met een beetje moeite goed verkrijgbaar.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:39 schreef SillyWalks het volgende:
Is deze console nou al ergens normaal te verkrijgen?
Hij is makkelijk verkrijgbaar in Duitsland en op eBay.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:39 schreef SillyWalks het volgende:
Is deze console nou al ergens normaal te verkrijgen?
EAquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Eensch.
Maar het is niet echt te vergelijken (verschillende genres). SSX Blur wordt een betere game dan Excite Truck hoe dan ook.EA
Ik heb de game nog niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:23 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb Roy nog niet eens gehoort over ETIs sie zo verslaaft dat tie neit eens meer op Fok! komt
![]()
Dat valt me van je tegen Royquote:
Dat is echt een multiplayer spel. Maps voor elkaar gaan maken enzo.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:24 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb net trouwens Exite Bike gedownload, maar dat spel vind ik niks aan![]()
quote:- Fight Night confirmed for Wii
- Guitar Hero coming to Wii
- Matt said there was some other "cool game" coming that they were NDAed about
- Vicarious Visions messing around with livemove, may have another Wii game
- EA to announce new IP on Wii soon.
- THQ to make some non-kiddie, original games for Wii
Niet op de virtual console iig maar volgens mij heeft Nintendo een tijdje geleden gezegd dat ze dit nog wel van plan zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:38 schreef Frankeinstein het volgende:
kwamen er eigenlijk nou ooit ook nog spellen gemaakt door kleine ontwikkelingsstudio's voor een zacht prijsje op de Virtual Console? Net zoiets als Xbox Live Arcade bedoel ik. Want na een tijdje zijn de (interessante) titels toch wel op..
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:49 schreef _petjan het volgende:
Ik wil Banjo Kazooie op de VC.
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:49 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil ook Banjo.
DAT IS DAN HARDSTIKKEquote:
verschilt toch ontzettend per console... Valt geen zinnig antwoord op te gevenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:01 schreef Oksel het volgende:
Hoeveel blokken is elke VC game nou ongeveer?
*kijkt op wii:quote:Op maandag 19 februari 2007 11:01 schreef Oksel het volgende:
Maakt eigenlijk niet uit.. Je half gig aan intern geheugen krijg je niet zo snel vol.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:01 schreef Oksel het volgende:
gaat harder dan dat je zou denken hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 11:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk niet uit.. Je half gig aan intern geheugen krijg je niet zo snel vol.
Van hun site:quote:Op maandag 19 februari 2007 00:38 schreef SPiDeY. het volgende:
In addition to Wii and GameCube homebrew and backups, apparently the WiiXT also promises region-free DVD playback (wait, huh?), Virtual Console support, stealth operation, recovery mode, and uses 128MB ROM flash memory, 512MB flash storage (presumably for games), and an external USB dongle for enabling and disabling the chip, upgrading, and reflashing.![]()
quote:Hopefully we can manage a rollout of the chip sometime within the next 3 months, once we have the funds to start mass production, you will know about it.
donut ghost house na die grot??quote:Op maandag 19 februari 2007 11:16 schreef linebear het volgende:
SMW is echt helemaal stoerLoop wel weer eens vast. In het ghost house op Donut island
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er was volgens mij ook een toetscombinatie om op te kunnen slaan als je op de map was, ik weet alleen niet meer welke dat was...
[ Bericht 9% gewijzigd door mschol op 19-02-2007 11:25:18 ]
je mist waarschijnlijk de goeie deur, tis beetje jammer dat ik et niet kan uitleggen hoe en wat..quote:Op maandag 19 februari 2007 11:38 schreef linebear het volgende:
ik blijf maar steeds in een loop rondlopen...
als ik door de deur ga, dan kom ik er onder uit, kop tegen dat blokje aan. Komt er zo'n P uit. Spring ik er op, dan komt er een deur te voorschijn. Daar ga ik in. Daar is een deur en dan kom ik weer op de zelfde locatie
ik ga het gewoon nog een keer proberenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
je mist waarschijnlijk de goeie deur, tis beetje jammer dat ik et niet kan uitleggen hoe en wat..
maar volgens mij, als je in die verschenen deur gaat moet je nog verder lopen naar nog z'on deur..
en anders moet je niet in de verschenen deur gaan?(geen idee hoe ik het doen, doe et allemaal automatisch
)
vanilla ghost house is klaar, nu inmiddels op 29 completed levels(waarvan 1 starroad)
SMW is exact hetzelfde (zover ik nu zie) als de SNES versiequote:Op maandag 19 februari 2007 12:00 schreef _GdR_ het volgende:
kan je met SMW ook gewoon saven enzo?
zie mijn editquote:Op maandag 19 februari 2007 12:05 schreef linebear het volgende:
maar ja kan niet alles saven volgens mij... ik moest meerdere keren een veld overnieuw doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |