Oh oh oh oh..quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:39 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Jajah ik heb al een mod gevraagd om te fixe.![]()
Ik hoop het niet, dan kan ik niet eens een NES game kopenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:46 schreef faberic het volgende:
Ik zie veel mensen vragen stellen over Sterren en Virtual console points. Je moet daar echt niet teveel van verwachten, de inwisselverhouding is minstens 10 sterren voor 1 virtual console punt. Voor een n64 spel moet je dan 10 000 sterren hebben, dat lijkt me wel op zijn plaats als je de rest van de prijzen bekijkt.
Een NES game kost wel 5 euro, en dat krijg je niet voor niets hoor. 500 sterren heb je al na 1 wii, denk je dat je daar zomaar 5 euro voor krijgt? Voor 150 sterren heb je een wallpaper, en voor 4000 punten een mislukt kut-DS spel. Ik zou zeker op 5000 punten voor een NES spel rekenen, echt waar.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:51 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dan kan ik niet eens een NES game kopen
Dat kan nu nog niet, daar gaan slechts geruchten over. Verwacht het niet binnen twee maanden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:52 schreef Brentmeister het volgende:
Hier nog maar een keer dan. Hoe zit dat nou eigenlijk met die sterren, kan je daar ook Wii punten voor krijgen
ik heb je net een aantal mii's gestuurd ik zal er nog wel een aantal sturen deze dagenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef Shazbot het volgende:
Zo effe, lees meer dan één uur bezig geweest, IEDEREEN in het lijstje van mezzin toegevoegdals iedereen mij nog ff toevoegd ^^. Mijn nummer staat ook in het lijstje maar nog een keer hier: 9004-9935-3421-7843
Volgens Veroniac Magazine is de PS3 dé gadget voor 2007.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:35 schreef RaymanNL het volgende:
Volgens editie NL is de Wii dé gadget voor 2007![]()
zal wel de flop van 2007 zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:40 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Volgens Veroniac Magazine is de PS3 dé gadget voor 2007.
Topquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:34 schreef poolvos het volgende:
[..]
ik heb je net een aantal mii's gestuurd ik zal er nog wel een aantal sturen deze dagen
als je me laat weten welke ik je tot nu gestuurd hebt stuur ik de rest straks wel effequote:Op woensdag 3 januari 2007 18:43 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Top, heb er zelf maar 3 maar die zal ik je ook nog wel sturen
PS3 wordt de flop van 2007.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:40 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Volgens Veroniac Magazine is de PS3 dé gadget voor 2007.![]()
Ey Poolvos ik je heb je aan mijn adressenlijst in de Wii toegevoegt heb hele zooi aan Mii-tjes voor je. ik doe het f zo omdat de PM je niet herkentquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:46 schreef poolvos het volgende:
[..]
als je me laat weten welke ik je tot nu gestuurd hebt stuur ik de rest straks wel effe![]()
Scoo.l ik zal je meteen in mijn lijst zetten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:54 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Ey Poolvos ik je heb je aan mijn adressenlijst in de Wii toegevoegt heb hele zooi aan Mii-tjes voor je. ik doe het f zo omdat de PM je niet herkent![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 | Written by BMH (based on Kunal Khiyani & vkapadia scripts) */ // // Set your emulator to these values: // Analog Stick = Up, Down, Left, and Right Arrow Keys // Start = S // Z-Button = z // R-Button = r // A-Button = a // B-Button = b // L-Button = l // C-Up = num8 // C-Down = num5 // C-Left = num4 // C-Right = num6 // // // CONTROLS: // // Wiimote: // // Shake the wiimote = use sword // D-pad = C buttons // A = A (blue button/ context sensitive button) // B trigger = Use shield // Minus = Green button (skip text/navigate through menus) // Home = Nothing // Plus = Start (/red button in menus) // 1 = Start // 2 = Show/hide map // // Nunchuk: // // Shake the nunchuk = spin attack // Analoge stick = movement // C = first person view/talk to navi // Z = Z-targeting // Nunchuk movement: if 2 > Wiimote1.Nunchuk.JoyX > 0.5 then Right = true wait 60 ms Right = false endif if -2 < Wiimote1.Nunchuk.JoyX < -0.5 then left = true wait 60 ms left = false endif if 2 > Wiimote1.Nunchuk.JoyY > 0.5 then down = true wait 60 ms down = false endif if -2 < Wiimote1.Nunchuk.JoyY < -0.5 then up = true wait 60 ms up = false endif // Spin attack (needs work/Fail rate is too high) if (wiimote.Nunchuk.RawAccX > 20) then up = true wait 10 ms left = true wait 10 ms up = false wait 10 ms down = true wait 10 ms left = false wait 10 ms right = true wait 10 ms down = false wait 10 ms up = true wait 10 ms right = false B = true wait 10 ms B and up = false wait 600 ms wiimote.Rumble = false endif // LEDs & rumble during spin attack if (wiimote.Nunchuk.RawAccX > 20) then wait 90 ms wiimote.Rumble = true wait 20 ms Wiimote.Led1 = 1 wait 75 ms Wiimote.Led2 = 1 wait 75 ms Wiimote.Led3 = 1 wait 75 ms Wiimote.Led4 = 1 wait 75 ms Wiimote.Led1 = 0 wait 75 ms Wiimote.Led2 = 0 wait 75 ms Wiimote.Led3 = 0 wait 75 ms Wiimote.Led4 = 0 wait 75 ms wiimote.Rumble = false endif // Nunchuck controls Z = wiimote.Nunchuk.ZButton NUMPAD8 = Wiimote.Nunchuk.CButton // Wiimote controls: S = wiimote.Plus b = wiimote.Minus r = wiimote.b NUMPAD8 = Wiimote.Up NUMPAD4 = Wiimote.Left NUMPAD6 = Wiimote.Right NUMPAD5 = Wiimote.Down a = Wiimote.A S = wiimote.One L = Wiimote.Two // Swordfighting if (wiimote.RelAccX > 25) or (wiimote.RelAccY > 25) or (wiimote.RelAccZ > 15) then B = true wiimote.Rumble = true wait 60 ms B = false wait 100 ms wiimote.Rumble = false endif |
ik heb je er ook nog een aantal gestuurd kan er niert meer versturen vandaag want ik zit aan mijn max van 20 personages.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:54 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Ey Poolvos ik je heb je aan mijn adressenlijst in de Wii toegevoegt heb hele zooi aan Mii-tjes voor je. ik doe het f zo omdat de PM je niet herkent![]()
Bij mij doet die het gewoon zonder problemenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:10 schreef metalheadBOC het volgende:
Ondervinden jullie momenteel ook probs met het Wii 24connect network?
Bij mij niet en dat is nadelig voor jou want ik probeer je een hoop Mii-tjes toe te zendenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:11 schreef poolvos het volgende:
[..]
Bij mij doet die het gewoon zonder problemen![]()
Heb je er een hele zwik gestuurd maar je mag er maar 20 per dag sturen en zit nu aan mn maxquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:17 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Bij mij niet en dat is nadelig voor jou want ik probeer je een hoop Mii-tjes toe te zenden![]()
ik heb hetzelfde maar morgen is er weer een dag.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:20 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Heb je er een hele zwik gestuurd maar je mag er maar 20 per dag sturen en zit nu aan mn max![]()
quote:Broadway CPU 729MHZ, 64MB GDDR3 (MEM2) geheugen, Hollywood GPU 243MHZ, 24MB geheugen, 88MB totaal geheugen.
Iddquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:26 schreef poolvos het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde maar morgen is er weer een dag.![]()
Blij dat je eindelijk weet wat er in de machine zit?quote:
Of een specsgeile Cell cpu likkende PS3 fanboy?quote:
Thnx voor de Mii-tjes T&Fquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:26 schreef poolvos het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde maar morgen is er weer een dag.![]()
Lol heb je teveel vrije tijd ofzo manquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:42 schreef QuadiX het volgende:
Die batterijen raken wel snel op, begin nu aan mijn 3de set batterijen, en heb die wii pas twee weken.
Ga er bijna over nadenkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:47 schreef BMH het volgende:
Zet rumble gewoon uit als je langer wilt doen met je batterijen. 10 sec rumbelen kost namelijk +- 1% van je batterij
gaat vooral snel bij t gebruik van t "toetsenbord"quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:47 schreef BMH het volgende:
Zet rumble gewoon uit als je langer wilt doen met je batterijen. 10 sec rumbelen kost namelijk +- 1% van je batterij
haha vet! ken je die sturen? (Wii nummer staat in me sig)quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:46 schreef BartK. het volgende:
Mijn buren hadden een Ike(Southpark) mii gemaakt, die is lache![]()
omg aleen marr zevenhonderd nog wat megahutzquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:42 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Of een specsgeile Cell cpu likkende PS3 fanboy?
JOAH WANT DOAR GOAT HET OM! DE SPECZ0RZZZZZZZZZZZZZquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
omg aleen marr zevenhonderd nog wat megahutz![]()
:
![]()
D
:
DD
:
:D
![]()
:D
![]()
![]()
ik heb em sinds ongveer 5 uur en hijs idd errug verslavendquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:15 schreef QuadiX het volgende:
Ik zag gisteren eindelijk een stapel zelda TP games liggen bij de mediamarkt in amsterdam. Gelijk een gekocht en heb er nu al 13 uur spelen opzitten. Is echt een verslafend spel, en weer erg leuk bedacht allemaal.
tja...quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
die had ik wel snel door, de oplossing lag ook best voor de hand eigenlijk.
Speciale uitgave, heeft me een half jaar geleden 10 euro meer gekost, maar was 't waardquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Zelda Wind Waker. Is het bij alle versies dat die bonusdisc erbij zit met 2 games of is dat een speciale uitgave?
Waarom betaal je meer dan iemand vraagtquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:23 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Woooohoooo! Eind van de week mijn Wii! Via het Tweakersforum eentje overgenomen. Heb er ¤300 voor betaald. Iets meer in de winkel, maar niet zo absurd veel als op Marktplaats. (Stond gewoon netjes voor ¤250 erop, maar ik heb hem ¤300 geboden inclusief verzending)
alle wii leveringen zijn op het moment onzeker, geen enkele zaak kan ook maar 1 garantie geven over een product van nintendo (wii's, wiimote's, nunchuck's etc..)quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:23 schreef Lemming22 het volgende:
Ik als nog steeds geen Wii-eigenaar (begin december besteld, al uren gestoken in winkels aflopen en bellen) vraag me af: heeft er iemand enig idee hoe vaak de intertoys bevoorraad wordt? Daar sta ik namelijk tweede op de lijst, maar dat was alweer een tijd geleden en in de tussentijd heb ik niets gehoord. Ik hoop deze week iets te horen eigenlijk![]()
ja, omdat er al meerdere mensen reageerden. Die ¤40 meer (verzendkosten erbij opgeteld) vind ik het wel waard als ik zie hoelang mensen hier al op zoek zijn naar een Wii.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom betaal je meer dan iemand vraagtOm er zeker van te zijn dat e hem krijgt of zo?
Je kunt er ook voor kiezen om een maandje te wachten en ¤40 minder te betalen. Waarom dat dan niet? (stomme vraag natuurlijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:30 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
ja, omdat er al meerdere mensen reageerden. Die ¤40 meer (verzendkosten erbij opgeteld) vind ik het wel waard als ik zie hoelang mensen hier al op zoek zijn naar een Wii.
En waarschijnlijk stond ie er wel voor ¤250,- op, maar ging ie daar niet voor weg.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom betaal je meer dan iemand vraagtOm er zeker van te zijn dat e hem krijgt of zo?
Je kan ook gewoon nog een paar weken wachten. Scheelt je weer 50 euro.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:30 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
ja, omdat er al meerdere mensen reageerden. Die ¤40 meer (verzendkosten erbij opgeteld) vind ik het wel waard als ik zie hoelang mensen hier al op zoek zijn naar een Wii.
Dat hadden meer mensen. Ik ookquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:47 schreef mschol het volgende:
ik heb em sinds ongveer 5 uur en hijs idd errug verslavend
echter ben ik niet echt vlot met het uitvinden van dingen (heb eeen hele tijd erover gedaan om achter de manier te komen om die mand van die aap te jatten)
Niet echt denk, was er snel genoeg achter stond alleen eerst op de verkeerde steen. Het geeft een beetje aan dat je echt alle mogelijkheden moet openhoudenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat hadden meer mensen. Ik ookDaarna wordt het allemaal weer vanzelfsprekend. Die mand is echt een moeilijke in een te vroeg stadium.
monkey ball is een aanrader.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:41 schreef -Raffie- het volgende:
Wat is een leuk spel om er nog bij te kopen ?
toen ik die aap had ontdekt ging ik de steenjes die daar lagen gooienquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Niet echt denk, was er snel genoeg achter stond alleen eerst op de verkeerde steen. Het geeft een beetje aan dat je echt alle mogelijkheden moet openhouden.
Ik probeerde in eerste instantie met hem te praten maar dat ging nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:44 schreef mschol het volgende:
[..]
toen ik die aap had ontdekt ging ik de steenjes die daar lagen gooien
Ik ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:44 schreef mschol het volgende:
toen ik die aap had ontdekt ging ik de steenjes die daar lagen gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ookWist ik veel dat ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]klinkt bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en de huidige wii lijst is hier afgedrukt, ga me er binnekort maar eens mee bezig houden, wil mii's
Yeah maar dat is juist het leuke van zeldaquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:58 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt bekend
en de huidige wii lijst is hier afgedrukt, ga me er binnekort maar eens mee bezig houden, wil mii's
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:56 schreef WyriHaximus het volgende:WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote voordeel wat ik had was dat ik in een game van de dag ervoor die ik met maten heel snel speelde (showcase van Zelda-idee zeg maar) toen kwam ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht nog even op mn savegame van Zelda. Voel er weinig voor om weer 10 uur opnieuw te spelen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
0604-7134-2367-0882 voor diegene die mij nog niet hebbenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef Shazbot het volgende:
Zo effe, lees meer dan één uur bezig geweest, IEDEREEN in het lijstje van mezzin toegevoegdals iedereen mij nog ff toevoegd ^^. Mijn nummer staat ook in het lijstje maar nog een keer hier: 9004-9935-3421-7843
Ik heb mijn wii met kerst gekregenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:23 schreef Lemming22 het volgende:
Ik als nog steeds geen Wii-eigenaar (begin december besteld, al uren gestoken in winkels aflopen en bellen) vraag me af: heeft er iemand enig idee hoe vaak de intertoys bevoorraad wordt? Daar sta ik namelijk tweede op de lijst, maar dat was alweer een tijd geleden en in de tussentijd heb ik niets gehoord. Ik hoop deze week iets te horen eigenlijk![]()
Zelda als je die nog niet hebtquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:41 schreef -Raffie- het volgende:
Wat is een leuk spel om er nog bij te kopen ?
Komt goed ik ben niet zo heel snel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:02 schreef Haay1971 het volgende:
Heb m'n Wii-nummer al in een email naar MeZZiN gestuurd, maar zie het helaas nog niet terug in het lijstje in de beginpost. Heb op het moment nu 2 Wii-contacten in m'n Wii staan, en 2 Mii'tjes die op m'n Plein rondwandelen. Zou er graag nog wat meer willen hebben, en heb ook een aantal zelfgemaakte Mii's die staan te trappelen om te migreren. Dus wie wil me toevoegen?Laat dan ff weten via PM, dan voeg ik je uiteraard ook toe.
Beetje "nare" ervaringen met de 360 gehad. Toen had ik hem ook vrij laat besteld en kon ik ook een partij rondes wachten. Daarom leg ik liever ¤40 extra neer zodat ik hem direcht hebquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon nog een paar weken wachten. Scheelt je weer 50 euro.
En ik neem aan dat het nu niet lang meer duurt voor winkels vol liggen. Tsja het is wat je zelf wilt. Ik vind het niet slim (lees zonde van je geld)
Free Record Shop in Hoofddorp heeft er nog een stapel liggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:24 schreef Phonebone het volgende:
Is er eigenlijk al bekend welke Virtual Console spellen morgen uit gaan komen?
Heeft iemand trouwens al weer classic controllers zien liggen in de winkels? Moet ik nog steeds 1 aanschaffen.
gister 4 in MM den haagquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:24 schreef Phonebone het volgende:
Is er eigenlijk al bekend welke Virtual Console spellen morgen uit gaan komen?
Heeft iemand trouwens al weer classic controllers zien liggen in de winkels? Moet ik nog steeds 1 aanschaffen.
yo man, nog bedankt vooor je mii'tjes ik zal de rest die ik heb vandaag nog naar je toe sturenquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:57 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Free Record Shop in Hoofddorp heeft er nog een stapel liggen
Maartquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:56 schreef linebear het volgende:
wanneer komt Sonic uit eigenlijk !?
soms 5 minuten soms 5 dagenquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
tja...
hoelang duurt het ongveer voor dat de wii's doorhebben dat ze bij elkaar geadd zijn?
Ik geloof wel dat je er bij mij al bij stond. ging vrij snel gister avond. zal vannavond f kijken om je wat Mii's toe te zendenquote:
woeiquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:38 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je er bij mij al bij stond. ging vrij snel gister avond. zal vannavond f kijken om je wat Mii's toe te zenden
Daarom zei ik ook geloof ikquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
woei(ik heb je trouwens pas vanochtend toegevoegd
)
bij die game krijg ik een dejavu naar konijn op het hoofd slaan in raymanquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:45 schreef linebear het volgende:
http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=583
Geniaal stuk overigensquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:09 schreef depax het volgende:
[..]
bij die game krijg ik een dejavu naar konijn op het hoofd slaan in rayman
Ik had ze meteen telefonisch besteld, kreeg ze een week later binnen....via de website schijnt het veel langer te duren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:14 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft iemand al het nieuwe sterkere polsbandje besteld en ontvangen, ben benieuwd hoe lang dat duurt.
Ik had er twee besteld, maar die zijn nog niet aangekomen. Maar die "oude" polsbandjes zijn hier getest door mijn 6 jarige neefje en bijna 3 jarige nichtje toen ze aan het Wii Boksen warenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:14 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft iemand al het nieuwe sterkere polsbandje besteld en ontvangen, ben benieuwd hoe lang dat duurt.
Ik heb nog nooit een read error gehadquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:24 schreef Mortale het volgende:
Hmpf, heeft niemand anders het dat je soms read errors krijgt? Ik krijg het bij alle spellen, Wii sports, Zelda en Monkey Ball.
Klopt maar als ik 'm dan uit zet, en na 5 minuten weer aan doet hij het weer. Dus ik denk dat ik nintendo maar niet zal bellen. Té bang dat ik 'm kwijt raak.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:27 schreef linebear het volgende:
dat klinkt niet best
@Nollem Rayman is erg leuk
Monkey Ball is wel tof denk ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:23 schreef Nollem het volgende:
Ik hoop dat er snel nieuwe games zullen komen....
Zelda is bijna uitgespeeld, ik verwacht niet dat ik erg lang zal doen over rayman
en play en sports zijn spellen die je altijd wel even tussen door kan doen.
Ik zat aan Red Steel te denken maar die krijgt niet zo een goede recentie. En ik weet niet of die racespellen zo tof zijn... en downhilljam... tja... iemand nog aanraders ?
Ik heb monkeyball adventure op de GC, en ik word er dood zenuwachtig vanquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Monkey Ball is wel tof denk ik.
En zoek anders wat toffe gamecube games, dat draait ie ook uiteraard.
Heb monkey ball gespeeld en vond het niet heel er leuk je kan beter aan rayman gaan beginnen veel beter dan monkey ball (rayman is wel heel grappig dus dat maakt heel veel goed!)quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Monkey Ball is wel tof denk ik.
En zoek anders wat toffe gamecube games, dat draait ie ook uiteraard.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:19 schreef __Saviour__ het volgende:
ik had het ook via de website gedaan, zal nog wel ff duren dan.
en een 3-jarigewii is echt voor iedereen
Super Monkey Ball Adventure is dan ook geen leuke Monkey Ballquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:33 schreef Nollem het volgende:
[..]
Ik heb monkeyball adventure op de GC, en ik word er dood zenuwachtig vandus ik ga die voor de wii ook niet kopen denk. Maar inderdaad ik moet nog wat games uitspelen op GC en sowieso Killer7 opnieuw spelen. Jammer dat ik niemand heb om SoulCaliber II tegen te spelen, man op kamers soms 78 VS games achter elkaar...
ALS ik is tijd heb, wil ik het wel proberenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:58 schreef BMH het volgende:
Ik ben vandaag even aan de slag geweest met GlovePIE (een programmatje waarmee je de Wiimote op je PC kunt gebruiken) Het resultaat: Zelda: Twlight Princess controls voor je ge-eumuleerde Ocarina of time rom!
Ik zag dat er al een OOT wiimote/nunchuk script bestond, maar deze was bij lange na niet goed genoeg. Daarom heb ik de volgende features toegevoegd:
Zwaardvechten door je wiimote te bewegen (identiek aan Twilight princess)
Spin attack door je nunchuck te schudden (makkelijker als in Twilight princess)
Rumble bij zwaardaanvallen!
Dansende LEDs als je een spin attack uitvoert!
De code voor in GlovePIE (copy/paste opslaan & dan op Run klikken):
[ code verwijderd ]
download GlovePIE
Downhilljam is echt tof! de 1ste 2 a 3 parcours heb je echt zo iets van dat het een crap spel is maar als je verder door speelt wordt het echt een verslaven spel! heb nu zelf tot tier 6 geopend en tot tier 3 alles op Gold gespeeldquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:23 schreef Nollem het volgende:
Ik hoop dat er snel nieuwe games zullen komen....
Zelda is bijna uitgespeeld, ik verwacht niet dat ik erg lang zal doen over rayman
en play en sports zijn spellen die je altijd wel even tussen door kan doen.
Ik zat aan Red Steel te denken maar die krijgt niet zo een goede recentie. En ik weet niet of die racespellen zo tof zijn... en downhilljam... tja... iemand nog aanraders ?
Same, alleen de eerste dag, daarna niet meer.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:59 schreef linebear het volgende:
Dat probleem had ik ook op de eerste dagDaarna nooit meer gehad gelukkig....
Ik heb helemaal nog geen errors/hangers gehad. hebben jullie wel je Wii geupdate?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Same, alleen de eerste dag, daarna niet meer.
Alleen wat vastlopers in de browser.
Ja want als je Nintendo belt sturen ze altijd meteen een busje met Nintendo mannetjes om je Wii mee te nemen.....quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:28 schreef Mortale het volgende:
[..]
Klopt maar als ik 'm dan uit zet, en na 5 minuten weer aan doet hij het weer. Dus ik denk dat ik nintendo maar niet zal bellen. Té bang dat ik 'm kwijt raak.
Hij is bang dat Nintendo zegt van ga maar terug naar de winkel en ruil hem daar maar om, maar in de winkel hebben ze geen Wii's meerquote:
Ja, maar als je Nintendo belt en je zegt "Ik wacht wel tot er Wii's op voorraad zijn" komen ze heus je Wii niet halen hoor....quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:20 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Hij is bang dat Nintendo zegt van ga maar terug naar de winkel en ruil hem daar maar om, maar in de winkel hebben ze geen Wii's meeren dan zal hij zonder Wii een tijdje moeten leven en een leven zonder Wii is niet meer denkbaar
Rayman verkopen waarom zou je dat nou weer doen rayman roeleert!quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:22 schreef linebear het volgende:
oh shit.... [mental note] rayman snel verkopen [/mental note]
Point takenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:34 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja, maar als je Nintendo belt en je zegt "Ik wacht wel tot er Wii's op voorraad zijn" komen ze heus je Wii niet halen hoor....
mwa niks te klagen over Opera hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik hoop trouwens dat we in de toekomst ook Firefox op de Wii kunnen gebruiken, al zal dat wel nooit mogelijk zijn
had je beter een Wireless routertje kunnen aansluiten...quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:25 schreef ikookhier het volgende:
Zo een router aangesloten,nu is het wachten op een Wii Lan Adapterkan ik ook eens online
![]()
Hang liever geen draadloos netwerk op.dus lijkt mij dit de beste oplossingquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:27 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
had je beter een Wireless routertje kunnen aansluiten...
is makkelijk hoor. gewoon router neerzetten, beveiliging activeren en hop. 5 min. werk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hang liever geen draadloos netwerk op.dus lijkt mij dit de beste oplossing![]()
vraag gewoon of ze de router dichter tegen de muur aanzetten. een toffe buur doet dat gewoon!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:38 schreef Nollem het volgende:
Ja ik gebruik het draadloos internet van de burenmaar jammer genoeg niet altijd even genoeg bereik
W-lan is te handig, lekker vanuit je bed met flaptop nog f msn-en ofzoquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Da's het mooie van draadloos, je hoeft niks op te hangen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.n(...)roller_hardware.htmlquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:25 schreef __Saviour__ het volgende:
waar zijn online nog originele gamecube controller te koop?
Wat is dan het nut van het bellen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:34 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja, maar als je Nintendo belt en je zegt "Ik wacht wel tot er Wii's op voorraad zijn" komen ze heus je Wii niet halen hoor....
Lol knul je heb nog een hoop te leren over zeldaquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:23 schreef Mortale het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van het bellen?
De eerste dungeon bij zelda ingelopenhoop dat er veel meer stukken zijn zoals die ervoor. Ik vind dungeons namelijk het minst leuk aan het spel
.
Zoals?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:27 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Lol knul je heb nog een hoop te leren over zelda![]()
Wat betreft engine zijn in mijn ogen opera en FF gelijk alleen IE staat ergens zwaar beneden hun niveau. Wat UI betreft vind ik FF op de PC lekkerder maar opera doet het prima op de Wii, bedenk wel dat dit nog een beta versie is en dat er vast nog wel zeer interesante mogelijkheden aan toegevoegd gaan worden in de final.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik hoop trouwens dat we in de toekomst ook Firefox op de Wii kunnen gebruiken, al zal dat wel nooit mogelijk zijn
http://shop.next-level.nl/catalog/product_info.php?cPath=16_307&products_id=3365quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan nog heeft FF meer voordelen vind ik persoonlijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat betreft engine zijn in mijn ogen opera en FF gelijk alleen IE staat ergens zwaar beneden hun niveau. Wat UI betreft vind ik FF op de PC lekkerder maar opera doet het prima op de Wii, bedenk wel dat dit nog een beta versie is en dat er vast nog wel zeer interesante mogelijkheden aan toegevoegd gaan worden in de final.
iemand had toch al eens waxine lichtjes gebruikt als ledjes??quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:46 schreef Mortale het volgende:
Iemand trouwens al ervaring met andere ledjes dan de sensorbar?
Die pijlen zijn je scrollbars en bij mij gaan ze gewoon weg als ik niet beweeg (of wiimote neer leg). www prefix is niet nodig tenzij ze een server bagger hebben ingesteld.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dan nog heeft FF meer voordelen vind ik persoonlijkDenk niet dat FF zoiets slechts uit had gebracht, en als ze dat deden gelijk iedere week met updates kwamen. Ik weet dat het een beta is, maar als je eerlijk bent, het werkt gewoon slecht. Crashes, pagina's overslaan als je op terug klikt, ondersteund echt bijna niks, geen scrollbalken, geen adres invoeren boven een pagina, geen www prefix, grote balk onderin, blauwe pijltjes die blijven staan ook als je het niet nodig hebt en ga zo maar door.
Het is een beta, maar dit is gewoon slecht. Denk dat FF dit niet zo had gedaan en een beter product naar buiten had gebracht. (ook al in de beta dus.)
Dit is dan welliswaar niet online, maar bij de Dixons filialen heb je een normale controller voor 16 of 17 euro en een wavebird voor 20 euroquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Die Gamecube controllers kun je makelijk voor minder krijgen..(¤ 15,- of minder)quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:07 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dit is dan welliswaar niet online, maar bij de Dixons filialen heb je een normale controller voor 16 of 17 euro en een wavebird voor 20 euro![]()
We hebben het over de originele van Nintendo (die jaren 30 euro en meer kostten), niet die misbaksels van third partiesquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:32 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Die Gamecube controllers kun je makelijk voor minder krijgen..(¤ 15,- of minder)![]()
Toen wij nog een Gamecube hadden, hadden we de drie andere controllers dus voor de prijzen gekregen die ik net heb genoemd..
Dus beter rondkijken zal ik zeggen!!![]()
Ik heb nog geen wii, maar als ik er een heb zal ik hem je sturenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
haha vet! ken je die sturen? (Wii nummer staat in me sig)
EDIT: Als je hem zelf ook heb natuurlijk.
Gamecube blijft wel roelerenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:52 schreef BartK. het volgende:
@saviour ben je Gamecube collecter ofzo?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:06 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Gamecube blijft wel roelerenmaar jah de Wii is veeele malen vetter
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. iemand?
aah ik dacht al dat ik daar mee wat mee moest maar ik kreeg dat ding niet kapot of wat dan ook (wist ik veel dat ik met z &a kon springen..)quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
er staat een soort doos voor ofzo. die kapotbreken. volgens met met z ingedrukt en dan springen met a.
Ah coolquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:39 schreef BartK. het volgende:
[..]
Ik heb nog geen wii, maar als ik er een heb zal ik hem je sturen
Ik verwacht hem deze maand nog, dus even geduldquote:
ja, dat is met z-targeting. als je dat in link-vorm doet met zwaard, doe je bijv. een voorwaartse aanval met het zwaard. het is niet echt springen (dat kun je niet echt handmatig), maar hoort gewoon bij die aanval.quote:aah ik dacht al dat ik daar mee wat mee moest maar ik kreeg dat ding niet kapot of wat dan ook (wist ik veel dat ik met z &a kon springen..)
Bij Wario Ware Wii moet je controller ook roeleren in de multiplayerquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:06 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Gamecube blijft wel roelerenmaar jah de Wii is veeele malen vetter
![]()
![]()
![]()
Was mezzim niet met zoiets bezig?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:51 schreef suus21 het volgende:
ik kan nergens (ook niet via google) een fatsoenlijke releaselijst zien van Wii games. Weet iemand een goeie site?
ja das waar iddquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja, dat is met z-targeting. als je dat in link-vorm doet met zwaard, doe je bijv. een voorwaartse aanval met het zwaard. het is niet echt springen (dat kun je niet echt handmatig), maar hoort gewoon bij die aanval.
klikquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:51 schreef suus21 het volgende:
ik kan nergens (ook niet via google) een fatsoenlijke releaselijst zien van Wii games. Weet iemand een goeie site?
Ja ik jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:59 schreef mschol het volgende:
[..]
iemand had toch al eens waxine lichtjes gebruikt als ledjes??
Dat ziet er wel grappig uit zeg!! Hopelijk is het niet alleen een gadget maar krijgt het ook functionaliteitquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:58 schreef metalheadBOC het volgende:
Nog een leuke
[afbeelding]
Kan helaas geen datum vinden van wanneer ze deze van plan zijn uit te brengen
quote:Hallo xx
Het gaat om nog eens 2 miljoen Wii's tussen het begin van 2007 en het
einde van maart. Dat betekend dus 6 miljoen in totaal tot het einde van
het fiscale jaar.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
>>> >>> xxx <xxxx@home.nl> 12/10/06 11:19 >>>
Beste,
Onlangs lees ik op de officiele duitse nintendo site het volgende.
” Doch selbst, wenn du nicht gleich eine Wii-Konsole abbekommst, ist
noch nicht alles verloren. Wir liefern bis zum Ende des Jahres 2006
vier
Millionen Wii-Konsolen weltweit aus und *nochmal *sechs Millionen bis
zum
März 2007. Die Geschäfte werden natürlich auch zwischen den Jahren
regelmäßig beliefert.”
Als je dit zou vertalen naar het Nederlands zou dit betekenen, dat tot
het einde van het jaar 4 miljoen verscheept worden, wereldwijd en tot
einde van het fisicale jaar ( maart 2007) nog eens 6 miljoen. Ik dacht
dat eerst de bedoeling 4 tot het einde van het jaar en daarna nog eens
2
miljoen tot het einde van fisicale jaar.
Kunnen jullie hier uitsluiting over geven. Het liefste in engels
aangezien een aantal nieuws sites hoor ook al over uitwijden.
Het maakt nogal uit als het 6 miljoen tot maart zijn of 10 miljoen
namelijk.
Met vriendelijke groet,
xxx
Wii Owner.
__________ NOD32 1951 (20070101) Informatie __________
Dit bericht is gecontroleerd door het NOD32 Antivirus Systeem.
http://www.nod32.nl
contact@nintendo.nl ( ik neem aan dat ze ook .be hebben)quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is het adres van dat nintendoteam? ik wil ze ook nog een vraag stellen
alleen kijk de datums maar eens:quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
ok thanx!
3 tot 4 minutenquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:18 schreef _petjan het volgende:
Hoelaat komen de nieuwe VC games online? Ik hoop op streetfighter.
Zou wat zijn als Nintendo dat tempo van verkopen ook vol houdt. 6 miljoen in maart. Dat zou betekenen dat eind 2007 ze op bijna 20 miljoen verkochte exemplaren zitten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:53 schreef depax het volgende:
ik heb trouwens eindelijk antwoord van nintendo op mijn vraag van paar weken geleden
[..]
Ah handig, bedankt!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:04 schreef __Saviour__ het volgende:
zie http://en.wikipedia.org/w(...)#Storage_and_Control voor besturingen
Op zich wel, maar ik ga er van uit dat ze ook Mario Allstars voor de SNES gaan aanbieden (ooit). Die heb ik dan liever. Al heb ik 'm ook origineel liggenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:12 schreef BrainZz het volgende:
super mario bros 1 is op zich lachen toch![]()
Ik heb nog ijdele hoop dat ze goldeneye ooit uitbrengen maar dat zal wel niet
Hmm iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:30 schreef Cheiron het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)pc-aan.html#reacties
Hebben jullie deze gezien? Origineel design van shuttle
Of in de winkel. Het is hoe je wilt betalen. Mag je zelf weten, of heb je nog een mening voor jezelf nodig?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:56 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Hoe betalen jullie eigenlijk voor die downloads? Gewoon een lading puntenkaarten gekocht of met cc?
puntenkaart aangezien ik geen cc hebquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:56 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Hmm iddIk vind het niet echt mooi eigenlijk.
Hoe betalen jullie eigenlijk voor die downloads? Gewoon een lading puntenkaarten gekocht of met cc?
Nee maar ik ga er van uit dat het goed en veilig is alleen je kan beter in de winkel punten kaarten kopen dan krijg je namelijk er een mooi wit DVD doosje bij voor nietsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:59 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft iemand al eens vc-aankopen met cc gedaan? is dat makkelijk en veilig?
Net gedaan, makelijk, snel en veiligquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:59 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft iemand al eens vc-aankopen met cc gedaan? is dat makkelijk en veilig?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Of in de winkel. Het is hoe je wilt betalen. Mag je zelf weten, of heb je nog een mening voor jezelf nodig?
ze zitten al op 3.58 dus het kanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Nintendo dat tempo van verkopen ook vol houdt. 6 miljoen in maart. Dat zou betekenen dat eind 2007 ze op bijna 20 miljoen verkochte exemplaren zitten.
En paper mario (N64) en mario Kart (n64) ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:38 schreef Jonnyboy het volgende:
Mario is vet retro!
Wanneer komen Super Mario Rpg, GoldenEye, Banjo-kazooie
Zo'n kabel is bij een 3rd party (ben ff het merk vergeten) wel aangekondigd. Ik wacht daar ook nog op. Hopelijk binnen niet al te lange tijd...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 06:41 schreef Cid het volgende:
Is er trouwens al een RGB kabel te krijgen welke ook lossen tulp stekkers heeft voor audio? Voor mijn PS2 heb ik zo'n Blaze Scart kabel, met twee losse tulp stekkers voor in mijn dobly setje. Als ik de Nintendo Scart kabel koop heb ik wel beter beeld, maardolby geluid....
Ander kan je er altijd nog een blokje tussen zetten die de audio er uit haalt. of lus je je tv door op de stereoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:46 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Zo'n kabel is bij een 3rd party (ben ff het merk vergeten) wel aangekondigd. Ik wacht daar ook nog op. Hopelijk binnen niet al te lange tijd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
Heb wel eens gekeken of ik zo'n tussenblokje kon vinden, maar niet kunnen vinden. En ALS het bestaat, dan is het nog maar de vraag of die wel het RGB signaal doorgeeft en niet alleen het composiet signaal...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:57 schreef MeZZiN het volgende:
Ander kan je er altijd nog een blokje tussen zetten die de audio er uit haalt. of lus je je tv door op de stereo
WHyyy?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:22 schreef linebear het volgende:
oh shit.... [mental note] rayman snel verkopen [/mental note]
Nee, helaas nog niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:31 schreef tonks het volgende:
Kunnen we de sterren al inwisselen
Eigenlijk niet raar, het is en blijft DE succesformule van Nintendo natuurlijk, ik bedoel hoeveel Mario Kloons heb je wel niet. Dus ik vind die vijf sterren echt niet meer als normaalquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:30 schreef Haay1971 het volgende:
Goeie zaak! Op Mean Machines Mag wordt Super Mario Bros als VC game voor de Wii met 5 sterren beoordeeld en een must-have. Heb nog 600 punten over, dus ga ik mezelf ook maar eens Super Mario Bros kado doen. Nooit eerder gespeeld, dus hoogste tijd om me eens in dit fenomeen te verdiepen!
Hoeveel mensen downloaden emulators om die oude NES games nog te kunnen spelen ? Ik heb laatst nog zoveel plezier beleefd met een SNES emulator en Chrono Trigger uit te spelen. Er zijn zoveel briljante spellen op die oude consoles waar geen XBOX, Playstation of Wii aan kan tippen....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:38 schreef tonks het volgende:
Ik vind die VC games echt achterlijk trouwens. Ik ga toch geen nieuwe console kopen om er oude kut spelletjes uit 1911 mee te spelen.
Dat is gratis.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:41 schreef Nollem het volgende:
[..]
Hoeveel mensen downloaden emulators om die oude NES games nog te kunnen spelen ? Ik heb laatst nog zoveel plezier beleefd met een SNES emulator en Chrono Trigger uit te spelen. Er zijn zoveel briljante spellen op die oude consoles waar geen XBOX, Playstation of Wii aan kan tippen....
Mee eens, maar oude dingen nog een keer verkopen = 100% winstquote:
Het is Super Mario Bros (5 van de 5 sterren en een "must have" for iedereen die van retro-gamen houdt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:42 schreef Haay1971 het volgende:
Hé, maar wacht even... Welke Mario Bros game is nou vandaag beschikbaar gekomen voor de Europese Wii ? Is dat Mario Bros (3 van de 5 sterren, dus een "never mind") of is het Super Mario Bros (5 van de 5 sterren en een "must have" for iedereen die van retro-gamen houdt) ??? Ik lees tegenstrijdige berichten...
Klopt maar ik blijf het schandalig vinden dat Europa 2x zoveel betaald dan Japan. Voor mij reden om het niet te kopen omdat ik daar echt het gevoel heb te worden afgezet. Ik wacht wel op de eerste creatieve Henkies.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:41 schreef Nollem het volgende:
Hoeveel mensen downloaden emulators om die oude NES games nog te kunnen spelen ? Ik heb laatst nog zoveel plezier beleefd met een SNES emulator en Chrono Trigger uit te spelen. Er zijn zoveel briljante spellen op die oude consoles waar geen XBOX, Playstation of Wii aan kan tippen....
Bezwaarschrift je naar Nintendo Europe? Alle Mii's laten demonstreren??quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Klopt maar ik blijf het schandalig vinden dat Europa 2x zoveel betaald dan Japan. Voor mij reden om het niet te kopen omdat ik daar echt het gevoel heb te worden afgezet. Ik wacht wel op de eerste creatieve Henkies.
Ik denk dat een Terrence&Phillip, een Cartman, een Adolf en een Sadam Mii niet echt gehoord zullen wordenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:49 schreef Nollem het volgende:
Bezwaarschrift je naar Nintendo Europe? Alle Mii's laten demonstreren??
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik denk dat een Terrence&Phillip, een Cartman, een Adolf en een Sadam Mii niet echt gehoord zullen worden
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:38 schreef tonks het volgende:
Ik vind die VC games echt achterlijk trouwens. Ik ga toch geen nieuwe console kopen om er oude kut spelletjes uit 1911 mee te spelen.
Datquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:56 schreef Cid het volgende:
[..]
Wat is er mis met "oude kut spelletjes uit 1911" ?
Ach de een vindt het leuk de ander nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:01 schreef tonks het volgende:
Nee ik bedoel het zijn oude spelletjes uit 1911 dat is het probleem.
en?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:01 schreef tonks het volgende:
Tja, je moet dan ding ergens laten als je hem even niet nodig hebt ??quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Jezus, wat doe jij met je Wiimote dan
Dus oude spelletjes zijn bij voorbaat kut omdat ze oud zijn?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:01 schreef tonks het volgende:
p.s dat vond ik wel een grappig grapje erwtensoepje
Koop wat gamecube controllers zodat je VC games met vrienden kunt spelen EN gamecube games kunt draaienquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:00 schreef Haay1971 het volgende:
Net als voor Brave Sir Robin is de Wii ook mijn eerste console en heb ik tot op heden alleen op de PC games gespeeld (afgezien van het homecomputer tijdperk met C64 en Amiga waarop ik ook gespeeld heb). En ook ik ga in principe alleen originele, speciaal voor de Wii ontwikkelde, games kopen. Maar enkele VC games zijn gewoon ZO leuk dat ze echt de moeite waard zijn. Zo heb ik ontzettend veel FUN met Bomberman'93, en die is prima speelbaar met de Wiimote. Heb nu al zin in multiplayer potjes Bomberman tegen elkaar wanneer ik meer dan 1 Wiimote heb. Echt lachen, om elkaar met bommen proberen klem te zetten!
Weet niet of ik ooit ook SNES en N64 games ga halen, omdat ik dan ook meteen verplicht ben om er een Classic controller bij te kopen. Wordt het allemaal meteen weer een stuk duurder van...
Agh, niet iedereen wil spellen spelen die ze al op de NES en SNES gespeeld hebben.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:25 schreef Cid het volgende:
[..]
Dus oude spelletjes zijn bij voorbaat kut omdat ze oud zijn?![]()
Is het snoer van een gamecube (3rd party) controller over het algemeen lang genoeg om een paar meter van je TV af op de bank te zitten zonder je Wii die naast je TV staat omver te trekken?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:13 schreef BMH het volgende:
Koop wat gamecube controllers zodat je VC games met vrienden kunt spelen EN gamecube games kunt draaien![]()
koop een draadlozequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:14 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Is het snoer van een gamecube (3rd party) controller over het algemeen lang genoeg om een paar meter van je TV af op de bank te zitten zonder je Wii die naast je TV staat omver te trekken?
Nouja dat is wel stoer opzichquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
een gedownloade game wordt een nieuw kanaal
Nope komen, gewoon op je title screen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:15 schreef tonks het volgende:
Komt er trouwens een nieuw menutje met VC games als je ze koopt?
tis vooral handig, aangezien je 4-5 bladen met kanalen heb kan je zo je kanalen bijvoorbeeld per console indelen..quote:
Ook dat is handig jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
tis vooral handig, aangezien je 4-5 bladen met kanalen heb kan je zo je kanalen bijvoorbeeld per console indelen..
En dat vind ik echt heel erg matig.. waarom konden ze niet gewoon een VC channel aanmaken voor al je virtual console games. Nu wordt het zo'n zooitje.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
een gedownloade game wordt een nieuw kanaal
je hebt 4-5 pagina;s beschikbaar voor kanalen en het wordt een zooitje volgens jou?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:48 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En dat vind ik echt heel erg matig.. waarom konden ze niet gewoon een VC channel aanmaken voor al je virtual console games. Nu wordt het zo'n zooitje.
Nicequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.square-enix.co.jp/dragonquest/sword/main.html
Nieuwe trailer onder 'new'
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.square-enix.co.jp/dragonquest/sword/main.html
Nieuwe trailer onder 'new'
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:49 schreef kipknots het volgende:
Nieuw SSX filmpje:
http://media.wii.ign.com/media/842/842200/vid_1777777.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |