Eind 2007.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:45 schreef NrSiX het volgende:
Weet iemand eigenlijk wanneer Super Mario Galaxy / Orchesta (Music) / Mario Strikers verwacht worden? Zit echt op deze titels te wachten.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:56 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Dat zijn 2 verschillende dingen.![]()
Ik denk niet dat hij dat bedoeldequote:Op woensdag 21 februari 2007 07:35 schreef mschol het volgende:
simpele ziel:
welke is beter?
wii sports of Zelda?
welke is leuker?
wii sports of Zelda?
Dat de spellen zo verschillend zijn het eigenlijk onmogelijk is om een keuze te maken. Dat is iig wat ik er uit haalquote:Op woensdag 21 februari 2007 07:54 schreef mschol het volgende:
dan mag hij me eens uitleggen wat ie wel bedoelde
stel je MOET een keuze maken wat doe je dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 07:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat de spellen zo verschillend zijn het eigenlijk onmogelijk is om een keuze te maken. Dat is iig wat ik er uit haal
In een hoekje gaan zitten huilenquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:08 schreef mschol het volgende:
stel je MOET een keuze maken wat doe je dan?
Je hebt niet altijd zin om actief bezig te zijn.. geen zin om te staan en te zwieren met de remote... Gewoon hangen op de bank en wat gamen. Dan is Zelda wel een uitkomst.. maar ik vind het spel zelf helemaal niks. Mijn vriendin dan weer wel. Dat is een kwestie van smaak.. Ik hou niet van dat "Play a song for me [insert ingamenaam]!" Blargh. Ik wil gewoon actie en een duidelijk doel. Nogmaals, kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:53 schreef mschol het volgende:
[..]
welke is leuker / beter?
wii sports of Zelda?
Ik denk echt dat het aan je router/verbinding ligt.quote:
Precies. Ik klaag er ook niet over zolang het straks het online gamen maar niet in de weg staat. Snelheid op m'n Wii zal ergens rond de 30kb/s liggen. M'n usenet verbinding schommelde tussen de 20 en 30kb/s toen m'n Wii wilde updatenquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:46 schreef Faithz het volgende:
Ach kun je ff rustig drinken gaan halen
Ik dacht hetzelfde als jou, totdat ik een andere wireless router probeerde.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:44 schreef _GdR_ het volgende:
ja ik dacht ook altijd dat het aan mij lag. tot dat ik bij een maat op bezoek was en t gewoon ook fokking lang duurde.
mocht nintendo ooit een game online brengen dan moet er echt geinvesteerd worden. aan mijn config ligt het iig zeker niet.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 07:18 schreef Slein83 het volgende:
Mario Strikers stond gepland voor 1st Q 2007, maar door online mode is die vermoedelijk naar 2nd Q gegaan.
als we nou codec's konden installerenquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:58 schreef FJD het volgende:
Daar zie ik t nut dan nog niet echt van inAlhoewel Linerider wel grappig moet zijn met de Wii mote
maar goed dan nog pak ik liever m'n laptop
![]()
Zou fijn zijn als de browser eens wat meer ging ondersteunen zodat er misschien filmpjes van je HD gestreamd kunnen worden via een intranet ofzo
heb linksys router. en ja die is goed. en ja die is goed geconfigt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:40 schreef Pronk het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde als jou, totdat ik een andere wireless router probeerde.
Toen kwamen alle updates en games opeens in 20 a 30 seconden binnen.
Ik weet dus inmiddels beter, er is niks mis met de servers van Nintendo.![]()
lullig dat jij last hebt van trage servers maar een update is hier gemiddeld binnen 30 seconden binnen, winkel kanaal duurt qua opstarten even wat langer maar voor de rest is hij erg snel, dat geldt al helemaal voor het downloaden van VC games en nieuwe kanalenquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:11 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heb linksys router. en ja die is goed. en ja die is goed geconfigt.
leest nieman mijn posts ofzo?
meenemen naar een ander heeft weinig nut als ze er zelf ook last van hebben.we hebben het eens getest. kon met een proggie ofzo. xbox uit update van wii starten en dan t netwerk monitoren. 10/20kb gemiddeld. stekker uit de wii xbox aan en ff demootje downen. 250/300kbs (300 is max van die gast zn lijn). en we hebben ze allebij getest over tzelfde netwerk touwtje in de dezelfde poort van dezelfde (linksys wrt45g) router.
dus als hier kinderen roepen dat de updates binnen 10sec binnen zijn... die weten zelf ook wel dat ze lullen.
alleen het winkelkanaal opstarten duurt 30+ sec.
Maar zullen we het over games hebben ofzo.
laten we in de toekomst lekker mariokart online gaan doen.![]()
als er weer een systeem update is zal ik wel eens een stopwatch aanzettenquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:17 schreef _GdR_ het volgende:
ik denk dat ze bij jullie andere secondes hebben ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |