Het is overigens mogelijk dat de Wii al dit jaar de 4 miljoen mijpaal bereikt in Japan, wat zou betekenen dat de Wii in Japan 5 keer sneller verkoopt dan de Gamecube.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:22 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik hoop dat de Revolution succesvol wordt maar ik verwacht dat hij gaat floppen.
Dat mensen überhaupt Sonic games durven te hypenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:14 schreef Mortale het volgende:
Damn sonic toch teveel gehypt
http://wii.ign.com/articles/766/766214p2.html
Ga eens snel een RGB kabel kopenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:37 schreef MaHawK het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst Gamecube games gespeeld met m'n Wii en ik heb het gevoel dat de graphics veel scherper zijn dan wanneer ik dezelfde game met de cube speel. Kan zijn dat ik de graphics van de Cube gewoon waziger herinner of het kan zijn dat de Wii native 16:9 ondersteund. Iemand die het kan bevestigen? Of ontkrachten mag ook.
Ik gebruik in beide gevallen de composite kabel die met de console meegeleverd werd.
Als je de reviews leest, gaat de meeste kritiek over de slechte muziek en dat het spel moeilijk is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat mensen überhaupt Sonic games durven te hypen. Vandaf de Sega CD versie van Sonic is er geen fatsoenlijke game meer gemaakt.
Best wel geestig ja. Wanneer komt dat spel uit?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:10 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Als je de reviews leest, gaat de meeste kritiek over de slechte muziek en dat het spel moeilijk is.
Overigens kun je wel, door eerdere velden opnieuw te spelen, Sonic upgraden, waardoor de 'moeilijke' velden/challenges makkelijker te doen zijn.
Oh ja en verder zouden de multiplayer minigames niet boeiend/slecht zijn.
Allemaal zaken die ik niet erg belangrijk vind. De meeste reviews vinden het sowieso een stap in de goeie richting en de core gameplay schijnt gewoon goed te zijn (wat je van eerdere 3D Sonic spellen niet kan zeggen). Ik heb er nog steeds zin in, in ieder geval.
Net trouwens op de site van onm 4 nieuwe Heatseeker filmpjes gekeken. Ziet er nog best aardig uit.
Official Nintendo Magazine
Ga naar 'video vault'
Password: Simsational
Zover ik kan vinden, zou Heatseeker eind maart uit moeten komen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Best wel geestig ja. Wanneer komt dat spel uit?
Waar?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:50 schreef _petjan het volgende:
[..]
Ga eens snel een RGB kabel kopen![]()
Dat is toch goed nieuws, ze zien de potentie in de Wii en meer $$$quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:24 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Zover ik kan vinden, zou Heatseeker eind maart uit moeten komen.
Ik moet zeggen dat er toch best veel 3rd party titels uitkomen, zo snel na de launch.
Ja ik vind 't ook een positief iets, ik sta alleen niet echt bekend om mijn enthousiasme, dus dat kwam misschien niet helemaal over.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:34 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Dat is toch goed nieuws, ze zien de potentie in de Wii en meer $$$
Dat doe ik wel als ik er een wat goedkoper tegen kom. 30 euro voor een kabel vind ik een beetje te veel van het goede.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:50 schreef _petjan het volgende:
[..]
Ga eens snel een RGB kabel kopen![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:14 schreef mschol het volgende:
weet iemand overigens of je als je een vc spel van je wii verwijderd of je hem dan kosteloos opnieuw kan downloaden?
dat dacht ik ook ja maar wilde het toch van andere horen (voor de toekomst, mocht ik gaan klooienquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij wel ja.
Supports DVD-R and DVD+Rquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:22 schreef SPiDeY. het volgende:
* SPiDeY. twijfelt voor de aanschaf van een wiikey, enige nadeel is de fabrieksgarantie en de mogelijkheid op een betere chip in de nabije toekomst..
wij hebben wiininja nu en die werkt ook goed.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:22 schreef SPiDeY. het volgende:
* SPiDeY. twijfelt voor de aanschaf van een wiikey, enige nadeel is de fabrieksgarantie en de mogelijkheid op een betere chip in de nabije toekomst..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |