayer minigames niet boeiend/slecht zijn.
Allemaal zaken die ik niet erg belangrijk vind. De meeste reviews vinden het sowieso een stap in de goeie richting en de core gameplay schijnt gewoon goed te zijn (wat je van eerdere 3D Sonic spellen niet kan zeggen). Ik heb er nog steeds zin in, in ieder geval.
Net trouwens op de site van onm 4 nieuwe Heatseeker filmpjes gekeken. Ziet er nog best aardig uit.
Official Nintendo Magazine
Ga naar 'video vault'
Password: Simsational
Zover ik kan vinden, zou Heatseeker eind maart uit moeten komen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Best wel geestig ja. Wanneer komt dat spel uit?
Waar?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:50 schreef _petjan het volgende:
[..]
Ga eens snel een RGB kabel kopen![]()
Dat is toch goed nieuws, ze zien de potentie in de Wii en meer $$$quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:24 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Zover ik kan vinden, zou Heatseeker eind maart uit moeten komen.
Ik moet zeggen dat er toch best veel 3rd party titels uitkomen, zo snel na de launch.
Ja ik vind 't ook een positief iets, ik sta alleen niet echt bekend om mijn enthousiasme, dus dat kwam misschien niet helemaal over.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:34 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Dat is toch goed nieuws, ze zien de potentie in de Wii en meer $$$
Dat doe ik wel als ik er een wat goedkoper tegen kom. 30 euro voor een kabel vind ik een beetje te veel van het goede.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:50 schreef _petjan het volgende:
[..]
Ga eens snel een RGB kabel kopen![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:14 schreef mschol het volgende:
weet iemand overigens of je als je een vc spel van je wii verwijderd of je hem dan kosteloos opnieuw kan downloaden?
dat dacht ik ook ja maar wilde het toch van andere horen (voor de toekomst, mocht ik gaan klooienquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij wel ja.
Supports DVD-R and DVD+Rquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:22 schreef SPiDeY. het volgende:
* SPiDeY. twijfelt voor de aanschaf van een wiikey, enige nadeel is de fabrieksgarantie en de mogelijkheid op een betere chip in de nabije toekomst..
wij hebben wiininja nu en die werkt ook goed.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:22 schreef SPiDeY. het volgende:
* SPiDeY. twijfelt voor de aanschaf van een wiikey, enige nadeel is de fabrieksgarantie en de mogelijkheid op een betere chip in de nabije toekomst..
Heatseeker ziet er zeker strak uit.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:10 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Als je de reviews leest, gaat de meeste kritiek over de slechte muziek en dat het spel moeilijk is.
Overigens kun je wel, door eerdere velden opnieuw te spelen, Sonic upgraden, waardoor de 'moeilijke' velden/challenges makkelijker te doen zijn.
Oh ja en verder zouden de multiplayer minigames niet boeiend/slecht zijn.
Allemaal zaken die ik niet erg belangrijk vind. De meeste reviews vinden het sowieso een stap in de goeie richting en de core gameplay schijnt gewoon goed te zijn (wat je van eerdere 3D Sonic spellen niet kan zeggen). Ik heb er nog steeds zin in, in ieder geval.
Net trouwens op de site van onm 4 nieuwe Heatseeker filmpjes gekeken. Ziet er nog best aardig uit.
Official Nintendo Magazine
Ga naar 'video vault'
Password: Simsational
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |