Met zelda?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Hebben jullie inmiddels wat ongelukken gehad met de Wii remote? Ik heb eergister per ongeluk een klein stukje van een tafeltje hierzo afgeslagen tijdens Zelda. Geen schade aan de afstandsbediening gelukkig.
Nee, alles aan de kant geschoven. Wel een paar keer bijna de hond gemept.. die snapt er niks vanquote:Op maandag 19 februari 2007 16:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Hebben jullie inmiddels wat ongelukken gehad met de Wii remote? Ik heb eergister per ongeluk een klein stukje van een tafeltje hierzo afgeslagen tijdens Zelda. Geen schade aan de afstandsbediening gelukkig.
Hehe, njah... het komt niet in me op om dat ding los te laten. Maar wie weet in een dronken bui...quote:Op maandag 19 februari 2007 16:40 schreef mschol het volgende:
[..]
maak maar eens een harde wii bowling zwaar en laat de bal remote maar eens los
Ja maar ik wil dan de acties die Link doet nadoen omdat dat stoer is.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:02 schreef Mortale het volgende:
[..]
Met zelda?![]()
Hoe doe je dat dan?
Kleine bewegingen zijn voldoende...
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dan de acties die Link doet nadoen omdat dat stoer is.
Kun je die move al imiteren?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dan de acties die Link doet nadoen omdat dat stoer is.
Trouwens wat een coole animatie als je een vijand finisht en dan gelijk A drukt om je wapen weg te doen.GAAF GAAF GAAF!!
Is dit bij alle Virtual Console spellen het geval?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:08 schreef __Saviour__ het volgende:
De Wii voegt een nieuwe mogelijkheid toe. Keer via de homeknop terug naar het wiimenu. Start je later het spel weer, dan ben je weer waar je het spel verliet
Kun je niet gewoon weg gaan? Zonder Wii was je iig een stuk minder ..... aanwezig.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja man en mijn mama gaat een stoere groene pakje maken zodat het helemaal compleet wordt enzo echt gaaf en cool.
Doe even normaal zeg. Ik wil me soms gewoon even inleven voor een moment. Mag het? Stelletje droogkloten.
De voorkant van mijn Wiimotes zijn compleet geschaafdquote:Op maandag 19 februari 2007 23:07 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een deuk in 1 van mij Wii controllers.
Enneh, Ruzzie, get lost.
Ja. Jammer, hè? Stelletje huilies. Wen er maar gewoon aan jongens want ik ben voorlopig volop aanwezig.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon weg gaan? Zonder Wii was je iig een stuk minder ..... aanwezig.
Je kan voortaan ook gewoon een "quote:Op maandag 19 februari 2007 23:07 schreef Oksel het volgende:
Enneh, Ruzzie, get lost.
Nee. In de digitale handleiding van het spel staat het als de functie ondersteund wordt.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:58 schreef RoelRoel het volgende:
Is dit bij alle Virtual Console spellen het geval?
Of je houdt gewoon je klep, scheelt je weer met replyen.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja. Jammer, hè? Stelletje huilies. Wen er maar gewoon aan jongens want ik ben voorlopig volop aanwezig.
[..]
Je kan voortaan ook gewoon een "" gebruiken, dat spaart je misschien wat moeite.
negeren. aubquote:Op maandag 19 februari 2007 23:57 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Of je houdt gewoon je klep, scheelt je weer met replyen.
Alleen bij N64 spellen is dit niet, althans bij mij zijn dit de enige spellen waarbij dit niet werkt.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:58 schreef RoelRoel het volgende:
[..]
Is dit bij alle Virtual Console spellen het geval?
Juist en we gaan weer ontopicquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Wie begint er in de eerste instantie met al dat drama? "Kun je niet gewoon weg gaan?"
Mensen, ik ben er al sinds topic nummer #1. Dit gaat nergens over.
Trouwens mag er wel wat vriendelijker gedaan worden hier. Als iemand zich een beetje inleeft in een bepaalde videospel en daarover vertelt hoeft dat geen "" op te leveren of reacties waarin gevraagd wordt op te rotten. Dank.
Ik heb er eentje kapot gemeptquote:Op maandag 19 februari 2007 16:26 schreef Ruzbeh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |