Level 2 en dan op dat scherm het bovenste spookhuis. Daar zitten twee uitspeelmogelijkheden op. De ene brengt je naar de overkant meer richting het kasteel, de andere gaat recht omhoog en brengt je naar t secret level.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:04 schreef linebear het volgende:
waar zit die secret area ?! Ik ben inmiddels al weer een stukje verder
Blijf het echt een top spel vinden. ZO veel nostalgie![]()
geen idee, jongen uit mijn klas werkt bij makro hengelo en die zei dat hun ze op voorraad hadden...quote:
wat is dat voor een kut spel?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:16 schreef k_i_m het volgende:
Ben ik de enige die dol werd bij het zien van Toejam & Earl (vc)?
Mên, wat was dat een leuk spel.
Vooral de laatste zin is sterk. De discussie iig niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:56 schreef Mortale het volgende:
Met geld is liefde te krijgen.
Maarja, andersom ook wel eigenlijk...
Je moeder is een man met een snorquote:
misschine wii sterren ??quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:25 schreef SPiDeY. het volgende:
OMFG, mijn vraag hebben ze opgenomen in het enquete kanaal nu (wat is belangrijker)![]()
Niet eens even een bedankje ofzo kan er vanaf van N
Z0mFg, was jij een SEGA fan?!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:16 schreef k_i_m het volgende:
Ben ik de enige die dol werd bij het zien van Toejam & Earl (vc)?
Mên, wat was dat een leuk spel.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je moeder is een man met een snor.
welke is leuker / beter?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:38 schreef SPiDeY. het volgende:
Weet je hoe moeilijk het is een goede 50/50% vraag te verzinnen![]()
Dat zijn 2 verschillende dingen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:53 schreef mschol het volgende:
[..]
welke is leuker / beter?
wii sports of Zelda?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:33 schreef __Saviour__ het volgende:
nee, jouw verbinding is kut of verkeerd ingesteld.
fix het dan eens ipv nintendo de schuld te gevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |