ik screenshots, digitaal vergelijksmeteriaal etc.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
als er weer een systeem update is zal ik wel eens een stopwatch aanzetten
weet iemand overigens of je als je een vc spel van je wii verwijderd of je hem dan kosteloos opnieuw kan downloaden?
Nee ik denk eerder van wat dieet spelletjesquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:14 schreef mschol het volgende:
wat moet ik me voorstellen bij een wii health pack?
fitness spelletjes ??
During a Japanese media event, the company unveiled what it is calling the Wii “Health Pack”, which Shigeru Miyamato describes as a way to help get family members in shape.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:14 schreef mschol het volgende:
fitness spelletjes ??
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:14 schreef mschol het volgende:
fitness spelletjes ??
quote:Shigeru Miyamoto heeft middels een videoboodschap bekend gemaakt dat er wordt gewerkt aan een game met de werktitel Health Pack. Het gaat om een Nintendo Wii game die draait om het verlenen van eerste hulp en gezondheidsoefeningen.
De game zal zich richten op het gehele gezin. Waarschijnlijk is men in Japan bang dat ze net zo dik worden als Amerikanen. De gezondheidsoefeningen zouden - theoretisch gezien - elke dag door alle leden van het gezin moeten worden uitgevoerd.
en die krijgt multiplayer online.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:37 schreef BMH het volgende:
Ow shit... Animal Crossing komt ook nog naar de Wii.. 3 miljoen extra wii's verkocht in Japan
riiiight.quote:
tel alle nintendo DS'en metAC bijelkaar + de mensen met een Wii die AC zouden gaan kopen:quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:55 schreef BMH het volgende:
[..]
riiiight.AC is ook echt een concurrent van de grootste MMORPG die er nu bestaat.
Je vergelijkt appels en peren. Zo kan ik ook wel een vergelijking maken:quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
tel alle nintendo DS'en metAC bijelkaar + de mensen met een Wii die AC zouden gaan kopen:
krijg je ENORM veel mensen... (en waarschijnlijk voldoende om in in iedergeval in de buurt van WoW te komen..
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Je vergelijkt appels en peren. Zo kan ik ook wel een vergelijking maken:
Tel alle mensen die Socom, Halo & counter strike spelen bij elkaar op en je zult zien dat Fifa 08 gedoemd is!
![]()
AC is niet eens een RPG. AC word maar door een online gespeeld.. Dus je kunt AC & WOW niet met elkaar vergelijken.beperkt aantal mensen daadwerkelijk
Helaas, in makro delft hebben ze hem al een tijdje niet meerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:06 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
geen idee, jongen uit mijn klas werkt bij makro hengelo en die zei dat hun ze op voorraad hadden...
Er komen bijna wekelijks Wii units binnen hoor. Meestal een stuk of 5 en afaik zijn ze gewoon te reserveren.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:26 schreef Eastman het volgende:
[..]
Helaas, in makro delft hebben ze hem al een tijdje niet meer
mevrouwtje van de makro durfde niet te zeggen wanneer er weer nieuwe binnen komen.... ze zei dat ik maar moest wachten tot half maart... dan zijn ze overal te koopquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er komen bijna wekelijks Wii units binnen hoor. Meestal een stuk of 5 en afaik zijn ze gewoon te reserveren.
Jij dacht dat ik dat nog niet gedaan hadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |